Taigi, nuo kada ta prevencija pradės veikti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Vilius Rodyti pranešimąAr tikrai visomis? Is galo radaras tik paprasta dezute.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKurioje vietoje stovi radaras Europos pr.? Ant skiriamosios juostos ar šaligatvyje? Matuojama į abi puses, jeigu radaro matomumo zonoje matosi visos keturios juostos žiūrint į vieną pusę.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
kaip visur skelbiama, tai jie gali fiksuoti ir nuvažiuojančias transporto priemones, vadinasi sukioti nereikia. Jei matomumas apima visas juostas (net ir 6 nuokalnės g.) tai ir atsuktas į vieną pusę fiksuos visomis kryptimis važiuojančias, o ar tikrai jie taip veiks ir pilnai padengs visas juostas turbūt matysis kai pradės baudos kristi. ar bus nuotraukų su automobilio galu.
Edit: fb jau visi komentuoja jog visame mieste prieš radarus kabinami ženklai.Paskutinis taisė alvarito; 2019.01.04, 11:08.
Comment
-
Naujas viadukas i Sargenus:
Prie „Megos“ bręsta eismo pokyčiai
Skaityti daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...okyciai-895611
Comment
-
Jei nieko nepakeitė, tai taip turėtų atrodyti baigta Sargėnų sankryža. Turbožiedas nuotraukos viršuje užtikrintų sklandų patekimą į Via Baltica/Klaipėdą nuo Megos.
Parašė Romas Rodyti pranešimą
4. Sargėnų (IX forto) mazgo rekonstrukcija
Važiuojant VIA Baltica iš Varšuvos-Marijampolės į Panevėžį-Rygą nereikės kilpinėti ir painiotis su kitu srautu kelyje Klaipėda - Vilnius
http://www.lakd.lt/files/skelbimai/s...brezinys_1.pdf
Comment
-
Baksnoja į darbų kokybę: byra tik ką suremontuotos gatvės Kaune kelkraščiai
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1088288
Prabėgo vos pusmetis nuo Palemono gatvės Kaune remonto darbų, o jau aižėja asfaltas, trupa kelkraščiai. Šiuo metu ruošiamasi vėl tvarkyti tai, kas buvo neseniai sutvarkyta.
„Darbai buvo atlikti pagal galiojančius normatyvinius reikalavimus ir pilnai užbaigti. Asfalto dangai garantinis laikas – treji metai. Nuotraukose užfiksuoti defektai galėjo susidaryti dėl keleto priežasčių. Viena jų, tai suintensyvėjęs stambiagabaričių sunkaus transporto priemonių eismas šioje gatvės atkarpoje, atsiradęs dėl vykdomų statybos darbų Marių gatvėje, uždaryto pravažiavimo kita Palemono gatvės dalimi bei buvusios apylankos dėl Ateities plento rekonstrukcijos. Tokios transporto priemonės prasilenkdamos arba darydamos dešinį mažo spindulio posūkį (kaip nuotraukoje) užvažiuoja ant dangos krašto bei kelkraščio. Dėl to deformuojami ir ištaškomi kelkraščiai, atsiranda asfalto įtrūkimai ir nutrupėjimai, ypač tose vietose, kur galimai buvo silpni pagrindai, kurių sustiprinimo šis projektas neapėmė“, – paaiškino A.Pakalniškis.Paskutinis taisė R.D.; 2019.01.16, 10:17.
Comment
-
Matosi, kad kelias buvo rekonstruotas tik dėl estetikos. Esu kartą pravažiavęs tą atkarpą. Nepatiko, kad nebuvo atliktas normalus kelio kapitalinis remontas, įrengiant šaligatvius. Manau, kad įrengus šaligatvius, tokių problemų nebūtų atsiradę. Žiūrint iš teigiamos pusės, kadangi darbai atlikti papigiai, tai ir prižiūrėti galima papigiai Sutvarkys tą Marių g. geležinkelio pravažiavimą gal taip kelias nesidėvės. Uždraus stambiagabaričių eismą ir problemos neliks. Aišku, jei savivaldybė tikrai jau nebebus 2000s lygio, tai galėtų dar paplanuoti šaligatvių įrengimą tokio tipo gatvėse.
- 2 patinka
Comment
-
2019 planai. Man įdomiausas - rekonstrukcija ties Vileišio tiltu:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...konstrukcijos/“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
- 3 patinka
Comment
-
Parašė zero Rodyti pranešimą2019 planai. Man įdomiausas - rekonstrukcija ties Vileišio tiltu:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...konstrukcijos/- Tvarkomos pagrindinės priemiesčių gatvelės iki Kauno pabaigos ženklo (jei konkrečiai: iki Domeikavos, Vaišvydavos, Romainių, Kazliškių-Via Balticos jungtis). Pagrindinė tokių gatvelių problema yra neestetiški žvyruoti kelkraščiai ir šaligatvių nebuvimas.
- Aklųjų ir silpnaregių sankryžoje Taikos pr. bus naikinama salelė posūkiui į Žaliakalnį, Savanorių pr.
- Vandžiogalos pl., kaip supratau, numatyta lenkiško tipo 1+1 kelias, kur vidurinė juosta išskirta kairiesiems posūkiams. Norėta net uždaryti kai kurias įvažas, bet gyventojai nepritarė. Turbūt norėta sukurti magistralę.
- Taikos pr. Truputį neramina platinimų prieš žiedus (Pramonės ir Kovo 11-osios g.) darbai. Didelė tikimybė, kad ties žiedais esančiose pėsčiųjų perėjose padarys 3 juostas vietoj dviejų.
- Labai trūksta Kęstučio g. sąraše.
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=H18qoigA8N0
Beje, jei laikytis būsimo eismo organizavimo logikos, dalyje Brastos g. bus įrengiami troleibusų laidaiPaskutinis taisė PoDV; 2019.01.21, 17:24.
- 2 patinka
Comment
-
ir man Kęstučio g. labai trūksta. Ten tokia nęsamonė su parkingu padaryta, kad ruošiuosi nufilmuoti ir nusiųsti kur nors. Kai pasninga ir kraštas darosi neprivažiuojamas, antra juosta važiuodamas vos ne brauki stovinčių dureles... Čia jau iš didelio noro sutvarkyti teks dar kartą pertvarkyti....As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąir man Kęstučio g. labai trūksta. Ten tokia nęsamonė su parkingu padaryta, kad ruošiuosi nufilmuoti ir nusiųsti kur nors. Kai pasninga ir kraštas darosi neprivažiuojamas, antra juosta važiuodamas vos ne brauki stovinčių dureles... Čia jau iš didelio noro sutvarkyti teks dar kartą pertvarkyti....
- 1 patinka
Comment
Comment