Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi, nuo kada ta prevencija pradės veikti?
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      kiek girdėjau jie jau veikia bet neišrašinėja baudų, nes nėra ženklų sustatytų prieš juos. Ženklai užsakyti, kai tik bus pastatyti, tada jau turėtų pradėti išrašinėti. Ar jau dabar yra ženklai nežinau, nevažiavau.

      Comment


        Zenklu nera, bet Nuokalnes gatve vidi jau vaziuoja kaip per laidotuves. Ir uz matuoklio taip pat, nes matuoja visomis kryptimis

        Comment


          Ar tikrai visomis? Is galo radaras tik paprasta dezute.
          I love INNUENDO!

          Comment


            Parašė Vilius Rodyti pranešimą
            Ar tikrai visomis? Is galo radaras tik paprasta dezute.
            Tiksliai nieks nezino, tai ir vaziuoja letai visom kryptim

            Comment


              Bent Europos pr. kalne ženklų nėra. Aparatas jei ir matuoja tai be blico. Ir dėl matavimo abiem kryptimis abejoju, nes iš kitos pusės aparato baltas korpusas.

              Comment


                Kurioje vietoje stovi radaras Europos pr.? Ant skiriamosios juostos ar šaligatvyje? Matuojama į abi puses, jeigu radaro matomumo zonoje matosi visos keturios juostos žiūrint į vieną pusę.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  Kurioje vietoje stovi radaras Europos pr.? Ant skiriamosios juostos ar šaligatvyje? Matuojama į abi puses, jeigu radaro matomumo zonoje matosi visos keturios juostos žiūrint į vieną pusę.
                  Ten jis ant skiriamosios juostos, taigi teoriškai galėtų į abi imti. Manau jį gali ir sukioti, kad imtų abi puses kita kryptimi, taigi bus svarbu kur galva nukreipta. Aišku, tikėtina, kad policininkai pavargs juos sukioti po kiek laiko, lygiai kaip pavargo sukioti esančius A1 Kaunas-Vilnius, jau nebepamenu kada jie ten buvo kita kryptimi.

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    kaip visur skelbiama, tai jie gali fiksuoti ir nuvažiuojančias transporto priemones, vadinasi sukioti nereikia. Jei matomumas apima visas juostas (net ir 6 nuokalnės g.) tai ir atsuktas į vieną pusę fiksuos visomis kryptimis važiuojančias, o ar tikrai jie taip veiks ir pilnai padengs visas juostas turbūt matysis kai pradės baudos kristi. ar bus nuotraukų su automobilio galu.

                    Edit: fb jau visi komentuoja jog visame mieste prieš radarus kabinami ženklai.
                    Paskutinis taisė alvarito; 2019.01.04, 11:08.

                    Comment


                      Naujas viadukas i Sargenus:

                      Prie „Megos“ bręsta eismo pokyčiai

                      Skaityti daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...okyciai-895611

                      Comment


                        Jei nieko nepakeitė, tai taip turėtų atrodyti baigta Sargėnų sankryža. Turbožiedas nuotraukos viršuje užtikrintų sklandų patekimą į Via Baltica/Klaipėdą nuo Megos.

                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        4. Sargėnų (IX forto) mazgo rekonstrukcija
                        Važiuojant VIA Baltica iš Varšuvos-Marijampolės į Panevėžį-Rygą nereikės kilpinėti ir painiotis su kitu srautu kelyje Klaipėda - Vilnius


                        http://www.lakd.lt/files/skelbimai/s...brezinys_1.pdf

                        Comment


                          O kokia tų radarų tolerancijos riba?

                          Comment


                            Edit: fb jau visi komentuoja jog visame mieste prieš radarus kabinami ženklai.
                            Įspėjamieji jau sudėti prieš radarus (mačiau Kalantos, Jonavos, Savanorių įkalnėje), matyt jau yra ir kitur, taigi atsargaus važinėjimosi

                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Baksnoja į darbų kokybę: byra tik ką suremontuotos gatvės Kaune kelkraščiai
                              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1088288

                              Prabėgo vos pusmetis nuo Palemono gatvės Kaune remonto darbų, o jau aižėja asfaltas, trupa kelkraščiai. Šiuo metu ruošiamasi vėl tvarkyti tai, kas buvo neseniai sutvarkyta.
                              „Darbai buvo atlikti pagal galiojančius normatyvinius reikalavimus ir pilnai užbaigti. Asfalto dangai garantinis laikas – treji metai. Nuotraukose užfiksuoti defektai galėjo susidaryti dėl keleto priežasčių. Viena jų, tai suintensyvėjęs stambiagabaričių sunkaus transporto priemonių eismas šioje gatvės atkarpoje, atsiradęs dėl vykdomų statybos darbų Marių gatvėje, uždaryto pravažiavimo kita Palemono gatvės dalimi bei buvusios apylankos dėl Ateities plento rekonstrukcijos. Tokios transporto priemonės prasilenkdamos arba darydamos dešinį mažo spindulio posūkį (kaip nuotraukoje) užvažiuoja ant dangos krašto bei kelkraščio. Dėl to deformuojami ir ištaškomi kelkraščiai, atsiranda asfalto įtrūkimai ir nutrupėjimai, ypač tose vietose, kur galimai buvo silpni pagrindai, kurių sustiprinimo šis projektas neapėmė“, – paaiškino A.Pakalniškis.
                              Taip supratau, kad keliai pas mus nedaromi su mintimi, kad jais važinės stambiagabaritė technika, todėl viskas yra ok.
                              Paskutinis taisė R.D.; 2019.01.16, 10:17.

