Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomkis Rodyti pranešimą

    įdomu kodėl jokių žinių apie Vandžiogalos pl.? Viena baisesnių pagrindinių Kauno gatvių, o ir nei šaligatvių, nei apšvietimo.

    Spėčiau, kad dėl šito, nes pačią rekonstrukciją planuota pradėti 2019m.

    Pagrindinę Domeikavos eismo arteriją planuojama platinti iki trijų juostų dėl kairiųjų posūkių srautų, darbai bus atliekami miesto ribose. Dalį įvažiavimų ketinta uždaryti, bet svarstymų metu vietos bendruomenė sukilo, tad projektuotojai įsipareigojo peržiūrėti sprendinius, kad gyventojams būtų sudaryta galimybė pasukti į vietinės reikšmės gatves netrikdant pralaidumo.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80157287
    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

    Comment


      Dar kartą pažiūrėjau tą straipsnį apie Ramučių jungtį tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

      Kauno diena 2021.01.04
      Ramučius nuo krovininio transporto gelbės šiuolaikiniai sprendimai
      https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

      Pridėta gražių vizualizacijų stambiu planu, iš kurių nesuprasi kas kur yra,
      Nėra žemėlapio su alternatyvų trasomis.

      Video pabaigoje greitai parodomas tik toks bendras vaizdas

      Video: https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/

      Pačios galimybių studijos nepavyko rasti.

      Trasos žemėlapis
      Etapai pateikti pagal KD straipsnio tekstą

      Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

      Comment


        Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

        Kyla klausimų dėl kelio trasos parinkimo, etapų eiliškumo ir spendinių "šiuolaikiškumo"

        1. Kelio trasa.
        Buvo trys alternatyvos ,iš jų atmestos dvi, kur buvo numatoma tiesti visą kelią neužstatyta teritorija
        Tranzitinaim keliui tiesti tiesiai nuo A1 iki Užtvankos gatvės nerą jokių gamtinių kliūčių ar pastatų

        Dabar iš anksto numatoma "alkūnė" per Ramučius ir du statūs kampai, kur kažkada bus žiedinės sankryžos
        Ta "alkūnė" panaši į neužbaigtą KK 1414 Priekulės aplinkkelį, tačiau ten tik nebaigtas projektas, kur teisi jungtis yra numatyta

        2. Etapų eiliškumas
        I etapas. Užtvankos g . nuo RK1918 iki Terminalo gatvės - didėja krovininio transporto srautai
        II etapas Užtvankos g . tasa nuo LEZ iki RK 1919 (Žukausko g.Ramučiuose) - didėja krovininio transporto srautai
        III etapas kažkodė tik pabaigoje susijungiama su keliu A6, kažkiek sumažės srautai Ramučių Centrinėje ratveje (RK 1919)
        IV etapas iki 4 juostų platinama -

        Nors visa trasa vizualizacijose yra 4 juostų,tačiau neužsimenama, kada bus
        - rekonstruojama RK 1919 Ramučių S.Žukausko gatvę nuo A1 (Petrašiūnų) iki Ramučių.
        - iki 4 juostų platinama Užtvankos g. atkarpa
        - įrengaima dveijų lygių žiedinė sankryža su A6 ties Karmėlava


        3 Sprendinių šiuolaikiškumas
        1. Įdomu, kame tas "šiuolaikiškumas". Gal labai šiuolaikiška praplatintir po langais tranzitinę gatvę (RK 1919 S.Žukausko gatvė) ir pastatyti triukšmos slopinimo sieneles. Parinkus normalią trasą nereikėtų statyti tų sienelių
        2. Nesuprantama, kodėl pėsčiųjų -dviračių takai Užtvankos gatvėje šokinėja iš vienos juostos į kitą
        3. Labai savotiška dviejų lygių sankryža su A6. Neaišku, kokio spindulio posukiai ir kaip ten išsisuks fūros

        4. Užtvankos g.- Davalgonių g. (RK 1918) ovalinė sankryža suprojektuota tokia, kad fūros nuo ramučių sukdamos link A6 turės važiuoti garbės ratą per visą ovalą o pasku istaiga suktis.
        Ovalinė sankryža savo "šiuolaikiškumu" primena Latvijoe apie 1985 metus projektuotą gigantišką trasą M-11 Ryga-Maskava, iš kurios gigantizmo liko kelios atkarpos su "alkūnėmis".
        Ties Pliavinių miesteliu liko aplinkeklis su dviem ovalinėmis sankryžomis:


        Tačiau ten latviai ovalinėje sankryžoje bent pagalvojo apie pagrindinio esmo kryptį

        https://en.mapy.cz/letecka?x=25.8225...90509&z=18&l=0

        Comment


          Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

          Petrašiūnų sankryža A1- KK 139 - RK 1919


          Vaizdas atgal, link autostrados A1


          RK 1919 (S. Žukausko g.)


