Parašė manometras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kai dar turim krūvas žvyrkelių mieste ir šiaip tvarkytinu sankryžų visokiu, duobėtu gatvių, nekalbu apie kiemus daugiabučių leist pinigus ant Karaliaus Mindaugo prospekto arba net Jonavos gatves siaurinimo vardan gražių paveikslėlių tikrai butu kvaila ir dabar nepraeitu savivaldybėje ir tai nesusiję su atsilikimu o su protingu resursu panaudojimu. Bet pati ideja gera
Comment
-
Tik pritarus NŽT. O čia išlįstų cirkų cirkas. Kadangi Kaune vis dar vyksta žemės grąžinimo procesas, tai Savivaldybė formuoja sklypus iš savo lėšų, o NŽT gražina eilėje stovintiems savininkams. Kaip žinote gražinama kur yra vietos Nemaišyti su visuomeninės paskirties sklypais. Ta prasme savivaldybei nereikėjo perduot NŽT arenos sklypo ar pan.Show must go von!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Duok nuorodą į planus, paaškinsime.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Duok nuorodą į planus, paaškinsime.
Už tilto irgi planavo įrengti du mažus žiedus ir kitokias sankryžas, bet čia kitas projektas.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Nerandu jokių nuorodų, tik užuominą spaudos straipsnelyje apie miesto tvarkymo planus 2021 m.
Už tilto irgi planavo įrengti du mažus žiedus ir kitokias sankryžas, bet čia kitas projektas.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Čia pakeitimai Šauklių sankryžoje:
Praktiškai visi artimiausi su infrastruktūra susiję pokyčiai yra šiame video: https://youtu.be/ThAG8khkzOI?t=753Paskutinis taisė 99; 2021.01.24, 21:57.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 4 patinka
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąČia pakeitimai Šauklių sankryžoje:
Praktiškai visi artimiausi su infrastruktūra susiję pokyčiai yra šiame video: https://youtu.be/ThAG8khkzOI?t=753
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Nieko labai nepakeis šios sankryžos pertvarkymas.- Panaikintas nusukimas į senamiestį iš Šauklių g. (kuriuo turbūt niekas ir nesinaudojo);
- Aiškiai atskirtas eismas važiuojantis centro link ir sukantis link žiedo;
- Panaikinta pagreitėjimo juosta Šauklių g. sukantiems nuo senamiesčio ir suformuota normali juosta (nesu tuo tikras, nesimato šioje schemoje, bet būtų logiška galvot nes priešingoje pusėje bus įrengta papildoma A juosta)
- Atskira A juosta viešam transportui (nežinau kiek ji ten pagelbės).
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Kažko kardinalaus tikrai ne, bet manau bus aiškesnis judėjimas:- Panaikintas nusukimas į senamiestį iš Šauklių g. (kuriuo turbūt niekas ir nesinaudojo);
- Aiškiai atskirtas eismas važiuojantis centro link ir sukantis link žiedo;
- Panaikinta pagreitėjimo juosta Šauklių g. sukantiems nuo senamiesčio ir suformuota normali juosta (nesu tuo tikras, nesimato šioje schemoje, bet būtų logiška galvot nes priešingoje pusėje bus įrengta papildoma A juosta)
- Atskira A juosta viešam transportui (nežinau kiek ji ten pagelbės).
- Nebelieka laiptų, kurie trukdė tiek neįgaliesiems, tiek dviratininkam, tiek šiaip pėstiesiems
- Perėjos dabar nebekirs joks eismo srautas per žalią signalą
- 2 patinka
Comment
-
Sprendžiant pagal tą Šv. Getrūdos g. sankryžą bent jau galima spėlioti kaip atrodys pietinė žiedo dalis:
Kairėje pusėje perėją kirs ne trys juostos kaip dabar, o dvi. Neliks galimybės iš trečios juostos važiuoti tiesiai, tik į kairę link Jonavos g. Dešinėje pusėje gali ir nieko nedaryti, bet dešinioji juosta dabar yra dviejų juostų (A juostos ir dešiniausios juostos) pradžia, o planuojama A juosta jau prieš šviesoforą. Įdomu kaip bus juostos perbraižomos čia. Jei būtų išlaikoma kažkas panašaus į dabartinę situaciją, nauja juosta prasidėtų tarp A juostos ir vidurinės juostos. Išvengiant keistos situacijos kai juostų viduryje atsiranda nauja juosta, gali būti perbraižoma ir taip, kad nauja juosta atsirastų iš kairės.
