Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    mate, todel ir isrinko. O gatves tvarko ne meras. Broka kelininkai istaisys be pinigu.
    O kas prižiūri kelininkų darbą? Ne Kauno m. sav. plėtros skyrius?
    Kitas pvz., nutiesiamas kelias, o paskui išardomas kanalizacijai ir vandentiekiui, kur čia logika?!
    Krabas nori prisijungti Kauno rajoną jėga, uždaryti mokyklą jėga... Sakau, gaila, kad gero analogo nebuvo ir kol kas nėra.

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą

      mate, todel ir isrinko. O gatves tvarko ne meras. Broka kelininkai istaisys be pinigu.
      Ooo, prasideda Gatves tvarko ne meras.... Tuomet kelius ar gatves tvarko ir ne Masiulis Tai kodel vienas, "kuris netvarko gatviu", aiskina kitam "kuris netvarko gatviu", kaip tai reikia kokybiskai daryt

      Comment


        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

        Ooo, prasideda Gatves tvarko ne meras.... Tuomet kelius ar gatves tvarko ir ne Masiulis Tai kodel vienas, "kuris netvarko gatviu", aiskina kitam "kuris netvarko gatviu", kaip tai reikia kokybiskai daryt
        Nes jis kietesnis

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą

          Nes jis kietesnis
          Lasas po laso .... O cia tik vienos nakties lietutis ir visas jo honoras bei kietumas virto i pelenus BENT JAU kaip kelininko
          Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.06.16, 18:58.

          Comment


            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
            https://www.15min.lt/gazas/galerija/...180974/4763944

            ta prasme čia Kaune mėnulio paviršius atsidarė, kad tiek vietų susmego? Oho darbų "kokibe". Skandalas jeigu atvirai
            Dangos tvarkymo darbai čia tiesiogiai neturi kažko bendro. Smegduobės atsiranda kai dėl susidėvėjusios lietaus nuotakynės paplaunamas gruntas. Naują asfaltą klojant su vibrovolais pavolavo, sujudėjo "ant garbės žodžio" besilaikę vamzdynai ir įlūžo. Taigi arba reikia iš esmės rekonstruoti inžinerinius tinklus, arba nekloti naujo asfalto, kad tik nesukelti vibracijų

            Comment


              Galbūt teisus buvo Kupčinskas, teikdamas prioritetą didelėms rekonstrukcijoms su visais inžineriniais tinklais, kaip Juozapavičiaus pr. O dabar turim daug jau sugedusio kosmetinio remonto.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Galbūt teisus buvo Kupčinskas, teikdamas prioritetą didelėms rekonstrukcijoms su visais inžineriniais tinklais, kaip Juozapavičiaus pr. O dabar turim daug jau sugedusio kosmetinio remonto.
                Nesutikčiau. Visada matoma tik tai kas blogai, pastebime tik broką, o kiek yra gerai kosmetiškai suremontuotų gatvių kurios nekelia problemų? Mano manymu tikrai žymiai daugiau gerų gatvių, o brokas išlenda tik keliose iš jų. Tai geriau turėti pusę miesto geros kokybės gatvių su trupučiu broko, kuris bus sutvarkytas, nei turėti tik kelias "auksines" gatves visame mieste.

                Comment


                  Žemaičių g. po liūties

                  Comment


                    Parašė alvarito Rodyti pranešimą

                    Nesutikčiau. Visada matoma tik tai kas blogai, pastebime tik broką, o kiek yra gerai kosmetiškai suremontuotų gatvių kurios nekelia problemų? Mano manymu tikrai žymiai daugiau gerų gatvių, o brokas išlenda tik keliose iš jų. Tai geriau turėti pusę miesto geros kokybės gatvių su trupučiu broko, kuris bus sutvarkytas, nei turėti tik kelias "auksines" gatves visame mieste.
                    Man tie brokai ir prasta kokybė irgi nepatinka, kaip ir naujai sudėti šaligatviai centre, didelės plytelės jau byra, kur toliau nuo centro trinkelėmis kloja ir jos geriau laiko manau.
                    Bet klausimas ar geriau prasčiau ir daugiau, ar geriau ir mažiau. Kuris teisingas atsakymas net sunku pasakyti, nes mėgstu kokybę, bet jei tos kokybės laukti N metų, tai gal geriau pradžioje paprasčiau.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Galbūt teisus buvo Kupčinskas, teikdamas prioritetą didelėms rekonstrukcijoms su visais inžineriniais tinklais, kaip Juozapavičiaus pr. O dabar turim daug jau sugedusio kosmetinio remonto.
                      Tikrai taip, po rekontruotos K. Petrausko g. as jau du kart reportinau įgriuvas ir dar vieną įgriuva bei įkritusius šulinius sutvarke be mano reportinimo (tiek, kad as reportinu į "Mano Kaunas" o ne žurnalistams). Tikrai kad daug geriau darydavo Kupčinskas...

