Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Dažna reguliuojama pėsčiųjų perėja yra nereguliuojama naktį. Kas yra visiškai nesuvokiama šiais laikais. Šviesoforai turi būti įjungti visą parą visur.
Nors ir esant mygtukams gali būti išjungta, nes daugiau laiko mašinų nėra nei yra ir sulaukti perėjimo pėsčiąjam dažniausiai netrunka nė sekundės. O blogiausiu atveju kelios sekundės.
- 1 patinka
Comment
-
Savanorių pr. vėlai vakare ir naktį pėsčiųjų šviesoforai yra įjungti, nors eismo dažnai nebūna. Ir tai matau kaip privalumą. Išsikvieti mygtuku, 7 s palauki ir eini. Tik pridera praleisti srauto likučius, prieš uždegant jiems raudoną Teko man taip padaryti, žinant, kad raudona po berods 22 val. po iškvietimo dega tik 7 sec.
Esu už tai, kad šviesoforai būtų visą naktį įjungti, bet būtų reguliuojami pagal tai, kas atvažiuoja ar ateina. Jokių stovėjimų prie raudono tuščioje sankryžoje.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGal pridėk, kad ten kur yra mygtukai šviesoforų, nes galima apgalvoti, kad visišką nesąmonę siūlai, kad dienos režimu vis raudonas įsijunginėtų kas minutę esant vienam pėsčiąjam per 3 valandas
Nors ir esant mygtukams gali būti išjungta, nes daugiau laiko mašinų nėra nei yra ir sulaukti perėjimo pėsčiąjam dažniausiai netrunka nė sekundės. O blogiausiu atveju kelios sekundės.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąAš sakau, kad šviesoforai turi veikti visą parą, o ne išjungti ir mirgsėti oranžine spalva. Idealiu atveju turėtų degti raudoni automobiliams ir pėstiesiems ir įsijungti į žalia artėjant automobiliui, arba įsijungti žalia pėsčiajam ar dviratininkui paspaudus mygtuką. Kaip daug kur Švedijoje, tada ir greičio lakstymo prevencija, nes matai kad priekį dega raudonas, tada neskubi prie jo, nes jei skubėsi, tai teks sustoti.
Jei nėra transporto srauto, gali ir nespausti to mygtuko ir pereiti per raudoną ir nelaukti, kaip dauguma daro Airijoje.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTaip pat neatitaikyta gembių forma, lyg nebuvo galima uždėti senų.
Comment
-
Parašė AndOne Rodyti pranešimąatramas, kurios po nudažymo vėl bus aprūdijusios praėjus žiemai.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Piligrimas Rodyti pranešimąSveiki,
gal kas žinote ar artimiausiu metu Ateities plento ir Apaščios g. sankryžoje bus įdiegtas koks eismo reguliavimas? Anksčiau į plento dvi juostas įvažiuoti buvo ne kas, o dabar į 4 tai visai pypt.
- 1 patinka
Comment
-
Buvo diskusijos Vilniaus temoje, apie eismo Senamiestyje apribojimą.
Kauno senamiestyje situacija truputį prastesnė. Gatvėmis, praeinančiomis pro Rotušės aikštę, realiai vyksta tranzitinis eismas, nukertantis kampą Birštono/Gimnazijos g. Bent jau aš manau, kad taip neturėtų būti. Senamiestis tampa labai nejaukus pėstiesiems. Eismo daugiau nei jo turėtų šiaip būti. Reiktų išskirtirti apriboto patekimo zoną, apribotą ženklais "motorinių transporto eismo priemonių eismas draudižamas", bent jau tam tikromis valandomis, pvz. nuo 23 val. iki 6 val. ryto būtų galimas eismas, o kitomis valandomis būtų leidžiama įvažiuoti tik aptarnaujamam transportui ir vietiniams gyventojams. Pačias gatves pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, o įvažiuojančiam motoriniam transportui toliau galiotų gyvenamai zonai skirtos taisyklės.
Gatves reikėtų išgrįsti įvairiais akmenimis. Panašiai kaip planuojama Vilniaus g., išskirti per vidurį dviračiams pritaikytą plotą, kuriuo galėtų naudotis tiek pėstieji, tiek dviračiai, tiek automobiliai.
Panaikinti pėsčiųjų perėjas! Kadangi mažiau būtų eismo, tai Senamiestyje karaliautų pėstiejii ir dviratininkai. Automobiliai turi praleisti pėsčiuosius, einančius bet kur. Kelio danga turi būti pritaikyta lėtam eismui (+pėstiesiems ir dviratininkams), neleistų įsibėgėti.
Šioje perėjoje atsirado pėsčiųjų perėjų ženklai su žalsvai geltonais apvadais. Sutinku, kad čia žalieji apvadai netinka. Senamiestyje iš vis perėjos nereikalingos:
https://www.google.com/maps/@54.8954...7i13312!8i6656
Šioje gatvėje tiktų grindinys, bet toks, kad netriukšmautų ir tiktų dviratininkams Galbūt galima būtų ir šaligatvius panaikinti, bet bijau, kad net apribojus patekimą, čia vis tiek eismo gali būti daug.
https://www.google.com/maps/@54.8976...7i13312!8i6656
- 5 patinka
Comment
-
Švenčių proga mieste užsiveisė kalėdinės dovanėlės fotoradarų pavidalu.....
Ne visas dar mačiau, bet niekaip nesuprantu juos statančių logikos. Vienintelė Petrašiūnuose kalno apačioje prieš pėsčiųjų perėją yra prasminga (nors aš manau ten geriau naikinti tą perėją), o Europos pr. įkalnėje, Nuokalnės g. link Varnių tilto yra grynos "kelių mokesčio" kameros, eismo saugumo prasme jos bevertės.
Kas žinot kada jos pradės veikti?
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąŠvenčių proga mieste užsiveisė kalėdinės dovanėlės fotoradarų pavidalu.....
Ne visas dar mačiau, bet niekaip nesuprantu juos statančių logikos. Vienintelė Petrašiūnuose kalno apačioje prieš pėsčiųjų perėją yra prasminga (nors aš manau ten geriau naikinti tą perėją), o Europos pr. įkalnėje, Nuokalnės g. link Varnių tilto yra grynos "kelių mokesčio" kameros, eismo saugumo prasme jos bevertės.
Kas žinot kada jos pradės veikti?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąEuropos pr. įkalnėje/nuokalnėje tai daug avarijų būdavo kai slidu.
Juozapavičiaus pr. perėjų pripaišė, kas kelis šimtus metrų, dauguma nereguliuojamos, skina pėsčiuosius dažnai jose, kameros būtų ten labai reikalingos, bet įkalnėse matyt greičiau atsipirks....
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Kai slidu tai kelius reiks barstyt, o ne kameras dėti, xxx....
Juozapavičiaus pr. perėjų pripaišė, kas kelis šimtus metrų, dauguma nereguliuojamos, skina pėsčiuosius dažnai jose, kameros būtų ten labai reikalingos, bet įkalnėse matyt greičiau atsipirks....AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment