Visame takelyje asfaltas toks ar tik dalimis kažkur? Dėl metalinių bortų tai kai ataugs žolės šalia tako nebus taip ryškiai matoma, o ir šiaip tie 1-2cm man asmeniškai tai tikrai nėra problema.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė krumash Rodyti pranešimąČia nuo Vytauto bažnyčios pusės. Nuo pilies pusės truputį geriau atrodo, pavyko net asfaltą lygiai su kraštais išlieti. O tie nupjauti kraštai dar ir gan aštrūs palikti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
čia turbūt esmė ne tame kad "man negražiai atrodo", bet apskritai tokių kliūrkų palikimas darbuose ir atsainus miesto tvarkymo skyriaus požiūris į darbų eigą arba jų rezultatą. Kaip antai Kovo 11-osios gatvėj jau koks mėnuo laiko stovi šulinys remontuotas ir aplinkui vis dar nėra asfalto, jo tik vienas sluoksnis, kad susigulėti turi gruntas tai suprantu, bet manau ne pirmas asfalto sluoksnis turi susigulėti, ir po pirmo slluoksnio jau antrą galima pilti, bent kelius taip daro. arba krėvės pr pradžioje nepraėjus nei mėnesiui po komunikacijų remonto vaizdas nuotraukoje, o miesto tvarkymo skyrius jokios reakcijos į tai. po žiemos remontas tokių vietų bus iš kauno piniginės, nors žalos padarė rangovai nekokybiškai atlikę darbus, bet pinigus įsisavinę už tai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimąčia turbūt esmė ne tame kad "man negražiai atrodo", bet apskritai tokių kliūrkų palikimas darbuose ir atsainus miesto tvarkymo skyriaus požiūris į darbų eigą arba jų rezultatą. Kaip antai Kovo 11-osios gatvėj jau koks mėnuo laiko stovi šulinys remontuotas ir aplinkui vis dar nėra asfalto, jo tik vienas sluoksnis, kad susigulėti turi gruntas tai suprantu, bet manau ne pirmas asfalto sluoksnis turi susigulėti, ir po pirmo slluoksnio jau antrą galima pilti, bent kelius taip daro. arba krėvės pr pradžioje nepraėjus nei mėnesiui po komunikacijų remonto vaizdas nuotraukoje, o miesto tvarkymo skyrius jokios reakcijos į tai. po žiemos remontas tokių vietų bus iš kauno piniginės, nors žalos padarė rangovai nekokybiškai atlikę darbus, bet pinigus įsisavinę už tai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šita Krėvės duobė jau mėnesių mėnesius akis bado. Tik sutvarko, ir vėl įkrenta.
Comment
-
Parašė plepys Rodyti pranešimą
Krėvės pr. tos duobės niekad nesutvarkys normaliai, nes ten šiluminės lovys kaip suprantu įlūžęs bus.
Comment
-
Parašė flexterful Rodyti pranešimą
Kaip gauti tokia info apie komunikacijas?
- 3 patinka
Comment
-
-
S.Skvernelis lankėsi Kauno LEZ.
S.Skvernelis pranešė, kad jau šį mėnesį bus paskelbtas viaduko statybos konkursas ir 2019-ųjų kovą turėtų prasidėti statybos darbai. Didėjant investuotojų skaičiui būtinas ir antrasis išvažiavimas į kelią A6 arčiau oro uosto. Šioje vietovėje kuriasi bendrovės „Continental“, „Hella“, „Holister“.
Nelabai suprantu, kokioje čia vietoje planuoja antrą išvažiavimą. Manau, kad logiškiausia ir pigiausia būtų išvesti į A1 per Ateities g. viaduką.
Besiplečiant LEZ jau ima trūkti laisvų žemės sklypų. Pasak V.Petružio, šiuo metu investuotojams galima pasiūlyti vos 3 sklypus, kurių plotas siekia 2 hektarus. Iš pradžių planuota, kad Kauno LEZ užims 1053 hektarus, tačiau vėliau plotas sumažėjo iki 347 hektarų.
Čia tai tau - kur dingo tertorijos plėtrai? Vėl "tvartelių" mafija?
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Dėl oro uosto ir Rail Baltica taip aiškiau nieko ir neparašyta.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąS.Skvernelis lankėsi Kauno LEZ.
S.Skvernelis pranešė, kad jau šį mėnesį bus paskelbtas viaduko statybos konkursas ir 2019-ųjų kovą turėtų prasidėti statybos darbai. Didėjant investuotojų skaičiui būtinas ir antrasis išvažiavimas į kelią A6 arčiau oro uosto. Šioje vietovėje kuriasi bendrovės „Continental“, „Hella“, „Holister“.
Nelabai suprantu, kokioje čia vietoje planuoja antrą išvažiavimą. Manau, kad logiškiausia ir pigiausia būtų išvesti į A1 per Ateities g. viaduką.
Besiplečiant LEZ jau ima trūkti laisvų žemės sklypų. Pasak V.Petružio, šiuo metu investuotojams galima pasiūlyti vos 3 sklypus, kurių plotas siekia 2 hektarus. Iš pradžių planuota, kad Kauno LEZ užims 1053 hektarus, tačiau vėliau plotas sumažėjo iki 347 hektarų.
Čia tai tau - kur dingo tertorijos plėtrai? Vėl "tvartelių" mafija?
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Dėl oro uosto ir Rail Baltica taip aiškiau nieko ir neparašyta.
Šiaip reikėtų jungties su A6.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKokia tiksliai ten jungtis bus prad4ta statyti 2019 kovą? Išvažiavimas į Karmėlavos kelią Muravos kryptimi?
Ar yra kokių brėžinių?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPamenu buvo projektas pries keleta metu pesciuju tilto tvarkymo per Tunelio gatve. Niekas nepajudeje.
https://www.mercell.com/lt-lt/pirkim...-pirkimas.aspx
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąRadau visos teritorijos brėžinį. Spėju, punktyrais pažymėtos vietos dar neties, bet jungtį su A6 nuties greičiau. Planuojama LEZ sankryža kairėje žemėlapio pusėje arčiau Kauno.
ŠALIA RAMUČIŲ PRASIDĖS VIADUKO IŠ KAUNO LEZ STATYBOS IR PLANUOJAMAS APLINKELIS
http://ramuciai.eu/naujienos-2/lt/sa...01-25--27.html
sudėtingai surašyta
- 1 patinka
Comment
Comment