Dainavos rajone daugėja veikiančių naujo standarto šviesoforų. Po penktadienį paleistų Pramonės - Partizanų g. šviesoforo, šiandien buvo paleisti Pramonės - Šiaurės - Savanorių pr. (Muravos) sankryžos šviesoforai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąKaip jum tas dryzis - dviraciu takas per visa Vilniaus g.? Nebus vaizdas subjaurotas?
Comment
-
Parašė Trimitas Rodyti pranešimąArtėja Vilniaus gatvės rekonstrukcija:
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...s-gatve-884177
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNuo stovėjimo. Tas pats buvo Vilniuje Kavoliuko g.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Partizanų g. - Pramonės pr. sankryža
Vaizdas nuo Partizanų g, pusės link Savo. Iš abejų Partizanų g. pusių keičiasi eismo tvarka. Anksčiau iš šios pusės buvo atskiras dešinysis posūkis, dabar padarytas atskiras kairysis posūkis. Panašu, kad tai daroma dėl pėsčiųjų saugumo ir dėl to, kad reikia nemažai eismo praleisti iš priekio.
Iš kitos pusės. Prieš rekonstrukciją čia buvo tik viena juosta, dabar ties čia gatvė yra praplatinta ir eismo tvarka dabar yra tokia pati kaip ir priešingoje pusėje.
Perėjose bus laikmačiai. Įrenginėjami iškvietimo mygtukai. Ši perėja per Partizanų g. turi trūkumą - išėjimas į gatvę yra ant tos vietos, kur nemažu greičiu suka automobiliai. Reikia būti labai atsargiam. Galbūt juostų subraižymas kažką pagelbės.
Iš Pramonės pr. į Partizanų g. bus galima į kairę sukti dvejomis eismo juostomis. Tą išduoda ne trys, o keturi šviesoforai, nors nuorodinių ženklų tik trys (posūkio ženklas į kairę - tik vienas).
Comment
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Efka_01 Rodyti pranešimąGyvenu Partizanų gatvėj. Per pastarąjį mėnesį šitoj sankryžoj mačiau (ir teko sudalyvauti poroje) tiek avarinių situacijų, kiek nemačiau tikriausiai per 10 metų vairavimo stažą. Kažkaip tvarkant sankryžas reikėtų pasistengti pradėjus darbus kuo greičiau juos baigt bei gal pastatyti kokį perspėjantį ženklą vairuotojams, kad keičiasi sankryžoje važiavimo tvarka ar pan.
Comment
-
Kas čia per bajeriai vyksta Muravos sankryžoje:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...toja-stebinti/
Visų pirma, koks idiotas sugalvojo įjungti raudoną fazę sukant iš Pramonės dešinėn link karmėlavos kai ten yra apsaugotas posūkis ir nėra jokios logikos ten nepalikti visada žalios sekcijos sukti dešinėn?
Visų antra - straipsnyje rašoma, kad kažkas testuojama dėl to reikia kantrybės. Tai kokio velnio testuoti reikia pradėti nuo kažkokios nerealiai blogos tvarkos? Ta prasme net be testavimo būtų galima sudėlioti tvarką, kuris tikrai ne prastesnė būtų nei dabartinis visiškas gatvių užsikimšimas ant tiek, kad pusė Kauno į darbus vėluoja.
Nuo pirmadienio totalus košmaras gatvėse, nesuvokiama kaip galima taip pridirbti?
Kas nors turi daugiau informacijos?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas čia per bajeriai vyksta Muravos sankryžoje:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...toja-stebinti/
Visų pirma, koks idiotas sugalvojo įjungti raudoną fazę sukant iš Pramonės dešinėn link karmėlavos kai ten yra apsaugotas posūkis ir nėra jokios logikos ten nepalikti visada žalios sekcijos sukti dešinėn?
Visų antra - straipsnyje rašoma, kad kažkas testuojama dėl to reikia kantrybės. Tai kokio velnio testuoti reikia pradėti nuo kažkokios nerealiai blogos tvarkos? Ta prasme net be testavimo būtų galima sudėlioti tvarką, kuris tikrai ne prastesnė būtų nei dabartinis visiškas gatvių užsikimšimas ant tiek, kad pusė Kauno į darbus vėluoja.
Nuo pirmadienio totalus košmaras gatvėse, nesuvokiama kaip galima taip pridirbti?
Kas nors turi daugiau informacijos?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kai paženklinto 4 juostas Partizanų g., taip pat teko, bent jau iš pradžių, stebėti ištisines avarines situacijas. Spėju, gatvė dar pilnai nepaženklinta (reikalingas kairiosios juostos pabaigos ženklinimas).