                              Comment


                                Matosi, kad kelias buvo rekonstruotas tik dėl estetikos. Esu kartą pravažiavęs tą atkarpą. Nepatiko, kad nebuvo atliktas normalus kelio kapitalinis remontas, įrengiant šaligatvius. Manau, kad įrengus šaligatvius, tokių problemų nebūtų atsiradę. Žiūrint iš teigiamos pusės, kadangi darbai atlikti papigiai, tai ir prižiūrėti galima papigiai Sutvarkys tą Marių g. geležinkelio pravažiavimą gal taip kelias nesidėvės. Uždraus stambiagabaričių eismą ir problemos neliks. Aišku, jei savivaldybė tikrai jau nebebus 2000s lygio, tai galėtų dar paplanuoti šaligatvių įrengimą tokio tipo gatvėse.

                                Comment


                                  2019 planai. Man įdomiausas - rekonstrukcija ties Vileišio tiltu:

                                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...konstrukcijos/
                                  “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                  Comment


                                    Parašė zero Rodyti pranešimą
                                    2019 planai. Man įdomiausas - rekonstrukcija ties Vileišio tiltu:

                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...konstrukcijos/
                                    Patiko:
                                    • Tvarkomos pagrindinės priemiesčių gatvelės iki Kauno pabaigos ženklo (jei konkrečiai: iki Domeikavos, Vaišvydavos, Romainių, Kazliškių-Via Balticos jungtis). Pagrindinė tokių gatvelių problema yra neestetiški žvyruoti kelkraščiai ir šaligatvių nebuvimas.
                                    • Aklųjų ir silpnaregių sankryžoje Taikos pr. bus naikinama salelė posūkiui į Žaliakalnį, Savanorių pr.
                                    • Vandžiogalos pl., kaip supratau, numatyta lenkiško tipo 1+1 kelias, kur vidurinė juosta išskirta kairiesiems posūkiams. Norėta net uždaryti kai kurias įvažas, bet gyventojai nepritarė. Turbūt norėta sukurti magistralę.
                                    Nepatiko:
                                    • Taikos pr. Truputį neramina platinimų prieš žiedus (Pramonės ir Kovo 11-osios g.) darbai. Didelė tikimybė, kad ties žiedais esančiose pėsčiųjų perėjose padarys 3 juostas vietoj dviejų.
                                    • Labai trūksta Kęstučio g. sąraše.
                                    Po P. Vileišio tiltu Vilijampolės pusėje numatytas transporto mazgas. Susitvarkys eismas su Neries krantinės šviesoforu, nes liks tik pėsčiųjų šviesoforas. Tikriausiai bus galima ir eismą pačiame P. Vileišio tile organizuoti truputį civilizuočiau, padarant 2+1 (link pilies 2 juostos, o link Vilijampolės - 1 juosta, su išplatėjimu ties Neries kr.).
                                    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=H18qoigA8N0

                                    Beje, jei laikytis būsimo eismo organizavimo logikos, dalyje Brastos g. bus įrengiami troleibusų laidai
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.21, 17:24.

                                    Comment


                                      ir man Kęstučio g. labai trūksta. Ten tokia nęsamonė su parkingu padaryta, kad ruošiuosi nufilmuoti ir nusiųsti kur nors. Kai pasninga ir kraštas darosi neprivažiuojamas, antra juosta važiuodamas vos ne brauki stovinčių dureles... Čia jau iš didelio noro sutvarkyti teks dar kartą pertvarkyti....
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                        ir man Kęstučio g. labai trūksta. Ten tokia nęsamonė su parkingu padaryta, kad ruošiuosi nufilmuoti ir nusiųsti kur nors. Kai pasninga ir kraštas darosi neprivažiuojamas, antra juosta važiuodamas vos ne brauki stovinčių dureles... Čia jau iš didelio noro sutvarkyti teks dar kartą pertvarkyti....
                                        Ten pagrinde reikia sutvarkyti parkingo infrastruktūrą ir galutinai panaikinti A juostas.

                                        Comment


                                          Arba tam plane ne viską parašė, arba kai ką užmiršo. Jau kada parengtas projektas tvarkyti Radvilėnų plentą nuo Vydūno alėjos iki Tunelio gatvės. Ir nė bum bum apie tai...
                                          Keliauju per Lietuvą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X