Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Manau taip. Bet kokiu atveju daug nejaukiau dabar toje vietoje važiuot, nes reikia vis abejot ir aklai spėliot (žiūrint į šoninę kryptį) ar tikrai spėsi pralėkt. Papildomas stresas vairuotojams. pirmą kartą važiuojantis ar važiuojanti ir pasimesti bent trumpam gali.
    pirmą kartą ten važiuojantiems tikrai didesnis stresas būdavo antra stop linija, tokių sankryžų nelabai šiaip sutinkama. netgi nuolat važiuojantys ten avarijas padarydavo šviesoforus sumaišę,

    Comment


      Dar prisiminkit, kad atsirado po vieną papildomą juostą iš abiejų pusių Savanorių prospekto, tad ta vidinė sala susiaurėjo kokias penkiais metrais. Pataisykit jeigu klystu dėl papildomos juostos nuo miesto pusės. Bet esmė, kad susiaurėjo vidinė sala.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Pagrindinė problema Muravos sankryžoje yra besikertantys kairieji posūkiai nuo Šiaurės pr. ir Pramonės pr., kurie kaip pastebėjau, naujaisiais šviesoforais nebuvo išspręsti (liko neapsaugoti kairieji posūkiai).

        Gal galima šią problemą išspręsti apkeičiant vietomis kairiuosius posūkius? Sukantys į kairę turės persirikiuoti truputį kairiau ir atsidurti ten, kur dabar kairioji juosta priešpriešinėje juostoje.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Pagrindinė problema Muravos sankryžoje yra besikertantys kairieji posūkiai nuo Šiaurės pr. ir Pramonės pr., kurie kaip pastebėjau, naujaisiais šviesoforais nebuvo išspręsti (liko neapsaugoti kairieji posūkiai).

          Gal galima šią problemą išspręsti apkeičiant vietomis kairiuosius posūkius? Sukantys į kairę turės persirikiuoti truputį kairiau ir atsidurti ten, kur dabar kairioji juosta priešpriešinėje juostoje.
          Rekonstrukcijos projekte buvo numatyti apsaugoti kairieji posūkiai tiek Šiaurės, tiek Pramonės pr. Bet jų neįrengė, nes sankryža labai apkrauta ir tai per didelė prabanga.

          Dėl posūkių apkeitimo tai sunkiai įsivaizduoju, nes sankryža visai užsikimštų, kadangi sukančių į kairę yra daug.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Rekonstrukcijos projekte buvo numatyti apsaugoti kairieji posūkiai tiek Šiaurės, tiek Pramonės pr. Bet jų neįrengė, nes sankryža labai apkrauta ir tai per didelė prabanga.

            Dėl posūkių apkeitimo tai sunkiai įsivaizduoju, nes sankryža visai užsikimštų, kadangi sukančių į kairę yra daug.
            Reiktų praleisti važiuojančius iš priekio, bet nereiktų praleidinėti sukančių į kairę, taip pat abejų kairiųjų posūkių srautai nesikirstų. Svarbu tvarkingai paženklinti kaip naudotis juostomis. Gal tai kaip tik būtų palengvinimas? Nuo Šiaurės pr. atvažiuojantys praleistų atvažiuojančius iš Pramonės pr., ten praktiškai niekad iš priekio nesikiša, visus praleistų ir suktų į kairę, o nuo Pramonės pr. į Savanorių pr. sukančių yra gal kelis kartus mažiau, tai jie iš vis nelabai kažką kištų. Būtinai dar geltonų korių ten reiktų, bet manau, kad jie ten reikalingi bet kokiu atveju ir jų ten šiaip trūksta.

            Dar kažkada pagalvojau variantą iš vis uždraust sukt iš Šiaurės pr. į Savanorių pr. link autostrados, tegul naudojasi A1 nuo Ašigalio g. sankryžos.
            Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.28, 16:08.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Reiktų praleisti važiuojančius iš priekio, bet nereiktų praleidinėti sukančių į kairę, taip pat abejų kairiųjų posūkių srautai nesikirstų. Svarbu tvarkingai paženklinti kaip naudotis juostomis. Gal tai kaip tik būtų palengvinimas? Nuo Šiaurės pr. atvažiuojantys praleistų atvažiuojančius iš Pramonės pr., ten praktiškai niekad iš priekio nesikiša, visus praleistų ir suktų į kairę, o nuo Pramonės pr. į Savanorių pr. sukančių yra gal kelis kartus mažiau, tai jie iš vis nelabai kažką kištų. Būtinai dar geltonų korių ten reiktų, bet manau, kad jie ten reikalingi bet kokiu atveju ir jų ten šiaip trūksta.

              Dar kažkada pagalvojau variantą iš vis uždraust sukt iš Šiaurės pr. į Savanorių pr. link autostrados, tegul naudojasi A1 nuo Ašigalio g. sankryžos.
              Dėl paskutinio sakinio gera mintis. O dėl kairiųjų posūkių nenorėčiau sutikti. Dabar yra aiškiau. Įvažiuoji į sankryžą tiesia trajektorija ir lauki posūkio į kairę. Jei būtų prasilenkiantys posūkiai, sukantys į kairę iš priekio užstotų priešpriešinį tiesiai važiuojantį eismą. Manau, būtų daugiau chaoso, kai sukantieji į kairę prasilenkinėtų.

