baisios tos tvorelės, nematau prasmės jas daryti, įdomu kodėl nedaro per visą gatvės ilgį, juk pėstysis bet kur gali iššokti į gatvę?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąO kokia tikroji paskirtis tokios tvorelės/atitvarų? Neleisti pėsčiajam eiti į gatvę, ar apsaugoti pėstįjį nuo automobilio įvykus eismo įvykiui?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Prie Donelaičio g. akivaizdu, kad neleisti išeiti į gatvę, o įkalnėje kur sudėti gal kokiems dviratininkams apsaugoti... ar kad girti pėstieji nenugarmėtų
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Girdėjau iš forumo vilniečių, kad šitie smūgio atvejams pėstiesiems nėra saugūs, nes nelabai sulaiko ir gali sužaloti pėsčiuosius. Žodžiu, jie saugo pėsčius nuo automobilio, bet ne atvirkščiaiPaskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 22:44.
Comment
-
Pasirodo Chemijos gatvėje yra šaligatvis, šiandien mačiau, kaip darbininkai kastuvų ir rankų pagalba atkasinėja, jau gerą galą atkasė. Jeigu Važiuojant nuo Policijos komisariato tai po kaire puse apie metro pločio šaligatvis visai šalia kelio atkastas. Kaip sakant tiesiog lobis.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Planuojama nauja jungtis tarp A1 ir A6 (lygiagrečiai dabartiniam keliui Nr. 1919 per Ramučius).
Turėtų pagerėti susisiekimas su Kauno LEZ ir Karmėlavos (Kauno) oro uostu
TPD Nr. S-VT-52-19-394
Kauno r. sav. kelio jungties tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis specialusis planas
Preliminari kelio kryptis
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPlanuojama nauja jungtis tarp A1 ir A6 (lygiagrečiai dabartiniam keliui Nr. 1919 per Ramučius).
Turėtų pagerėti susisiekimas su Kauno LEZ ir Karmėlavos (Kauno) oro uostu
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tikiuosi nesisackins ir iš karto įrengs I kategorijos kelią su 110-120 km/h greičiu. Gal LEZ valdytojai ir nusities Todėl gal nereikia ir įtraukinėti į LAKD naujai statomų kelių planus.
- 1 patinka
Comment
-
S. Daukanto g. rekonstrukcija išėjo į pirkimus: https://citify.eu/s-daukanto-g-rekonstrukcija/
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-670446
- 2 patinka
Comment
-
apie 100 m atkarpa S. Daukanto g. nuo Kęstučio g. link Laisvės al. yra ko gero intensyviausiai automobilių naudojama Kauno centro pėsčiųjų zonos atkarpa. Ten tikrai trūksta šiokių tokių padoresnių šaligatvių (tokių kaip Laisvės al.), norisi tikėtis, kad pagaliau ta atkarpa bus galima vaikščiot komfortiškiau, panaikins ten esančius kioskus ir koks restoranėlis neužgriozdins stalais bent jau tos atkarpos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąS. Daukanto g. rekonstrukcija išėjo į pirkimus: https://citify.eu/s-daukanto-g-rekonstrukcija/
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-670446
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nesimato dvirtakio juostų. Ar paskui dažys ant viršaus? LA sugebėjo sudėti kitos spalvos trinkeles.
Tiesą sakant nepykčiau jei bendrai paleistų pėsčiuosius ir dviračius. Jaučiasi šioje gatvėje šioks toks erdvės trūkumas pėsčiajam, kai subraižyti dviračių takai ir dar pakeliui maišosi visokie kioskai ir automobiliai. Gaunasi ne pėsčiųjų gatvė, o toks truputį bardakas
- 4 patinka
Comment
-
Gal jau laikas būtų 2020-tais Kaunui išsikelti tokį tikslą: Kaunas be žvyrkelių?
ir būtų puiku šį tikslą įgyvendinti greičiau nei visa Lietuva taps be žvyrkelių. Centriniai miesto rajonai tai jau padoriai apsitvarkę, bet nulėkus kur į periferiją, kad ir Vaišvydavą (kuri prieš 20+ metų patapo Kauno dalimi), tai situacija liūdnoka.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąGal jau laikas būtų 2020-tais Kaunui išsikelti tokį tikslą: Kaunas be žvyrkelių?
ir būtų puiku šį tikslą įgyvendinti greičiau nei visa Lietuva taps be žvyrkelių. Centriniai miesto rajonai tai jau padoriai apsitvarkę, bet nulėkus kur į periferiją, kad ir Vaišvydavą (kuri prieš 20+ metų patapo Kauno dalimi), tai situacija liūdnoka.
Comment
-
Prieš kelias dienas pastebėjau, kad Tvirtovės al. ir Sukilėlių pr sankryžoje važiuojant nuo centro link Klinikų palikta tik viena juosta tiesiai link Sukilėlių pr., o abi kraštinės tik posūkiams. Ir taip ryte dar vienaip, o vakare jau kitaip.... Panašu, kad eismo tvarkytojai-eksperimentatoriai nutarė išbandyti eismo dalyvių kantrybę. Kamščiai toje vietoje garantuoti.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment