Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokiuose straipsniuose iš valdžios atstovų spaudai pozicijų visada pasigendu alternatyvų afišavimo, kas šiuo atveju būtų: 1) patogi galimybė pasiekti miesto centrą viešuoju transportu 2) Šiltuoju sezonu veikianti dviračiu nuomos sistema. 3) galimybė palikti automobilį kitose vietose, pvz. Nemuno saloje.
    Taip pat būtų galima sukurti Park and ride punktus, jie realiai yra, tik žmonės nesusimąsto, kad galima mašiną palikti kur nors toliau ir pavažiuoti su VT, kurio tikrai labai daug centre, 2-3 stoteles taip sutaupant ir laiko, sugaišto besigrumiant dėl parkavimo vietos, ir pinigų už parkavimą.

    Comment


      Tas straipsnį matyt, rašė ne savivaldybės PiaR skyrius. Palietė parkavimo centre klausimus.
      Kaune oficialiai gyvena mažiau žmonių nei 1970 metais - dalis išsikėlė už miesto. Kokį viešąjį transportą ir dviračių takus tokiems gyventojams, pvz. važiuojantiems į areną, galima pasiūlyti? Iki kelintos Kaune važinėja mikriukai ( jei tokie dar yra)?
      Mašinų statymas kampu gal ir netinkamas dalykas, kurį teikėjo sutvarkyti

      Ar teisybė, kad Kęstučio ir Donelaičio gatves susiaurino ir nutiesę dviračių takus? Jei neklystu, takai yra Laisvės alėjoje.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ar teisybė, kad Kęstučio ir Donelaičio gatves susiaurino ir nutiesę dviračių takus? Jei neklystu, takai yra Laisvės alėjoje.
        Taip, bet juostų kiekis nepakito, jos buvo perdažytos į atitinkamai siauresnes/platesnes.

        Comment


          Vytauto prospekte irgi šaligatviai velniško dydžio ir jokios vietos automobiliui, grandinės net užkabintos. Nei prie picerijos, nei prie Gritės nebegaliu privažiuot. Automobiliai užkimšo kiemus. Bent jau dviratininkams taką būtų šaligatvyje padarę, ar ta sąskaita šaligatvį susiaurinę. Dėl tvarkos darosi nebepatogu mieste
          Русский военный корабль, иди нахуй!

          Comment


            Parašė liux Rodyti pranešimą
            Vytauto prospekte irgi šaligatviai velniško dydžio ir jokios vietos automobiliui, grandinės net užkabintos. Nei prie picerijos, nei prie Gritės nebegaliu privažiuot. Automobiliai užkimšo kiemus. Bent jau dviratininkams taką būtų šaligatvyje padarę, ar ta sąskaita šaligatvį susiaurinę. Dėl tvarkos darosi nebepatogu mieste
            Tai Vytauto pr. bent tranzitinė gatvė, ten auto daug, o ir pėsčiųjų nemažai. Bet pvz. Miško g. padarė dvejopą statymą, vienoje pusėje įstrižai, kitoje lygiagrečiai šaligatviui, tai važiuoti itin sunku. Pagalvojau, kad Miško g. pėsčiųjų ne itin daug, nepalyginsi su Griunvaldo ar Gedimino gatvėmis, ir laisvai galėjo Miško g. siauresnius šaligatvius padaryti. O dabar - nauja Laisvės alėja...
            Keliauju per Lietuvą

            Comment


              Parašė liux Rodyti pranešimą
              Vytauto prospekte irgi šaligatviai velniško dydžio ir jokios vietos automobiliui, grandinės net užkabintos. Nei prie picerijos, nei prie Gritės nebegaliu privažiuot. Automobiliai užkimšo kiemus. Bent jau dviratininkams taką būtų šaligatvyje padarę, ar ta sąskaita šaligatvį susiaurinę. Dėl tvarkos darosi nebepatogu mieste
              Atsirado šiaip Autobusų stoties aikštelė. Jei ne neįgalus - pats tas į minėtas įstaigas atvažiuoti, ir dar net nemokamai pastatyti.


