Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alvarito Rodyti pranešimą
    tai kad ne, dvi juostos ir viskas, nesvarbu kuria kryptimi. Todėl ir reikalingos saugumo salelės tarp skirtingų srautų. Jei nepastebėjai tai gatvėse kurios yra 2+2 visur perėjos yra su saugos salele tarp skirtingų krypčių, manai dėl grožio (pvz draugystės g.ties senukais, kur ganėtinai siaura ir sudėtinga tilpti su autobusu, vistiek padarė salelę, kam?)?
    Citata iš Pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių:

    23. Tam, kad būtų galima atnaujinti esamą arba įrengti naują pėsčiųjų perėją, įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. IV skyrių) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:

    <... >

    23.5. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės, iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos vienu metu reikės pereiti ne daugiau kaip dvi eismo juostas (įskaitant posūkių, lėtėjimo, greitėjimo ir maršrutiniam transportui skirtas eismo juostas);

    23.6. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės iš viso reikės pereiti ne daugiau kaip keturias eismo juostas (įskaitant posūkių, lėtėjimo, greitėjimo ir maršrutiniam transportui skirtas eismo juostas);

    Comment


      na tai ir rašo, kad maksimum gali eiti per dvi juostas iki salelės (arba kitos gatvės pusės) ir iš viso 4 juostas iki kitos gatvės pusės (bet ne salelės), o tai nereiškia kad 4 juostas be salelės gali eiti.

      Comment


        Parašė alvarito Rodyti pranešimą
        na tai ir rašo, kad maksimum gali eiti per dvi juostas iki salelės (arba kitos gatvės pusės) ir iš viso 4 juostas iki kitos gatvės pusės (bet ne salelės), o tai nereiškia kad 4 juostas be salelės gali eiti.
        Aš ir nieko nesakiau apie saleles. Tiesiog turėjau omeny, kad galimos 4 juostos iš viso, o ne dvi. O salelės, be abejo, būtinos.
        Paskutinis taisė dsanto; 2018.12.03, 09:25.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          OK.
          Įprastose analogiškose situacijose įsiliejimas per trikampę salelę vyksta stačiu kampu, kaip yra Karaliaus Mindaugo-Maironio g. sankryžoje, todėl įvažą prieš pat šviesoforą lengva traktuoti kaip nepriklausantį šviesoforiniam reguliavimui elementą.
          Šiuo atveju Putvinskio gatvėje tiesiog turėjo įrengti aiškesnį horizontalųjį ir vertikalųjį ženklinimą, kad vairuotojams iš anksto būtų aišku, kad pirma eismo juosta nereguliuojama.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Šiuo atveju Putvinskio gatvėje tiesiog turėjo įrengti aiškesnį horizontalųjį ir vertikalųjį ženklinimą, kad vairuotojams iš anksto būtų aišku, kad pirma eismo juosta nereguliuojama.
            Jokie ten horizontalūs ženklinimai nieko nepadės be normalaus fizinio atskyrimo, kaip daroma civilizacijoj:
            https://www.google.lt/maps/@49.62663...7i13312!8i6656
            o ne Čeliabinsk... atsiprašau, Kaune:
            https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...#!image-353019
            Ir dar žiauru, kad nepadarė jokios greičio mažinimo priemonės - nei iškilios perėjos, nei iškreivinimo - lėk tiesiai nestodamas.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.03, 10:32.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Jokie ten horizontalūs ženklinimai nieko nepadės be normalaus fizinio atskyrimo, kaip daroma civilizacijoj:
              https://www.google.lt/maps/@49.62663...7i13312!8i6656
              o ne Čeliabinsk... atsiprašau, Kaune:
              https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...#!image-353019
              Ir dar žiauru, kad nepadarė jokios greičio mažinimo priemonės - nei iškilios perėjos, nei iškreivinimo - lėk tiesiai nestodamas.
              Tai ir sakau, padaryta ant durniaus.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Jokie ten horizontalūs ženklinimai nieko nepadės be normalaus fizinio atskyrimo, kaip daroma civilizacijoj:
                https://www.google.lt/maps/@49.62663...7i13312!8i6656
                o ne Čeliabinsk... atsiprašau, Kaune:
                https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...#!image-353019
                Ir dar žiauru, kad nepadarė jokios greičio mažinimo priemonės - nei iškilios perėjos, nei iškreivinimo - lėk tiesiai nestodamas.
                Kaune kaip minimum galėjo pastatyt šviesoforą su rodykle į kairę. O tiesiai (ar tiksliau į dešinę?) - nuolat mirksintį geltonai. Užsieniuose teko matyti dar įdomesnį sprendimą - šviesoforą, kuris junginėjasi tik tarp raudonos ir mirksinčios geltonos. Būtų galima padaryti ir pėstiesiems šviesoforą (auto tuo metu raudona), ir leist važiuot kaip iš šalutinio kelio (t.y. auto geltona) kai į kairę raudona. Tiesa, kai pats užsienyje pirmą kartą užsiroviau ant šitos kombinacijos - reikėjo laiko susivokti ko iš manęs nori...

