Šiandien apie 9:30 mačiau, kaip dažė stulpus, kylant į Parodos kalną dešinėje. Ne tokiais rimtais dažais kaip centre (be kaukių darbininkai), kažkokia rusvai pilka spalva.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Daze pilkai, susimaise su rudimis ir gavosi rusvai pilkawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ na va, pagaliau ir pas mus suprato, kad prieš šventės miestą reikia gražinti ir kaip aš suprantu, tai nudažys visus miesto geležinius stulpus?
Comment
-
Klausykit kolegos, kaip ten su draudimu automobiliams stovėti savanoriuose ant gatvės tarp Utenos gatvės ir Žemaičiu gatve, nes kiek tenka važinėt, tai darbo metu gal šiek tiek apmažėjo, bet šiaip ta pati nesamonė kaip anksčiau visi vistiek stato kas kur nori, tai sakau, dar neįsigaliojo draudimai ?
Comment
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąKlausykit kolegos, kaip ten su draudimu automobiliams stovėti savanoriuose ant gatvės tarp Utenos gatvės ir Žemaičiu gatve, nes kiek tenka važinėt, tai darbo metu gal šiek tiek apmažėjo, bet šiaip ta pati nesamonė kaip anksčiau visi vistiek stato kas kur nori, tai sakau, dar neįsigaliojo draudimai ?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Brangstantys degalai stabdo prospekto platinimo planus
Arūnas DAMBRAUSKAS
LS korespondentas
2008-06-11
www.lrytas.lt
Judriausiai Kauno gatvei ketinama paaukoti dalį šaligatvių ir medžių – taip tikimasi išsklaidyti automobilių srautą. Tačiau rekonstrukcijos perspektyvą temdo ekonominės negandos šešėlis.
Sovietmečiu atnaujinant Raudonosios armijos (dabartinį Savanorių prospektą), buvo planuota, kad jame išsiteks didžiuliai automobilių srautai.
Tačiau tuo metu niekas net neįsivaizdavo, kad beveik kiekviena šeima kada nors turės po vieną, o nemaža dalis ir po kelis automobilius. Ilgiausioje ir plačiausioje Kauno gatvėje tapo ankšta.
Savivaldybės Komunalinio ūkio specialistai ėmė svarstyti planus, kaip praplatinti Savanorių prospektą. Neseniai patvirtinus prospekto detalųjį planą, atsirado galimybė rengti prospekto rekonstrukcijos projektą.
Tačiau pastaruoju metu šiuo planu imta abejoti. Dvejonių priežastis – į kosmines aukštumas kylančios degalų kainos.
Srautai neturėtų didėti
„Labai gerai, kad dabar turime patvirtintą Savanorių prospekto detalųjį planą. Tačiau dabar negalėčiau pasakyti, kokiu tempu gali būti įgyvendinamas rekonstrukcijos sumanymas.
Dėl brangstančių degalų automobilių srautai nebeturėtų didėti. Todėl labai skubėti rekonstruoti neverta“, – svarstė Kauno miesto savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pareigas laikinai einantis Zenonas Girčys.
Savivaldybė kartu su Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriumi norėtų surengti architektų plenerą, kurio tikslas – atnaujinti Savanorių prospekto architektūrinę koncepciją.
Tačiau net ir labai skubant, Savanorių prospektas būtų pradėtas platinti maždaug tik po poros metų.
Praplatinimo perspektyva yra numatyta miesto Bendrajame plane.
„Prospektas yra labai svarbi miesto urbanistinė ir transporto ašis. Jau dabar reikia rūpintis jo pertvarkymu, kad magistralė taptų ne tik funkcionali, bet urbanistiškai patraukli, atsikračiusi dabar jai būdingo architektūrinio chaoso“, – teigė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Prospekto veidas nesikeis
Tačiau Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius nemano, kad prospekto detalusis planas gali pakeisti jo architektūrinę aplinką.
„Detalusis planas įteisina gatvę kaip įrenginį, kuriame galima statyti naujas automobilių stovėjimo aikšteles, įvažas, naujus šviesoforus, tačiau architektūriniai sumanymai su gatvės detaliuoju planu visiškai nesusiję“, – patikslino N.Valatkevičius.
Teks kirsti medžius
Turėtų būti platinama prospekto atkarpa, esanti tarp Žemaičių gatvės ir Tvirtovės alėjos (žvelgiant nuo miesto centro – kairioji prospekto dalis).
„Reikėtų iškirsti vieną liepų eilę, panaikinti kai kuriuos šaligatvius. Tai gerokai praplatintų prospektą, prie sankryžų leistų įrengti papildomas įvažas, dėl kurių atsirastų daugiau erdvės didžiausių sangrūdų vietose“, – pasakojo Z.Girčys.
Pabrėžiama, kad Savanorių prospekto pertvarkymas yra dalis didesnio projekto, kurio tikslas – įdiegti mieste šiuolaikinę eismo valdymo sistemą. Praėjusių metų pabaigoje miesto taryba balsavimu nusprendė šiems darbams skirti 71 mln. litų. Įvairiose miesto sankryžose turėtų būti įrengti 104 nauji šviesoforai ir suformuotos vadinamosios žaliosios bangos, sudarančios galimybes automobilių srautui judėti su mažiausiomis kliūtimis.
Comment
-
Sekam Vilniaus pėdomis... Gal ir gerai, kad antri - bus iš ko pasimokyti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąSuper. Tai kaip suprantu oro uostu irgi nebepleciam, nes aviacinius degalus irgi is brangstancios naftos gamina. O Maximas jau bus galima be parkavimo aiksteliu irengineti, nes kas gi vaziuos i parduotuve su masina kai taip degalai brangsta...
Sauls, be reikalo taip ironizuoji dėl Maximų. Nėra jos toks gėris, kad kiekvieną kartą važiuoti reikėtų. Na, nebent gyveni už kokių 10 km nuo artimiausios maximas, tada jau autokelionės neišvengsi. O šiaip tai ir žmogui pačiam į sveikatą, ir aplinkai geriau, jei kartą kitą pats savo kojytėmis nutipensi į parduotuvę. Beje, aš su žmona taip ir darau - ir dar gyvi esam. Beje, gal ir nepameni, bet tarybiniais metais beveik visi pėstute iki parduotuvių kulniuodavo- ir tik stipresni buvo...Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Įdomus pasitesinimas - degalai brangsta, srautai nebedidės. Man atrodo, kad po metų ar net pusmečio visi jau bus įpratę prie naujų degalų kainų. Visada kažkas brangta, padejuojam, tuo metu pabandom susiveržt diržus, bet...po kurio laiko ir toliau gyvenam įprastą gyvenimą. Tuo labiau, kad greičiausiai tas Savanorių platinimas prasidėtų po 2 metų, tai tikrai nereiktų apie jokius stabdymus kalbėt...
Comment
Comment