          Ramučiai


          RK 1919 ir RK 19 18 žiedinė sankryža. Čia trasa suks į dešinę


          RK 1919 ir RK 19 18 žiedinė sankryža. Vaizdas nuo centrinės gatvės

          Kadrai iš video:https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
          Vizualizacija: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

          Comment


            Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

            RK 1918 Ramučiai - Sergeičikai (Davalgonių g.)


            Ovalinė sankryža su būsimąja Užtvankos gatve. Čia trasa suks į kairę


            Ovalinė sankryža nuo Sergeičikų pusės


            Būsima Užtvankos gatvė

            Nutiesus iki šios vietos tiesų kelia nuo A1 (Petrašiūnų) nereikėtų tokios įmantrios konfigūracijos ovalinės sankryžos

            Kadrai iš video:https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
            Vizualizacija: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

            Comment


              Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

              Būsimoji Užtvankos gatvė
              I etapas numatomas nuo RK 1918 iki Aviacijos gatvės


              I etapo pabaiga
              Sankryža su Aviacijos gatve nedetalizuota.


              Dešinėje iš niekur prasideda jungiamasis kelias
              Šaligatvis ir dviračių takas nei iš šio nei iš to pakeičia pusę.


              Iš dešinės įsilieja jungiamasis kelias


              Įvažiavimas į gyvenvietę - tik iš vienos pusęs


              Ramučių aplinkkelio trasa priartėja prie plento A6 Kaunas - Jonava


              Ramučių aplinkkelio dviejų lygių žiedinė sankryža su A6 Kaunas - Jonava (tarp Ramučių ir Karmėlavos)


              Kadrai iš video: https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/

              Comment


                Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
                  Kaip suprantu tikslas ne A6 atlaisvinti nuo viso eismo, o tik per Ramučius einančią Centrinę g. nuo sunkiojo transporto eismo.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
                    Uždarys kairį posūkį link savanorių iš ramučių, bus tik arba viadukas ties LEZ arba kažkada šis išvažiavimas.

                    Comment


                      Nejaugi įrengia šį aplinkkelį ir žiedą nepanaikins nuvažiavimų/užvažiavimų į Ateities plentą? Išvengtume trumpos greitėjimo lėtėjimo juostos A1 kelyje.

                      Click image for larger version

Name:	sankr.jpg
Views:	2880
Size:	437,5 kB
ID:	1858961

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Nejaugi įrengia šį aplinkkelį ir žiedą nepanaikins nuvažiavimų/užvažiavimų į Ateities plentą? Išvengtume trumpos greitėjimo lėtėjimo juostos A1 kelyje.

                        Click image for larger version

Name:	sankr.jpg
Views:	2880
Size:	437,5 kB
ID:	1858961
                        Lyg ir numatomi jungiamieji keliai A1 kelyje, o šios kilpos reikalingos, nes žiedas būtų stabdis.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Ramučių jungtis tarp kelių A1 ir A6 (Petrašiūnai - Karmėlava)

                          Kadrai iš video: https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
                          Tas raudonas daigtas tai takai? Kažkam su galva negerai? 2050 vision zero?
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.01, 06:02.

                          Comment


                            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-02-06 at 14.16.52.png Views:	0 Size:	76,2 kB ID:	1860468
                            Tokios sumos skirtos Kedainiu tiltui ir Nemuno salos tiltams 2021/2022/2023 metais. Pasibaigs mazaji tilta, pagal suma matomai skirta pinigu Kedainiu tilto projektavimui. Didziojo tilto dar teks palaukti, kaip ir mineta kartu su koncertu sales statyboms.
                            Paskutinis taisė Sklansky; 2021.02.06, 14:26.

                            Comment


                              Kauno pilies žiede prasidės didžioji rekonstrukcija: kelis mėnesius bus apribotas eismas
                              https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/

                              Vasarą jau rekonstruos, o nieko dar negali pasakyti kaip jis bus rekonstruojamas, kas keisis ar pan...