PVZ. Partizanų gatvėje važiuojant nuo centro atsirado 2 eismo juostos, o buvo viena. Tai jei važiuodamas nuo Partizanų galo suki į kairę ir matai priešais sankryžoj besiruošiantį į kairę sukti automobilį, tai būdavo įprasta laisvai sukt į kairę. O dabar žiū, gi pirmoj juostoj mašina tiesiai važiuoja. Čia dar tada, kai iš pirmos juostos dar galėjai tas kelias dienas tiesiai važiuoti.
Arba kai Pramonės g. nuo Savanorių pusės padarė 4 juostas, kur iš 3 ir 4 gali sukt į kairę. Ankščiau sukt į kairę buvo galima tik iš vienos juostos į Partizanų gatvę, kur juostomis sužymėta nebuvo, tai daug kas sukdami Partizanus taip random užsiimdavo vietą gatvėje. Dabar iš 3 suki į pirmą, o iš 4 suki į antrą juostą, bet buvo pvz. man suku iš 3 juostos į kairę į pirmą juostą, šalia manęs iš 4 juostos suka į kairę irgi į pirmą juostą
Tai dėl to sakau, kad perspėjimai apie pasikeitusią tvarką būt neblogai.
Kartais avarinės situacijos būna net ir nepasikeitus tvarkai, bet dėl arba vairuotojų nepastabumo, arba įžūlumo.
Pvz. kai praplėtė Partizanų g. ties sankryža prie degalinės, gavosi erdvės 3 automobilių eilėm, bet kelio ženklai nepasikeitė, tad juostos liko 2 - pirma sukt į dešinę, antra važiuot tiesiai arba į kairę. Tai jei suki į dešinę, laikaisi dešinės, jei į kairę arba tiesiai - kairės. Bet tada per vidurį atsiranda tarpas, kurį kai kurie vairuotojai panaudodavo, kaip "vidurinę/antrą" juostą važiavimui tiesiai. Už sankryžos lieka tik viena juosta, tai kai du šalia važiuojantys automobiliai, vienas iš tikros antros juostos, kitas biški "nelegalas", važiuoja tiesiai tai.......
Comment
-
Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
Didžioji dalis avarinių situacijų atsirasdavo dėl senų įpročių, neatkreipiant dėmesio, kad vieną dieną eismo tvarka pyst ir pasikeitė.
PVZ. Partizanų gatvėje važiuojant nuo centro atsirado 2 eismo juostos, o buvo viena. Tai jei važiuodamas nuo Partizanų galo suki į kairę ir matai priešais sankryžoj besiruošiantį į kairę sukti automobilį, tai būdavo įprasta laisvai sukt į kairę. O dabar žiū, gi pirmoj juostoj mašina tiesiai važiuoja. Čia dar tada, kai iš pirmos juostos dar galėjai tas kelias dienas tiesiai važiuoti.
Arba kai Pramonės g. nuo Savanorių pusės padarė 4 juostas, kur iš 3 ir 4 gali sukt į kairę. Ankščiau sukt į kairę buvo galima tik iš vienos juostos į Partizanų gatvę, kur juostomis sužymėta nebuvo, tai daug kas sukdami Partizanus taip random užsiimdavo vietą gatvėje. Dabar iš 3 suki į pirmą, o iš 4 suki į antrą juostą, bet buvo pvz. man suku iš 3 juostos į kairę į pirmą juostą, šalia manęs iš 4 juostos suka į kairę irgi į pirmą juostą
Tai dėl to sakau, kad perspėjimai apie pasikeitusią tvarką būt neblogai.
Kartais avarinės situacijos būna net ir nepasikeitus tvarkai, bet dėl arba vairuotojų nepastabumo, arba įžūlumo.
Pvz. kai praplėtė Partizanų g. ties sankryža prie degalinės, gavosi erdvės 3 automobilių eilėm, bet kelio ženklai nepasikeitė, tad juostos liko 2 - pirma sukt į dešinę, antra važiuot tiesiai arba į kairę. Tai jei suki į dešinę, laikaisi dešinės, jei į kairę arba tiesiai - kairės. Bet tada per vidurį atsiranda tarpas, kurį kai kurie vairuotojai panaudodavo, kaip "vidurinę/antrą" juostą važiavimui tiesiai. Už sankryžos lieka tik viena juosta, tai kai du šalia važiuojantys automobiliai, vienas iš tikros antros juostos, kitas biški "nelegalas", važiuoja tiesiai tai.......
Comment
-
Va cia yra labai daug konkrecios informacijos apie daugeli Kauno infrastrukturos projektu:
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...i-nauji-885512
Comment
-
Parašė Trimitas Rodyti pranešimąArtėja masinis Vilijampolės gatvių perasfaltavimas. Panerių, Linkuvos ir dalyje Tilžės g. jau atlikta daug paruošiamųjų darbų: pakeistos komunikacijos, sudėti borteliai, nudrožtas asfaltas.
Panerių g. ties buvusiu "Dobilu":
Comment
Comment