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kaune kaip minimum galėjo pastatyt šviesoforą su rodykle į kairę. O tiesiai (ar tiksliau į dešinę?) - nuolat mirksintį geltonai. Užsieniuose teko matyti dar įdomesnį sprendimą - šviesoforą, kuris junginėjasi tik tarp raudonos ir mirksinčios geltonos. Būtų galima padaryti ir pėstiesiems šviesoforą (auto tuo metu raudona), ir leist važiuot kaip iš šalutinio kelio (t.y. auto geltona) kai į kairę raudona. Tiesa, kai pats užsienyje pirmą kartą užsiroviau ant šitos kombinacijos - reikėjo laiko susivokti ko iš manęs nori...
                  Rodyklių į kairę dėti neišeina, nes posūkis į kairę neapsaugotas. Sukant reikia praleisti eismą iš Sapiegos gatvės. Dėl šviesoforo pirmai juostai tai neblogas variantas. Tik Lietuvoje neišeitų su mirksinčiu geltonu + raudonu. Kadangi perėja pažymėta kelio ženklais, vairuotojas per mirksintį geltoną sustotų praleisti pėsčiąjį, kuriam tuo metu turėtų degti raudonas signalas.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2018.12.03, 12:12.

                  Comment


                    O patraukti šviesoforus kartu su perėja arčiau sankryžos negalima?


                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...vykti-eismas/#

                    Taip pat nereguliuojamą perėją pakelti ir susiaurinti pirmą eismo juostą, nes bent jau iš nuotraukų susidaro įspūdis, kad jos plotis gerokai daugiau nei 3 metrai. Tada važiuojantiems tiesiai neturėtų kilti abejonių.

                    Absurdas, kad paveldosaugininkai neleido įrengti salelės. Gal jie įsivaizdavo, kad bus sumontuotas blynas iš raudonų guminių segmentų?

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      O patraukti šviesoforus kartu su perėja arčiau sankryžos negalima?

                      Absurdas, kad paveldosaugininkai neleido įrengti salelės. Gal jie įsivaizdavo, kad bus sumontuotas blynas iš raudonų guminių segmentų?
                      Gal projektuotojas būtent tą ir pasiūlė, todėl ir nesutiko. Oh well, netinka tokia - nedarysim jokios...

                      Comment


                        Dėl kitos sankryžos. Lyg nebuvo minėta, jau paleistas naujas šviesoforas birželio 23-osios ir partizanų sankryžoje. Gerai tai, kad atskirti ciklai atvažiavus nuo savanorių ir nuo krėvės pr. taip leidžiant netrugdomai sukti į kairę iš birželio 23iosios. Reik tikėtis taip pat padarys ir su kovo 11-osios ir partizanų šviesoforu, nes ten antra juosta nuolat blokuojama būna.

                        Comment


                          Parašė alvarito Rodyti pranešimą
                          Dėl kitos sankryžos. Lyg nebuvo minėta, jau paleistas naujas šviesoforas birželio 23-osios ir partizanų sankryžoje. Gerai tai, kad atskirti ciklai atvažiavus nuo savanorių ir nuo krėvės pr. taip leidžiant netrugdomai sukti į kairę iš birželio 23iosios. Reik tikėtis taip pat padarys ir su kovo 11-osios ir partizanų šviesoforu, nes ten antra juosta nuolat blokuojama būna.
                          Kovo 11-osios sankryžos projekte taip buvo ir numatyta.