Dėl Šiaurinės žiedo dalies lieka neaišku ar iš vis bus kažkokie ženklinimo pokyčiai.
Labiausiai neintuityvi žiedo vieta.
Būtų aiškiau jei trečia juosta prasidėtų kaip nauja už susikirtimo po P. Vileišio tilto ir išvengiant pavojingų persirikiavimo manevrų, įrengti kuoliukus tarp dviejų dešiniausių juostų. Turiu omeny, kad kairiausia juosta greičiausiai ir taip bus tik į kairę greitu metu.Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.25, 14:52.
Comment
-
Kauno r. savivaldybė 2021.01.06
Ramučius gelbės nuo krovininio transporto
Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) atsisakius valstybinės reikšmės jungties tarp kelių A1 ir A6, ne vienerius metus egzistuojančią transporto srautų problemą Ramučiuose spręs Kauno rajono savivaldybė iš biudžeto ir Kelių plėtros programos lėšų.
UAB „Kelprojektas“ Kauno rajono savivaldybės užsakymu atliko jos teritorijoje esančios kelio jungties tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas–Zarasai– Daugpilis trijų alternatyvų galimybių studiją.
Trys alternatyvos
Visose alternatyvose trasos pradžioje naujas kelias prie kelio A1 bus prijungtas esamoje skirtingų lygių (Petrašiūnų) sankryžoje, o pabaigoje prie kelio A6 – naujoje skirtingų lygių sankryžoje prieš Karmėlavos gyvenvietę.
Pirmoje alternatyvoje dalis trasos sutampa su valstybinės reikšmės keliais Nr. 1919, Nr. 1918 ir Užtvankos gatve, o likusioje dalyje tiesiama nauja trasa.
Antroje alternatyvoje dalis trasos planuojama naujomis vietomis (nuo Petrašiūnų sankryžos iki kelio Nr. 1918), neužstatytomis teritorijomis, kita – sutampa su LEZ teritorijoje planuojama Užtvankos gatve, o dalis trasos už LEZ teritorijos iki A6 kelio planuojama naujomis vietomivietomis
Trečioje alternatyvoje kelio trasa suprojektuota naujomis vietomis, nesiderinant prie esamų kelių ir gatvių.
(...)
Problemiškiausios vietos
Visų trijų planuojamų alternatyvų probleminė vieta yra ties skirtingų lygių Petrašiūnų sankryža. Čia kertasi magistralinis A1 kelias su rajoniniu 1919 keliu (S.Žukausko g.) ir nuvažiavimu į Petrašiūnus.
(...)
Kita probleminė vieta – Centrinė gatvė (kelias 1919) Ramučiuose. Būtent šia gatve vyksta tranzitinis eismas, joje susidaro dideli – apie 9 tūkst. transporto priemonių per parą – srautai.
(...)
Įrengus naują kelią nuo Terminalo gatvės iki S. Žukausko g. suformavus naują žiedinę sankryžą išvažiuoti į Davalgonių g., Kauno rajono savivaldybė planuoja perimti Centrinę gatvę ir joje uždrausti krovininio transporto judėjimą.
Įgyvendins etapais
Atlikus visų alternatyvų sprendinių techninių–ekonominių rodiklių palyginimą nustatyta, kad visais atvejais tinkamiausia yra pirma alternatyva.
