Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąNu ilgai tie šikinykai čia gatvių temoje išsilaikė , nors mirk iš juoko
- 6 patinka
Comment
-
šiemet vėl Kauną darkys
Šįmet miestas imsis vienos pagrindinių miesto arterijų – Taikos prospekto. Taikos prospektas bus tvarkomas etapais, bet vis tiek ši eismo arterija taps iššūkiu vairuotojams. "Pirmiausia bus kapitališkai remontuojama atkarpa nuo Ateities plento iki Pramonės prospekto, vėliau – nuo Savanorių prospekto iki A.Baranausko gatvės", – pasakojo vicemeras A.Palionis. Pasak jo, šį rudenį turėtų prasidėti Vilniaus gatvės rekonstrukcija. Ši pagrindinė Senamiesčio gatvė turėtų pasikeisti neatpažįstamai. Anksčiau skelbta, kad Vilniaus gatvėje bus nuimta tašytų akmenų danga ir, pakeitus požemines komunikacijas, grąžinta. Rekonstrukcijos metu planuojama atnaujinti viršutinę šviestuvų dalį, paliekant apatinę dalį nepakitusią. Planuojama atnaujinti kanalizacijos sistemą, įrengti normalų gatvės pagrindą ir sutvarkyti mažosios architektūros elementus. "Vilniaus gatvės rekonstrukciją tikimės pradėti rudenį, kai baigsis lauko kavinių sezonas. Lygiagrečiai bus ruošiamas Rotušės aikštės techninis projektas. Dar vienas šių metų tikslas – užbaigti Santakos parko rekonstrukciją", – teigė A.Palionis. Išgražėjusi Laisvės alėja verčia savivaldybės atstovus atkreipti dėmesį ir į jos prieigas. "Remonto sulauks Kęstučio, L.Sapiegos, S.Daukanto gatvės. Kartu bus tvarkomi ir šaligatviai. Šįmet planuojame startuoti ir kapitališkai atnaujinant Muzikinio teatro prieigas. Kitaip sakant, turime gražią rekonstruotą Laisvės alėją, tad ir jos prieigos privalo būti sutvarkytos", – pastebėjo mero pavaduotojas."
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
kur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.
Comment
-
Parašė Tomkis Rodyti pranešimąkur dingo kalbos Vandžiogalos g? Juk 2019 m. sakė, kad tai viena pagrindinių Kauno gatvių, kurios rekonstrukcija leistų pagerinti eismo situaciją ir srautų pravažiavimą pro magistralę.
Tais klausimais galima susirasti tinkamesnę temą projektų ar nekilnojamojo turto skiltyje.
Jei yra kas nors naujo dėl Vaišvydavos gatvės, prašom parašyti šioje temoje.
Comment
-
Šaligatvių būklė žymiai blogesnė Kaune, negu gatvių būklė.
Džiugu dėl Pramonės pr. Ten šaligatvių būklė tikrai gėdinga, ypač prie Urmo bazės/Dainavos poliklinikos.
Kas liečia Šiaurės pr., turbūt atnaujins šaligatvį nuokalnėje link Jonavos g. Keista, kad jis liko nesutvarkytas tada, kai tvarkė visą gatvę.
Miesto centre turėtų atnaujinti Kęstučio g.
A.Baranausko, Ukmergės, S.Žukausko, J.Basanavičiaus, Linkuvos gatvėse, Raudondvario plente, taip pat Pramonės ir Šiaurės prospektuose bus atnaujinami šaligatviai.
"Kompleksiškai pėsčiųjų takai bus atnaujinti Šilainių ir Eigulių kvartaluose. Šilainiuose – prie Vėtrungės gatvės, Eiguliuose – prie Sukilėlių, Ukmergės, P.Plechavičiaus gatvių", – pasakojo A.Pakalniškis.
Pasigendu Kovo 11-osios g. ir P. Lukšio g. tvarkymo darbų. Svarbu, nors Pramonės pr. sutvarkys. Ten irgi galėtų uždėti paskui pėsčiųjų ir dviračių takų ženklus ten kur mažiau pėsčiųjų (kalbu apie atkarpą tarp Elektrėnų g. ir VI forto žiedo).Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.15, 13:38.
- 1 patinka
Comment
-
Manau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
- pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
- reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas
Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 10 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąManau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
- pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
- reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas
Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąJuozapavičiaus pr. pirmiausia panaikinčiau apsaugines tvoreles.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė XOZZIS Rodyti pranešimą
Nėra čia apie ką diskutuoti. Eismo taisyklių Kaune bando laikytis apie 50 % vairuotojų.
- 1 patinka
Comment
-
Juozapavičiaus pr. išties reiktų rekonstruoti iš pagrindų, jis padarytas, kad atrodytų gražiai, bet iš saugaus esmo perspektyvos tai tragedija. Tvorelės užstoja pėsčiuosiuos stovinčius prie perėjos, šaligatvių apšvietimas silpnas ir t.t. Pėsčiųjų perėjos visos turėtų būti reguliuojamos ir suderintos su žaliąja banga. Naikinti nelabai yra ką nebent perėją ties 133 namu, ten nelabai yra traukos taškų (transporto stotelių, švietimo įstaigų, parduotuvių, etc.), o ties Lidlu yra reguliuojama pėsčiųjų perėja. Ką reikėtų sutvarkyti tai daugybę kairiųjų posukių (kurių ten virš 50) ir padaryti kur įmanoma dedikuotas juostas laukiantiems galimybės pasukti į kairę. Savanorių prospekte tai įgyvendinus ženkliai sumažino poreikį kaitalioti juostas ir padidino saugumą. Ties sandėlių g. tai išvis reikėtų reguliuojamos sankryžos.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Čia tokį skaičių pats sugalvojai ar remiesi kokia nors statistika? Kam rašinėti tokias nesąmones?
Keletas punktų (vairuotojų kaltė), kurie žudo pėsčiuosius:
1. Greitis. Įprastas srauto greitis = leistinas greitis + 10 km/h ir daugiau (važinėju daug, manau dėl procento neklystu)
2. Mirksintis šviesoforas. Tapkė/gazas. Suspėsiu tikriausia.
3. KET (kelių eiso taisyklės) Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“ (vaikštau daug, vairuotojamx +- px KET)
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąManau kažką reikia daryti su Juozapavičiaus pr., nes eismo saugumas ten tragiškas, pėsčiuosius traiško kaip nukritusius obuolius. Aišku senovinis metodas būtų trikojai, bet manau kažko reikia modernesnio. Galimi variantai:
- pėsčiųjų perėjų (kai kurių) panaikinimas
- reguliuojamų (su mygtukais) perėjų įrengimas
Nereguliuojamų perėjų ten akivaizdžiai per daug, dar nuo sovietinių laikų ir naujų pridėta. Bėda su nereguliuojamom perėjom, kad pėstieji ten jaučiasi karaliais, eina nesidairydami, dairosi tai tik į mobilius, o paskui reikia atsakyti vairuotojams. Įdomiausia, kad stacionaraus radaro ten neįrengė, nors tikrai reikėjo. Įrengė nuokalnėse iš esmės pinigo prisirinkt, o ne saugumą pagerint. Ypač tas radaras Nuokalnės g. po perėjos panaikinimo arba Europos pr įkalnės viduryje.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip suprantu, šventiniam laikotarpiui taikyta eismo tvarka Rotušės a. lieka visam laikui?
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 8 patinka
Comment
Comment