Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    by far, by far, kur užkasei tuos kas antrą savaitę pervažiuotus kauniečius?
    Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?
      Viskas ok. Tiesiog trololo. Iš esmės tavo aprašytos problemos yra, pats važinėju everyday ir klaustukų daug su perėjom, kaip ir tau besisvečiuojant.
      Show must go von!

      Comment


        Kaune tikrai per daug plačių nereguliuojamų perėjų su bendruoju 50 km/h greičiu Neatrodo, kad tiek daug tokių perėjų yra Vilniuje, kiek teko lankytis (ir gyventi ). Geltoni skydai netgi blaško

        Comment


          O siaube. Pasirodo Kaune taško pėsčiuosius kas antrą savaitę ir yra by far pavojingiausias miestas pėstiesiems. Kokioje teroro zonoje mes gyvenam. Keista, kad apskritai gyvų dar likę, kai tiek visus taško.
          Bet Kaune šiemet dar niekas nežuvo perėjose. Dziiiiin, karantinas ten buvo žinai, šiaip pasisekė ten va, vis tiek by far nesaugiausia čia, gi va jau nudauš ką nors tuoj tuoj, jau tuoj.

          Keisti jūs žmonės (gal labiau vienas).

          Neneigiu, kad yra taisytinų dalykų, bet blemba. Yra du labai paprasti dalykai:

          1. pėstiesiems nebūt po**uistais, vertint savo gyvybę ir prieš einant per perėją atsimerkt
          2. vairuotojam nebūt gaideliais, prieš perėją prilėtint, jei ten yra žmonių netoliese.

          Kol kas panašu šie du būdai veikia. Tenka man ir mašina nemažai pavažinėt, atsiranda, aišku, skraidančių šalimais, bet jų yra tiek Kaune, tiek Klaipėdoj, tiek Rygoj, tiek ir surprise surprise Vilniuj. Tenka nemažai ir pėsčiomis pavaikščioti. Per tas baisiąsias 4 juostų abiem kryptim nereguliuojamas perėjas. Kažkaip nepartrenkė dar.
          Parašė John Rodyti pranešimą

          Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?
          Bet jau gali greitai. Pfu pfu pfu.

          Comment


            Kad reiktų Daugiau atsargumo vairuotojams tai taip. Bet tokių išsigandusių ir atsargių pėsčiųjų, kaip Kaune, matyti neteko niekur. Ne tik Lietuvoje, bet ir Pietryčių Azijoje. Stoviu prie perėjos mašinoje, laukiu, kol išsidrasins eiti. Po kokių 10 sekundžių jau supranta, kad tikrai čia sustojau jo praleisti
            Bet šiaip yra ir kita problema. Dizainas. Nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos per 6 eismo juostas gatvėje be greičio malšinimo priemonių yra didelis no no ir tai turi būti pakeista. Ir čia reiktų ne ant John putotis, kad jis atvažiavęs į Kauną pirštu rodo į akivaizdžiais problemas. O spausti miesto valdžią įgyvendinti civilizuotus sprendimus. Jau parodžiau pavyzdį, kaip galima greit sutvarkyti šviesoforą. Tai esu tikras, kad patys kauniečiai irgi gali panašiais būdais taisyti akivaizdžiais problemas. Koncentravimasis ant John ir jo tikro ar tariamo trolinimo problemos nesprendžia. Protingas kaunietis vietoj to pasistengtų padaryti taip, kad pužonui John tieisog nebūtų dėl ko "trolinti".
            Paskutinis taisė John; 2020.07.22, 09:47.

            Comment


              Gali būti geriau ir yra taisytinų dalykų, tačiau per pastaruosius kelius metus tapo saugiau eiti per perėjas, nes atsirado kelio viduryje salelių, nemažai šviesoforų, eismo juostų susiaurinimo (pvz. Draugystės žiedas).

              Tad situacija tikrai pagerėjo lyginant Kauną dabar ir ankščiau (ne su kitais miestais).

              Comment


                Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                Gali būti geriau ir yra taisytinų dalykų, tačiau per pastaruosius kelius metus tapo saugiau eiti per perėjas, nes atsirado kelio viduryje salelių, nemažai šviesoforų, eismo juostų susiaurinimo (pvz. Draugystės žiedas).

                Tad situacija tikrai pagerėjo lyginant Kauną dabar ir ankščiau (ne su kitais miestais).
                Problema, kurią matau Kaune šiuo metu, kad daugelis infrastuktūros dizaino sprendimų yra elementariai Sovietiniai ir atgyvenę. Trūksta grįžtamojo ryšio ir pačios visuomenės įsitraukimo. Kai rekonstruojama svarbi gatvė, bet nepadaromas JOKS pėsčiųjų takas šalia jos, tai jau rodo rimtą problemą savivaldybės suvokime, kaip turi būti tvarkoma miesto infrastruktūra. Naujos tvoros, skirtos riboti pėsčiųjų judėjimą centre irgi rodo problemą. Tai dėl to būtų labai naudinga užuot plojus katučių dėl poros užlopytų duobių pabandyti kelti problemas ir jas spręsti, nes kitaip kyla grėsmė, kad tie miesto gerinimai nuvažiuos ne į Europos pusę, o į Minską. Ten irgi juk "gerina" labai viską.

                Comment


                  John, kur dar Kaune likę nereguliuojamų perėjų per 6 juostas? Jonavos g. prie Senukų tikrai yra.

