Parašė Efka_01
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Iš kur tokios žinios? Juk buvo planuota, kad dabartinės pervažos vietoje bus tik siauras tuneliukas dviračių takui ir spec. tarnybų pravažiavimui?
Antra Kauno tiltuose kalbama, kad kitą mėnesį bus pradedamas rausti Ateities pl. nuo dabartinės pervažos iki greitkelio ir bus keturių juostų kelias. Tai va pamatysime kitą mėnesį, jei tikrai išraus, tai tikėtina, kad ir keturių juostų kelias bus.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąrausti Ateities pl. nuo dabartinės pervažos iki greitkelio ir bus keturių juostų kelias.
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimąKiek suprantu nuo dabartinės pervažos iki naujos bus chemijos g. pratęsimas. o aplinkelis turėtų keisti kryptį kažkur nuo palemono gatvės, tai ar apsimoka iki senos pervažos daryti 4 juostas? ar aplinkelis vis tik keis kryptį tik nuo dabartinė pervažos?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą...turbūt yra taip, kad planuojama, jog dar kokį dešimtmetį nebus aplinkelio nuo Palemono gatvės link naujos tunelinės pervažos...
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Ne aplinkelio dalis dabar taps keturių juostų.
Atrodo kaip lėšų švasitymas.
Papildau - nebuvau perskaitęs, kad kiti jau iškėlė šį klausimą.
Tik nelabai norisi tikėt, kad 10 metų nebus dar aplinkelio, pagal kalbas atrodė, kad jau vos ne tuoj ir bus tiesiamas.Paskutinis taisė Gator; 2018.04.11, 20:20.
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimąna jau čia turbūt ne į temą krypsta kalbos, nes yra atskira tema apie aplinkelį. Toje temoje yra nuoroda kasvykstakaune, kovo 16 dienos, kur rašoma, kad aplinkelis bus baigtas iki 2020 metų. bet apie naują trasą labai minimaliai kalbama ten.
Kažkas čia nesueina
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai aš tuo remdamasis ir sakau, kad tokiu atveju panašu į beprotišką lėšų švaistymą, jei iš tiesų platins būtent tą dalį, kuri nepateks į aplinkelį, ir kurios srautai bus minimalųs po aplinkelio atidarymo.
Kažkas čia nesueinaAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Amalių automobilių pervaža bus pakeista Chemijos g. tęsiniu link Kauno marių. Automobilių tunelis bus įrengtas ten, kur dabar planuojamas normalus aplinkkelis. Į Petrašiūnus (R. Kalantos g.) grįš palei geležinkelį. Žodžiu, susidarys lankstas, apgaubęs geležinkelį. Srautas nenutrūks, jis ir toliau eis kaip ėjęs, tik pasikeitusia trasa. Gal numatę, kad to aplinkkelio dar greit nebus, todėl ir platina viską.
Pritarčiau gatvės platinimui dėl aplinkinės infrastruktūros sutvarkymo.Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.11, 21:49.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAmalių automobilių pervaža bus pakeista Chemijos g. tęsiniu link Kauno marių. Automobilių tunelis bus įrengtas ten, kur dabar planuojamas normalus aplinkkelis. Į Petrašiūnus (R. Kalantos g.) grįš palei geležinkelį. Žodžiu, susidarys lankstas, apgaubęs geležinkelį. Srautas nenutrūks, jis ir toliau eis kaip ėjęs, tik pasikeitusia trasa.
Pritarčiau gatvės platinimui dėl aplinkinės infrastruktūros sutvarkymo.
Ir visiškai nesuprantamas sprendimas versti vietinius daryti lankstą (laiko, pinigų, ekologijos minusai), o ne važiuoti tuneliu dabartinės pervažos vietoje (kažkodėl tunelis tik dviračiams ir avariunėms tarnyboms bus... Jei jau avarinė tarnyba tilps, tai bent vienpusį eismą galima leisti be jokių didesnių išlaidų. Bet kažkodėl verčiami bus daryti lankstą vetiniai. Kur logika?Paskutinis taisė Gator; 2018.04.11, 21:52.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Srautas nenutrūks iki kol pastatys aplinkelį. Po to Ateities pl. atkarpoje netoli Amalių pervažos srautas bus daug mažesnis nei dabartinis.