                          Comment


                            Parašė alvarito Rodyti pranešimą
                            Dėl kitos sankryžos. Lyg nebuvo minėta, jau paleistas naujas šviesoforas birželio 23-osios ir partizanų sankryžoje. Gerai tai, kad atskirti ciklai atvažiavus nuo savanorių ir nuo krėvės pr. taip leidžiant netrugdomai sukti į kairę iš birželio 23iosios. Reik tikėtis taip pat padarys ir su kovo 11-osios ir partizanų šviesoforu, nes ten antra juosta nuolat blokuojama būna.
                            Uztat kamsciai smarkiai paididejo piko valandomis Partizanu gatveje nes laikas pravaziuoti sutrumpejo. Bet cia beda matau ne sviesoforuose, o vairuotoju keistai meilei Partizanu gatvei, kurie ja naudoja kaip tranzitine pravaziavimui toliau, kai salia lygiagreciai yra puikus pralaidus Savanoriu prospektas. O Partizanu gatve turetu buti skirta ten gyvernanciu ir dirbanciu isvaziavimui/atvaziavimui. Taciau kazkodel net ir prie senos sitemos susidarydavo kamsciai per puse atkarpos (dabar jie dar didesni), nes kaip uzkeikta visi suka i Partizanu g. nors vyksta pvz link Telios ar link Taikos pr. Kazkada vasara ejau, ziuriu Savanoriu pr. pustustis, o priejus Partizanu g. kamstis belenkoks. Tai ir noretusi koki drona pakelti, nufotkinti ir visiem Partizanu g. megejam parodyti.

                            As jautrus siuo klausimu, nes mano ivaiziavimas i kiema yra per Partizanu g, tai kaskart vaziuojant is namu piko metu reikia prisideti 10-15 min vien isvaziavimui is Partizanu g. Nors kitos gatves laisvos.

                            Comment


                              Parašė taspac Rodyti pranešimą

                              Uztat kamsciai smarkiai paididejo piko valandomis Partizanu gatveje nes laikas pravaziuoti sutrumpejo. Bet cia beda matau ne sviesoforuose, o vairuotoju keistai meilei Partizanu gatvei, kurie ja naudoja kaip tranzitine pravaziavimui toliau, kai salia lygiagreciai yra puikus pralaidus Savanoriu prospektas. O Partizanu gatve turetu buti skirta ten gyvernanciu ir dirbanciu isvaziavimui/atvaziavimui. Taciau kazkodel net ir prie senos sitemos susidarydavo kamsciai per puse atkarpos (dabar jie dar didesni), nes kaip uzkeikta visi suka i Partizanu g. nors vyksta pvz link Telios ar link Taikos pr. Kazkada vasara ejau, ziuriu Savanoriu pr. pustustis, o priejus Partizanu g. kamstis belenkoks. Tai ir noretusi koki drona pakelti, nufotkinti ir visiem Partizanu g. megejam parodyti.

                              As jautrus siuo klausimu, nes mano ivaiziavimas i kiema yra per Partizanu g, tai kaskart vaziuojant is namu piko metu reikia prisideti 10-15 min vien isvaziavimui is Partizanu g. Nors kitos gatves laisvos.
                              Šį rudenį įrengė pėsčiųjų perėjose kalnelius, tai maniau, kad jie turėjo po truputį sumažinti patrauklumą naudotis Partizanų g.

                              Comment


                                dėl rytinio piko ten nemaža dalis važiuojančių yra dėl vaikų paleidimo prie progimnazijos atkarpoje tarp birželio 23 ir kovo 11.

