Dviraciu takas nuotraukose atrodo kad neatitinka plocio standartu, ar man vaidenasi? Nebent jis vienpusis yra, bet tada turetu buti antras takas kitoje puseje kurio nematau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąDviraciu takas nuotraukose atrodo kad neatitinka plocio standartu, ar man vaidenasi? Nebent jis vienpusis yra, bet tada turetu buti antras takas kitoje puseje kurio nematau.
Bet neramu ar nepadarys panašaus tako Breslaujos g., ten atrodo irgi vienoj pusėj kontūrai (borteliai) sudėti trinkelėms kloti, įdomu ar nesugalvos panašaus varianto. Bet ten irgi panaši situacija kaip Verkių g., tai gal ir tikslinga būtų nukreipti dviračius ant bendro pėsč. dviračių tako. Beje planuojamas takas ir pagr. Baršausko gatvėje, kuris bus panašus į šiuo metu statomą Savanorių pr. dviračių taką, tai gal norės apjungti gražiai.Paskutinis taisė PoDV; 2018.09.20, 23:52.
- 2 patinka
Comment
-
Lampedziu papludimio ir Gerviu gatves atnaujinimo projektas
http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...cijos-i-PP.pdf
- 2 patinka
Comment
-
Breslaujos gatvės stotelė link šviesoforo. Matosi nužymėtos vietos šaligatviui tiesti. Panašu, kad medžių nekirs. Žalia juostele pažymėti medžių kamienai sufleravo, kad šaligatviui įrengti iškirtinės medžius. Buvo dėl to kilęs skandaliukas. http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/09/1...dinti-medziai/
Na, bent bus įgyvendintas įdomus sprendinys su medžiais
Paskutinis taisė PoDV; 2018.09.21, 18:38.
Comment
-
Gal nukirs kokį porą medelių, kad gautųsi padoresnė stotelės aikštelė autobuso durims atidaryti. Nu gal yra tam kokie statybos standartai. Bus matyt.
Su tais medžių fetišais tai slidus dalykas. Gal max keli proc. ir sukyla, kiti tyliai sėdi ir stebi... o jei jiems paprieštarausi, tai vos ne velnią atstovauji, ar kažkas tokio.Paskutinis taisė PoDV; 2018.09.21, 23:39.
Comment
-
Ramybės parko kvartalas
Trakų g. nuo autobusų stoties pusės
Tenorų g.
Sopranų g.
Dainos g.
V.Mykolaičio-Putino g. iš apačios
V.Mykolaičio-Putino g. iš viršaus
K.Būgos g.
Baritonų g.
K.Būgos g.
Vėl Trakų g.
Totorių g.
Vėl Trakų g.
Nesusipratimas kuomet pirmiau buvo išasfaltuota, o po to sudėti borteliai
Trakų g./Krėvos g. sankryža
Krėvos g.
Ties Krėvos g./Totorių g. sankirta asfalto sluoksnių lygiai skiriasi...
Totorių g. link Vytauto pr.
Totorių g. į viršų
Occupation: igra na balalaikach v traktirach
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąManau šita vieta pykstasi su KET. Leidžiama parkuoti automobilį kelkraštyje (mokama), bet ant gatvės nupiešta ištisinė linija, kuriai esant negalima parkuoti automobilio, nes tasai kuris norės aplenkti (apvažiuoti) pažeis KET kirsdamas ištisine...
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Čia tokia nesąmonė jau ne vienoj vietoj yra. Man dažnai klausimas "stojasi" kaip žiemą traktoriai valys šaligatvius? Vienas apšvietimo stulpas šalia šaligatvio, ant žaliosios vejos, kitas jau ant šaligatvio, trečias vidury šaligatvio... Kas juos tai suprojektuoja pastatyt? Gal kokie akli projektuoja? O gal chebra kokį žaidimą žaidžia, beda pieštuku kur nori ir kažką išlošia?Keliauju per Lietuvą
- 6 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąSiandien po ilgesnes pertraukos pravaziavau Kauno centru ir... nesupratau kur esu, ar Vokietijoje/Austrijoe/Sveicarijoje, ar Kaune?!
#Wowwhereaream?!Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Breslaujos g.
