Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savininkų interesai žlugdo svarbios gatvės tiesimą

    Sugrąžinus žemės sklypus savininkams, smarkiai pabrango gatvės, jungiančios Europos prospektą su magistrale „Via Baltica“, statyba. Nauja finansinė našta Kaunui gali būti per sunki.

    Kauno valdininkai suka galvas, kaip pasielgti su miestui labai svarbaus objekto – transporto jungties Europos prospektas – automagistralė „Via Baltica“ tiesimu.

    Vakar susirinkę savivaldybės administracijos vadovai diskutavo, ar dėl ypač padidėjusių šio objekto statybos sąnaudų atsisakyti šios idėjos, ar ieškoti lėšų šiam planui įgyvendinti.

    Konkursą laimėjo vokiečiai

    Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius teigė, kad dėl šios transporto jungties, turinčios sujungti Kauną su automagistrale „Via Baltica“, buvo apsispręsta dar 2002 metais.

    Buvo parengta šio projekto galimybių studija, taip pat pradėtas rengti detalusis planas.

    2003 metais šios gatvės projektavimo konkursą laimėjo viena vokiečių bendrovė. Projektavimo darbai kainavo apie 5,8 mln. litų.

    Sugrąžino keliasdešimt sklypų

    Sklandžius gatvės statybos planus sudrumstė žemės sklypų grąžinimo mastas.

    „Pradėjus rengti detalųjį planą, paaiškėjo, kad dėl naujosios gatvės iš savininkų teks išpirkti apie 15 sklypų.

    Tačiau vėliau tų sklypų, sugrąžintų savininkams, ėmė daugėti. Dabar naujosios gatvės zonoje yra 58 savininkų sklypai, kuriuos reikia išpirkti. Kol žemė neišpirkta, negalima rengti gatvės techninio projekto“, – sakė R.Rabačius.

    Direktoriaus pavaduotojo teigimu, žemės išpirkimas galėtų kainuoti apie 10 mln. litų. Tokią sumą savivaldybei būtų sunku surasti.

    Reikia skubiai apsispręsti

    R.Rabačius teigė, kad reikia apsispręsti, kaip elgtis – kaupti pinigus sklypams išpirkti ir tęsti jį ar visai atsisakyti šio projekto.

    R.Rabačiaus nuomone, tikėtis finansinės paramos iš Kelių direkcijos neverta, nes ši gatvė yra miesto ribose.

    „Skubus sprendimas svarbus ne tik mums, bet ir žemės savininkams, kurių sklypai įeina į naujosios gatvės tiesimo teritoriją, nes jų sklypams dabar taikomi laikini apribojimai, jie ribotai gali naudotis savo žeme“, – sakė R.Rabačius.

    Administracijos direktoriui kyla daug neaiškumų, kaip per kelerius metus projektuojamos gatvės zonoje Kauno apskrities viršininko administracija galėjo sugrąžinti savininkams tiek daug žemės sklypų.

    Nors naujosios gatvės ilgis apie 4,3 kilometro, tačiau jos tiesimas yra sudėtingas, nes reikia įveikti gilų slėnį.

    „Šioje vietoje tektų statyti ilgą viaduką, tai labai pabrangintų gatvės tiesimo darbų kainą“, – sakė R.Rabačius.

    Padidintų miesto patrauklumą

    Miesto plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas Saulius Lukošius teigė, kad naujosios gatvės idėjos atsisakyti nevertėtų.

    S.Lukošius, vienas iš bendrojo plano rengėjų, teigė, kad ši Europos prospekto ir automagistralės „Via Baltica“ jungtis yra numatyta miesto bendrajame plane.

    „Šios gatvės likimas – politikų rankose. Esu tikras, kad Kaunui ji labai reikalinga. Nutiesus šią gatvę, miestas taptų atviresnis šalies vakarinei daliai, pagerėtų investicinis Kauno patrauklumas“, – sakė S.Lukošius.

    Jo nuomone, miesto jungtis su „Via Baltica“ Marvelės gatve yra mažiau reikšminga nei jungtis Europos prospektu, pasiekiančiu magistralę ties Armoniškių sankryža. S.Lukošius įsitikinęs, kad šalia naujosios gatvės galėtų atsirasti patrauklių pastatų.

    „Pastačius sporto areną, padidės transporto srautas iš Marijampolės ir Alytaus apskričių. Naujoji gatvė taps pačia patogiausia iš automagistralės „Via Baltica“ pasiekti sporto rūmus ir Kauno centrą“, – sakė S.Lukošius.

