Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą

    Patikslinsiu - uždarytos Vilties ir J.Pabrėžos gatvės atkarpos, o kaip tik K.Grybausko gatvė yra remontuojamų gatvių apvažiavimo trasoje - įvažiavimas į ją koks 300-400m toliau nuo vietos iš kur fotografuota.
    Paantrinu - prieš valandą važiavau K. Grybausko gatve, neuždaryta.

    Comment


      Parašė simsim Rodyti pranešimą
      įrengiami taip laukti šviesoforai V. Krėvės ir Partizanų gatvių sankryžoje
      Pernai metais perasfaltavus Partizanų gatvę, atkarpoje nuo Pramonės pr. link Krėvės pr. padarė ties perėjomis kitokį horizontalųjį ženklinimą dėl salelių, tačiau ties pat sankryža su V. Krėvės pr. buvo palikta perėja be salelės. Šiais metais tokio sprendimo priežastis pasidaro aiški - įrengiamas šviesoforas

      Lieka neaišku, ar numatys ties čia skaidymą į juostas, nes pvz. važiuojant iš Partizanų g. į Garažų g., reikia perisirikiuoti kairiau, nes pati gatvė už sankryžos prasideda kiek kairiau. Tokiu atveju, Partizanų g. reiktų padalinti į taip: pirma juosta - tik į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Panašiai, dėl gatvės pločio būtų galima padaryti ir Krėvės pr. nuo Centro pusės.

      Pasižiūrėjau, kad Garažų g. kartu su keliu link autoturgaus/elektrinės taip pat yra išplatėjusios. Čia geriau palikti panašią tvarką, kad eismas būtų sklandesnis nuo Partizanų g. ir Saulėtekio pusės, susiaurinti juostą, vedančią į sankryžą, kad nebūtų situacijų, kai du automobiliai stovi vienoje juostoje. Arba iš visų keturių pusių padaryti atskiras dešinio posūkio juostas dėl patogumo kaip mano siūlomam variante nuo Partizanų g.
      Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.05, 18:36.

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Teko pasinaudoti Kęstučio gatvės parkavimu kairėje kelio pusėje, dvi blogybės:
        1) Išlipimas keleiviui labai nesaugus.
        2) Parkavimas sukelia didelių problemų, kad gražiai įsiparkuoti (iš galo važiuojantys nelaukia), reikia parkuotis atbuliniu. Parkuojantys priekiu palieka automobilius apie metrą nuo šaligatvio. Tada ir įsiparkuoti sekančiam sunku ir antra važiavimo juosta susiaurėja.
        Manau tik laiko klausimas kada ta nesąmonė bus panaikinta, nes nepatogu ir nesaugu.
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

          Manau tik laiko klausimas kada ta nesąmonė bus panaikinta, nes nepatogu ir nesaugu.
          1) Išlipti galima saugiai, tik reikia palaukti raudonos spalvos kol eismas sustos, bet visiem yra svarbiausia jis pats, o ne dauguma.
          2) Mokant vairuoti didelių problemų lyg nebuvo, tik žinoma kad mažiau patogu.

          O pliusai kad šaligatviai automobiliais nebeužgrūsti, yra vietos pėstiesiems.
          Taip pat įvedama tvarka, o ne kas kaip nori taip tas daro.

          Comment


            Parašė Smauglys Rodyti pranešimą

            1) Išlipti galima saugiai, tik reikia palaukti raudonos spalvos kol eismas sustos, bet visiem yra svarbiausia jis pats, o ne dauguma.
            2) Mokant vairuoti didelių problemų lyg nebuvo, tik žinoma kad mažiau patogu.

