Parašė Vakaris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė simsim Rodyti pranešimąįrengiami taip laukti šviesoforai V. Krėvės ir Partizanų gatvių sankryžoje
Lieka neaišku, ar numatys ties čia skaidymą į juostas, nes pvz. važiuojant iš Partizanų g. į Garažų g., reikia perisirikiuoti kairiau, nes pati gatvė už sankryžos prasideda kiek kairiau. Tokiu atveju, Partizanų g. reiktų padalinti į taip: pirma juosta - tik į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Panašiai, dėl gatvės pločio būtų galima padaryti ir Krėvės pr. nuo Centro pusės.
Pasižiūrėjau, kad Garažų g. kartu su keliu link autoturgaus/elektrinės taip pat yra išplatėjusios. Čia geriau palikti panašią tvarką, kad eismas būtų sklandesnis nuo Partizanų g. ir Saulėtekio pusės, susiaurinti juostą, vedančią į sankryžą, kad nebūtų situacijų, kai du automobiliai stovi vienoje juostoje. Arba iš visų keturių pusių padaryti atskiras dešinio posūkio juostas dėl patogumo kaip mano siūlomam variante nuo Partizanų g.Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.05, 18:36.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTeko pasinaudoti Kęstučio gatvės parkavimu kairėje kelio pusėje, dvi blogybės:
1) Išlipimas keleiviui labai nesaugus.
2) Parkavimas sukelia didelių problemų, kad gražiai įsiparkuoti (iš galo važiuojantys nelaukia), reikia parkuotis atbuliniu. Parkuojantys priekiu palieka automobilius apie metrą nuo šaligatvio. Tada ir įsiparkuoti sekančiam sunku ir antra važiavimo juosta susiaurėja.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Manau tik laiko klausimas kada ta nesąmonė bus panaikinta, nes nepatogu ir nesaugu.
2) Mokant vairuoti didelių problemų lyg nebuvo, tik žinoma kad mažiau patogu.
O pliusai kad šaligatviai automobiliais nebeužgrūsti, yra vietos pėstiesiems.
Taip pat įvedama tvarka, o ne kas kaip nori taip tas daro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
1) Išlipti galima saugiai, tik reikia palaukti raudonos spalvos kol eismas sustos, bet visiem yra svarbiausia jis pats, o ne dauguma.
2) Mokant vairuoti didelių problemų lyg nebuvo, tik žinoma kad mažiau patogu.
O pliusai kad šaligatviai automobiliais nebeužgrūsti, yra vietos pėstiesiems.
Taip pat įvedama tvarka, o ne kas kaip nori taip tas daro.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pernai metais perasfaltavus Partizanų gatvę, atkarpoje nuo Pramonės pr. link Krėvės pr. padarė ties perėjomis kitokį horizontalųjį ženklinimą dėl salelių, tačiau ties pat sankryža su V. Krėvės pr. buvo palikta perėja be salelės. Šiais metais tokio sprendimo priežastis pasidaro aiški - įrengiamas šviesoforas
Lieka neaišku, ar numatys ties čia skaidymą į juostas, nes pvz. važiuojant iš Partizanų g. į Garažų g., reikia perisirikiuoti kairiau, nes pati gatvė už sankryžos prasideda kiek kairiau. Tokiu atveju, Partizanų g. reiktų padalinti į taip: pirma juosta - tik į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Panašiai, dėl gatvės pločio būtų galima padaryti ir Krėvės pr. nuo Centro pusės.
Pasižiūrėjau, kad Garažų g. kartu su keliu link autoturgaus/elektrinės taip pat yra išplatėjusios. Čia geriau palikti panašią tvarką, kad eismas būtų sklandesnis nuo Partizanų g. ir Saulėtekio pusės, susiaurinti juostą, vedančią į sankryžą, kad nebūtų situacijų, kai du automobiliai stovi vienoje juostoje. Arba iš visų keturių pusių padaryti atskiras dešinio posūkio juostas dėl patogumo kaip mano siūlomam variante nuo Partizanų g.
Comment
-
Parašė plepys Rodyti pranešimą
Nemanau, kad bus koks nors skaidymas į juostas, nes neužtenka gatvės pločio trims juostom. Kazkada jau buvo toks pasiūlimas saugaus eismo komisijai, jei gerai pamenu.
Dar pastebiu yra visiškai ydinga praktika, kurios beveik niekur, žiūrint į vakarus, neteko pastebėti, tai žymėti labai plačias juostas, kuriose išsitenka du lengvieji automobiliai.
Partizanų gatvę reiktų paženklinti linijomis iš šonų, kad pvz. spūsčių metu, vairuotojai tvarkingai išsirikiuotų viena eile ir nekurtų chaoso. Ten kur numatyta automobiliams parkuotis, šoninė linija būtų pažymėta punktyrais. Siūlau visokiais būdais esamos ženklinimo praktikos atsisakyti: pažymint parkingo vietas, pažymint šonines linijas arba perbraižant gatvę į 2+1 juostas. Reiktų aiškai reglamentuoti, kad kelio juosta gali būti tik iki tam tikro pločio.Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 17:23.