    Departamento direktoriaus pavaduotojas įsitikinęs, kad atsisakyti šio projekto būtų labai neišmintinga. Trūkstamas lėšas, jo nuomone, reikėtų sukaupti pasitelkiant įvairius projektus.

    lrytas.lt
    gera gyventi gerai

    Comment


      Kaune įsibėgėja kova su spūstimis gatvėse

      Ilgai trypčiojusi vietoje, miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija pagaliau ėmėsi ryžtingų žingsnių kovojant su eismo spūstimis Kauno gatvėse. Antradienį posėdžiavusi iš miesto politikų, valdininkų ir policijos atstovų sudaryta Saugaus eismo komisija pagrindinį dėmesį skyrė kovai su spūstimis Kaune.

      Transporto skyrius išanalizavo situaciją opiausiose Kauno gatvių sankirtose ir pasiūlė optimaliausius problemų sprendimo būdus.

      "Mūsų specialistai eismo situaciją analizuoja nuolat. Stebime spūstis, sankryžų pralaidumus ir, suradę problemų, ieškome jų sprendimo būdų, - tikino Transporto skyriaus vedėjas bei komisijos narys Paulius Keras. - Daugelyje miesto vietų kylančias problemas galima išspręsti tik statant dviaukštes sankryžas. Tačiau mes nuolat ieškome būdų, kaip eismo sąlygas pagerinti be didesnių investicijų."

      Viena problemiškiausių vietų mieste yra M.K.Čiurlionio gatvės ir Vytauto prospekto sankryža. Rytinio piko metu susidarančios spūstys dažnai nutįsta net iki Dainų slėnio."Nutarėme, jog pirmąja juosta bus galima sukti ne tik į dešinę, tačiau ir važiuoti tiesiai tilto link. Taip pat pareguliuosime ir toje sankryžoje veikiantį šviesoforą", - aiškino P.Keras.


      Leidus pirmąja juosta važiuoti tiesiai, vairuotojams trukdytų vis dažniau M.K.Čiurlionio gatvėje ties "Ragučio" gamykla statomi automobiliai, tad nuspręsta iki pat sankryžos su Kaunakiemio gatve uždrausti palikti transporto priemones.

      "Be to, prieš sankryžą su Vytauto prospektu apie 20 metrų bus pailginta zona, kurioje bus draudžiamas automobilių stovėjimas", - teigė Transporto skyriaus vedėjas.

      Kita opia transporto eismo vieta savivaldybės specialistai įvardijo A.Mickevičiaus ir Maironio gatvių sankryžas su Karaliaus Mindaugo prospektu. "Iš šių gatvių išvažiuojant į prospektą, vairuotojai iškart atsimuša į gausybę šalikelėje pastatytų automobilių. Mes siūlėme prieš ir už šių sankryžų pastatyti stovėjimą draudžiančius ženklus", - teigė P.Keras.

      Tačiau uždraudus automobilius statyti didelėje Karaliaus Mindaugo prospekto dalyje, miestiečiai prarastų galybę automobilių statymo vietų, kurios vienintelės miesto centre yra nemokamos. Tad Saugaus eismo komisija nepritarė šiam transportininkų siūlymui.

      "Šią problemą išspręsime paprasčiau - prieš ir už šių sankryžų esančias zonas ant gatvės grindinio pažymėsime vadinamuoju "zebru", ant kurio nebus galima statyti automobilių. Vairuotojams bus patogiau, o prarasime tikrai nedaug stovėjimo vietų", - žadėjo Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.

      Saugaus eismo komisija nusprendė uždrausti statyti automobilius pirmojoje Savanorių prospekto juostoje nuo Laisvės alėjos iki pat sankryžos su Taikos prospektu. "Dėl pristatytų automobilių, užimančių visą pirmąją juostą, susidaro didelės spūstys, nes intensyvus eismas vyksta tik viena juosta", - paaiškino P.Keras.

      Mėnesio pradžioje uždarius Vilijampolės tiltą, automobilių srautas persikėlė į netoliese esantį Varnių tiltą. "Nuo Varnių tilto važiuojant Linkuvos gatvės link, pirmoje eismo juostoje nuolat būna pristatyta automobilių, tuo tarpu iš trečios juostos daugelis suka į kairę, tad eismas vyksta tik viena juosta. Nusprendėme atkarpoje nuo tilto iki pirmos šviesoforinės sankryžos uždrausti automobilių statymą, išskyrus tas vietas, kur galima stovėti ant šaligatvio", - teigė P.Keras.