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kauno pilies žiede prasidės didžioji rekonstrukcija: kelis mėnesius bus apribotas eismas
                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/

                                Vasarą jau rekonstruos, o nieko dar negali pasakyti kaip jis bus rekonstruojamas, kas keisis ar pan...
                                Kad pačiam žiede, eismo organizavimo prasme, nebus nieko keičiama. Visi pakeitimai bus Šaulių/Gertrūdos sankryžoje. Žiede bus atnaujinta danga, kontaktinis tinklas ir apšvietimas.
                                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                Comment


                                  O žurnaliūgos klaidina skaitytojus: žiede didžioji rekonstrukcija (asfalto keitimas pasirodo)

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Kauno pilies žiede prasidės didžioji rekonstrukcija: kelis mėnesius bus apribotas eismas
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/
                                    Ten įdėtos tik dabartinės Pilies žiedinės sankryžos nuotraukos, nėra naujų sprendinių.
                                    Kauno pilies žiedą kapitaliai remontuoti planuojama šiais metais. Dabar yra rengiamas techninis projektas ir planuojami sprendiniai, kurie turėtų palengvinti ir sudaryti geresnes eismo judėjimo sąlygas šioje žiedinėje sankryžoje.
                                    Taip pat šioje teritorijoje bus atnaujinamas kontaktinis tinklas ir apšvietimas. Tam tikri transporto eismo ribojimai tikrai bus, bet detalesnę informaciją žinosime parinkę rangovą



                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...y496974-496973
                                    Straipsnyje įdėtos vizijos, kaip atrodys eismas kitoje Vilijampolės tilto pusėje.
                                    Pasiteiravus apie kiek pritilusius planus iš esmės pertvarkyti ir Neries krantinės, Jurbarko ir Brastos gatvių sankryžą kitoje Vilijampolės tilto pusėje, Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas nurodė, kad savivaldybė turi šio transporto mazgo techninį projektą.
                                    "Kol kas ieškomos finansinės galimybės šio infrastruktūros projekto įgyvendinimui. Planuojama, kad šių darbų vertė gali siekti apie 6 mln. Eur“, – įvardijo A. Pakalniškis.

                                    Tilto prieigose planuojama įrengti dvi žiedines sankryžas ir po tiltu einančią jungtį. Tokiu atveju vairuotojai, atvykstantys nuo centro, galėtų be stabdymų kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami judėti link Brastos gatvės ar Neries krantinės turėtų įveikti žiedines sankryžas.



                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/02/...ibotas-eismas/

                                    Comment


                                      Vilijampolės (Vileišio) tilto važ. dalies plotis yra 11 m pagal Google Maps ir ORT2LT duomenis bei savivaldybės vengimą subraižyti juostos ir realų važiavimo pojūtį, kas reiškia, kad vienos juostos plotis keturių juostų profilyje būtų 2,75 m. Įdomu, ar savivaldybė surizikuotų subraižyti tokias juostos, nors gatvės kategorija berods C? Eismas ir taip vyksta keturiomis juostomis.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Vilijampolės (Vileišio) tilto važ. dalies plotis yra 11 m pagal Google Maps ir ORT2LT duomenis bei savivaldybės vengimą subraižyti juostos ir realų važiavimo pojūtį, kas reiškia, kad vienos juostos plotis keturių juostų profilyje būtų 2,75 m. Įdomu, ar savivaldybė surizikuotų subraižyti tokias juostos, nors gatvės kategorija berods C? Eismas ir taip vyksta keturiomis juostomis.
                                        11 metru kai sniego nera,o dabar, su autobusu kaip ir daugeliui gatviu vos ne viduriu tenka vaziuot

                                        Comment


                                          Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                                          11 metru kai sniego nera,o dabar, su autobusu kaip ir daugeliui gatviu vos ne viduriu tenka vaziuot
                                          Nu jo, gali būti tokia situacija dėl VT. Reiktų arba statyti naują pėsčiųjų tiltą arčiau Santakos (kaip planuoja/planavo) ir praplėsti važ. dalį bent jau iki 12 m (+50 cm iš kiekvienos pusės), o geriausia būtų pridėti po +75 cm, kad bent pirmos juostos būtų 3,25 m kas bent šiek tiek palengvintų gyvenimą VT vairuotojams, arba daryti 2 juostas į vieną pusę, ir 1 juostą į kitą pusę, gal tas naujas Vilijampolės mazgas padidintų pralaidumą ir toks sprendimas būtų įmanomas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X