            O pliusai kad šaligatviai automobiliais nebeužgrūsti, yra vietos pėstiesiems.
            Taip pat įvedama tvarka, o ne kas kaip nori taip tas daro.
            Aš pritarčiau, kad ten iš vis nebūtų parkavimo nei ant gatvės, nei ant šaligatvių.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Pernai metais perasfaltavus Partizanų gatvę, atkarpoje nuo Pramonės pr. link Krėvės pr. padarė ties perėjomis kitokį horizontalųjį ženklinimą dėl salelių, tačiau ties pat sankryža su V. Krėvės pr. buvo palikta perėja be salelės. Šiais metais tokio sprendimo priežastis pasidaro aiški - įrengiamas šviesoforas

              Lieka neaišku, ar numatys ties čia skaidymą į juostas, nes pvz. važiuojant iš Partizanų g. į Garažų g., reikia perisirikiuoti kairiau, nes pati gatvė už sankryžos prasideda kiek kairiau. Tokiu atveju, Partizanų g. reiktų padalinti į taip: pirma juosta - tik į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Panašiai, dėl gatvės pločio būtų galima padaryti ir Krėvės pr. nuo Centro pusės.

              Pasižiūrėjau, kad Garažų g. kartu su keliu link autoturgaus/elektrinės taip pat yra išplatėjusios. Čia geriau palikti panašią tvarką, kad eismas būtų sklandesnis nuo Partizanų g. ir Saulėtekio pusės, susiaurinti juostą, vedančią į sankryžą, kad nebūtų situacijų, kai du automobiliai stovi vienoje juostoje. Arba iš visų keturių pusių padaryti atskiras dešinio posūkio juostas dėl patogumo kaip mano siūlomam variante nuo Partizanų g.
              Nemanau, kad bus koks nors skaidymas į juostas, nes neužtenka gatvės pločio trims juostom. Kazkada jau buvo toks pasiūlimas saugaus eismo komisijai, jei gerai pamenu. Tuo pačiu projektuotoju kliurka, sviesaforo ar apsvietimo atrama ant saligatvio, galetu patraukt i sona, kol dar kabeliu nesutampe.

              Comment


                Parašė plepys Rodyti pranešimą

                Nemanau, kad bus koks nors skaidymas į juostas, nes neužtenka gatvės pločio trims juostom. Kazkada jau buvo toks pasiūlimas saugaus eismo komisijai, jei gerai pamenu.
                Partizanų g. ties Pramonės pr. yra suskirstyta į tris juostas. Gatvės plotis nuo Pramonės pr. iki Krėvės pr. vizualiai yra visur vienodas (negi ties ten gatvė yra šiek tiek susiaurėjusi?).

                Dar pastebiu yra visiškai ydinga praktika, kurios beveik niekur, žiūrint į vakarus, neteko pastebėti, tai žymėti labai plačias juostas, kuriose išsitenka du lengvieji automobiliai.

                Partizanų gatvę reiktų paženklinti linijomis iš šonų, kad pvz. spūsčių metu, vairuotojai tvarkingai išsirikiuotų viena eile ir nekurtų chaoso. Ten kur numatyta automobiliams parkuotis, šoninė linija būtų pažymėta punktyrais. Siūlau visokiais būdais esamos ženklinimo praktikos atsisakyti: pažymint parkingo vietas, pažymint šonines linijas arba perbraižant gatvę į 2+1 juostas. Reiktų aiškai reglamentuoti, kad kelio juosta gali būti tik iki tam tikro pločio.
                Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 17:23.

                Comment


                  Perėjau šiandien Kauną:

                  Trūkumai darbų vietose: tenka eiti per žvyruotus nelygumus, nepagalvojama apie neįgaliųjų poreikius, galvoju, visu Gedimino g. ilgiu galėjo laikinai padaryt gyvenamąją zona, kad pėstieji važiuojamojoje dalyje gautų daugiau teisių. Reikia džiaugtis, kad darbai vyksta, o kokybinio šuolio norėtųsi tikėtis ateityje.

                  Gedimino g.

                  Važiuojamosios dalies dangos dar neliečia, perklojami šaligatviai visu gatvės ilgiu. Ties Akropoliu link Kęstučio g. atkarpoje jau sudėti nauji šaligatviai.

                  V. Putvinskio g.

                  Tikiuosi požeminis parking'as ties karo muziejumi išspręs esamas parkavimosi problemas šioje gatvėje. Itin daug mašinų riboja matomumą. Atrodo, kad ir pats gatvės ženklinimas yra nevisiškai baigtas, trūksta parking'o vietų žymėjimo.

                  Savanorių pr.