      Kita miesto vieta, kur - ypač rytais - susidaro didžiulės eismo spūstys, yra prie prekybos centro "Senukai", visiškai greta sankryžos su Draugystės gatve. Nuo pat ankstaus ryto pirmojoje eismo juostoje nuolat stovi gausybė sunkiasvorių sunkvežimių, kurie sumažina gatvės pralaidumą. Nuspręsta rytais, nuo 7 iki 10 valandos, uždrausti transporto priemones statyti šalikelėje.

      Beveik prieš mėnesį Saugaus eismo komisijos sprendimu leistinas greitis Tunelio gatvėje buvo sumažintas iki 50 km/val. Iškart po šio sprendimo į komisiją kreipėsi nemažai kauniečių, kurie pareikalavo jį atšaukti. "Siūlėme šioje gatvėje leistiną greitį padidinti iki 60 km/val. arba leisti vairuotojams važiuoti greičiau vėliu paros metu. Tačiau tam pasipriešino policijos atstovai, tad buvo paliktas galioti dabartinis sprendimas", - pasakojo Transporto skyriaus vedėjas. "Toje gatvėje yra kelios pėsčiųjų perėjos, be to, didelis avaringumas. Per tą mėnesį, kai nuėmėme ženklus, gatvėje nebuvo nei vieno rimto eismo įvykio", - dėstė Kauno policijos Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius.

      Saugaus eismo komisija pagaliau priėmė sprendimą dėl atskiros eismo juostos viešajam transportui. "Netrukus bus ženklinamos gatvės, tad nuspręsta, jog Vytauto prospekte nuo M.K.Čiurlionio gatvės iki Karo ligoninės gatvės bei E.Ožeškienės gatvėje nuo Laisvės alėjos iki K.Donelaičio gatvės pirmoji juosta bus skirta tik viešajam transportui", - sakė P.Keras.

      Prieš kurį laiką miesto vadovai nusprendė gatvių ženklinimo priežiūros funkciją iš Komunalinio ūkio skyriaus rankų perduoti Transporto skyriui. Pastarojo vadovas tikino, jog dėl tokių rokiruočių kol kas negali tiksliai pasakyti, kada komisijos priimti sprendimai bus įgyvendinti. "Kai perimsime šią funkciją, tada ir žiūrėsime, kokia situacija - ar reikės skelbti naują viešųjų pirkimų konkursą, ar ne", - aiškino P.Keras.

      Preliminariai planuojama, jog gatvių ženklinimo darbai bus pradėti balandžio mėnesio pabaigoje arba gegužės pradžioje. Būtent tada ir įsigalios Saugaus eismo komisijos priimti sprendimai.

      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16614267
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Saugaus eismo komisija nusprendė uždrausti statyti automobilius pirmojoje Savanorių prospekto juostoje nuo Laisvės alėjos iki pat sankryžos su Taikos prospektu. "Dėl pristatytų automobilių, užimančių visą pirmąją juostą, susidaro didelės spūstys, nes intensyvus eismas vyksta tik viena juosta", - paaiškino P.Keras.
        šito jau seniai reikėjo. Dar tik duobikes ten užlyginti..

        Comment


          Savotiška ta pagrindinė Kauno gatvė - beveik visur trys eilės, bet pirmoj juostoj pristatyta mašinų (ypač prie Vilniaus banko ir Sampo) arba nenuspėjamai stabdo mikriukai, trečioj eilėj atsiranda vis koks nors pilietis sukantis į kairę, lieka tik antra juosta.

          Comment


            kai žmonėms negerai, tai niekas net piršto nepajundins, bet kai jau "elitui" kažkas nepatinka, iš karto, tėkšt - aplinkelis

            „Kemšantis“ Kauno prieigoms, planuojamas aplinkkelis


            Kaunas greičiausiai turėtų sulaukti naujo apvažiavimo. Tai ketvirtadienio Vyriausybės valandoje Seimo nariams sakė susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, išklausęs parlamentarų piktinimosi dėl nuolat savaitgaliais užsikemšančios autostrados prie Kauno.

            „Tvarkietis“ Remigijus Ačas piktinosi, kad nuo penktadienio popietės automagistrale važiuojant iš Vilniaus į Kauną ties pramogų ir prekybos centru „Mega“ prasideda automobilių spūstys.

