Pradetas krapštyti žiedas Petrašiūnuose. Platins kad padidinti pralaidumą pakišus pervažą po žeme?
Pralaidumas ziedo geras, blogas pralaidumas zmoniu einanciu i prekybos centra vorele piko metu.. Del ju stovi zmones link hes, o ypac stovi srautas atvaziaves nuo pervazos - net jei pervaza neuzdaryta, vistiek stovi kamstis del to kad po kelias masinas pravaziuoja pro Silo pereja..
Pralaidumas ziedo geras, blogas pralaidumas zmoniu einanciu i prekybos centra vorele piko metu.. Del ju stovi zmones link hes, o ypac stovi srautas atvaziaves nuo pervazos - net jei pervaza neuzdaryta, vistiek stovi kamstis del to kad po kelias masinas pravaziuoja pro Silo pereja..
Pritariu, bet kaip išspręsti tokią problemą, kai daugiabučiai vienoj pusėj gatvės, parduotuvė kitoj. Statyti reguliuojamas perėjas? Požemines perėjas? Atitraukti labiau nuo žiedo?
Pritariu, bet kaip išspręsti tokią problemą, kai daugiabučiai vienoj pusėj gatvės, parduotuvė kitoj. Statyti reguliuojamas perėjas? Požemines perėjas? Atitraukti labiau nuo žiedo?
Manau puikus patarimai, jei kaip nors padarius kad susikauptu burelis zmoniu - tikrai daugiau automobiliu pravaziuotu, juk dabar deda pesciuju sviesoforus su atgaliniu laikmaciu - galima intervalus pagal auto srauta dinamiskus padaryti.
Šiandien Gedimino gatvės vienoje pusėje sudėjo įspėjamuosius ženklus, ant sankryžų - mieluosius "Kaunas tvarkosi" skydus. Vėliau eidamas centre tą patį mačiau Ožeškienės gatvėje. Ar čia rengiamasi gatvių rekonstrukcijai ar tik bus įrengiamos dviračių trasos?
Manau, kad kapitalinis remontas,kai bus keiciami ir apsvietimo irenginiai, o be to ir meras viename straipsnyje minejo,kad visos Kauno centrines gatves bus rekonstruotos
Čia kur? Ta prasme pats aplnkelis tai savaime aišku ir buvo skelbta, kad ne 1+1 bus, kaip dabar Ateities pl. Ar kalbi, kad ne aplinkelio Ateities pl. dalis taps 4?
Čia kur? Ta prasme pats aplnkelis tai savaime aišku ir buvo skelbta, kad ne 1+1 bus, kaip dabar Ateities pl. Ar kalbi, kad ne aplinkelio Ateities pl. dalis taps 4?
Neina suprasti - kalabama apie atkarpa kuri bus nauja nutiesta ar apie atkarpa tarp taikos pr ir palemono g? nes nuo palemono g. iki amaliu eis senasis ateities pl ir naujasis aplinkelis - tik sis taikys labiau link heso.
Neina suprasti - kalabama apie atkarpa kuri bus nauja nutiesta ar apie atkarpa tarp taikos pr ir palemono g? nes nuo palemono g. iki amaliu eis senasis ateities pl ir naujasis aplinkelis - tik sis taikys labiau link heso.
Aplinkelio niekas nesiruošia dabar statyti, tai reiškia, kad bus visas Ateities plentas (dabartinis) keturių juostų įskaitant ir naują tunelinį apvažiavimą esamos geležinkelio pervažos.
Aš čia biški nesuprantu. Tiltas ties gaisrine - ar jis tikrai reikalingas? Juk visai šalia jau yra pėsčiųjų tiltas. Tiltas į Aleksotą - 1. ar verta statyt tiltą nesulaukus KG išsikraustymo ir neperorganizavus Minkovskių gatvės infrastruktūros. 2. Ar į šią pusė pėsčiųjų tiltas bus pakankamai aukštas, kad praplauktų laivai (na, juk ši vieta potenciali pramoginės laivybos zona, ne?).
Aplinkelio niekas nesiruošia dabar statyti, tai reiškia, kad bus visas Ateities plentas (dabartinis) keturių juostų įskaitant ir naują tunelinį apvažiavimą esamos geležinkelio pervažos.
Iš kur tokios žinios? Juk buvo planuota, kad dabartinės pervažos vietoje bus tik siauras tuneliukas dviračių takui ir spec. tarnybų pravažiavimui?
Comment