              Comment


                Girdėjau info, kad prie Kauno filharmonijos padarė pėsčiųjų perėją su šviesoforu pėstiesiems, bet automobiliams jokių signalų. Esu Švedijoje ir dar kažkur matęs, kad padaro be žalio signalo automobiliams, bet raudonas būna bent jau. Bet jeigu visai jokio signalo transportui, tai kažkaip įdomiai.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  Girdėjau info, kad prie Kauno filharmonijos padarė pėsčiųjų perėją su šviesoforu pėstiesiems, bet automobiliams jokių signalų. Esu Švedijoje ir dar kažkur matęs, kad padaro be žalio signalo automobiliams, bet raudonas būna bent jau. Bet jeigu visai jokio signalo transportui, tai kažkaip įdomiai.
                  Kaip supratau, pėsčiųjų šviesoforas be transporto šviesoforo. Tada techniškai perėja yra nereguliuojama transporto pusėje, o raudonas signalas tiesiog pėsčiuosius sulaiko nuo gatvės perėjimo, kai yra periodas, kada yra padidėjęs transporto srautas, o žalią uždega, kai jis sumažėja, tačiau perėja yra perėja ir transportas pėsčiuosius vis tiek turi praleisti. Įdomus sprendimas, praverstų kokiam Kauno Pramonės pr. galbūt.

                  O kas dėl filharmonijos, įrengti šviesoforai E. Ožeškienės-L. Sapiegos-K. Donelaičio g. sankryžoje ir atskiras pėsčiųjų šviesoforas E. Ožeškienės g. Kiek mačiau, pėsčiųjų šviesoforas nėra kažkuo kitoks, iš abejų pusių yra gembės transporto šviesoforams. Negaliu nieko pakomentuoti apie mano paminėtos kelių gatvių sankryžos šviesoforus, nes neatkreipiau dėmesio ar ten yra kažkoks neįprastas reguliavimas.

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Girdėjau info, kad prie Kauno filharmonijos padarė pėsčiųjų perėją su šviesoforu pėstiesiems, bet automobiliams jokių signalų. Esu Švedijoje ir dar kažkur matęs, kad padaro be žalio signalo automobiliams, bet raudonas būna bent jau. Bet jeigu visai jokio signalo transportui, tai kažkaip įdomiai.
                    Netiesa. Ten tiesiog pirma eismo juosta nereguliuojama šviesoforu, o pėstiesiems yra Zebras, tai irgi jiems nėra šviesoforo signalų. Žr. daugiau:
                    ​​https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...-vykti-eismas/

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Netiesa. Ten tiesiog pirma eismo juosta nereguliuojama šviesoforu, o pėstiesiems yra Zebras, tai irgi jiems nėra šviesoforo signalų. Žr. daugiau:
                      ​​https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...-vykti-eismas/
                      „Pastebėjome, kad vairuotojams mažiau klausimų kyla, kai eismo juosta, kurioje eismas reguliuojamas kitaip nei greta esančiais šviesoforais, atskirta ne horizontaliuoju ženklinimu, bet iškiliąja salele, tačiau šiame projekte, atsižvelgiant į Kultūros ir paveldo departamento reikalavimus, tokios salelės projektuotojams teko atsisakyti. Dėl šios priežasties ateityje ketiname pažymėti salelę šviesą atspindinčiais stulpeliais“, – prasitarė Kauno miesto savivaldybės atstovas.
                      Kur jie ten mato viduryje sankryžos kultūrą ir paveldą?
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą



                        Kur jie ten mato viduryje sankryžos kultūrą ir paveldą?
                        Durni tie paveldo ekspertai. Dabar aplink tą užbrūkšniuotą plotą pristatė raudonų kuoliukų. Tai jie gražiau nei būtų buvusi normali salelė??

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Durni tie paveldo ekspertai. Dabar aplink tą užbrūkšniuotą plotą pristatė raudonų kuoliukų. Tai jie gražiau nei būtų buvusi normali salelė??
                          Tai vat būtent. Tas saleles juk galima padaryti tokias iš akmenų senobines, net norės paveldosaugininkai dar daugiau tokių.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            A.Šapokos g.





                            Brastos g.







                            Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Netiesa. Ten tiesiog pirma eismo juosta nereguliuojama šviesoforu, o pėstiesiems yra Zebras, tai irgi jiems nėra šviesoforo signalų. Žr. daugiau:
                              ​​https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...-vykti-eismas/
                              O šaize. Tikiuos ten pats nepridėjai rankų, nes nu taip nedaroma. Gatvė tai ne upė, kad pagal plūdurus vandenyje (šviesoforus asfalte) orientuotis.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                O šaize. Tikiuos ten pats nepridėjai rankų, nes nu taip nedaroma. Gatvė tai ne upė, kad pagal plūdurus vandenyje (šviesoforus asfalte) orientuotis.
                                Prie ko čia aš?

