Atsibodo lauko kaviniu klientams išmetimo dujomis kvėpuoti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąAtsibodo lauko kaviniu klientams išmetimo dujomis kvėpuoti
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Kažkiek informacijos apie šį pakeitimą čia: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...negales-949813Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Per 1,5 metus gal kažkaip sugebės pabaigti Kalvarijų gatvės rekonstrukciją. Gatvė jau išasfaltuota, vietomis dar trūksta antro sluoksnio asfalto. Visa bėda, kad rekonstruodami gatvę, pamiršo pagalvoti apie greitėjimo/lėtėjimo juostas, kur Kalvarijų gatvė išeina į Via Baltica... Suprantu, kad tokiose vietose ko gero kertasi savivaldybės-LKAD atsakomybių ribos, bet kažkas turėtų pagalvoti apie tokius dalykus??
Ten kasdien bele kiek avarinių situacijų susidaro, kai reikia išsukti iš arba įsilieti įsilieti į Via Balticą... Reikia rimtos avarijos, kad kažkas sukrustų?
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPer 1,5 metus gal kažkaip sugebės pabaigti Kalvarijų gatvės rekonstrukciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąNėra Kaune Kalvarijų gatvės. Taip pat kaip ir nėra Kalvarijų pasienio pravažiavimo punkto į Lenkiją. Net žiniasklaidoje labai daug atvejų, kur Kalvarija painiojama su Kalvarijomis.
Comment
-
Kaune pradėta tilto per Nerį statyba
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) gavo informaciją iš rangovo, kad Kaune, kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, jau pradėta tilto per Nerį statyba. Kadangi statomas tiltas patenka į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, čia vykdomiems darbams dėl gyvūnų ir augalų apsaugos keliami ypatingi reikalavimai. Darbai Neries upės apsaugos zonoje taip pat negali būti vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu. Dėl šių priežasčių dalis darbų, tokių kaip privažiavimo kelių pačioje Neries upėje, tilto polių ir atramų įrengimas upės vagoje, gali būti atlikti tik žiemos metu.
https://www.youtube.com/watch?v=lWPAF3Ybx1E
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ką tai keičia? Avarinės situacijos vistiek susidaro kasdien KalvarijOS ir Via Baltica susikirtime...
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
kaunas.lt, 2020-02-07
Kaunas skelbia gatvių tvarkymo sezono pradžią
<...>
Neįprastai šilta žiema kelininkams leido šios savaitės pradžioje pradėti Taikos prospekto kapitalinio remonto paruošiamuosius darbus. Bendrovė „Kauno vandenys“ ėmėsi lietaus, kanalizacijos ir vandens tiekimo tinklų atnaujinimo. Iki pavasario norima užbaigti lietaus tinklo ir vandens surinkimo šulinių remontą, reikiamose vietose numatyta įrengti vandens surinkimo trapus.
„Kapitalinį Taikos prospekto remontą ketiname pradėti dar kovą, kai tik leis oro sąlygos, o užbaigti rudenį. Vairuotojų iš karto norime atsiprašyti už neišvengiamus nepatogumus. Šiemet teks apsišarvuoti kantrybe, kad ateityje turėtume patogų ir kokybišką vieną pagrindinių įvažiavimų į miestą“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Atkarpoje nuo Ateities pl. iki Pramonės pr. bus iš pagrindų atnaujinta važiuojamoji dalis, ties viešojo transporto stotelėmis įrengtos įvažos autobusams. Vienoje Taikos pr. pusėje suprojektuotas naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, taip pat numatytos nedidelės poilsio aikštelės su suoliukais ir dviračių stovais.
Po pusmečio tikimasi pradėti darbus ir Taikos prospekto atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Studentų g. Visą Taikos prospekto projektą numatyta įgyvendinti per dvejus metus, tad likusi dalis nuo Pramonės pr. iki Studentų g. turėtų būti renovuota kitąmet.
<...>
„Kęstučio gatvėje veiksmas jau prasidėjo. Kaip ir Taikos prospekte, pirmiausia bus atnaujinamos požeminės vandens komunikacijos, keičiamos kontaktinio tinklo atramos bei įrengiamas apšvietimas. Atlikus šiuos darbus nuo gegužės mėnesio prasidės pačios gatvės remonto darbai. Atnaujinta bus ne tik važiuojamoji dalis, bet ir šaligatvis“, – patikino A. Pakalniškis.
Šįmet tikimasi startuoti ir su Kauno širdimi vadinama Vilniaus gatvės rekonstrukcija.
