Sakyčiau palyginus su ankstesniais gatvių atnaujinimo darbais tempas sumažėjo ženkliai. Pridalinta pažadų kalnas, o iš realių darbų beliko šaligatvių atnaujinimas, kelios įvažos, pusė Taikos pr. ir visa Kęstučio g. Smulkesnių gatvelių neskaičiuoju, nes man įdomu kur dingo pažadai dėl Savanorių pr., Vileišio tilto mazgo, Vandžiogalos pl., Romainių g., Europos pr., Didžiosios ir Piliuonos g.?
Nu taip tu teisus, kad iš pažadų kalno liko šnipštas. Toks puikus projektas yra paruoštas Vileišio tilto mazgo. Romainių gatvė jau praeitais metais turėjo būt padaryta, o Europos pr sujungimas su Pietiniu aplinkeliu aplamai užmirštas. Matijošaičiui buvo svarbu tik visko priplanuot ir prižadėt, o kad padaryta nei pusės nebus tai dzin jam, jug neis trečiai kadencijai į merus.
Paskutinis taisė digital; 2020.04.29, 13:27.
Priežastis: pataisytas citavimas
Be didelės pompastikos žiūriu jau išasfaltuotas Technikos g. gabalas tarp Chemijos g. ir Draugystės g. - iki tol tai buvo viena baisesnių iš intensyvesnio naudojimo netvarkytų Kauno gatvių
As much power as necessary, as much freedom as possible
Be didelės pompastikos žiūriu jau išasfaltuotas Technikos g. gabalas tarp Chemijos g. ir Draugystės g. - iki tol tai buvo viena baisesnių iš intensyvesnio naudojimo netvarkytų Kauno gatvių
Pamenu jau daug metų forume minima vieta. Neasfaltuodavo, neva, nes nevažiuoja VT ta gatve.
Keli pastebėjimai iš A. Baranausko gatvės atnaujinimo. Gerai, kad išpjovė kreivus medžius, gerai, kad atnaujins šaligatvius. Bet keista, kad šaligatvius pakėlė aukštyn, o įėjimai į kai kuriuos kiemus tapo laiptais žemyn. Senas lygis paliktas tik ties įvažom į kiemus, dabar taip moderniška daryti - aukštyn, žemyn, aukštyn...
Kažkoks naujoviškas hidrantas
Tarp gatvės ir šaligatvio turbūt bus žalia veja. Bet tada reikės ir tvoreles statyti, pats šalia gyvenau, žinau koks čia eismas ir koks noras gatvę pereiti bet kur...
Neriam pro vartelius į kiemą. Bet susirietus ir saugantis nenugarmėt žemyn...
Vaizdas
Tarp Studentų g. sankryžos ir to paties pavadinimo VT stotelės kažkodėl susiaurėja, nesvarbu, kad čia bus daug žmonių, svarbu, kad būtų daug žolės. Manau, čia jos bus visai mažai...
Pagal COVID-19 plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1db668f0092944) Aleksote kapitališkai remontuos 7 gatves:
Naujadvario g.;
Kanalo g.;
Gurguolių g.;
Pagirėnų g.;
Tyrulių g. tarp Vaškų ir Laimės g-vių ;
Dūkšto g.
Tarp gatvės ir šaligatvio turbūt bus žalia veja. Bet tada reikės ir tvoreles statyti, pats šalia gyvenau, žinau koks čia eismas ir koks noras gatvę pereiti bet kur...
O kokios čia kategorijos gatvė? A? B? Šiaip Kaune, bent jau centrinėje dalyje, yra puikus gatvių tinklas ir planavimas. Kai kur ir pačios gatvės normalaus pločio, o ne autostrados standarto su 3.75m. Bet į akis žiauriai krenta tvoros, kurios lyg teleportuotos iš pačios Didžiosios Deržavos glūdumos į Europietišką miestą.
Pagal COVID-19 plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1db668f0092944) Aleksote kapitališkai remontuos 7 gatves:
Naujadvario g.;
Kanalo g.;
Gurguolių g.;
Pagirėnų g.;
Tyrulių g. tarp Vaškų ir Laimės g-vių ;
Dūkšto g.
Nenaudojama gelž. pervaža Technikos gatvėje: tenka ten važinėtis, ir policija už to pastato pasislepia , bet iš tikrųjų tai absurdiška, bėgiai ten net užžėlę, kiek ten vėjais paleidžiama kuro ir stabdžių kaladėlių... https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/05/...i-kas-bemates/
Nenaudojama gelž. pervaža Technikos gatvėje: tenka ten važinėtis, ir policija už to pastato pasislepia , bet iš tikrųjų tai absurdiška, bėgiai ten net užžėlę, kiek ten vėjais paleidžiama kuro ir stabdžių kaladėlių...
Man labiausiai gaila ne stabdžių kaladėlių ten, o važiuoklės. Nors ir sustojama ir lėtai pravažiuojama bet ant tiek tragiškas reljefas tų bėgių kad ir lėtai važiuojant didelis diskomfortas pravažiuoti. Keista kad gatvę sutvarkė o tuos iškilnotus bėgius taip ir paliko. Panaši situacija ir draugystės g.
Elektrėnų g. panašu kad tiesiog išalfaltuota ir viskas ten labai gerai, o čia atrodo sąmoningai ignoravo tas vietas.
O tikrai ta atkarpa nenaudojama? Ten metalo laužą juk supirkinėja, gal net didžiausia supirktuvė buvo..
o kiek tiesos dėl policijos? Dabar ten nevažinėju, bet anksčiau keliskart dienoj važiuodavau, tai policija gal paskutinikart 2007 mačiau..
O tikrai ta atkarpa nenaudojama? Ten metalo laužą juk supirkinėja, gal net didžiausia supirktuvė buvo..
o kiek tiesos dėl policijos? Dabar ten nevažinėju, bet anksčiau keliskart dienoj važiuodavau, tai policija gal paskutinikart 2007 mačiau..
Mačiau policiją ne taip seniai, bet va traukinio man ten matyt iš vis neteko. Žmonės rašo, kad naktimis kartą pravažiuoja, ir tuomet eismą reguliuoja, tai neaišku kodėl negali surasti kito sprendimo šiai vietai. Jei šviesoforas brangu, tai kodėl visus stabdyti nėra brangu, reikėtų kiek plačiau į reikalą žiūrėti
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment