Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Nelabai supratau. Nuo kada šitoj atkarpoj greitkelis?
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Kuo skiriasi šitas įspėjamasis žiedo ženklas nuo naudojamo apvalaus mėlyno? Čia taisyklių pakitimai kažkokie?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nelabai sureikšminu Spėju uždengs su maišu ir kai praplatins A1, bus naudojamas.
Taip tikrai nebūna.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ta prasme metus ar kelis stovės ženklas uždengtas maišu?
Taip tikrai nebūna.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNiekuo nekvepia. Kai Grigiškėse baigė rekonstrukciją, irgi stovėjo mėlynas ženklas prie naujo įvažiavimo. Nors ties ta vieta greitkelis artimiausiu metu nenusimato.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ir ką, nuėmė po to?
O dėl greitkelio ruožo Grigiškėse ir Kaune, tai reik tikėtis, kad per artimiausius kelerius metus prasidės tvarkymo darbai: kelio platinimas Kaune ir letėjimo/greitėjimo juostų rekonstrukcija Grigiškėse (ir likusioje A1 iki Kauno).Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.03, 01:32.
Comment
-
Kleboniškio miško parkas. Atnaujinta virš kilometro atkarpa tarp lenkto pėsčiųjų viaduko per magistralę A1 ir miesto ribos. Kiek žinau, tako plotis - 4 m. Taip pat atnaujinta 160 m Briedžių tako atšaka link Briedžių tako gyvenvietės. Atnaujintose vietose įrengtas apšvietimas. Sutvarkytos vietos žemėlapis: https://www.google.com/maps/dir/54.9.../data=!3m1!1e3
Vaizdas nuo lenkto viaduko. Matosi atnaujinta į kairę vedanti atšaka:
Ties pačia atšaka. Tiesiai - pagrindinis takas (Narėpų kryptis). Į kairę - atšaka (Briedžių takas). Įrengtas miško parko riboženklis.
Matosi, kad atnaujinta atšakos atkarpa baigiasi ties dar vienu išsišakojimu. Tiesiai - Briedžių tako gyvenvietė. Į dešinę - jungiamasis takas link žiedinio rekreacinio tako (galima pamatyti žemėlapiuose):
Pagrindinis takas. Narėpų kryptimi. Ėjau vakare 21 val. tai veikė apšvietimas, tačiau apšvietimo stulpai veikia įdomiai - atkarpom dega, tai nedega, kai kurie beveikdami išsijungia, paskui vėl įsijungia.
Sutvarkyto ruožo pabaiga. Dabar aiškiai galima žinoti kur miestas, kur rajonas Į kairę takas veda link Kleboniškio/Naujasodžio gyvenvietės, o tiesiai - Narėpai
Rajono pusė. Įdomiai atnaujintas suoliukas:
Rajono pusėje esančiame take nemažai vietų yra išdaužyta, nors pati tako būklė yra patenkinama. Panaši situacija buvo Kauno miesto pusėje iki remonto
Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.04, 00:30.
- 2 patinka
Comment
-
Apėjau iš abejų pusių Partizanų g. visu ilgiu (4,7 km). Nuotraukos 2018-08-06.
1) Atkarpa: Krėvės pr. - Pramonės pr.
Jau mirksi šviesoforas sankryžoje su Krėvės pr. ir Garažų g. Vaizdas nuo Garažų g. Iš dešinės prasidės nauja juosta skirta važiavimui tiesiai ir į dešinę, o kita juosta - posūkiui į kairę.
Prasideda Partizanų g. 3 m pločio takas. Aplinkiniai takai nesiekia 2 m pločio. Toliau matosi stotelė su dvejomis stoginėmis. Išeiti iš stotelės einant ne per žolę galima tik per tarpą tarp stoginių. Gal tai pridės saugumo (?) dviratininkams, jei iš abejų pusių, kur neišasfaltuota, bus įrengtos tvoreles. Ir šiaip labai panašu, kad tvorelės prie stotelių bus sprendžiant pagal tai kaip išdėstytas asfaltas prie stotelių. VT važiuojantys link Krėvės pr., spėju, nestos pačiam galiniam žiede, o stos čia.