- 3 patinka
Comment
-
Perėjau šiandien Kauną:
Trūkumai darbų vietose: tenka eiti per žvyruotus nelygumus, nepagalvojama apie neįgaliųjų poreikius, galvoju, visu Gedimino g. ilgiu galėjo laikinai padaryt gyvenamąją zona, kad pėstieji važiuojamojoje dalyje gautų daugiau teisių. Reikia džiaugtis, kad darbai vyksta, o kokybinio šuolio norėtųsi tikėtis ateityje.
Gedimino g.
Važiuojamosios dalies dangos dar neliečia, perklojami šaligatviai visu gatvės ilgiu. Ties Akropoliu link Kęstučio g. atkarpoje jau sudėti nauji šaligatviai.
V. Putvinskio g.
Tikiuosi požeminis parking'as ties karo muziejumi išspręs esamas parkavimosi problemas šioje gatvėje. Itin daug mašinų riboja matomumą. Atrodo, kad ir pats gatvės ženklinimas yra nevisiškai baigtas, trūksta parking'o vietų žymėjimo.
Savanorių pr.
Vyksta dviračių tako ir naujo šaligatvio įrengimo darbai atkarpoje tarp Aukštaičių g. ir Tvirtovės al. Atkarpoje tarp Utenos g. ir Tvirtovės al. jau galima vaikščioti 1,5 m pločio šaligatviu, sudėtu stačiakampėmis trinkelėmis. Dviračių tako dar tik kontūrai, matosi, kad išskirtas 2 m plotis (suprantama, nes vietos mažai). Darbai už Tvirtovės al. link Hyper Maximos, PC "Savo" dar nepradėti. Čia vietos daugiau. Tikiuosi čia atsiras platesnis 2,5 m ilgio dviračių takas.
Partizanų g.
Jau pradėti sankryžos su Pramonės pr. platinimo darbai. Nuskustas senas šaligatvis iki Partizanų g. 134 IKI. Pagal nuskusto šaligatvio žymėjimą (pažymėti mediniai stulpeliai yra toliau nuo gatvės nei likusioje dalyje) ir nuimtus bortelius, panašu, kad Partizanų g. 160 m ilgio atkarpa nuo Pramonės pr. link Dvarčionių Keramikos išplatės iki 4 juostų. Nori išspręsti pralaidumo problemas. Spėju, nori įrengti atskirą dešinįjį posūkį link įvažos, nuo kurios galima nuvažiuoti tiesiai link V. Krėvės pr. Taip pat vykdomi platinimo darbai ir Partizanų g. atkarpoje link PC "Savo". Platinama 100 m ilgio atkarpa nuo atsistiktinės įvažos. Spėju padarys tokią schemą: pirma juosta - tiesiai ir į dešinę, antra juosta - tiesiai ir į kairę. Nenustebčiau, jei šis srautas bus valdomas vieno šviesoforo.
Dėl dviračių takų: nesinorėtų 1,5 m pločio dviračių juostos Partizanų g., nes mininalus dviračių tako plotis 2,5 m (išimtis - 2 m). Pramonės prospekte dviračių takui (juostai) iš vis vietomis išskirta gal kiek daugiau nei metras, o vietomis gal net mažiau. Nesinorėtų matyti panašios praktikos ateityje.
Comment
-
Parašė simsim Rodyti pranešimąTrinkelės miestui labiau tiktų, mano galva..Parašė dsanto Rodyti pranešimąPrie mano namų irgi išasfaltavo tokį patį bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Bendrai paėmus man kaip pėsčiajam patogiau asfaltas, nes jis visiškai lygus. Dviratininkams juo labiau patogiau važiuoti lygiu keliu.
Taip, jei takas yra projektuojamas pėsčiųjų/dviratininkų tai privalo būti asfaltas (išskyrus išimtinius atvejus), jeigu takas neskirtas dviratininkams, tai gali būti trinkelėmis.Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.19, 20:20.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąŠilainiuose, Baltų pr. Pėsčiųjų takas klojamas trinkelėmis, o dvigubai platesnis lygiagrečiai dviračių takas - greičiausiai bus lygus asfaltinis.
Comment
-
Partizanų g.
Dviračių/pėsčiųjų tako asfaltas jau paklotas tarp Kovo 11-osios g. ir J. Basanavičiaus al. Per vidurį liko žvyruota atkarpa ties Birželio 23-osios g. link elektros pastotės.
Pastebėjimai: 1) Įdomu, ar darys kažką su atkarpa tarp Dubingių g. ir Kovo 11-osios g., kur šiuo metu yra prieš 5 metus paklotos naujos trinkelės ir yra nuosavų namų kvartalas. Aš matau galimybę šioje atkarpoje perkelti pėsčiųjų/dviračių tako trasą į kitą gatvės pusę, kur netrukdo namai ir stovėjimo vietos. 2) Partizanų g. takas užsibaigia ties J. Basanavičiaus al., tačiau patys J. Basanavičiaus al. šaligatviai yra nepatenkinamos būklės. Būtų puiku sutvarkyti pačius šaligatvius, kad dviračiams pritaikyti takai tvarkingai susijungtų su būsimu Savanorių pr. dviračių taku.