                  Vyksta dviračių tako ir naujo šaligatvio įrengimo darbai atkarpoje tarp Aukštaičių g. ir Tvirtovės al. Atkarpoje tarp Utenos g. ir Tvirtovės al. jau galima vaikščioti 1,5 m pločio šaligatviu, sudėtu stačiakampėmis trinkelėmis. Dviračių tako dar tik kontūrai, matosi, kad išskirtas 2 m plotis (suprantama, nes vietos mažai). Darbai už Tvirtovės al. link Hyper Maximos, PC "Savo" dar nepradėti. Čia vietos daugiau. Tikiuosi čia atsiras platesnis 2,5 m ilgio dviračių takas.

                  Partizanų g.

                  Jau pradėti sankryžos su Pramonės pr. platinimo darbai. Nuskustas senas šaligatvis iki Partizanų g. 134 IKI. Pagal nuskusto šaligatvio žymėjimą (pažymėti mediniai stulpeliai yra toliau nuo gatvės nei likusioje dalyje) ir nuimtus bortelius, panašu, kad Partizanų g. 160 m ilgio atkarpa nuo Pramonės pr. link Dvarčionių Keramikos išplatės iki 4 juostų. Nori išspręsti pralaidumo problemas. Spėju, nori įrengti atskirą dešinįjį posūkį link įvažos, nuo kurios galima nuvažiuoti tiesiai link V. Krėvės pr. Taip pat vykdomi platinimo darbai ir Partizanų g. atkarpoje link PC "Savo". Platinama 100 m ilgio atkarpa nuo atsistiktinės įvažos. Spėju padarys tokią schemą: pirma juosta - tiesiai ir į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Nenustebčiau, jei šis srautas bus valdomas vieno šviesoforo.

                  Dėl dviračių takų: nesinorėtų 1,5 m pločio dviračių juostos Partizanų g., nes mininalus dviračių tako plotis 2,5 m (išimtis - 2 m). Pramonės prospekte dviračių takui (juostai) iš vis vietomis išskirta gal kiek daugiau nei metras, o vietomis gal net mažiau. Nesinorėtų matyti panašios praktikos ateityje.

                  Comment


                    Pėsčiųjų tiltų į Nemuno salą konkursas: http://pilotas.lt/2018/05/15/archite...eju-konkursas/

                    Comment


                      Partizanų g. pradėjo esfaltuoti pėsčiųjų takus Click image for larger version

Name:	20180518_183833.jpg
Views:	135
Size:	398,2 kB
ID:	1642350 . Trinkelės miestui labiau tiktų, mano galva..

                      Comment


                        Banditen strase labai gerai ir asfaltas, ypac dviraciams

                        Comment


                          Prie mano namų irgi išasfaltavo tokį patį bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Bendrai paėmus man kaip pėsčiajam patogiau asfaltas, nes jis visiškai lygus. Dviratininkams juo labiau patogiau važiuoti lygiu keliu.

                          Comment


                            Šilainiuose, Baltų pr. Pėsčiųjų takas klojamas trinkelėmis, o dvigubai platesnis lygiagrečiai dviračių takas - greičiausiai bus lygus asfaltinis.

                            Comment


                              Parašė simsim Rodyti pranešimą
                              Trinkelės miestui labiau tiktų, mano galva..
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Prie mano namų irgi išasfaltavo tokį patį bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Bendrai paėmus man kaip pėsčiajam patogiau asfaltas, nes jis visiškai lygus. Dviratininkams juo labiau patogiau važiuoti lygiu keliu.
                              Nenorėčiau, kad subraižytų Partizanų g. juostomis kaip padaryta Pramonės pr. Minimalus dviračių juostos plotis ant šaligatvio - 2 m. Partizanų gatvės pėsčiųjų/dviračių tako plotis - 3 m

                              Taip, jei takas yra projektuojamas pėsčiųjų/dviratininkų tai privalo būti asfaltas (išskyrus išimtinius atvejus), jeigu takas neskirtas dviratininkams, tai gali būti trinkelėmis.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.19, 20:20.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Šilainiuose, Baltų pr. Pėsčiųjų takas klojamas trinkelėmis, o dvigubai platesnis lygiagrečiai dviračių takas - greičiausiai bus lygus asfaltinis.
                                Teko matyti brėžinių, kad Baltų pr. turėtų atsirasti raudonas takas kaip Veiverių gatvėje ar kaip dabar yra daroma Vilniuje

                                Comment


                                  Partizanų g.

