Įkišiu irgi savo trigrašį.
Šiaip tai Ateities plentas tėra niekam neįdomi periferinė gatvė, kurios dalis ateityje turėtų virsi pilnaverčiu aplinkeliu, dalis - privažiuojamąja gatve. Kol kas tikrai nėra prasmės ten eikvoti asfalto ir cemento.
Specifinė priežastis matyt yra ta, kad horizontalusis ženklinimas turi savybę nusitrinti. Važiuoti reikia vadovaujantis KET ir kelio ženklais. Ar žiemą prisnigus irgi nebemoki važiuoti, nes nesimato horizontalaus ženklinimo?
Dabar galvoju, kas yra didesnė nesamonė - ar nereguliuojama perėja 2+2 gatvėje, ar ta pati perėja su greičio kalneliu?
Pats rašai, kad netiki, kad galėjo būti dar blogiau. Tai patikėk buvo, ir buvo gerokai blogiau Kai ketvirtį amžiaus praktiškai nieko neinvestuoji į infrastruktūrą, tai paskui pasivyti prarastą laiką ir atstatyti tai kas sugriuvo yra sunku, o procesas nelabai greitas.
Parašė John
Rodyti pranešimą
2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
Comment