                                Comment


                                  Japonija:
                                  https://www.google.com/maps/@45.5189...7i13312!8i6656
                                  https://www.google.com/maps/@41.2857...umsTpQ!2e0!7i1 3312!8i6656

                                  Balti rombai prieš pėsčiųjų perėjas. Dėstymas praktiškai lygiai toks pat kaip Kaune. Kažkam labai patiko Japonija

                                  Pasigilinau. Naudojamas tik prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Kaune braižomos ir ties reguliuojamomis. Rombų idėja savaime yra gera, bet naudoti tik prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas pagrindiniame kelyje. Nenaudoti ten, kur yra įrengiami ženklai, nurodantys krypties rodykles ir krypčių ženklinimas ant dangos. Krypties rodyklės visais atvejais turi turėti pirmumą prieš rombus, t.y. negalima įrengti rombų ten, kur reikia įrengti krypties rodykles. Greičio slopinimo priemonių ženklinimas taip pat slidokas dalykas: iš vienos pusės protingas sprendimas, priverčia vairuotoją galvoti apie pristabdymą, iš kitos pusės diskretituojama greičio slopinimo priemonės ženklinimo esmė.

                                  Reziumė: rombus turbūt galima būtų įteisinti valstybiniu mastu, bet rombų ženklinimas rengiamas TIK prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjimo vietomis ir nerengiamas ten, kur reikia žymėti krypties rodykles nurodantį ženklinimą. Prieš perėjas, kurios yra šalutiniame kelyje, t.y. kartu su ženklu "Duoti kelią" naudoti kitą ženklinimą, tuo pačiu įspėjantį apie artėjimą prie pagrindinio kelio.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.04, 00:51.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Japonija:
                                    https://www.google.com/maps/@45.5189...7i13312!8i6656
                                    https://www.google.com/maps/@41.2857...umsTpQ!2e0!7i1 3312!8i6656

                                    Balti rombai prieš pėsčiųjų perėjas. Dėstymas praktiškai lygiai toks pat kaip Kaune. Kažkam labai patiko Japonija

                                    Pasigilinau. Naudojamas tik prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas.
                                    Tas ir kvailiausia, kad Kaune, greičiausiai mero nurodymu, juos naudoja ir prieš reguliuojamas perėjas.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Tas ir kvailiausia, kad Kaune, greičiausiai mero nurodymu, juos naudoja ir prieš reguliuojamas perėjas.
                                      Taip, bet pamąsčiau, kad gal ir ne problema jas naudoti prieš pvz. Savanorių pr. ar K. Baršausko g. reguliuojamas pėsčiųjų perėjas ir netgi prieš reguliuojamas sankryžas su pėsčiųjų perėjomis, jei sankryžoje kelias turi pirmumą ir jeigu jose nėra krypčių rodyklių.

                                      Nu arba klystu ir japonų originali idėja, kur rombai tik prieš nereguliuojamas perėjas, geresnė
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.04, 00:26.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Taip, bet pamąsčiau, kad gal ir ne problema jas naudoti prieš pvz. Savanorių pr. ar K. Baršausko g. reguliuojamas pėsčiųjų perėjas ir netgi prieš reguliuojamas sankryžas su pėsčiųjų perėjomis, jei sankryžoje kelias turi pirmumą ir jeigu jose nėra krypčių rodyklių.

                                        Nu arba klystu ir japonų originali idėja, kur rombai tik prieš nereguliuojamas perėjas, geresnė
                                        Kam rombai prieš reguliuojamas perėjas?

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Kam rombai prieš reguliuojamas perėjas?
                                          Iš pradžių pamąsčiau, kad tiesiog geriau atkreipti dėmesį į perėją, bet dabar galu gale supratau kodėl japonai nežymi rombų prieš reguliuojamas perėjas. Gi dėmesį į perėją atkreipia šviesoforas!

                                          Tada taip, užtektų tik ties nereguliuojamomis perėjomis gatvėje, kuri yra pagrindinė.

                                          O jeigu perėja yra ties sankryža su pagrindiniu keliu (pėsčiųjų perėjos ženklas kartu su ženklu "duoti kelią"), tai galima būtų panašiu principu panaudoti trikampio ženklą ant kelio dangos (?), nes gatvė sankryžos atžvilgiu yra šalutinė, bet nemačiau pavyzdžio kaip tai yra daroma Japonijoje, bet Japonijoje ir rombas turi kitą reikšmę, t.y. pas juos įspėjamasis ženklas ir yra geltonas rombas, panašiai kaip JAV (pas mus raudono apvado trikampis). Pas mus turi būti atsižvelgiama į tai, kad ženklas gali būti suvokiamas kaip pagrindinį kelią žymintis ženklas.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.04, 01:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X