                                Comment


                                  Nu jo, įdomi sankryža. Truputį erzina tai, kad šviesoforas (kaip matau iš nuotraukų) vidury asfalto neleidžia suprast, kad pirmoji juosta yra nereguliuojama, o tik antra yra reguliuojama.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Nu jo, įdomi sankryža. Truputį erzina tai, kad šviesoforas (kaip matau iš nuotraukų) vidury asfalto neleidžia suprast, kad pirmoji juosta yra nereguliuojama, o tik antra yra reguliuojama.
                                    Projektuotojų tikslas buvo nemažinti pralaidumo ir leisti eismą pirma juosta nereguliuojamą. Taip daroma kai kuriose sankryžose su dešiniuoju posūkiu. Jis atskiriamas nuo kitų juostų trikampe salele ir jam galioja kelio ženklas „Duoti kelią“. Šiuo atveju į Ožeškienės gatvę įsiliejama tiesiai. Ką dabar padarė papildomai, tai nusuko šviesoforą į kairę ir uždėjo didesnę kepurėlę ant raudono signalo, kad jo nesimatytų iš pirmos juostos.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Projektuotojų tikslas buvo nemažinti pralaidumo ir leisti eismą pirma juosta nereguliuojamą. Taip daroma kai kuriose sankryžose su dešiniuoju posūkiu. Jis atskiriamas nuo kitų juostų trikampe salele ir jam galioja kelio ženklas „Duoti kelią“. Šiuo atveju į Ožeškienės gatvę įsiliejama tiesiai. Ką dabar padarė papildomai, tai nusuko šviesoforą į kairę ir uždėjo didesnę kepurėlę ant raudono signalo, kad jo nesimatytų iš pirmos juostos.
                                      OK.
                                      Įprastose analogiškose situacijose įsiliejimas per trikampę salelę vyksta stačiu kampu, kaip yra Karaliaus Mindaugo-Maironio g. sankryžoje, todėl įvažą prieš pat šviesoforą lengva traktuoti kaip nepriklausantį šviesoforiniam reguliavimui elementą.


                                      Dabar apie Breslaujos g.
                                      Iš to straipsnio:
                                      Anot P. Kero, pagal naująsias pėsčiųjų perėjų įrengimo taisykles, nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos negali būti įrengiamos per daugiau nei 2 eismo juostas. Atsižvelgiant į tai, kad K. Donelaičio gatvėje nėra galimybės įrengti pėsčiųjų salelių, šioje gatvėje nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos turi būti naikinamos arba paverčiamos reguliuojamomis perėjomis, arba eismo juostų skaičius gatvėje mažinamas iki dviejų, įrengiant pėsčiųjų saleles.
                                      Tai jie supranta, kad pasikeitė pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklės... (hint - Partizanų g. po remontų)

                                      Šiais metais sutvarkė Breslaujos g., tačiau padarė perėją per 4 juostas. Teko per ją eiti, tiek prieš remontą, tiek po jo, tai dabartinė perėja jaučiasi ne tokia saugi, nes anksčiau tekdavo kirst 2 labai plačias juostas, kuriuose automobiliai ir manevruoja kaip po 2 labai plačias juostas, o dabar jau 4 juostos. Galiu nebent išlikt optimistu ir tikėtis, kad kada nors ten įrengs pėsčiųjų šviesoforą.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.02, 23:37.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Dabar apie Breslaujos g.
                                        Iš to straipsnio:

                                        Tai jie supranta, kad pasikeitė pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklės... (hint - Partizanų g. po remontų)

                                        Šiais metais sutvarkė Breslaujos g., tačiau padarė perėją per 4 juostas. Teko per ją eiti, tiek prieš remontą, tiek po jo, tai dabartinė perėja jaučiasi ne tokia saugi, nes anksčiau tekdavo kirst 2 labai plačias juostas, kuriuose automobiliai ir manevruoja kaip po 2 labai plačias juostas, o dabar jau 4 juostos. Galiu nebent išlikt optimistu ir tikėtis, kad kada nors ten įrengs pėsčiųjų šviesoforą.
                                        Taisyklės draudžia įrengti pėsčiųjų perėjas daugiau nei per dvi juostas turint galvoje vieną kryptį. Keturios juostos abiem kryptim yra leidžiamos.

                                        Comment


                                          tai kad ne, dvi juostos ir viskas, nesvarbu kuria kryptimi. Todėl ir reikalingos saugumo salelės tarp skirtingų srautų. Jei nepastebėjai tai gatvėse kurios yra 2+2 visur perėjos yra su saugos salele tarp skirtingų krypčių, manai dėl grožio (pvz draugystės g.ties senukais, kur ganėtinai siaura ir sudėtinga tilpti su autobusu, vistiek padarė salelę, kam?)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X