Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taikos pr. ties elektrine. Aš tokiu stotelės bortu nemačiau Lietuvoje kolkas.

    Comment


      dar asfalta uzlies

      Comment


        Tas tai taip, aš apie borto formą, kuri skirta kuo arčiau privažiuoti prie krašto.

        Comment


          Ko gero, Taikos pr. Kaune taps pirmąja gatve Lietuvoje su VT sustojimais pritaikytais bortais.

          taccido Prašom pasižiūrėt

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Ko gero, Taikos pr. Kaune taps pirmąja gatve Lietuvoje su VT sustojimais pritaikytais bortais.
            Nu super! Tik įdomu, koks aukštis. Iš nuotraukos primena žemesniąsias tokių bortelių versijas. Aišku, dar įdomu per kiek laiko vairuotojai išmoks čia sustot. Bet kokiu atveju Kaunas nusipelno pagarbos taškų!

            P.S. Kas nori daugiau paskaityti apie stotelių bortus:
            1. Pranešimas forume
            2. Kaip turi atrodyti stotelė? Straipsnis
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Pagal viską sustojimą dar turėjo betonuoti pagal siūlymus tam kad asfaltas nesusibanguotu ateityje. Taip daroma daug kur vakarų Europoje.

              Comment


                Click image for larger version  Name:	20201204_190350.jpg Views:	0 Size:	3,16 MB ID:	1844475
                Attached Files

                Comment


                  Kur tai yra?

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Kur tai yra?
                    Žaliakalnyje, Žemaičių/Kalpoko g.

                    Comment


                      Puiku, kad liko arka
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) atsisakius valstybinės reikšmės jungties tarp kelių A1 ir A6, ne vienus metus egzistuojančią transporto srautų problemą Ramučiuose spręs Kauno rajono savivaldybė iš biudžeto ir Kelių plėtros programos lėšų.
                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

                        Comment


                          Parašė manometras Rodyti pranešimą
                          Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
                          Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
                            Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
                            10 metų – per daug.
                            ПТН ПНХ
                            «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                            Comment


                              Parašė manometras Rodyti pranešimą

                              Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
                              10 metų – per daug.
                              Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.

                              Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.

                              Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"

                              Comment


                                o Jonavos prospektas nenusipelno siaurinimo? Kadangi ten nestatomos masinos, tai vaziuojami dalis lygi KMP

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  o Jonavos prospektas nenusipelno siaurinimo? Kadangi ten nestatomos masinos, tai vaziuojami dalis lygi KMP
                                  Važiuojant link autostrados gal ir nusipelno. Ten reikia sutvarkyti parkingus ir šaligatvius pagal naujausių Vilniuje tvarkomų gatvių pavyzdžius. Gal net palaukčiau kokį 5-10 m., kad kokio mažiau kokybiško projekto neįgrūstų

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    o Jonavos prospektas nenusipelno siaurinimo? Kadangi ten nestatomos masinos, tai vaziuojami dalis lygi KMP
                                    Nuo Senamiesčio iki Kalpoko gatvės tikrai nusipelno. Ten žmonės pėsti galėtų vaikščiot, galėtų dviračiais, paspirtukais važinėt (taip jau ir daro, bet ten dar nėra jauku). Reikia normalių šaligatvių su visais iki vieno nukeistais bordiūrais arba pakeltais išvažiavimais. Reikėtų pėsčiųjų perėjų su šviesoforais. Galima ir parkingus padaryt (neištisinius, su žaliom salelėm, ir ne skersai, o lygiagrečiai šaligatvio). Galima būtų įkišt žaliąją juostą arba bent A juostą.
                                    ПТН ПНХ
                                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                    Comment


                                      Bet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar

                                      Comment


                                        reiketu ta prakeikta Jonavos zieda perdaryti kazkaip

                                        Comment


                                          Jonavos žiedą kažkaip perdaryt jau suplanavo, bet man neaišku, kaip ten darys.
                                          ПТН ПНХ
                                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                          Comment

                                          Working...
                                          X