Parašė myhorsegallery
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Šaligatvio (galbūt pėsčiųjų ir dviračių tako) įrengimo darbai Raudondvario pl.
Foto ties pėsčiųjų ir dviračių šviesoforu (vieninteliu tokiu Raudondvario pl.) ties Antagynės gatve.
Statyba ties šviesoforu persikelia į kitą pusę. Foto ties Ramybės g. ir Viada degalinės.
Sunku pasakyti ar tiesiamas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, ar paprastas šaligatvis trūkstamose atkarpose. Kadangi atvažiavau nuo Nevėžio ir Nemuno santakos, tai negaliu pasakyt ar darbai vyksta iki Kauno ribos ar tik nuo įvažos link Nevėžio santakos. Aišku, vietomis esamas šaligatvis dviračių eismui per siauras bei palyginti neblogai pasitarnauja kelkraštis, kurio ženklinimas labai panašus į dabartinį dviračių juostų žymėjimo standartą. Naujas šaligatvis (ar bendras pėsčiųjų ir dviračių takas(?)) galėtų nukreiptų dviratininkus nuo per siauro šaligatvio Nemuno šlaito pusėje.
Didžiausias trūkumas kol kas atrodo yra tas, kad naujai tiesiamas takas Centro pusėje atsiremia į siaurą šaligatvį ties Maxima XX (Raudondvario pl. 284A). Neaišku ar jis bus tvarkomas. Už Maximos vėl panašaus pločio asfalto dangos šaligatvis, kuris prieš porą metų buvo tvarkytas. Šaligatvis kitoje gatvės pusėje tarp pėsčiųjų/dviračių šviesoforo ir Lampėdžių pliažo sankryžos taip pat buvo tvarkytas panašiu metu.
Papaišiau situacijos schemą, kuriame plati linija yra apie 2-2,5 m pločio šaligatvis, o siaura linija pažymėti siauresni kaip 2 m pločio šaligatviai. Geltona spalva yra statomas takas, o žalia linija yra esami takai (beje, geros būklės).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė simsim Rodyti pranešimą
galymybes turi, bet matyt nelabai stengiasi. Čia daugiau:
Spūstims Kauno gatvėse valdyti – nauja išmanioji eismo valdymo sistema
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/03/...ldymo-sistema/
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.
1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.Paskutinis taisė John; 2020.07.13, 17:38.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.
1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.
1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
Dėl likusios Ateities pl. atkarpos, tai taip, šaligatvių nėra. Kas įdomiausia, kad Taikos pr. naujai perasfaltuoti šaligatviai atsiremia į Ateities pl. kaip akligatviai (deadend'ai). Vienas iš jų yra 3 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Būtų logiška jei šaligatvius pratęstų palei Ateities pl.
2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
Gera pradžia - Radastų g. Kaune.
3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.13, 20:04.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąYra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.Kaunas yra Kaunas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.
1. Dviraciu takai turi buti tiesiami arciau gatves - dviraciu takas, tada saligatvis;
2. Dviraciu takas neatitinka plocio reikalavimu (taip atrodo is nuotraukos)
3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
4. Gatves sviestuvai uzima puse saligatvio plocio;
5. Kur gatves drenazas?
6. Matosi tie nesimetriski geltoni pereju skydai toli toli - motina rusyja;
Gal dar kazka praleidau?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Biski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:
1. Dviraciu takai turi buti tiesiami arciau gatves - dviraciu takas, tada saligatvis;
2. Dviraciu takas neatitinka plocio reikalavimu (taip atrodo is nuotraukos)
3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
4. Gatves sviestuvai uzima puse saligatvio plocio;
5. Kur gatves drenazas?
6. Matosi tie nesimetriski geltoni pereju skydai toli toli - motina rusyja;
3., 4. Sutinku.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
Kai pastatys tiltą prie buvusio Combo (turbūt niekada), tada tos dvi juostos atrodys normaliai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąYra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Matyt Brastos gatve važiuot neteko, nes kitaip būtų iškeikti visi prisidėję prie jos nesusiaurinimo
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Kalbant apie šulinius, Vilniuje tas pats.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąBiski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Situacija su šuliniais Vilniuje yra labai bloga ir aš keikiu Šimašių ir VMS už tokį klaikų aplaidumą. Bet Kaune tie dalykai yra visiškai kitoje dimensijoje. Negaliu su niekuo lyginti, nes jeigu palyginčiau su Kišiniovu, moldovanai tikriausiai visia pagrįstai įsižeistų. Man tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.
Realiai šita viena foto parodo visą Kauno valdžios požiūrį į eismo saugumą ir kokybę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.
Dabar situacija geresnė, keletu balų pakilo virš vieneto Teigiamo pažymio dar nerašyčiau, nes dalykai galėtų būti tvarkomi geriau nei dabar.Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.14, 01:39.
- 1 patinka
Comment
Comment