- 2 patinka
Comment
-
Žaliakalnis.
Einant Savanorių pr. pastebėjau, kad pasikeitė eismo organizavimo tvarka Leliūnų g., Molėtų g. ir Širvintų g. Gatvėse padarytas vienpusis eismas. Draudžiama įvažiuoti į Leliūnų g. ir Molėtų g. iš Savanorių pr., o Širvintų g. nuo Savanorių pr. organizuojamas vienpusis eismas.
Gali būti, kad tokie sprendiniai pritaikomi dėl parkuojamų automobilių važiuojamoje dalyje. Daug gatvelių Žaliakalnyje ir ne tik turi panašią situaciją.
- 3 patinka
Comment
-
Partizanų g. - Pramonės pr. sankryža
Kas bus padaryta: Partizanų g. link Kovo 11-osios g. Turiu žinių, kad 100 m atkarpoje išplatės iki trijų juostų: dvi juostos link sankryžos, likusi viena - link Kovo 11-osios g.
Pramonės pr. atkarpa tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. išplatės iki 6 juostų: 4 juostos link Partizanų g. sankryžos (2 juostos tiesiai ir 2 į kairę), o likusius 2 juostos - link Savanorių pr.
Partizanų g. už Pramonės pr., 2 juostos link Pramonės pr. išliks nepakitusios, tačiau atsiras 1 papildoma juosta link Dvarčionių Keramikos.
Pagal sudėtus bortelius matosi kaip išplatės Partizanų g. nuo Kovo 11-osios g. Galbūt panašiai išplains ir kitą gatvės pusę (?), kad tilptų trys juostos.
Pramonės pr. ir Partizanų g. kampas. Kitoje pusėje matosi šuliniai. Tokius galima pamatyti, kai planuojama pradėti naujų šviesoforų įrengimo darbus. O šioje gatvės pusėje išrausta vieta turbūt tarnaus kaip Pramonės pr. susiaurėjimo vieta.
Pramonės prospekto pusė link Savanorių pr. Panašu, kad Partizanų g. platins iš abejų pusių vienodai. Panašiai bus ir Pramonės pr. Vienoje pusėje Pramonės pr. jau nebeliko apšvietimo stulpų. Panašu, kad Pramonės pr. atkarpoje bus atnaujintas apšvietimas
Kuoleliai rodo, kur išplatės gatvė.
Partizanų g. link Dvarčionių Keramikos. Čia matosi įrengiamo dviračių tako kontūrai.
Panašu, kad pagal išimtus bortelius, gatvė išplatės į 2+2 juostas iki įvažos netoli Dvarčionių Keramikos. Bus praplatinta ~150 m ilgio atkarpa.
Pagal kuolelius atrodo, kad dviračių takas čia eis toliau nuo gatvės nei už šios įvažos. Ties šia įvaža turėtų užsibaigti 4 juostų atkarpa ir prasidėti 2 juostų atkarpa. Spėju dėl to ir platina gatvę, nes nori įrengti dešinio posūkio juostą į šią įvažą. Beje, įvaža yra gana intensyviai naudojama. Ji jungia Partizanų g. su V. Krėvės pr.
Statomas pėsčiųjų/dviračių takas. Beje, šio statomo 3 m pločio tako pusėje, gatvėje liko senieji borteliai. Spėju, platinant gatvę, bus patraukti arčiau statomo tako naujai pastatyti apšvietimo stulpai.
Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.21, 18:18.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBanditen strase labai gerai ir asfaltas, ypac dviraciams
Comment
-
Partizanų g.
Partizanų g. atkarpoje tarp Pramonės pr. ir V. Krėvės pr. kitoje gatvės pusėje, nei šiuo metu yra statomas pėsčiųjų/dviračių takas, nutiestas naujas 1,5 m pločio šaligatvis. Šią savaitę vyksta šio šaligatvio asfaltavimo darbai. Vakar išasfaltuota buvo nuo IKI parduotuvės iki V. Krėvės pr.
Nuotraukos 2018-05-21
Vienoje perėjos pusėje jau išasfaltuota, kitoje pusėje dar net nepradėti šaligatvio tvarkymo darbai.
Naujas šaligatvis sutinka seniau sutvarkytą šaligatvį.
Išasfaltuota Partizanų g. galinė stotelės teritorija ir šaligatvis link sankryžos su Krėvės pr.
"Projektuotojų kliurka". Mačiau žymėjimus ant bortelio, kad problemą išspręs paprasčiausiai praplečiant į dešinę šaligatvio nusileidimo vietą.
- 3 patinka
Comment
Comment