            Susisiekimo ministro teigimu, šiuo metu atliekama studija ir realiausias variantas būtų įrengti laikinosios sostinės apvažiavimą. Tačiau pirmiausiai ketinama kelio ruože nuo Neries tilto iki IX forto sankryžos įrengti po trečią automobilių juostą, rekonstruoti tiltus per Nerį.

            „Linkstama prie pasiūlymo daryti dar vieną Kauno apvažiavimą prieš Rimučių sankryžos įkertant į Klaipėdos magistralę ties Baptais, o ties Kaunu liktų vietinis kelias“, – tvirtino A. Butkevičius.

            Kol kas neaišku, kada galėtų priimtas galutinis sprendimas dėl apvažiavimo statybos. Susisiekimo ministerijos duomenimis, apie 80 proc. automobilių minimame kelio ruože yra pačių kauniečių.

            Comment


              Iš kur tą tekstą parovei??? 3 gramatinės klaidos, net dvi - vietovardžiuose!!!
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Rimučiai ir Baptai

                Comment


                  Mirties sankryžoje – judesys

                  Skaudžiomis automobilių avarijomis pagarsėjusioje Marvelės sankryžoje kelininkai pradėjo rekonstrukcijos darbus. Čia rengiamasi statyti dviejų lygių sankryžą.

                  „Darbai pradėti, juos baigti turėtume lapkritį. Dviejų lygių sankryžą įrengti kainuos apie 16 milijonų litų. Lėšų šiems darbams skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija“, – pasakojo statybų bendrovės „Kauno tiltai“ spaudos atstovė Vaida Kavaliauskienė.

                  Šį projektą kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ įgyvendina kartu su partneriais – bendrove „Fegda“.

                  Kol bus statoma dviejų lygių sankryža, vairuotojai jokių nepatogumų nepajus. Nebus įrengti šviesoforai, siaurinamos „Via Balticos“ kelio juostos. Išimtimi taps viena vasaros savaitė, kuomet automobilių eismas bus ribojamas dėl asfaltavimo darbų. „Darbai vyksta tilto apačioje, todėl automobilių eismui jie netrukdo. Rugpjūtį teks uždaryti vieną automagistralės juostą ir apriboti greitį, nes asfaltuosime naująją sankryžą“, – aiškino V.Kavaliauskienė.

                  Įrengus dviejų lygių sankryžą, važiuojant iš Marvelės pusės nebereikės sukti į kairę ir kirsti „Via Balticos“ magistralės. Į ją bus galima įsilieti pralindus po tiltu.

                  http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=56832
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    OMG net ir čia jau darbai prasidėjo! vakar geros naujienos iš arenos, šiandien rašo, kad čia jau dirba. dar apie girstutį vėl šnekos prasidėjo. už lango pavasaris ir širdis dainuoja jėga, dirbam dirbam Kaunas, pats laikas

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      kai žmonėms negerai, tai niekas net piršto nepajundins, bet kai jau "elitui" kažkas nepatinka, iš karto, tėkšt - aplinkelis
                      O galėtu koks Butkevičius važiuodamas su keliais parlamentarais per panemunės tiltą, savanorių pr. estakadą, ai apskritai per visus savanorius, tunelio gatve, Birštono gatve, apskritai po aleksoto gatves, ir kitose sunerimti dėl duobių, o taip kad visai galimas dalykas gali įkristi į Nemuną, taip pat važiuodamas Čiurliono tiltu LABAI ir netikėtai nustebti, kad europos prospekto sujungimas su tiltu dar nebaigtas ir žinoma apsilankęs akropolyje apsipirkti gaivingu gėrimų, tiesiog nepatikėti savo akimis, o kaip čia atsitiko, kad Kauno arena vis dar nepastatyta?
                      Kairiarankių klubas - Left.lt

                      Comment


                        tai dėl to ir norimas aplinkkelis kuo toliau nuo Kauno, kad tos bėdos jiems važinėti netrukdytų

                        Comment


                          Ar neatrodo, kad Taikos pr. dalis, einanti nuo Pramonės pr. žiedo ir Ateities pl. yra per siaura? Į abi puse po 2 juosta, bet per visurį 1,5 juostos užima žalia juosta. Mano nuomone, reikėtų siaurinti arba naikinti tą žalią juostą, bet padaryti po 3 juostas į abi puses.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            kai žmonėms negerai, tai niekas net piršto nepajundins, bet kai jau "elitui" kažkas nepatinka, iš karto, tėkšt - aplinkelis
                            Tai ŽMONĖMS būtų blogiau, jei pastatytų aplinkkelį? Ar tuo aplinkkeliu nevažinės ŽMONĖS, o tik ELITAS?

