Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė simsim Rodyti pranešimą


    ŠALIA RAMUČIŲ PRASIDĖS VIADUKO IŠ KAUNO LEZ STATYBOS IR PLANUOJAMAS APLINKELIS

    http://ramuciai.eu/naujienos-2/lt/sa...01-25--27.html

    sudėtingai surašyta
    Klausimas ne visiškai į tą temą (nors kažkiek RailBaltica'os irgi Kauno infrastruktūros dalis):
    Ar čia pavaizduota RailBaltica atšaka link KLEZ yra taip pat skirta ir Karmėlavos oro uostui?
    Jei taip tai ta atšaka gan tolokai nuo terminalo.
    Tikiu kad nebus tokių gudruolių kurie suplanuos traukinio sustojimą už kilometro nuo keleivių terminalo.
    Ar prie oro uosto gal visai neplanuoja privest geležinkelio ir padaryt traukinio stotelę?

    Comment


      Planuojamas visiskai naujas oro uosto keleiviu terminalas ir gelezinkelio stotis po tuo terminalu. Atzaziuoji su RB2 traukiniu i oro uosta, islipi, pasikeliu elevatoriumi tiesiai i terminalo zona.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Planuojamas visiskai naujas oro uosto keleiviu terminalas ir gelezinkelio stotis po tuo terminalu. Atzaziuoji su RB2 traukiniu i oro uosta, islipi, pasikeliu elevatoriumi tiesiai i terminalo zona.
        Na taip, liūtai mėgsta grūdų malūnus, nes dažnai jais kilnojasi
        Keliauju per Lietuvą

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Planuojamas visiskai naujas oro uosto keleiviu terminalas ir gelezinkelio stotis po tuo terminalu. Atzaziuoji su RB2 traukiniu i oro uosta, islipi, pasikeliu elevatoriumi tiesiai i terminalo zona.
          Yra informacijos?

          Comment


            Parašė Missoni Rodyti pranešimą

            Na taip, liūtai mėgsta grūdų malūnus, nes dažnai jais kilnojasi
            “Kaune ketinama pastatyti naują keleivinį terminalą, kuris bus integruotas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija, bus įrengta požeminė traukinio stotis.”

            https://ministraspirmininkas.lrv.lt/...o-uostu-tinkla

            Comment


              Miško g. baigia rėminti medžius dekoratyvinėmis grotelėmis.
              Click image for larger version

Name:	Misko g. medziai.jpg
Views:	112
Size:	240,7 kB
ID:	1683568

              Comment


                Deja, kitur atnaujintose Centro gatvėse aplink paliktus išsigimusius medžius deda metalinį rėmą ir pila pilko granito skaldą. Ačiū grupelei protestuojančių ligonių. (Čia Putvinskio g. Pradėjo ir Donelaičio g.)
                Click image for larger version

Name:	Putvinskio g. medziai.jpg
Views:	104
Size:	241,8 kB
ID:	1683571

                Comment


                  Parašė Trimitas Rodyti pranešimą
                  Deja, kitur atnaujintose Centro gatvėse aplink paliktus išsigimusius medžius deda metalinį rėmą ir pila pilko granito skaldą. Ačiū grupelei protestuojančių ligonių. (Čia Putvinskio g. Pradėjo ir Donelaičio g.)
                  Click image for larger version  Name:	Putvinskio g. medziai.jpg Views:	1 Size:	241,8 kB ID:	1683571
                  Tai čia tik dalis problemų. Jau žinau bent porą gatvių, kurias atsisakyta platinti dėl to, kad reikės nupjauti keletą medžių. Per tuos ligonius valdžia bijo medžius liesti.

                  Comment


                    Šiaip jau esu pasiutęs dėl tokio dalyko. Savanorių - Kovo 11-osios sankryžose ir Kovo 11-osios - Parizanų sankryžose keičia šviesoforus. Kas žinoma gerai, nes tie seni tikra nelaimė. Tačiau šiose sankryžose nauji šviesoforai tikrai sumontuoti dar pirmoje rugsėjo pusėje, bet vis dar neįjungti. Ir jei Savanorių sankryžoje dar nieko tokio, tai Partizanų sankryžoje nauji sumontuoti tiesiai prieš senuosius ir bent dviejose kryptyse elementariai blokuoja senuosius. Po velnių, bet kiek tokia nesamonė dar gali testis. Sankryžos tai tikrai labai apkrautos ir "sunkios".