                  Comment


                    Manyčiau tokie toli siekiantys apibendrinimai, daromi iš kelių pavienių atvejų, o ne visumos, tai neveda prie jokios diskusijos, o tik prie kraštutinumų. Spėju pėsčiųjų takas tai ATeities plente, o tvorelė Kęstučio/Mickevičiaus? Pirmasis yra beveik užmiestyje, ten nėra pėsčiųjų eismo, nes nėra kur jiems ten eiti. Aš už ten pėsčiųjų/dviračių taką (beje, kažką apie tai girdėjau, kad gal bus daromas, nes tuneliai po Amaliais tai 4, jei pastebėjote). O ta tvorelė ir perėjos nebuvimas tai sprendžia rimtą transporto problemą (buvo jau aprašyta), kurios sprendimas greitu laiku vėl keisis, taigi visa diskusija apie tai neverta grieko.
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      2020-07-22 Pramonės ir Elektrėnų gatvių sankryža

                      Click image for larger version

Name:	20200723_140035.jpg
Views:	708
Size:	339,1 kB
ID:	1816545 Daro dvi tokias salas vienoje ir kitoje pusėje Elektrėnų gatvės.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Spėju (ir tikiuosi), daro pėsčiųjų perėjimą per Elektrėnų g. panašų į Karaliaus Mindaugo-Maironio g. sankryžoje per Maironio g.:
                        Nereguliuojama perėja - salelė - reguliuojama perėja - salelė - nereguliuojama perėja.

                        Tokiu atveju, galėtų neįrenginėti pėsčiųjų iškvietimo sensorių, o pagal nutylėjimą leisti iš abejų pusių Pramonės pr. žalią ir dvi trumpas fazes skirti kairiems posūkiams iš/į Elektrėnų g. Automatiškai žalia būtų ir pėstiesiems, einantiems per Elektrėnų g., nes nesikirstų srautai.

                        Pėsčiųjų perėjimas per Pramonės pr. būtų iškviečiamas mygtukais, bet jei leidžiamas eismas nuo Elektrėnų g. į kairę, žalia galėtų užsidegti automatiškai.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.23, 15:05.

                        Comment


                          Naujai išasfaltavo Muravos sankryžą - valio.

                          Naujas asfaltas yra tarka - WTF?

                          Comment


                            Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                            Naujai išasfaltavo Muravos sankryžą - valio.

                            Naujas asfaltas yra tarka - WTF?
                            Nuėmė viršutinį sluoksnį ir uždėjo naują, bet greičiausiai pagrindai neblogai susidevėję per tiek metų

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	money.jpg
Views:	546
Size:	17,5 kB
ID:	1816553

                              O neturėjo šiemet nuo aklųjų iki miesto ribos kapitaliai? Kaip kad pernai buvo nuo aklųjų iki centro?

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                2020-07-22 Pramonės ir Elektrėnų gatvių sankryža

                                Click image for larger version

Name:	20200723_140035.jpg
Views:	708
Size:	339,1 kB
ID:	1816545 Daro dvi tokias salas vienoje ir kitoje pusėje Elektrėnų gatvės.
                                Dešinieji posūkiai bus nereguliuojami šviesoforais.

                                Comment


                                  Labai problemiška buvo Europos pr ir Veiverių sankryža, žiūriu jau kasa žalią juostą su nuo centro geram gabale bus 3 juostos - tikiuosi situacija ten pagerės ženkliai.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Dešinieji posūkiai bus nereguliuojami šviesoforais.
                                    Įdomu iki kurios vietos Elektrėnų gatvėje bus keturios juostos? Jei bus.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Abejočiau, siauroka 4 juostoms, nors per platu 2, Užtat galima kelkraštyje parkuotis niekam nekliudant.
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Na Dainavoje kelių rekonstrukcija juda dideliu tempu. Įdomu gal tai paskatino dėl viruso gautos lėšos? Kelininkų kuoleliai sudėti Taikos pr atkarpoje nuo Kovo 11osios link Pašilės g. Kolkas darbai nepradėti. Pradėta keisti ir Birželio 23-iosios/Krėvės pr. žiedo bortus, turbūt bus ir kelio danga atnaujinama. Gaila kad sustojo Kovo 11-osios darbai. Keli darbininkai tik šaligatvio bortelius visą Liepą kloja. Kelio danga nejudinama, gal dėl aplinkinių gatvių remonto?
                                        Beje atnaujino Draugystės g. (nuo žiedo iki pramonės pr.) horizontalųjį ženklinimą.
                                        Liūdna dėl Draugystės g. (tarp pramonės ir technikos g.) šaligatvių. Pramoninė miesto dalis, pėščiųjų eismas nedidelis, bet būtų labai patogu į darbus vykti dviračiais/paspirtukais. Bet šaligatvių ir bortų aukštis toks, kad net su dviračiu iššūkis ten važiuoti. Kelias pakankamai siauras ir dviračiai/paspirtukai važiuojamojoje dalyje stipriai trugdo. Tai mieste dviračių takai tiesiami pramoginiams tikslams, o skatinti žmones vykti į darbus jais nepavyksta.

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                          Abejočiau, siauroka 4 juostoms, nors per platu 2, Užtat galima kelkraštyje parkuotis niekam nekliudant.
                                          Lyg tais leidžia šios gatvės kategorija žymėti 3 m pločio juostas Iš akies bendras gatvės plotis galėtų siekti 12 m 3 m*4 juostos=12 m.

                                          Spėju, tiesiog pigiau pažymėti vieną punktyrą per kelio vidurį negu 4 linijas (2+2 juostos + dviguba ištisinė) per visą kelio plotį Pvz. greta esančios Draugystės g. plotis link Technikos g. yra panašus, bet ten pažymėtos 4 juostos
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.30, 16:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X