Ir visiškai nesuprantamas sprendimas versti vietinius daryti lankstą (laiko, pinigų, ekologijos minusai), o ne važiuoti tuneliu dabartinės pervažos vietoje (kažkodėl tunelis tik dviračiams ir avariunėms tarnyboms bus... Jei jau avarinė tarnyba tilps, tai bent vienpusį eismą galima leisti be jokių didesnių išlaidų. Bet kažkodėl verčiami bus daryti lankstą vetiniai. Kur logika?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Srautas nenutrūks iki kol pastatys aplinkelį. Po to Ateities pl. atkarpoje netoli Amalių pervažos srautas bus daug mažesnis nei dabartinis.
Gal 2+2 apsimoka, nes gal numatyta kokia nors papildoma plėtra. Berods ties to lanksto geležinkelio tuneliu turėtų ateityje atsirasti skirtingų lygių sankryža, o Chemijos g. tęsinys taip ir likti.Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.11, 22:00.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą...Į Petrašiūnus (R. Kalantos g.) grįš palei geležinkelį. Žodžiu, susidarys lankstas, apgaubęs geležinkelį. Srautas nenutrūks(...) todėl ir platina viską.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Kad 500m į šalį tai nieko tokio, svarbu, kad nebūtų kamščių ir infrastruktūra būtų sutvarkyta.
Vietoj to, kad būtų palikę vietiniams eismą per dabartinės pervažos tunelį.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąKiek suprantu tai visko platint neišeis - neįsivaizduoju kaip platintų R. Kalantos g. žemyn, link žiedo: vienoj pusėj kapinės, kitoj daugiabučių kiemai. Na nebent suprasčiau, jeigu platintų skaičiuodami, kad nuo Palemono g, atvažiavęs srautas tolygiai Chemijos g. pasiskirstytų palei geležinkelį į kairę link naujo tunelio ir į dešinę link Pramonės pr. Bet, pritariu Gator, turint omeny, kad nuo Palemono g, iki naujo tunelio bus naujas aplinkelis, tai irgi nesuprantu, kur čia šuva pakastas. Jeigu dabar esama pervaža būtų visada atidaryta, viskas, piko metu, būtų užsikišę dėl Petrašiūnų žiedo.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Paskaičiuok kek tai atsieis minuso ekonomikai dėl išleistų pinigų bei išeikvoto žmonių lako. Plius dabar ekologija madinga tai dar dėkim papildomą taršą.
Vietoj to, kad būtų palikę vietiniams eismą per dabartinės pervažos tunelį.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ekonomiškesnis rytinio ir vakarinio piko metu ar šiaip bet kuriuo metu, kai susidaro didelė stovinti eilė. Kitu metu, sutinku, kad neekonomiškas, bet vis geriau nei dabartinis variantas su pervaža.
Nuo IKI iki circle K.
1 variantas: važiuoja tuneliu dabartinės pervažos vetoje.
2 varantas: daro 500m. lankstą ir važiuoja aplinkelio tuneliu.
Nėra jokios valandos ar minutės dienoje, kad antras varantas ekonomiškesnis, tad pikas ar ne pikas nesuprantama kuo dėtas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nelabai supratau kame ekonomiškumas. Pnašu, kad nesuprata kas yra lyginama.
Nuo IKI iki circle K.
1 variantas: važiuoja tuneliu dabartinės pervažos vetoje.
2 varantas: daro 500m. lankstą ir važiuoja aplinkelio tuneliu.
Nėra jokios valandos ar minutės dienoje, kad antras varantas ekonomiškesnis, tad pikas ar ne pikas nesuprantama kuo dėtas.
Labiau turiu omeny, kai važiuojama didesniais atstumais: pvz. iš VI forto į Palemoną arba iš Šančių per R. Kalantos g. į Palemoną Tada tie lankstai prie bendros kelionės ne daug prisideda.
Comment
Comment