Visos įvažos šioje atkarpoje (išskyrus esančias prie pat Partizanų g. galinės stotelės) yra išskustos. Siekiama, kad borteliai nebūtų per aukšti dviratininkams (ir neįgaliesiems)
Biruliškių stotelė. Logiška būtų, jei būtų pilnai išasfaltavę, nepalikdami tokių išsikišimų, bet spėju, kad tai daroma dėl dviratininkų saugumo ir galbūt įrengs tvoreles.
Parduotuvės stotelė. Lygiai tokia pati situacija kaip ir su Biruliškių stotele. Stotelės stoginė yra gana toli nuo gatvės, matyt pirminiam projekte buvo numatyta, kad takas praeis pro stotelę, bet buvo nuspręsta stoginę aplenkti iš nugaros pusės. Trūksta jungties su lygiagrečiu taku šalia Partizanų g. 166 namo. Reikia tikėtis, kad ją įrengs. Už stotelės dviračių takas atsiremia į stovėjimo aikštelę, kurioje jokie darbai nepradėti, išskyrus tai, kad uždarytas arčiausiai pėsčiųjų perėjos esantis įvažiavimas į aikštelę. Matosi kuoliukai ties perėja.
Nemažoje dalyje vietų dar nesutvarkyti sujungimai su kitais takais.
Išskusta įvaža. Atkarpoje nuo šios įvažos šalia Sadutės darželio iki Dubingių g. įrengtos geltonos plytelės neįgaliesiems. Kitose šios pusės tako atkarpose tokios plytelės dar neįrengtos.
Nedidelėje atkarpoje už Dvarčionių Keramikos supiltos žemės šalia tako.
Praplatinta vieta dviračių takui ties Dvarčionių Keramika. Įrengtas lygiagretus parkavimas vietoj statmeno. Čia galėtų būti taksi stovėjimo vieta vietoj dabartinio esančio kitoje gatvės pusėje, kur taksi stovi tiesiog random vietoje gatvėje.
Ruošiamasi atnaujinti ExpressMarket parduotuvę supančią aikštelę.
Šviesoforinė perėja ties Pramonės pr. Perėja, matant iš žymėjimų, buvo pastumta arčiau važiuojamų dalių susikirtimo vietos.
- 4 patinka
Comment
-
2) Atkarpa Pramonės pr. - Kovo 11-osios g.
Takas, kur buvo senas šaligatvis, visur išasfaltuotas, išskyrus šią atkarpą. Takas ties Partizanų g. 76 dar tik pradėtas tvarkyti, o viena atkarpa dar liko nepaliesta. Galbūt dėl to, kad tvarkomos požeminės komunikacijos.
Čia borteliai nusileidžia į gatvės lygį. Čia būdavo automobilių parkavimo vieta purvyne. Čia turėtų būti įrengta automobilių stovėjimo vieta.
Sutvarkytas takas atsiremia į seniau sutvarkytą atkarpą ties individualių namų kvartalu.
Toje pusėje, kur išsidėstęs statomas pėsčiųjų/dviračių takas, šaligatvis praeina pro siauras vietas. Šioje vietoje geriausia taką būtų tiesti kitoje gatvės pusėje. Ten jokių kliūčių nėra.
Nepatogus praėjimas.
Dar viena siaura vieta. Tokioje vietoje sumažinti parkavimosi vietų skaičių, įrengiant lygiagretųjį parkavimą, nebūtų geras sprendimas.
Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.06, 22:42.
- 4 patinka
Comment
-
3) Atkarpa Kovo 11-osios g. - Birželio 23-osios g.
Trumpa atkarpa už sankryžos su Kovo 11-osios g. yra neišasfaltuota. Spėju, ją išasfaltuos, kai pilnai sutvarkys Kovo 11-osios g. sankryžos infrastruktūrą.