                      Nors šiaip tai jei IQ siekia bent vidutinį tai būtų galima suprast, kad konkursai kurie laimimi pasiūlius mažiausią kainą yra pasmerkti būti nekokybiškais ir lėtai atliekamais. Taip pat jei gyvenime esat susidūre su statybom, automobilio remontu ar tiekimu suprastumėt, kad ir broko pasitaiko iš tiekėjų ir tai neišvengiama net dirbant su geriausiais tiekėjasi, ne tik su pigiausiais. Išties tai saugiausia yra nieko nedaryt - nieko tada blogai nepadarysi.

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą
                        Nors šiaip tai jei IQ siekia bent vidutinį tai būtų galima suprast, kad konkursai kurie laimimi pasiūlius mažiausią kainą yra pasmerkti būti nekokybiškais ir lėtai atliekamais. Taip pat jei gyvenime esat susidūre su statybom, automobilio remontu ar tiekimu suprastumėt, kad ir broko pasitaiko iš tiekėjų ir tai neišvengiama net dirbant su geriausiais tiekėjasi, ne tik su pigiausiais. Išties tai saugiausia yra nieko nedaryt - nieko tada blogai nepadarysi.
                        Didesnė kaina savaime nereiškia kokybės. Kokybės klausimas yra tiesioginė techninių prižiūrėtojų atsakomybė. Jeigu objektą prižiūri tech. prižiūrėtojas, kuris turi n objektų ir niekur nespėja, bei neturi laiko normaliai kontroliuoti, tai tokia kokybė ir bus, nes rangovas tikrai nebus motyvuotas labai stengtis ir daryti puikiai, kadangi mažai įdomu kas ir kaip daroma. Jeigu užsakovas bus pagarsėjęs, kad jo objektuose būna griežta ir išsami priežiūra, tai rangovai atitinkamai tą vertins eidami į konkursus ir duos kiek didesnes kainas. Dažnai samdant subrangovus yra variantai: arba pigesnis, bet toks prastesnis, arba brangesnis, bet dirbantis gerai. Jeigu žinai, kad bus rimtai reikalaujama kokybės ir su tuo pigesniu bus daug vargo, perdarymų ir t.t., kas atsilieps grafikams, tai iškart vertini ir tariesi su geriau darančiu.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Didesnė kaina savaime nereiškia kokybės. Kokybės klausimas yra tiesioginė techninių prižiūrėtojų atsakomybė. Jeigu objektą prižiūri tech. prižiūrėtojas, kuris turi n objektų ir niekur nespėja, bei neturi laiko normaliai kontroliuoti, tai tokia kokybė ir bus, nes rangovas tikrai nebus motyvuotas labai stengtis ir daryti puikiai, kadangi mažai įdomu kas ir kaip daroma. Jeigu užsakovas bus pagarsėjęs, kad jo objektuose būna griežta ir išsami priežiūra, tai rangovai atitinkamai tą vertins eidami į konkursus ir duos kiek didesnes kainas. Dažnai samdant subrangovus yra variantai: arba pigesnis, bet toks prastesnis, arba brangesnis, bet dirbantis gerai. Jeigu žinai, kad bus rimtai reikalaujama kokybės ir su tuo pigesniu bus daug vargo, perdarymų ir t.t., kas atsilieps grafikams, tai iškart vertini ir tariesi su geriau darančiu.
                          Tai privačiam sektoriuje taip ir ir vyksta, ne pati kaina reiškia geresnę kokybę, bet realybėj geresnė kokybė lemia didesnę, nekonkurencingą kainą. "Valdiškuose" projektuose techninę priežūrą atlieka irgi kažkas kas yra parenkamas konkurse pagal pigiausią pasiūlytą kainą. Bet "pagarsėjęs kaip reiklus prižiūrėtojas" nėra objektyvus matavimas, tai laimi tas kuris pasiūlo pigiau.