                                  Dviračių/pėsčiųjų tako asfaltas jau paklotas tarp Kovo 11-osios g. ir J. Basanavičiaus al. Per vidurį liko žvyruota atkarpa ties Birželio 23-osios g. link elektros pastotės.

                                  Pastebėjimai: 1) Įdomu, ar darys kažką su atkarpa tarp Dubingių g. ir Kovo 11-osios g., kur šiuo metu yra prieš 5 metus paklotos naujos trinkelės ir yra nuosavų namų kvartalas. Aš matau galimybę šioje atkarpoje perkelti pėsčiųjų/dviračių tako trasą į kitą gatvės pusę, kur netrukdo namai ir stovėjimo vietos. 2) Partizanų g. takas užsibaigia ties J. Basanavičiaus al., tačiau patys J. Basanavičiaus al. šaligatviai yra nepatenkinamos būklės. Būtų puiku sutvarkyti pačius šaligatvius, kad dviračiams pritaikyti takai tvarkingai susijungtų su būsimu Savanorių pr. dviračių taku.

                                  Comment


                                    Žaliakalnis.

                                    Einant Savanorių pr. pastebėjau, kad pasikeitė eismo organizavimo tvarka Leliūnų g., Molėtų g. ir Širvintų g. Gatvėse padarytas vienpusis eismas. Draudžiama įvažiuoti į Leliūnų g. ir Molėtų g. iš Savanorių pr., o Širvintų g. nuo Savanorių pr. organizuojamas vienpusis eismas.

                                    Gali būti, kad tokie sprendiniai pritaikomi dėl parkuojamų automobilių važiuojamoje dalyje. Daug gatvelių Žaliakalnyje ir ne tik turi panašią situaciją.

                                    Comment


                                      Partizanų g. - Pramonės pr. sankryža

                                      Kas bus padaryta: Partizanų g. link Kovo 11-osios g. Turiu žinių, kad 100 m atkarpoje išplatės iki trijų juostų: dvi juostos link sankryžos, likusi viena - link Kovo 11-osios g.
                                      Pramonės pr. atkarpa tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. išplatės iki 6 juostų: 4 juostos link Partizanų g. sankryžos (2 juostos tiesiai ir 2 į kairę), o likusius 2 juostos - link Savanorių pr.
                                      Partizanų g. už Pramonės pr., 2 juostos link Pramonės pr. išliks nepakitusios, tačiau atsiras 1 papildoma juosta link Dvarčionių Keramikos.


                                      Pagal sudėtus bortelius matosi kaip išplatės Partizanų g. nuo Kovo 11-osios g. Galbūt panašiai išplains ir kitą gatvės pusę (?), kad tilptų trys juostos.
                                      Click image for larger version  Name:	pagal bortelius matosi busimas sankryzos isplatejimas.jpg Views:	1 Size:	752,2 kB ID:	1642849

                                      Pramonės pr. ir Partizanų g. kampas. Kitoje pusėje matosi šuliniai. Tokius galima pamatyti, kai planuojama pradėti naujų šviesoforų įrengimo darbus. O šioje gatvės pusėje išrausta vieta turbūt tarnaus kaip Pramonės pr. susiaurėjimo vieta.

