Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Dar prisiminkit, kad atsirado po vieną papildomą juostą iš abiejų pusių Savanorių prospekto, tad ta vidinė sala susiaurėjo kokias penkiais metrais. Pataisykit jeigu klystu dėl papildomos juostos nuo miesto pusės. Bet esmė, kad susiaurėjo vidinė sala.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Pagrindinė problema Muravos sankryžoje yra besikertantys kairieji posūkiai nuo Šiaurės pr. ir Pramonės pr., kurie kaip pastebėjau, naujaisiais šviesoforais nebuvo išspręsti (liko neapsaugoti kairieji posūkiai).
Gal galima šią problemą išspręsti apkeičiant vietomis kairiuosius posūkius? Sukantys į kairę turės persirikiuoti truputį kairiau ir atsidurti ten, kur dabar kairioji juosta priešpriešinėje juostoje.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPagrindinė problema Muravos sankryžoje yra besikertantys kairieji posūkiai nuo Šiaurės pr. ir Pramonės pr., kurie kaip pastebėjau, naujaisiais šviesoforais nebuvo išspręsti (liko neapsaugoti kairieji posūkiai).
Gal galima šią problemą išspręsti apkeičiant vietomis kairiuosius posūkius? Sukantys į kairę turės persirikiuoti truputį kairiau ir atsidurti ten, kur dabar kairioji juosta priešpriešinėje juostoje.
Dėl posūkių apkeitimo tai sunkiai įsivaizduoju, nes sankryža visai užsikimštų, kadangi sukančių į kairę yra daug.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Rekonstrukcijos projekte buvo numatyti apsaugoti kairieji posūkiai tiek Šiaurės, tiek Pramonės pr. Bet jų neįrengė, nes sankryža labai apkrauta ir tai per didelė prabanga.
Dėl posūkių apkeitimo tai sunkiai įsivaizduoju, nes sankryža visai užsikimštų, kadangi sukančių į kairę yra daug.
Dar kažkada pagalvojau variantą iš vis uždraust sukt iš Šiaurės pr. į Savanorių pr. link autostrados, tegul naudojasi A1 nuo Ašigalio g. sankryžos.Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.28, 16:08.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reiktų praleisti važiuojančius iš priekio, bet nereiktų praleidinėti sukančių į kairę, taip pat abejų kairiųjų posūkių srautai nesikirstų. Svarbu tvarkingai paženklinti kaip naudotis juostomis. Gal tai kaip tik būtų palengvinimas? Nuo Šiaurės pr. atvažiuojantys praleistų atvažiuojančius iš Pramonės pr., ten praktiškai niekad iš priekio nesikiša, visus praleistų ir suktų į kairę, o nuo Pramonės pr. į Savanorių pr. sukančių yra gal kelis kartus mažiau, tai jie iš vis nelabai kažką kištų. Būtinai dar geltonų korių ten reiktų, bet manau, kad jie ten reikalingi bet kokiu atveju ir jų ten šiaip trūksta.
Dar kažkada pagalvojau variantą iš vis uždraust sukt iš Šiaurės pr. į Savanorių pr. link autostrados, tegul naudojasi A1 nuo Ašigalio g. sankryžos.
Comment
-
Girdėjau info, kad prie Kauno filharmonijos padarė pėsčiųjų perėją su šviesoforu pėstiesiems, bet automobiliams jokių signalų. Esu Švedijoje ir dar kažkur matęs, kad padaro be žalio signalo automobiliams, bet raudonas būna bent jau. Bet jeigu visai jokio signalo transportui, tai kažkaip įdomiai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąGirdėjau info, kad prie Kauno filharmonijos padarė pėsčiųjų perėją su šviesoforu pėstiesiems, bet automobiliams jokių signalų. Esu Švedijoje ir dar kažkur matęs, kad padaro be žalio signalo automobiliams, bet raudonas būna bent jau. Bet jeigu visai jokio signalo transportui, tai kažkaip įdomiai.
