Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekur nerandu detalizuotų planų kaip bus rekonstruojama Gertrūdos g. dalis nuo sankryžos su Gimnazijos g. ligi Laisvės alėjos. Savivaldybės pristatyme buvo minėta, jog toje atkarpoje, kairėje pusėje (žiūrint nuo Laisvės al. link senamiesčio) atsiras šaligatvis per visą atkarpą. Kaip suprantu, tam turėtų būti paaukota pirma juosta?

    Click image for larger version  Name:	chrome_OEHFg3mWBz.jpg Views:	0 Size:	422,1 kB ID:	1862660

    Dabar ten ir taip toks susiaurėjimas, bet aš už, jog ten atsirastų šaligatvis. Klausimas, kieno sąskaita jis bus įrengtas?

    Click image for larger version  Name:	chrome_qsNNaWOI0F.png Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	1862661

    Pirminė mintis buvo, kad važiuojant link senamiesčio iš trijų juostų padarys dvi, o tą trečią permes važiuojantiems link Laisvės al. Būtų logiška, nes net ir automobilių trajektorijos atitiktų. Bet pagal šią schemą (paimta iš savivaldybės pristatymo) matom, kad važiuojant link senamiesčio bus paliktos trys juostos. Tai kokiu būdu atsiras tas šaligatvis?

    Palikta viena juosta? Bet važiuojantiems link Laisvės al. yra skirtos dvi juostos, tad dvi turėtų būti ir už sankryžos.

    Click image for larger version  Name:	chrome_neoz11E9qN.jpg Views:	0 Size:	261,2 kB ID:	1862659
    Paskutinis taisė 99; 2021.02.18, 13:01.
    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

    Comment


      Dabar teoriškai toje atkarpoje telpa 5 juostos. Įtalpinus šaligatvį, liktų tik 4 juostos.

      Spėju, du galimi variantai Šv. Gertrūdos g. tarp Gimnazijos g. ir Laisvės al.
      • Trys juostos link pilies/Aleksoto (kaip dabar), viena juosta link Laisvės al. (vieną juostą paaukojus šaligatviui) Toliau už sankryžos, link Laisvės al. siauresnis 2+2.
      • Siauresnis 2+2 visu ilgiu. Mažėja juostų skaičius iš 3 į 2 sankryžoje link pilies, Aleksoto.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Dabar teoriškai toje atkarpoje telpa 5 juostos. Įtalpinus šaligatvį, liktų tik 4 juostos.

        Spėju, du galimi variantai Šv. Gertrūdos g. tarp Gimnazijos g. ir Laisvės al.
        • Trys juostos link pilies/Aleksoto (kaip dabar), viena juosta link Laisvės al. (vieną juostą paaukojus šaligatviui) Toliau už sankryžos, link Laisvės al. siauresnis 2+2.
        • Siauresnis 2+2 visu ilgiu. Mažėja juostų skaičius iš 3 į 2 sankryžoje link pilies, Aleksoto.
        Trečias variantas: nebus jokio šaligatvio.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Trečias variantas: nebus jokio šaligatvio.
          Atsisakė ar niekada ir neplanavo? Ar čia atskiras projektas?

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Atsisakė ar niekada ir neplanavo? Ar čia atskiras projektas?
            Aš išvis jokio projekto nematau.

            Comment


              Šv. Gertrūdos g. tikrai reikalinga rekonstrukcija. Ypač dėl Kaunas 2022.

              Comment


                Manau turėtų pagalvoti apie Nemuno gatvės tvarkymą ir važiuojamosios dalies siaurinimą. Ten neįmanoma praeiti ir turėtų būti 1 juosta su truputį parkavimo. Tas naujas tiltas atsuktas į Nemuno g. ir tai tiesiausias kelias iš salos, kuri dabar bus labai svarbi, į senamiestį. Iš tikrųjų tai labai svarbi gatvė ir galėtų ten būt kavinės ir nauja traukos gatvė, nes dabar turim tik Laisvės al. ir Vilniaus g. Kitur beveik nieko arba labai mažai.

                Comment


                  Siaurinti dviejų juostų kelią kur viena juosta jau ir taip sunaudota parkingui ir dviračių takui? Are you out of your mind? Gal tada tiesiog išvis padarom pėsčiųjų gatvę ir ramu.

                  Comment


                    Click image for larger version

Name:	12.PNG
Views:	2010
Size:	2,29 MB
ID:	1864646Ten tikrai tilptų kelių metrų šaligatvis+ juosta + parkavimas bent keliose vietose. Aišku galima būtų išvis be mašinų bet vietiniai suisterikuotų ir galbūt kol kas per daug drastiška, o gal ir ne

                    Comment


                      Nemanau kad pakaktų nes ten važinėja ir viešasis transportas ir kaip matosi viršuje dviem juostomis. Bet tai jau offtopic.

