Parašė myhorsegallery
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
O kas ten su ja blogai?
Comment
-
Rado būdą, kaip Kauno centre sumažinti eismo spūstis
Kaune planuojama panaudoti netradicinį sprendimą, kuris leistų ženkliai sumažinti piko metu ant P. Vileišio (Vilijampolės) tilto ir vadinamajame pilies žiede susidarančias automobilių spūstis. Tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 4 patinka
Comment
-
Esu matęs panašius brėžinius dar prieš dešimtmetį, kai dar Vileišio tiltą rekonstravo. Tik žiedai berods šiek tiek didesni buvo.
Iš ties reikalingas sprendimas. Eilės susiformuoja net vidury dienos.
Tuo pačiu dar pastatant Santakos parko pėsčiųjų/dviračių tiltą per Nerį, ši vieta taptų itin patogi visų transporto rūšių ir pėsčiųjų tranzituiPaskutinis taisė PoDV; 2018.03.07, 19:56.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąPo Santakos pesciuju tilto sita tilta praplatins ir padarys tik transportui, manauKeliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVilijampolesKeliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimą
O kada tą Santakos tiltą pastatys? Nemanau,, kad Vilijampolės tiltą uždarys praeiviams ir nemanau, kad pastatys Santakos pėsčiųjų tiltą. Iš principo, kam to reikia?
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąRekonstrukcijos metu uzdarys tilta? Ir paaiskinkite kas ismano,kaip jie sako,kad padarys gatve po tiltu,kaip techniskai imanoma?
Comment
-
Nežinau ar logiška palopymus vadinti rekonstrukcija. Bene vienintelis rekonstrukcijos pavyzdys yra Juozapavičiaus pr., iš dalies Birštono g.
Vytauto pr. irgi nelabai norisi vadinti rekonstrukcija. Tokį požiūrį susidariau stebėdamas rekonstrukcijas Vilniuje, kai darbai prasidėdavo nuo to, kad gatvės pirmiausiai pavirsdavo 3-4 m gylio grioviais pakeičiamos komunikacijos ir pakeičiamas normalus grunto sluoksnis per visą gatvės plotį. Ne tai kad kaunietiškas variantas - pirmiausia patvarko bortelius, tada perasfaltuoja gatvės paviršių, tada perkloja plyteles.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNežinau ar logiška palopymus vadinti rekonstrukcija. Bene vienintelis rekonstrukcijos pavyzdys yra Juozapavičiaus pr., iš dalies Birštono g.
Vytauto pr. irgi nelabai norisi vadinti rekonstrukcija. Tokį požiūrį susidariau stebėdamas rekonstrukcijas Vilniuje, kai darbai prasidėdavo nuo to, kad gatvės pirmiausiai pavirsdavo 3-4 m gylio grioviais pakeičiamos komunikacijos ir pakeičiamas normalus grunto sluoksnis per visą gatvės plotį. Ne tai kad kaunietiškas variantas - pirmiausia patvarko bortelius, tada perasfaltuoja gatvės paviršių, tada perkloja plyteles.
- 2 patinka
Comment
Comment