Stotelė tarp medžių. Man atrodo, kad vieną medį nukirto tam, kad atsirastų vietos laukimo aikštelei. Nuotrauka 2018-09-27.
Partizanų g.
Baigus šaligatvių įrengimo darbus, papildomai buvo įrengti greičio slopinimo kalneliai visuose perėjose. Kalneliai yra lėkšti, nereikia labai prilėtinti, taip pat neapsunkintas patekimas neįgaliesiems. Viena iš perėjų:
Partizanų g. - Pramonės pr. sankryža
Vaizdas nuo Partizanų g, pusės link Savo. Iš abejų Partizanų g. pusių keičiasi eismo tvarka. Anksčiau iš šios pusės buvo atskiras dešinysis posūkis, dabar padarytas atskiras kairysis posūkis. Panašu, kad tai daroma dėl pėsčiųjų saugumo ir dėl to, kad reikia nemažai eismo praleisti iš priekio.
Iš kitos pusės. Prieš rekonstrukciją čia buvo tik viena juosta, dabar ties čia gatvė yra praplatinta ir eismo tvarka dabar yra tokia pati kaip ir priešingoje pusėje.
Perėjose bus laikmačiai. Įrenginėjami iškvietimo mygtukai. Ši perėja per Partizanų g. turi trūkumą - išėjimas į gatvę yra ant tos vietos, kur nemažu greičiu suka automobiliai. Reikia būti labai atsargiam. Galbūt juostų subraižymas kažką pagelbės.
Iš Pramonės pr. į Partizanų g. bus galima į kairę sukti dvejomis eismo juostomis. Tą išduoda ne trys, o keturi šviesoforai, nors nuorodinių ženklų tik trys (posūkio ženklas į kairę - tik vienas).
Pramonės pr. - Savanorių pr. - Šiaurės pr. sankryža
Nauja perėja su iškvietimu per Pramonės pr. Palengvins patekimą į Promo Cash and Carry. Tik kyla baimių, ar nereiks iškvietus laukti 15 minučių, nes laikmačio nėra.
Savanorių pr. praplatinta juosta posūkiui link Šiaurės pr. Vairuotojai jau gali naudotis nauja juosta.
Šviesoforai nuo Šiaurės pr. Ties čia apsisukti bus galima (?)
Šviesoforai nuo Centro pusės.
Šviesoforai nuo Biruliškių (autostrados) pusės. Keičiasi eismo tvarka - anksčiau 3 juosta buvo tiesiai ir į kairę, dabar bus tik į kairę.
Čia praeis šiuo metu tiesiamas Savanorių pr. dviračių takas. Brėžiniuose mačiau, kad čia numatyti tik dviračių šviesoforai. Įdomu, ar nepakeitė planų, nes įgyvendinamas dviračių tako projektas yra kitoks nei patalpintas internete.
Šviesoforai nuo Pramonės pr. pusės. Apsisukti čia bus draudžiama. Nuorodinis ženklas "tiesiai ir į kairę" žymi juostų išsiskyrimą toliau esantiems posūkiams. Tiesiog atkartojamas visada tokia tvarka sužymėtas horizontalusis ženklinimas.
Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.03, 00:57.
- 7 patinka
Comment
-
Turiu klausima: prie visu nauju sviesoforu ar ant atskiru stulpu statomos kameros nukreiptos masinu stovejimo pries sviesofora kryptimi. Speju tai kazkokia eimo stebejimo sistema. Ar Kaunas turi kokia centralizuota sviesoforu valdymo sistema, kur pvz jei kamera mato, jog viena gatve kemsasi, o kitos laisvesnes tai gali pakeisti faziu laikus, kad greiciau issivalytu kamstis? Ar tos kameros tik del vaizdo setebjimo bei saugumo?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTuriu klausima: prie visu nauju sviesoforu ar ant atskiru stulpu statomos kameros nukreiptos masinu stovejimo pries sviesofora kryptimi. Speju tai kazkokia eimo stebejimo sistema. Ar Kaunas turi kokia centralizuota sviesoforu valdymo sistema, kur pvz jei kamera mato, jog viena gatve kemsasi, o kitos laisvesnes tai gali pakeisti faziu laikus, kad greiciau issivalytu kamstis? Ar tos kameros tik del vaizdo setebjimo bei saugumo?
Comment
Comment