Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Turiu klausima: prie visu nauju sviesoforu ar ant atskiru stulpu statomos kameros nukreiptos masinu stovejimo pries sviesofora kryptimi. Speju tai kazkokia eimo stebejimo sistema. Ar Kaunas turi kokia centralizuota sviesoforu valdymo sistema, kur pvz jei kamera mato, jog viena gatve kemsasi, o kitos laisvesnes tai gali pakeisti faziu laikus, kad greiciau issivalytu kamstis? Ar tos kameros tik del vaizdo setebjimo bei saugumo?
    Savanoriu - Utenos bent nakti tikrai persijungia pagal atvaziavusi automobili, bet del bendros centralizuotos sistemos ar prijungta viskas abejociau

    Comment


      Praplatintoje Partizanų g. atkarpoje ties sankryža su Pramonės pr. šiandien atsirado siauros keturios juostos. Čia jos prasideda/baigiasi. Pamiršo nutrinti seną ženklinimą antroje juostoje kryptimi nuo sankryžos.
      Click image for larger version  Name:	2018-10-03 15.25.10.jpg Views:	1 Size:	759,4 kB ID:	1673892

      Comment


        Mano spėjimas, kodėl buvo praplatinta ši Partizanų g. atkarpa, yra ta, kad iš Pramonės pr. į Partizanų g. fazė degs trumpiau nei dabar ir dėl trumpesnės fazės gali labiau kimštis Pramonės pr.

        Comment


          Kokia nesąmonė, galėjo būti 2 išvažiuoti iš Partizanų g., 1 įvažiuoti.

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Kokia nesąmonė, galėjo būti 2 išvažiuoti iš Partizanų g., 1 įvažiuoti.
            Matyt tiek Muravos, tiek Partizanų g. sankryžoje daugės fazių, o automobilių srautai patys didžiausi mieste, reikia planuoti laiką.

            Comment


              Fredos rajonas prie Botanikos sodo. Šaligatviai visi raudoni, tad visi jie skirti dviračiams. Arba asfaltbetonio fabrikas užpirko begalinį kiekį raudono pigmento ir nebežino kur jį padėti, arba nuo šiol visi Kauno šaligatviai bus vyšninės spalvos. Man patiktų antrasis variantas - šalin juodą asfaltinę rutiną! Lai į mūsų miestą ateina visos vaivorykštės spalvos!

              Click image for larger version

Name:	DSCF6725.JPG
Views:	113
Size:	166,8 kB
ID:	1674199

              Click image for larger version

Name:	DSCF6728.JPG
Views:	98
Size:	137,8 kB
ID:	1674200

              Click image for larger version

Name:	DSCF6730.JPG
Views:	105
Size:	193,9 kB
ID:	1674201

              Click image for larger version

Name:	DSCF6731.JPG
Views:	96
Size:	176,4 kB
ID:	1674202

              Click image for larger version

Name:	DSCF6733.JPG
Views:	104
Size:	158,5 kB
ID:	1674203

              Click image for larger version

Name:	DSCF6737.JPG
Views:	107
Size:	186,4 kB
ID:	1674204

              Click image for larger version

Name:	DSCF6739.JPG
Views:	105
Size:	152,3 kB
ID:	1674205

              Click image for larger version

Name:	DSCF6740.JPG
Views:	109
Size:	162,1 kB
ID:	1674206

              Click image for larger version

Name:	DSCF6741.JPG
Views:	99
Size:	138,7 kB
ID:	1674207

              Click image for larger version

Name:	DSCF6746.JPG
Views:	104
Size:	133,9 kB
ID:	1674208

              Click image for larger version

Name:	DSCF6747.JPG
Views:	102
Size:	167,3 kB
ID:	1674209


              Keliauju per Lietuvą

              Comment


                Nelabai patinka man šie vyšninės spalvos šaligatviai. Vyšninė spalva turi būti skirta tik dviračių takų dangoms rengti, o ne paprastiems šaligatviams.