<..>
http://www.kaunas.lt/2020/02/naujien...NvfEuG0EEYqnW0
- 2 patinka
Comment
-
Gerai, kad pradės tvarkyt Kęstučio g., šaligatviai tragiški, bet man didžiausias nesusipratimas Kęstučio gatvėjė dabar yra prie muzikinio teatro stotelės sustatyti automobiliai vidury pėsčiųjų praėjimo, einant link stotelės nuo I.Kanto g. pusės reikia išeiti į gatvę norint praeiti, o jei dar prasilenkti su kitu žmogumi reikia, tikiuosi sutvarkys ten viską žmogiškai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąApie <..> Romainių g. tyla Žavu
REDAGUOTA:
Pasirodo truputi kitaip, cituoju:
Vasario 04 dieną Šilainių seniūnijos bendruomenių ir gyventojų susitikimas su Kauno m. savivaldybės administracija.
Romainių gatvė,- planuojama 2021 metais, numatyta rekonstrukcija dviem etapais. Kelių direkcija sumažino finansavimą, todėl anksčiau tikėtis neverta.
Lubinų gatvė,- planuojama rekonstrukcija atlikus Romainių gatvės darbus. Galima tikėtis apie 2023 metus. Lubinų g. gyventojai susirinkime prašė darbus atlikti anksčiau, nes projektas jau patvirtintas. Atsakymas buvo,- neracionalu, nes susiję su lietaus vandens surinkimu. Kol bus išasfaltuota gatvė, jai bus skiriamas didesnis dėmesys. Gyventojams belieka patiems sekti kelio būklę ir pranešti seniūnijai.
Paskutinis taisė dinux; 2020.02.09, 13:28.
- 1 patinka
Comment
-
Kęstučio g. projektas pasiekiamas citify.eu svetainėje https://citify.eu/kestucio-g-rekonstrukcija/
Kas bus padaryta:- Panašu, kad prie Muzikinio teatro padarys normalų šaligatvį, nereikės eiti per chaotišką parkavimo aikštelę.
- Jei neapsigalvos, A juosta bus atskirta ištisine linija, panašiai kaip daroma Vilniuje. Duodu 50%, kad braižys ištisinę, nes visos A juostos Kaune yra atskiros punktyros. Yra savų privalumų ištisinės A juostos, taip traktuojant A juostas tarsi kokias nors neliečiamas traukinio/tramvajų linijas, dar galėtų atskirti gumbeliais ir kuoleliais panašiai kaip Vilniaus miesto magistralinėje Ukmergės gatvėje. Judėjimas A juosta galbūt taptų sklandesnis, nes nebūtų persirikiuojančių.
- Išlaikoma panaši ženklinimo tvarka kaip dabar: dviračių juosta dešinėje, tik A juosta praplečiama iki Vytauto pr., o kairėje nuo pernai metų pažymėtos lygiagretaus parkavimo vietos. Statmeno parkavimo galimybė į šaligatvį turėtų būti panaikinta.
- Irgi, kaip ir dėl ištisinės A juostos linijos, jeigu neapsigalvos (-ojo), siaura vienpusė dviračių juosta atsiras ant Kęstučio g. šaligatvio, priešingoje gatvės pusėje nei vienpusio eismo dviračių juosta važiuojamoje dalyje. Visai pritarčiau minčiai 1,2 m pločio juostai ant šaligatvio. Vietos turėtų būti, berods ir pėsčiųjų ten mažiau vaikšto nei priešingoje pusėje.
Ko trūksta miesto Centrui:- Daugiau dviračių juostų K. Donelaičio g. atkarpoje. Šiuo metu yra dviračių juosta tik tarp L. Sapiegos g. ir S. Daukanto g. Pačioje S. Daukanto g. pagal ženklinimą dviračių eismas draudžiamas (tiksliau - nukreiptas "pėsčiųjų tako" ženklu). Pagal S. Daukanto g. atnaujinimo projektus, neturėtų likti dviračių juostų, o gal net dviračių eismo apskritai.
- Galbūt išeitų kaip nors pažymėt dviračių juostas gatvei lygiagrečioje S. Daukanto g., pvz. Maironio, Mickevičiaus arba Gedimino g. Atsisakytų posūkių juostų ties Kęstučio ir K. Donelaičio g., pažymėti dviračių juostas, greitį padaryti 30 km/h, apsunkinti galimybės viršyti greitį
- 4 patinka
Comment
-
Tvarkomi šaligatviai J. Basanavičiaus al. ir Jeruzalės skg.
Jeruzalės skg. berods jau išrausti visi šaligatviai. Kas nežinot, tai gatvelė šalia Kauno choralinės sinagogos, jungianti Savanorių pr. ir E. Ožeškienės g. Labai trumpa, tai greitai turbūt viskas pasidarys.
J. Basanavičiaus al. išraustas šaligatvis rytinėje pusėje tarp Savanorių pr. ir Taikos pr. Beje ta atkarpa ir buvo labiausiai susidevėjus.
- 1 patinka
Comment
-
J. Basanavičiaus al. išraustas šaligatvis rytinėje pusėje tarp Savanorių pr. ir Taikos pr. Beje ta atkarpa ir buvo labiausiai susidevėjus.Paskutinis taisė digital; 2020.03.03, 22:34.Keliauju per Lietuvą
Comment
Comment