Projekto vertė – daugiau nei 32 mln. eurų. Jis bus įgyvendinamas etapais iki 2026 metų.(...)
Pirmame etape iki šių metų vidurio pagal jau parengtą projektą LEZ teritorijoje būtų pastatyta dviejų eismo juostų Užtvankos gatvė ruože nuo kelio Nr. 1918 (Davalgonių g.) iki Aviacijos gatvės.
Antrame etape LEZ teritorijoje būtų įrengta 4 eismo juostų gatvė, sujungianti Terminalo g. su keliu Nr. 1919 (S.Žukausko g.). (...)
Trečiame darbų etape (2023 metais) būtų nutiesta 4 eismo juostų Užtvankos gatvės tąsa nuo Aviacijos g. (pirmo etapo statybos pabaigos taško) iki kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis su žiedine sankryža.
Ketvirtame etape numatyta Užtvankos g. dalies iki Aviacijos g. ir kelio Nr. 1918 (Davalgonių g.) atkarpą rekonstruoti į 4 eismo juostas, sankirtoje įrengiant ovalinę žiedinę sankryžą.
https://www.krs.lt/savivaldybe/nauji...i-transportas/
Comment
-
Iš pradžių nelabai supratau, kokia numatoma Ramučių jungties sankryža su plentu A6.
- Straipsnio pradžioje rašo, kad "nauja skirtingų lygių sankryža prieš Karmėlavą".
- Straipsnio pabaigoje rašoma apie žiedinę sankryžą.
Pasirodo, numatoma ir žiedinė sankryža, ir du lygiai
Ramučių jungties video
https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
Comment
-
Čia gan išsamiai sudėlioti visi 2021m. darbai susiję Kauno m. infrastruktūra: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rslams-1008967 Didesni akcentai:- Pradėta Vilniaus g. rekonstrukcija, nors dar nėra rastas rangovas. Bus sulygintas grindinys (tašomi akmenys), visa gatvė bus tvarkoma iškarto, o ne etapais. Vasarą nebus jokių lauko kavinių dėl vykstančių darbų. Per 2021 norima padaryti visus esminius darbus - sutvarkyti inžinerinius tinklus, dangas. Visiškai baigta turėtų būti 2022m.
- Pilies žiedo rekonstrukcija. Aptarta kažkiek keliais pranešimais aukščiau. Pakitimai nėra kardinalūs, bet sudėtingas bus pats įgyvendinimas - mazgas yra vienas intensyviausių mieste ir tam tikru laiku (birželio pabaigoje) bus apribotas eismas. Važiuos tik viešasis transportas, panašiai kaip buvo su Kęstučio gatve.
- Europos pr. už Veiverių g. link Kalvarijos g.
- Studentų skveras, planuojama baigti iki metų pabaigos.
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 4 patinka
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąČia gan išsamiai sudėlioti visi 2021m. darbai susiję Kauno m. infrastruktūra: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rslams-1008967 Didesni akcentai:- Pradėta Vilniaus g. rekonstrukcija, nors dar nėra rastas rangovas. Bus sulygintas grindinys (tašomi akmenys), visa gatvė bus tvarkoma iškarto, o ne etapais. Vasarą nebus jokių lauko kavinių dėl vykstančių darbų. Per 2021 norima padaryti visus esminius darbus - sutvarkyti inžinerinius tinklus, dangas. Visiškai baigta turėtų būti 2022m.
- Pilies žiedo rekonstrukcija. Aptarta kažkiek keliais pranešimais aukščiau. Pakitimai nėra kardinalūs, bet sudėtingas bus pats įgyvendinimas - mazgas yra vienas intensyviausių mieste ir tam tikru laiku (birželio pabaigoje) bus apribotas eismas. Važiuos tik viešasis transportas, panašiai kaip buvo su Kęstučio gatve.
- Europos pr. už Veiverių g. link Kalvarijos g.
- Studentų skveras, planuojama baigti iki metų pabaigos.
Comment
Comment