                Spėju, esą nusprendė, kad tokioj gražioj vietoj kaip botanikos sodo prieigos, gražu būtų raudoni šaligatviai. Tačiau aš žiūrėčiau į tai griežčiau, t.y. pamačius raudoną šaligatvį, bet kokiu atveju būtų aišku, kad tai dviračių takas. Gal būtų visai nieko, jei vietoj raudono pigmento būtų įmaišę pvz. geltono, bent spalva neasocijuotųsi su dviračių takais. Dabar šaligatvis tiesiog prašosi būti pažymėtas kokiu nors dviračio simboliu.
                Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.04, 23:47.

                Comment


                  Tiesiog gal kažkam labiau patinka žmonės gaminantys asfaltbetoni, o ne trinkeles. O ankščiau buvo atvirkščiai. Tai dviračių takai būdavo tokie grojantys dviratininkų dantimis, ty iš trinkelių.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Click image for larger version Name:	2018-09-27 16.16.56.jpg Views:	1 Size:	580,9 kB ID:	1673755
                    Šioje vietoje jau pradėtos dėti trinkelės Breslaujos g. šaligatviams. Trinkelės kvadratinės, didelės, primena sovietines. Man gražiau žiūrisi tos standartinės stačiakampės, tikėjausi, kad tokias ir sudės.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.06, 00:25.

                    Comment


                      Vilniaus gatvės rekonstrukcijos projektas. Dar du metukai ir kyla rimtas klausimas, ką dar liks tvarkyt iš tokių stambių infrastruktūros objektų?
                      http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...asiulymai..pdf

                      Comment


                        Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                        Vilniaus gatvės rekonstrukcijos projektas. Dar du metukai ir kyla rimtas klausimas, ką dar liks tvarkyt iš tokių stambių infrastruktūros objektų?
                        http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...asiulymai..pdf
                        Tegul pirma bent ir ne kapitaliai sutvarko taikos pr ir kovo 11-osios gatves, kurios manyčiau didesnei žmonių grupei sukelia diskomfortą. Kai tuo tarpu Vilniaus gatvė tik pramogaujantiems aktuali arba turistams sudaromas gražus įspūdis, juolab rekonstrukcija susieis tik į estetinį grožį.

                        Comment


                          Pagalvokime, kurios rekonstrukcijos projektas yra sudėtingesnis ir kurį reikėtų pradėti ruošti pirma?
                          Taikos prospektass mano nuomone seks iš karto po savanorių likusios dalies remonto, nes negalima uždaryt savanorius nuo miesto ribos iki takos pr ir dar kartu uždaryt taikos prospektą. nei viena iš tavo paminėtų gatvių neturėtų likt nepaliesta pr artimiausius du metus.

                          Comment


                            Paleido šiandien veikti naujus šviesoforus Partizanų g. ir Pramonės pr. sankryžoje. Prieš paleidžiant pakeitė ir pradinę numatytą eismo tvarką šiems šviesoforams: iš pradžių buvo sumontuoti kairieji posūkiai nuo Partizanų g., bet matyt su kompu pamodeliavo eismą ir nusprendė palikti seną tvarką Partizanų g., iš abejų pusių įrengti dešinieji posūkiai. Vakare, kai praėjau, eismas matomai atrodė mažiau stabdomas nei su senais šviesoforais.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.06, 00:12.

                            Comment


                              Breslaujos g. stotelė su trinkelėmis. Medžių nekirs, šaligatvis juos apeina. Medžiai ir stoginė apriboja praėjimą į stotelę, įėjimas į stotelės laukimo aikštelę padarytas apeinant stoginę iš vienos pusės.
                              Click image for larger version

Name:	2018-10-05 10.25.57.jpg
Views:	111
Size:	434,7 kB
ID:	1674552

                              Comment


                                Breslaujos g. laisvai tilptų trys juostos, o ties perėja tikriausiai dar tilptų ir salelė. Piko metu šviesoforo kryptimi susidaro kamščiai, mašinos visada dvejomis eilėmis stovi.