                          O net ir geras prižiūrėtojas negarantuos absoliučiai be problemų atlikto darbo. Iš mano "praktikos" tai pats mačiau kaip vienoj atkarpoj buvo daromas pagrindas asfaltui ir kaip jį ten tankino, vibravo, paskui matavo tankį su specialia įranga ir vos po trijų mėnesių visiškai toje pačioje vietoje atsirado įgriuva. Bet ar dėl to kaltas meras?

                          Comment


                            Dar vienas iššūkis Kauno vairuotojams – keturioms savaitėms uždaromas Aleksoto tiltas
                            Birželio 25 dieną Kaune keturioms savaitėms uždaromas Aleksoto tiltas, jungiantis šį mikrorajoną su senamiesčiu. Per tą laiką bus remontuojamas tiltas, atnaujinama prietilčio transporto mazgo važiuojamoji dalis bei Veiverių gatvės įkalnė...
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Žavi planavimas mane toks. Grubiai pusė gatvių į/iš centro uždaryta. Dar reiktu Parodos nukalt ir bus absoliutus gėris.
                              *censored*

                              Comment


                                Pradėtas Aleksoto tilto remontas: apie eismo pasikeitimus žino ne visi kauniečiai

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1164584?copied

                                Comment


                                  Kauniečių sapnas baigėsi: išraustomis gatvėmis negali važiuoti, visur kitur – spūstys
                                  https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...stys-10920192/

                                  „Matijošaitis karui ruošiasi, kad kone visas miestas apkasuose?“, „Pusės Kauno pravažiuoti neįmanoma dėl remonto, kitos pusės – dėl kamščių“, „Gal gyventojams jau laikas bėgti iš išrausto Kauno?“ Tokios kalbos šiuo metu užvaldė kauniečius. Dar visai neseniai kauniečiai džiaugėsi ir didžiavosi, kad miestas po tam tikro sąstingio atgijo: uoliai imtasi Kauno tvarkymo darbų. Žmonės vien dėl to net merą Visvaldą Matijošaitį beveik sutartinai palaikė, kai jis antrąkart susiruošė atsisėsti į mero kėdę.
                                  Nieko nedarai - blogai, kažką darai - blogai. Pigi lietryčio nesąmonė.

                                  Comment


                                    Nu bet *let nesikeikiant visas įmanomas arterijas uždaryti irgi toks "įdomus" sprendimas

                                    Comment


                                      Ant rudens viska sutvarkys ir dings visi kamsciai

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                        Kauniečių sapnas baigėsi: išraustomis gatvėmis negali važiuoti, visur kitur – spūstys
                                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...stys-10920192/



                                        Nieko nedarai - blogai, kažką darai - blogai. Pigi lietryčio nesąmonė.
                                        Gyvenimas mieste negali sustoti dėl to, kad reikia kelius remontuoti... Deja. Neįsivaizduoju, ką daro vairuotojai, kurie kas rytą atvažiuoja link Megos, ir atsistoja į eilės galą ties Lampėdžiais??? Kodėl ženklai ties Depo vis dar rodo, kad pirma juosta į Klaipėdą, antra į Vilnių, lėtėjimo juosta į Kauną - o pavažiavę dar 100m visi turi susispausti į 1 juostą?

                                        Comment


                                          Oras geras, smagu važiuoti dviračiu ir stebėti kamštyje vargstančius varguolius, o visiems, kuriu atmintis kaip auksinės žuvelės, noriu priminti, kad dar visai nesenai Kaune gatvės buvo tvarkomos Rudenį-Žiemą , o pavasarį nutirpus asfaltui, Kupčinas aiškino. kad mes esame atšiauraus klimato šalis, todėl asfaltas ant ledo nesilaiko. (Čia dar kai skalda buvo deficitas)
                                          Dar pamenu kaip Kupčinas nugriovė Panemunės tiltą, kad Matijošius nespėtų į rinkimus, bet nespėjo tik Kupčino rinkėjai....
                                          O ar pamenate kai gatvėje nebūdavo nupieštų eismo juostų ir reikėdavo jas išsivaizduoti, blogai tik, kad visi įsivaizduodavo skirtingai...
                                          Žinoma kai pakeitė šviesoforus naujais, iškart supratau - Černobilio Kaune nefilmuos..... Ir buvau teisus... -20 000 000 eu nesurinktų serialo mokesčiu Kauno biudžetui....
                                          Yra kaip yra, bet nuvertus šprotų partiją, Kaunas išgražėjo visomis prasmėmis, net mokesčius norisi mokėti....
                                          Paskutinis taisė Palergonijus; 2019.07.01, 23:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X