                      Comment


                        Troleibusų laidai lankstūs, nereikia tiesiai po jais važiuoti, tai nereikia 2 juostų. Žinoma reikėtų troleibusus ir autobusus perkelti į Mindaugo pr., nes kitaip labai nepatrauklu pėstiesiems siauroje gatvė su autobusais

                        Comment


                          Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                          Manau turėtų pagalvoti apie Nemuno gatvės tvarkymą ir važiuojamosios dalies siaurinimą. Ten neįmanoma praeiti ir turėtų būti 1 juosta su truputį parkavimo. Tas naujas tiltas atsuktas į Nemuno g. ir tai tiesiausias kelias iš salos, kuri dabar bus labai svarbi, į senamiestį. Iš tikrųjų tai labai svarbi gatvė ir galėtų ten būt kavinės ir nauja traukos gatvė, nes dabar turim tik Laisvės al. ir Vilniaus g. Kitur beveik nieko arba labai mažai.
                          Teisingas pasiūlymas, ta gatvė nors strategiškai svarbioje ir vertingoje vietoje, bet pėsčiajam itin nepatraukli..

                          Comment


                            Žemaičių gatvės viadukas. Technika dirba, o arkos tebestovi taip pat, kokios ir stovėjo. Reikia laiko, tikriausiai...

                            Click image for larger version

Name:	Viadukas1.JPG
Views:	1663
Size:	174,6 kB
ID:	1866030

                            Click image for larger version

Name:	viadukas2.JPG
Views:	1620
Size:	196,2 kB
ID:	1866031

                            Click image for larger version

Name:	viadukas3.JPG
Views:	1620
Size:	160,5 kB
ID:	1866032

                            Click image for larger version

Name:	Viadukas4.JPG
Views:	1632
Size:	170,5 kB
ID:	1866033
                            Keliauju per Lietuvą

                            Comment


                              Europos prospekte tarp Veiverių ir Julijanavos išpjovė medžius visus. Mažu kažkokia rekonstrukcija ten prasidės? Lyg buvo kažkokiuose planuose?

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                Europos prospekte tarp Veiverių ir Julijanavos išpjovė medžius visus. Mažu kažkokia rekonstrukcija ten prasidės? Lyg buvo kažkokiuose planuose?
                                Taip, numatyta rekonstrukcija nuo Veiverių iki Kalvarijos g.
                                P.S. Tikriausiai vilniečiai pildo Citify, nes nežino, kad gatvė vadinasi Kalvarijos (ne Kalvarijų). Pripratę naudoti daugiskaitą, pagal Kalvarijų g. Vilniuje pavadinimą.

                                Comment


                                  Pataisiau

                                  Comment


                                    Įdomu, kiek dar reiks palaukti Europos prospekto atkarpos iki A5.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, kiek dar reiks palaukti Europos prospekto atkarpos iki A5.
                                      Norėtųsi šių naujų gatvių: Varnių g.-Raudondvario pl. jungtis, Kėdainių tiltas, Linkuvos g. kalno platinimas iki 2+2 (išlaikant panašų profilį kaip aplinkinės gatvės), ir minimas Europos pr. pratęsimas iki A5 Rytinėje pusėje situacija su gatvių tinklu žymiai geresnė, ten tik Pietrytinio aplinkkelio trūksta. Pietinę pusę prasčiau pažįstu, sunkoka įsivaizduoti, ką ten reiktų pastatyti, kad būtų geras tinklas. Nebent galima būtų paminėti tą patį Pietrytinį aplinkkelį, kuris ateityje galėtų būti Varšuva-Vilnius autostradinė jungtis.

                                      Comment


                                        Parašė Austras Rodyti pranešimą

                                        Taip, numatyta rekonstrukcija nuo Veiverių iki Kalvarijos g.
                                        P.S. Tikriausiai vilniečiai pildo Citify, nes nežino, kad gatvė vadinasi Kalvarijos (ne Kalvarijų). Pripratę naudoti daugiskaitą, pagal Kalvarijų g. Vilniuje pavadinimą.
                                        Panašu, kad tolesnė jungtis artimoj ateity nenusimato, kitaip šis žiedas būtų perteklinis.

                                        Comment


                                          Smagu matyti, kad pagaliau pasikeis Europos pr. Būdavo kančios važiuoti su dviračiu tenais per kraterius ir aukštus šaligatvius, vienoje pusėje išvis beveik nėra šaligatviu, tik nuo veiverių iki vmi stotelės. Žiedas irgi gerai, nes ten ganėtinai avaringiausia vieta ir susidaro eilės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X