                                Comment


                                  Ar taip madinga Kaune kad jei tiesia tai tik arba dviračių taką arba šaligatvį pėstiesiems bet jokiu būdu ne abu.

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    Ar taip madinga Kaune kad jei tiesia tai tik arba dviračių taką arba šaligatvį pėstiesiems bet jokiu būdu ne abu.
                                    Jei ta gatvė, kur prie botanikos sodo, tai nemanau, kad ten bus tik dviračiams skirtas takas Geriausiu atveju uždėtų bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklą, kad nepasimestų žmonės dėl kelio dangos spalvos

                                    Comment


                                      Raudoni takai šalutinėje gatvėje prie botanikos sodo pažymėti reikalingais simboliais
                                      Click image for larger version  Name:	2018-10-06 14.09.05.jpg Views:	1 Size:	587,8 kB ID:	1674647

                                      Tokių pačių ženklų tikiuosi ir J. Pabrėžos gatvėje. Ten šiuo metu jokių ženklų (dar) nėra, dalyje atkarpos (nuotraukoje - už nugaros) dar viskas tik išrausta. Kairėje tarp tvoros ir gatvės - ką tik paklotas raudonas dviračių takas.
                                      Click image for larger version  Name:	2018-10-06 14.15.48.jpg Views:	1 Size:	848,5 kB ID:	1674646
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.06, 20:06.

                                      Comment


                                        Jonavos gatvėje, per vidurį gatvės išskirta juosta kairiesiems posūkiams ir greitėjimo juostoms dėl įvažų. Liko vienintelė nepaliesta Jonavos g. atkarpa, kur liko seni posūkiai į įvažas - ties Senukais ir visą parą dirbančia Maxima. Ten tikriausiai bus vykdoma įvažos rekonstrukcija, atsiras šviesoforinė sankryža.
                                        Click image for larger version

Name:	2018-10-06 14.55.57.jpg
Views:	96
Size:	586,6 kB
ID:	1674650

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Matyt tiek Muravos, tiek Partizanų g. sankryžoje daugės fazių, o automobilių srautai patys didžiausi mieste, reikia planuoti laiką.
                                          Paleido šiandien veikti naujus šviesoforus Partizanų g. ir Pramonės pr. sankryžoje. Prieš paleidžiant pakeitė ir pradinę numatytą eismo tvarką šiems šviesoforams: iš pradžių buvo sumontuoti kairieji posūkiai nuo Partizanų g., bet matyt su kompu pamodeliavo eismą ir nusprendė palikti seną tvarką Partizanų g., iš abejų pusių įrengti dešinieji posūkiai. Vakare, kai praėjau, eismas matomai atrodė mažiau stabdomas nei su senais šviesoforais.
                                          Papildysiu. Fazių nepadaugėjo, tiesiog pačios fazės keičiasi greičiau. Kairiojo posūkio šviesoforai Pramonės pr. uždega žalią tik kai yra automobilių kairiojo posūkio juostose. Tik dega trumpai, kelias sekundes. Privalumas yra nuo Partizanų g., nebereikia pusvalandžio laukti, kada užsidegs žalias.

                                          Labai panašu, kad norėjo panašią sistemą su kairiais posūkiais padaryti ir nuo Partizanų g. pusės, bet matyt apsiskaičiavo, kad bus per daug užlaikomas eismas , o nuo Partizanų g. kamščiai formuosis ne 17 val. pusvalandžiui, o gerai porai valandų tarp 16-18 val., o gal net ir daugiau, todėl grąžino seną tvarką, paliktas dešinysis posūkis nuo Partizanų g.,o iš kitos pusės nusprendė padaryti lygiai taip pat - dešinysis posūkis į Pramonės pr.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.08, 01:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X