                    Comment


                      Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                      Šiaip jau esu pasiutęs dėl tokio dalyko. Savanorių - Kovo 11-osios sankryžose ir Kovo 11-osios - Parizanų sankryžose keičia šviesoforus. Kas žinoma gerai, nes tie seni tikra nelaimė. Tačiau šiose sankryžose nauji šviesoforai tikrai sumontuoti dar pirmoje rugsėjo pusėje, bet vis dar neįjungti. Ir jei Savanorių sankryžoje dar nieko tokio, tai Partizanų sankryžoje nauji sumontuoti tiesiai prieš senuosius ir bent dviejose kryptyse elementariai blokuoja senuosius. Po velnių, bet kiek tokia nesamonė dar gali testis. Sankryžos tai tikrai labai apkrautos ir "sunkios".
                      Galiu tik spėlioti, kad nejungia šviesoforų grynai dėl tiesiamo Savanorių pr. dvirtakio. Bet, kai darbus pabaigs ir toliau liks stovėti seni šviesoforai, pasidarys tikrai neramu.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Tai čia tik dalis problemų. Jau žinau bent porą gatvių, kurias atsisakyta platinti dėl to, kad reikės nupjauti keletą medžių. Per tuos ligonius valdžia bijo medžius liesti.
                        Kokias pavyzdžiui gatves atsisakė platinti?

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Kokias pavyzdžiui gatves atsisakė platinti?
                          Ties sankryžomis. Kovo 11-osios – Chemijos g., iš Kovo 11-osios pusės nuo Taikos pr. Taip pat Taikos pr. – Basanavičiaus al. sankryžoje iš Basanavičiaus al. pusės nuo Radvilėnų pl. Būtų padidinę juostų skaičių, bet medžiai dabar šventi.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Ties sankryžomis. Kovo 11-osios – Chemijos g., iš Kovo 11-osios pusės nuo Taikos pr. Taip pat Taikos pr. – Basanavičiaus al. sankryžoje iš Basanavičiaus al. pusės nuo Radvilėnų pl. Būtų padidinę juostų skaičių, bet medžiai dabar šventi.
                            Basanavičiaus al. medžiai tikrai gražūs, ten tikra alėja. Ir tokioje Žaliakalnio vietoje daryti arterinę gatvę gal nebūtų labai teisinga. Vis tiek, sekant civilizuotu pasauliu, ir pas mus nuosavų automobilių turi pradėti mažėti. Pasibaigus senų dyzeliukų erai ir atsinaujinus viešajam transportui, nedideli kamščiai toje vietoje ir kitur turėtų sumažėti.

                            Comment


                              Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

                              Basanavičiaus al. medžiai tikrai gražūs, ten tikra alėja. Ir tokioje Žaliakalnio vietoje daryti arterinę gatvę gal nebūtų labai teisinga. Vis tiek, sekant civilizuotu pasauliu, ir pas mus nuosavų automobilių turi pradėti mažėti. Pasibaigus senų dyzeliukų erai ir atsinaujinus viešajam transportui, nedideli kamščiai toje vietoje ir kitur turėtų sumažėti.
                              Platinimas tik prieš sankryžą, ne visos gatvės.