Toliau einanti atkarpa yra beveik pilnai sutvarkyta: užsėta žolė palei taką, sutvarkyta įvažų danga. Trūksta tik geltonų trinkelių neįgaliesiems ties įvažiavimais.
Vienintelė įvaža nagrinėjamoje atkarpoje, kurioje danga dar nesutvarkyta.
Dėl požeminių komunikacijų kliūčių, takas ties šia vieta išsilenkia.
Pilnai sutvarkytos įvažos pavyzdys. Trūksta tik geltonų trinkelių neįgaliesiems:
Sutvarkyta parking'o vieta:
Dar nesutvarkyta parking'o vieta ties IKI parduotuve
Sankryža su Birželio 23-osios g. Panašu, kad perėja čia bus truputį paslinkta toliau nuo važiuojamų dalių susikirtimo ir viena jos pusė atsirems į įvažą.
- 4 patinka
Comment
-
4) Atkarpa Birželio 23-osios g. - J. Basanavičiaus al.
Panašiai kaip ir su Kovo 11-osios g., atkarpa nuo sankryžos su Birželio 23-osios g. yra neišasfaltuota. Šiuo metu tai yra ilgiausia neišasfaltuota atkarpa Partizanų g. dviračių tako pusėje. Neišasfaltuota 170 m ilgio atkarpa.
Už Kauno pramontažo visa likusi atkarpa yra asfaltuota.
Tvarkoma Bernardo Brazdžionio mokyklos infrastruktūra. Vaizdas nuo Partizanų g.
Dar viena nesutvarkyta įvaža.
Ties J. Basanavičiaus al. Stulpas viduryje tako. Kiek žinau, visą 3 m pločio taką norima padalinta į dvi lygias dalis, panašiai kaip Pramonės pr., vieną dalį išskiriant pėstiesiems, kitą dviratininkams. Tai galbūt dėl to ir paliko taip.
Dviračių takas atsiremia į nesutvarkytą J. Basanavičiaus al. šaligatvį. Lygiai tokį patį taką vienoje pusėje galima nutiesti ir palei J. Basanavičiaus g. Būtų vienas iš daugelio dviračių takų, skirtų susisiekimui su Centru
- 3 patinka
Comment
-
Partizanų g. 1,5 m pločio šaligatvis.
Daugelyje vietų yra nutiestas naujai.
Ties J. Basanavičiaus al.
Nauja parking'o vieta ties Partizanų g. 5. Tikiuosi jį pabaigus, bus uždraustas parkavimas važiuojamojoje gatvės dalyje.
Naujas šaligatvis
Sprendžiant pagal būsimų gembių išdėstymą, praėjimo šioje gatvės pusėje nebus.
Atnaujinamos parking'o vietos. Šaligatvio atkarpa paruošta asfaltavimui.
Prasideda asfaltuota atkarpa
Sutvarkyta įvaža
Sutvarkyta dar viena parking'o vieta
Toliau jau net įrengtos trinkelės neįgaliesiems.
Takas aplenkia elektros stulpą iš už nugaros. Ties prekybos centru "Savas".
Už Savo einantis šaligatvis. Šioje pusėje iki elektros stulpo užtenka vietos įrengti 3 m pločio pėsčiųjų ir dviračių taką, tik reikėtų įrengti atskirą dviračių perėją šalia elektros stulpo, nes ties juo vietos labai sumažėja.
Pramonės pr. sankryža yra platinama. Ties čia, Partizanų g., link Dvarčionių Keramikos, išplatės iki dvejų juostų
Pramonės pr. šaligatvis taip pat išasfaltuotas. Šis takas bus jungtis su statomu Savanorių pr. dviračių taku.
Išplatėjimas tęsiasi iki įvažos, jungiančios Partizanų g. su Saulėtėkio IKI.
Partizanų g. sankryža su V. Krėvės pr. Įrengtas dešinio posūkio šviesoforas.
Kitos nuotraukos iš atkarpos Pramonės pr. - V. Krėvės pr.:
- 10 patinka
Comment
Comment