                                      Click image for larger version  Name:	cia isplatejusi dalis susiaures.jpg Views:	1 Size:	577,8 kB ID:	1642850

                                      Pramonės prospekto pusė link Savanorių pr. Panašu, kad Partizanų g. platins iš abejų pusių vienodai. Panašiai bus ir Pramonės pr. Vienoje pusėje Pramonės pr. jau nebeliko apšvietimo stulpų. Panašu, kad Pramonės pr. atkarpoje bus atnaujintas apšvietimas
                                      Click image for larger version  Name:	turbut bus platinamas pramones pr., neliko apsv_stulpu iki pat savanoriu.jpg Views:	1 Size:	744,2 kB ID:	1642851

                                      Kuoleliai rodo, kur išplatės gatvė.
                                      Click image for larger version  Name:	kuoleliai rodo, kur isplates gatve.jpg Views:	1 Size:	563,6 kB ID:	1642852

                                      Partizanų g. link Dvarčionių Keramikos. Čia matosi įrengiamo dviračių tako kontūrai.
                                      Click image for larger version  Name:	nekelti 4.jpg Views:	1 Size:	568,3 kB ID:	1642853

                                      Panašu, kad pagal išimtus bortelius, gatvė išplatės į 2+2 juostas iki įvažos netoli Dvarčionių Keramikos. Bus praplatinta ~150 m ilgio atkarpa.
                                      Click image for larger version  Name:	isimti bordiurai rodo, kad cia turetu prasideti isplatejimas.jpg Views:	1 Size:	739,6 kB ID:	1642855

                                      Pagal kuolelius atrodo, kad dviračių takas čia eis toliau nuo gatvės nei už šios įvažos. Ties šia įvaža turėtų užsibaigti 4 juostų atkarpa ir prasidėti 2 juostų atkarpa. Spėju dėl to ir platina gatvę, nes nori įrengti dešinio posūkio juostą į šią įvažą. Beje, įvaža yra gana intensyviai naudojama. Ji jungia Partizanų g. su V. Krėvės pr.
                                      Click image for larger version  Name:	ties turetu baigtis 2+2 juostos (link dvarcioniu).jpg Views:	1 Size:	842,6 kB ID:	1642854

                                      Statomas pėsčiųjų/dviračių takas. Beje, šio statomo 3 m pločio tako pusėje, gatvėje liko senieji borteliai. Spėju, platinant gatvę, bus patraukti arčiau statomo tako naujai pastatyti apšvietimo stulpai.
                                      Click image for larger version  Name:	statomas dviračių takas.jpg Views:	1 Size:	842,6 kB ID:	1642856
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.21, 18:18.

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Banditen strase labai gerai ir asfaltas, ypac dviraciams
                                        Asfaltas gerai ir dviračiams, ir pėstiesiems. Labai gerai, kad asfaltuoja.

                                        Comment


                                          Partizanų g.

                                          Partizanų g. atkarpoje tarp Pramonės pr. ir V. Krėvės pr. kitoje gatvės pusėje, nei šiuo metu yra statomas pėsčiųjų/dviračių takas, nutiestas naujas 1,5 m pločio šaligatvis. Šią savaitę vyksta šio šaligatvio asfaltavimo darbai. Vakar išasfaltuota buvo nuo IKI parduotuvės iki V. Krėvės pr.

                                          Nuotraukos 2018-05-21

                                          Click image for larger version  Name:	2018-05-21 18.54.00.jpg Views:	1 Size:	848,8 kB ID:	1643114

                                          Vienoje perėjos pusėje jau išasfaltuota, kitoje pusėje dar net nepradėti šaligatvio tvarkymo darbai.
                                          Click image for larger version  Name:	2018-05-21 18.58.30.jpg Views:	1 Size:	545,3 kB ID:	1643112

                                          Naujas šaligatvis sutinka seniau sutvarkytą šaligatvį.
                                          Click image for larger version  Name:	2018-05-21 19.04.11.jpg Views:	1 Size:	752,5 kB ID:	1643113

                                          Išasfaltuota Partizanų g. galinė stotelės teritorija ir šaligatvis link sankryžos su Krėvės pr.
                                          Click image for larger version  Name:	2018-05-21 19.05.39.jpg Views:	1 Size:	849,0 kB ID:	1643116

                                          "Projektuotojų kliurka". Mačiau žymėjimus ant bortelio, kad problemą išspręs paprasčiausiai praplečiant į dešinę šaligatvio nusileidimo vietą.
                                          Click image for larger version  Name:	2018-05-21 19.07.49.jpg Views:	1 Size:	865,7 kB ID:	1643115

                                          Comment

                                          Working...
                                          X