                            Comment


                              Ištiesų reikėtų praplatinti Taikos pr. jau dabar kelkraščiai išvažinėti automobilių,o visa tai vyksta fūroms sustojus prie įsukimo į automobilių turgų.Gaunasi spūstis iki Ateities pl.Panaikinus žalia juosta mano manymu padėtis pagerėtų.

                              Comment


                                visvien pirma juosta bus nuo pradžios iki galo užimta kazachų ir furistų mašinomis,visvien 3>2

                                Comment


                                  Taip kazachai ir fūristai pirmą juostą užims,bet panaikinus žalia juosta ir nutiesus trečia juostą tokios spūstis tikrai nesusidarys ,nes bus laisvas pravažiavimas ko igišiol ten nėra

                                  Comment


                                    2008-04-15
                                    Kauno miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija savo posėdyje nusprendė:
                                    UŽDRAUSTI STOVĖJIMĄ:
                                    1. M. K. Čiurlionio g. prie stoties turgaus (nuo Čiurlionio g. 27). Atvažiuojantiems Tunelio g. M. K. Čiurlionio g. ir Vytauto pr. sankryžoje leidžiama važiuoti tiesiai trimis eismo juostomis M. K. Čiurlionio tilto link;
                                    2. Varnių g. atvažiuojant nuo Varnių tilto atkarpoje nuo Varnių tilto iki Panerių g.;
                                    3. Pramonės pr. nuo Chemijos pr. ir Pramonės pr. žiedo iki Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžos (draudžiama stovėti nuo 7 iki 10 val.);
                                    4. Savanorių pr. pirmoje eismo juostoje, išskyrus vietas, kur įrengtas parkavimas automobiliui pilnai užvažiavus ant šaligatvio, nuo Šv. Gertrūdos g. iki Taikos pr.

                                    UŽDRAUSTI SUSTOTI:
                                    1. M. K. Čiurlionio g. atkarpoje nuo Vytauto pr. iki Kaunakiemio g.;
                                    2. R. Kalantos g. prie VI forto žiedo.

                                    http://www.kaunas.lt/190?sid=2749#
                                    ----------------------------------------------------------
                                    Kaip manot ar policija pajegi uztikrinti sio nutarimo vykdyma?

                                    Comment


                                      Parašė negative Rodyti pranešimą
                                      2008-04-15
                                      Kauno miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija savo posėdyje nusprendė:
                                      UŽDRAUSTI STOVĖJIMĄ:
                                      1. M. K. Čiurlionio g. prie stoties turgaus (nuo Čiurlionio g. 27). Atvažiuojantiems Tunelio g. M. K. Čiurlionio g. ir Vytauto pr. sankryžoje leidžiama važiuoti tiesiai trimis eismo juostomis M. K. Čiurlionio tilto link;
                                      2. Varnių g. atvažiuojant nuo Varnių tilto atkarpoje nuo Varnių tilto iki Panerių g.;
                                      3. Pramonės pr. nuo Chemijos pr. ir Pramonės pr. žiedo iki Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžos (draudžiama stovėti nuo 7 iki 10 val.);
                                      4. Savanorių pr. pirmoje eismo juostoje, išskyrus vietas, kur įrengtas parkavimas automobiliui pilnai užvažiavus ant šaligatvio, nuo Šv. Gertrūdos g. iki Taikos pr.

                                      UŽDRAUSTI SUSTOTI:
                                      1. M. K. Čiurlionio g. atkarpoje nuo Vytauto pr. iki Kaunakiemio g.;
                                      2. R. Kalantos g. prie VI forto žiedo.

                                      http://www.kaunas.lt/190?sid=2749#
                                      ----------------------------------------------------------
                                      Kaip manot ar policija pajegi uztikrinti sio nutarimo vykdyma?
                                      Zenklai stoves, nestatys.

                                      Comment


                                        Tiesiama Užnerio g. dalis Vytėnuose. Jau padaryti šaligatviai, paruoštas pagrindas asfaltavimui.
                                        Kaunas yra Kaunas

                                        Comment


                                          Šiandien pilka spalva dažomi Šiaurės prospekto - S.Žukausko gatvės žiedo apšvietimo ir/ar troleibusų linijos stulpai.

                                          Gal kas žino ar taip jie bus perdažyti visame mieste?
                                          Paskutinis taisė ; 2008.04.22, 15:31.
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X