O tai kodėl žiedae nepagrindinis eismas.
Gal bus pertvarkoma, kad žiedu bus pagrindinis?
Manau, kad kol tiltas pilies buvo nerekonstruotas, tai buvo ribojamos apkrovos ir dėl to buvo pagrindinis kelias važiuojant nuo tilto, kad nedaryti kamščio ant tilto.
Teoriškai variantas, bet žiedo naudjimo "patogumas" nuo to nepagerėja. Ir tose gatvelėse, ypač prie šviesoforo tai eismas ne ką geresnis (t.y. automobilių būna kartais ir iki pilies)
O kaip traktuoti, kai važiuoji per vidurį juostos, o iš galo pypsina, kad pasitrauktum. Kas neteisus tas kur pypsina, ar tas kur važiuoja per vidurį juostos?
O kaip traktuoti, kai važiuoji per vidurį juostos, o iš galo pypsina, kad pasitrauktum. Kas neteisus tas kur pypsina, ar tas kur važiuoja per vidurį juostos?
Vienguba juosta ant paties tilto kaip ir sufleruoja, kad ne 2x2.
Tilto pradžioje yra ir šis ženklas nurodantis eismą sankryžoje, bet nežinau kaip jis galioja ant paties tilto. T.y. ar su juo galima teigti, kad čia prasideda 2 juostos tomis kryptimis. https://www.google.com/maps/@54.9022...7i13312!8i6656
Galbūt neatitinka kokių minimalių reikalavimų, tai nežymi (panašu į savanoriu pr. link centro - nuokalnė nežymėta 2x2, nors taip visi važiuoja)? Įdomu kaip nelaimės atveju čia žiūrėtų
Vienguba juosta ant paties tilto kaip ir sufleruoja, kad ne 2x2.
Tilto pradžioje yra ir šis ženklas nurodantis eismą sankryžoje, bet nežinau kaip jis galioja ant paties tilto. T.y. ar su juo galima teigti, kad čia prasideda 2 juostos tomis kryptimis. https://www.google.com/maps/@54.9022...7i13312!8i6656
Galbūt neatitinka kokių minimalių reikalavimų, tai nežymi (panašu į savanoriu pr. link centro - nuokalnė nežymėta 2x2, nors taip visi važiuoja)? Įdomu kaip nelaimės atveju čia žiūrėtų
Jei nėra ženklo, pagal eismo taisykles, kad dvi juostos,ar kelio ženklinimo,vadinasi juosta viena,tilto pabaigoje,taip yra padalinimas i dvi juostas, bet pats tiltas yra po juosta i kiekviena puse,tiesiog visi važiuoja pagal nerasytas taisykles, su legvom nieko nesakau,o su didžiuoju transportu,kaip ir dar ne vienoj vietoj yra problema.
Viskas tam žiede su organizavimu gerai. Pagrindinis srautas tiek automobilių, tiek VT yra nuo tilto link centro, tai tai krypčiai ir yra pirmumas. Kitu atveju kamštis būtų ko gero iki Jurbarko /Panerių žiedo arba KM/Birštono sankryžos.
Ten sankryža žiedo formos, bet kelio ženklo "Eismas žiedu" tai nėra.
Geriausias sprendimas būtų tunelis sujungiantis tiltą ir Šauklių gatvę, kad šiek tiek atlaisvinti srautą. Nes būtent šitoje vietoje(nuo Vilijampolės iki Laisvės Alėjos) yra turbūt didžiausi kamščiai visame mieste šiuo metu. Ir tai būtų investicija į ateitį, nes miestas plečiasi ir srautai tik didės. Viršuj galėtų būti palikta tik Viešojo transporto eismui
O kaip traktuoti, kai važiuoji per vidurį juostos, o iš galo pypsina, kad pasitrauktum. Kas neteisus tas kur pypsina, ar tas kur važiuoja per vidurį juostos?
Šis klausimas kilo mokinantis vairuoti (kažkuris Regitros maršrutas važiuoja tuo tiltu), tai pagal du instruktorius gaunasi šitaip:
Važiuojant kad ir kokio pločio keliu yra reikalavimas visada laikytis dešinės;
Rikiuojantis daugiau nei vienu automobilio pločiu vienoje juostoje reikia rodyti posūkį lyg rikiuojantis į kitą juostą;
Vienoje juostoje važiuoti dviem automobiliams nėra draudžiama, tačiau galioja generic „praleisti iš dešinės“ taisyklė, jei susiliestų automobiliai, kaltas būtų kairysis, nes nepraleido.
Geriausias sprendimas būtų tunelis sujungiantis tiltą ir Šauklių gatvę, kad šiek tiek atlaisvinti srautą. Nes būtent šitoje vietoje(nuo Vilijampolės iki Laisvės Alėjos) yra turbūt didžiausi kamščiai visame mieste šiuo metu. Ir tai būtų investicija į ateitį, nes miestas plečiasi ir srautai tik didės. Viršuj galėtų būti palikta tik Viešojo transporto eismui
Plėsti gatves ir statyti tunelius senamiestyje tikrai nereikia. Reikia nukreipti eismą toliau nuo centro, t. y. statyti naujus tiltus. Kėdainių tiltas šiuo atveju labai svarbus. Gertrūdos ir Birštono g. yra tikra žaizda pačiam centre. Nukreipus srautus manau užtektų 2 juostų abiejose pusėse, abiejose gatvėse
Problema manau išsispręs pastačius naują "Kėdainių" tiltą ir prietilčio mazgą "P.Vileišio" tilto dešinėje Neries pusėje. Važiuojant tiltu į Vilijampolės pusę nebus šviesoforo (tik pėsčiųjų) tai nebus taip intensyviai stabdomas eismas. Sumažės srautas ir į centro pusę, nes dalis eismo kreipsis per "Kėdainių" tiltą.
Tad ant tilto pakaks pilnai dviejų juostų ar maksimum 3, atsirastų galimybė vieną juostą palikti dviratininkams. Nors yra suplanuotas atskiras tiltas pėstiesiems ir dviratininkams šalia "Vileišio" tilto.
Plėsti gatves ir statyti tunelius senamiestyje tikrai nereikia. Reikia nukreipti eismą toliau nuo centro, t. y. statyti naujus tiltus. Kėdainių tiltas šiuo atveju labai svarbus. Gertrūdos ir Birštono g. yra tikra žaizda pačiam centre. Nukreipus srautus manau užtektų 2 juostų abiejose pusėse, abiejose gatvėse
Tas žiedas nėra joks senamiestis ir yra visiškai nepraktiškas bei atgyvena. Sutinku, kad reikia ieškoti būdų kaip nukreipti eismą nuo centro. Tiltas tarp santakos ir vakarinio aplinkkelio per Nemuną yra vienas iš geresnių sprendimų, bet kiek žinau savivaldybė atidėjo tą projektą.
Antras savaitgalis po Velykų, kai jau buvo galima laisvai kirsti savivialdybių ribas.
Apsukome nedidelį ratą per Širvintų, Jonavos ir Kėdainių rajonus. Užsukome ir į Kauno centrą.
Pirmas vaizdas pravažiavus "darnaus judumo" talibanų sudarkytą Kęstučio gatvę ir pasistačius mašiną Maironio gatvėje.
Paskutinis taisė Romas; 2021.05.23, 13:21.
Priežastis: Kopija iš temos "Kauną svečio akimis"
Comment