                              Comment


                                Nelabai supratau Muravos sankryžos, pvz. važiuojant iš Šiaurės pr. į Pramonės pr.
                                Nuėmė antrinius šviesoforus. Į važiavus į tą didelį plotą sankryžos viduryje, kaip matyt ar jau nedega raudonas? Nes tikrai galimas daiktas, kad įvažiuosi su žaliu, o po to užsidegs raudonas ir tu to nežinosi.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Reikia vadovautis Kelių eismo taisyklėmis, kurios leidžia baigti manevrą degant bet kokiam šviesoforo signalui, jei esi įvažiavęs į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui. Kitaip sakant, tu neturi teisės stovėti vidury sankryžos, net jei ir užsidegė raudonas signalas, o turi kuo greičiau iš jos pasišalinti, kai tik praleidi visus, kuriuos turi praleisti.
                                  Kaip suprantu Muravos sankryža anksčiau buvo tarsi dvi atskiros sankryžos, dabar jau funkcionuoja kaip viena, analogiškai kaip Taikos pr. - Baranausko g.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Reikia vadovautis Kelių eismo taisyklėmis, kurios leidžia baigti manevrą degant bet kokiam šviesoforo signalui, jei esi įvažiavęs į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui. Kitaip sakant, tu neturi teisės stovėti vidury sankryžos, net jei ir užsidegė raudonas signalas, o turi kuo greičiau iš jos pasišalinti, kai tik praleidi visus, kuriuos turi praleisti.
                                    Na taip, bet skirtingai nuo paprastos sankryžos, kur tokiais atvejais įvažiavus visada užbaigsi manevrą prieš pajudant srautams iš šono (nes jie matys tave ir kol nepasitrauksi negalės įvažiuoti į sankryžą), šiuo atveju gali būti taip, kad baigsi manevrą tik tada kai praeis ir šoninė šviesoforo fazė. Ir daug kitų variantų. Žodžiu keista situacija.

                                    Comment


                                      Parašė alvarito Rodyti pranešimą

                                      niekaip neįsivaizduoju situacijos kaip taip gali nutikti. Įvažiuoti į sankryžą galima tik jei ji laisva ir įvažiavus nereiks stovėti, vadinasi reikia atsižvelgti kad ir už sankryžos nebūtų kamščio. Tokiu atveju įvažiuojant degant žaliam singalui tikrai spėsi pravažiuoti iki kol paleis kitą kryptį.ir kodėl turėtų kitiems srautams rūpėti mašinos iš šono, šviesaforinės sankryžos tam ir yra sureguliuoti srautus kad jie nesikirstų.
                                      Kažko matyt nesupranti, tu gal šiaip kalbi nežinodamas kas ten per sankryža? Nes te tik įsivaizduoti nereikia, bet ir apkritai beveik kiekvieną fazę tokios situacijso gali pasitaikyti.
                                      Niekas ten nelaukia įvažiavimo į sankryžą tol kol visos iš vidaus pervažiuos į Pramonės pr. Ten sankryžos viduje telpa gal 10 mašinų.

                                      O net jei ir ten nebūtų jokių mašinų, vis tiek teoriškai gali įvažiuoti laiku ir jau prie išvažiavimo tau degs raudonas.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Kažko matyt nesupranti, tu gal šiaip kalbi nežinodamas kas ten per sankryža? Nes te tik įsivaizduoti nereikia, bet ir apkritai beveik kiekvieną fazę tokios situacijso gali pasitaikyti.
                                        Niekas ten nelaukia įvažiavimo į sankryžą tol kol visos iš vidaus pervažiuos į Pramonės pr. Ten sankryžos viduje telpa gal 10 mašinų.

                                        O net jei ir ten nebūtų jokių mašinų, vis tiek teoriškai gali įvažiuoti laiku ir jau prie išvažiavimo tau degs raudonas.
                                        Galimai tokiu atveju paskaičiuota ilgesnė fazė, kuomet visoms kryptims dega raudonas signalas. Tai skirtaspėti užbaigti manevrus, kaip ir sakė dsanto.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą

                                          Galimai tokiu atveju paskaičiuota ilgesnė fazė, kuomet visoms kryptims dega raudonas signalas. Tai skirtaspėti užbaigti manevrus, kaip ir sakė dsanto.
                                          Manau taip. Bet kokiu atveju daug nejaukiau dabar toje vietoje važiuot, nes reikia vis abejot ir aklai spėliot (žiūrint į šoninę kryptį) ar tikrai spėsi pralėkt. Papildomas stresas vairuotojams. pirmą kartą važiuojantis ar važiuojanti ir pasimesti bent trumpam gali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X