O kas dėl filharmonijos, įrengti šviesoforai E. Ožeškienės-L. Sapiegos-K. Donelaičio g. sankryžoje ir atskiras pėsčiųjų šviesoforas E. Ožeškienės g. Kiek mačiau, pėsčiųjų šviesoforas nėra kažkuo kitoks, iš abejų pusių yra gembės transporto šviesoforams. Negaliu nieko pakomentuoti apie mano paminėtos kelių gatvių sankryžos šviesoforus, nes neatkreipiau dėmesio ar ten yra kažkoks neįprastas reguliavimas.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąGirdėjau info, kad prie Kauno filharmonijos padarė pėsčiųjų perėją su šviesoforu pėstiesiems, bet automobiliams jokių signalų. Esu Švedijoje ir dar kažkur matęs, kad padaro be žalio signalo automobiliams, bet raudonas būna bent jau. Bet jeigu visai jokio signalo transportui, tai kažkaip įdomiai.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...-vykti-eismas/
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Netiesa. Ten tiesiog pirma eismo juosta nereguliuojama šviesoforu, o pėstiesiems yra Zebras, tai irgi jiems nėra šviesoforo signalų. Žr. daugiau:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...-vykti-eismas/„Pastebėjome, kad vairuotojams mažiau klausimų kyla, kai eismo juosta, kurioje eismas reguliuojamas kitaip nei greta esančiais šviesoforais, atskirta ne horizontaliuoju ženklinimu, bet iškiliąja salele, tačiau šiame projekte, atsižvelgiant į Kultūros ir paveldo departamento reikalavimus, tokios salelės projektuotojams teko atsisakyti. Dėl šios priežasties ateityje ketiname pažymėti salelę šviesą atspindinčiais stulpeliais“, – prasitarė Kauno miesto savivaldybės atstovas.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Kur jie ten mato viduryje sankryžos kultūrą ir paveldą?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Durni tie paveldo ekspertai. Dabar aplink tą užbrūkšniuotą plotą pristatė raudonų kuoliukų. Tai jie gražiau nei būtų buvusi normali salelė??AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Netiesa. Ten tiesiog pirma eismo juosta nereguliuojama šviesoforu, o pėstiesiems yra Zebras, tai irgi jiems nėra šviesoforo signalų. Žr. daugiau:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...-vykti-eismas/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O šaize. Tikiuos ten pats nepridėjai rankų, nes nu taip nedaroma. Gatvė tai ne upė, kad pagal plūdurus vandenyje (šviesoforus asfalte) orientuotis.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNu jo, įdomi sankryža. Truputį erzina tai, kad šviesoforas (kaip matau iš nuotraukų) vidury asfalto neleidžia suprast, kad pirmoji juosta yra nereguliuojama, o tik antra yra reguliuojama.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Projektuotojų tikslas buvo nemažinti pralaidumo ir leisti eismą pirma juosta nereguliuojamą. Taip daroma kai kuriose sankryžose su dešiniuoju posūkiu. Jis atskiriamas nuo kitų juostų trikampe salele ir jam galioja kelio ženklas „Duoti kelią“. Šiuo atveju į Ožeškienės gatvę įsiliejama tiesiai. Ką dabar padarė papildomai, tai nusuko šviesoforą į kairę ir uždėjo didesnę kepurėlę ant raudono signalo, kad jo nesimatytų iš pirmos juostos.
Įprastose analogiškose situacijose įsiliejimas per trikampę salelę vyksta stačiu kampu, kaip yra Karaliaus Mindaugo-Maironio g. sankryžoje, todėl įvažą prieš pat šviesoforą lengva traktuoti kaip nepriklausantį šviesoforiniam reguliavimui elementą.
Dabar apie Breslaujos g.
Iš to straipsnio:
Anot P. Kero, pagal naująsias pėsčiųjų perėjų įrengimo taisykles, nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos negali būti įrengiamos per daugiau nei 2 eismo juostas. Atsižvelgiant į tai, kad K. Donelaičio gatvėje nėra galimybės įrengti pėsčiųjų salelių, šioje gatvėje nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos turi būti naikinamos arba paverčiamos reguliuojamomis perėjomis, arba eismo juostų skaičius gatvėje mažinamas iki dviejų, įrengiant pėsčiųjų saleles.
Šiais metais sutvarkė Breslaujos g., tačiau padarė perėją per 4 juostas. Teko per ją eiti, tiek prieš remontą, tiek po jo, tai dabartinė perėja jaučiasi ne tokia saugi, nes anksčiau tekdavo kirst 2 labai plačias juostas, kuriuose automobiliai ir manevruoja kaip po 2 labai plačias juostas, o dabar jau 4 juostos. Galiu nebent išlikt optimistu ir tikėtis, kad kada nors ten įrengs pėsčiųjų šviesoforą.Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.02, 23:37.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDabar apie Breslaujos g.
Iš to straipsnio:
Tai jie supranta, kad pasikeitė pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklės... (hint - Partizanų g. po remontų)
Šiais metais sutvarkė Breslaujos g., tačiau padarė perėją per 4 juostas. Teko per ją eiti, tiek prieš remontą, tiek po jo, tai dabartinė perėja jaučiasi ne tokia saugi, nes anksčiau tekdavo kirst 2 labai plačias juostas, kuriuose automobiliai ir manevruoja kaip po 2 labai plačias juostas, o dabar jau 4 juostos. Galiu nebent išlikt optimistu ir tikėtis, kad kada nors ten įrengs pėsčiųjų šviesoforą.
Comment
-
tai kad ne, dvi juostos ir viskas, nesvarbu kuria kryptimi. Todėl ir reikalingos saugumo salelės tarp skirtingų srautų. Jei nepastebėjai tai gatvėse kurios yra 2+2 visur perėjos yra su saugos salele tarp skirtingų krypčių, manai dėl grožio (pvz draugystės g.ties senukais, kur ganėtinai siaura ir sudėtinga tilpti su autobusu, vistiek padarė salelę, kam?)?
Comment
Comment