              Comment


                Daugeliu atveju nėra prasmės važiuoti automobiliu i miesto centrą, ten kažko nepasikrausi, galų gale Kaune tikrai rasi tą vietą, o jei esi neįgalus visom prasmėm ir nepaeini daugiau 100 metrų ir būtina pastatyti savo automobilį skersai šaligatvio, kad ir kiti nepraeitų reiktų ne baudas dalint, o šaudyt. Vietiniam gyventojam tai išsprendžiama dalinant leidimus

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Mašinų statymas kampu gal ir netinkamas dalykas, kurį teikėjo sutvarkyti
                  Dėl Miško g. tai ten įstrižas statymas nelabai kam trukdė, bet pvz Donelaičio ties viešbučiu arba Kęstučio ties policija tai įstrižai stovinčios mašinos užimdavo pusę juostos, dėl ko VT turėdavo persirikiuoti Kęstučio g. į vidurinę juostą, o mašinos Donelaičio g. turėdavo nevažiuoti 3-ia. Tikra kvailystė dėl kelių ten esančių parkingo vietų... Tikriausiai kiekvienas vairuotojas Kaune žino šituos "butelių kakliukus". Kitur gal taip akivaizdžiai ir netrukdė, bet eismą komplikuodavo išvažiuojantys gana stipriai.
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Pagaliau!!!! Pagrindinėje Kauno požeminėje perėjoje netrukus užvirs kapitalinio remonto darbai. Dėmesio sulauks Vilniaus ir Birštono gatvių perėjos laiptai, sienos ir turėklai, o svarbiausiu atsinaujinusios perėjos akcentu taps unikali meninė instaliacija. http://www.kaunas.lt/2017/11/naujien...kalus-kurinys/

                    Comment


                      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                      Pagaliau!!!! Pagrindinėje Kauno požeminėje perėjoje netrukus užvirs kapitalinio remonto darbai. Dėmesio sulauks Vilniaus ir Birštono gatvių perėjos laiptai, sienos ir turėklai, o svarbiausiu atsinaujinusios perėjos akcentu taps unikali meninė instaliacija. http://www.kaunas.lt/2017/11/naujien...kalus-kurinys/
                      jep bus neįprastai gražu
                      Русский военный корабль, иди нахуй!

                      Comment


                        Pėsčiųjų tunelis prie Amalių pervažos.











                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Pėsčiųjų tunelis prie Amalių pervažos.
                          Pėsčiųjų tai puiku, o kaip ten su mašinomis bus? Kiek pamenu žadėjo irgi tunelį/tiltą?

                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                            Pėsčiųjų tai puiku, o kaip ten su mašinomis bus? Kiek pamenu žadėjo irgi tunelį/tiltą?
                            Panašu, kad aplinkuu reikės maltis iš Amalių į Petrašiūnus važiuojantiems, nesuprantu kodėl mašinom nedarė pravažiavimo.
                            Bet gal aš tiesiog negirdėjau nieko apie tavo minimą tiltą, bet realiai tai privalu ten padaryt pravažiavimą vietiniams, o ne ratais per aplinkelius leisti. Realiai ar kažką daugiau būtų kainavę tam pačiam tunelyje turėt auto juostas?

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Panašu, kad aplinkuu reikės maltis iš Amalių į Petrašiūnus važiuojantiems, nesuprantu kodėl mašinom nedarė pravažiavimo.
                              Bet gal aš tiesiog negirdėjau nieko apie tavo minimą tiltą, bet realiai tai privalu ten padaryt pravažiavimą vietiniams, o ne ratais per aplinkelius leisti. Realiai ar kažką daugiau būtų kainavę tam pačiam tunelyje turėt auto juostas?
                              žiūrėkit pietinio aplinkkelio planus, transporto arterija eis arčiau marių ir darbai ten jau vyksta...
                              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                              Comment


                                Kas per "Po Rail Baltica trasa"? Kvepia antruoju "Rail Baltica 1". Pakeisim tarpą tarp bėgių ir toliau vingiuosime 115 km/h

                                Comment


                                  Kęstučio gatvė siaurėja, atsiranda dviračių takas ir automobilių statymas lygiagrečiai šaligatviui

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF3194.JPG
Views:	117
Size:	99,6 kB
ID:	1600812
                                  Keliauju per Lietuvą

                                  Comment


                                    Mickevičiaus gatvė pasiruošė medžių pjautynėms
                                    Advokatas Dambrauskas galąstų kirvius ( bet negali...)

                                    Click image for larger version

Name:	DSCF3195.JPG
Views:	82
Size:	89,4 kB
ID:	1600815


                                    Click image for larger version

Name:	DSCF3196.JPG
Views:	81
Size:	94,1 kB
ID:	1600816


                                    Click image for larger version

Name:	DSCF3198.JPG
Views:	112
Size:	92,1 kB
ID:	1600817
                                    Keliauju per Lietuvą

                                    Comment


                                      Kastrecia pjaus, tarpuose paliks?

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Kastrecia pjaus, tarpuose paliks?
                                        Paliks visai mažai. Paliks tose vietose, kur toliau nuo pastatų ar pastatų visai nėra. Yra pažymėtų pjauti ir visiškai nedidelių medelių...
                                        Keliauju per Lietuvą

                                        Comment


                                          Paziuresim, ka tuo nupestaplunksniai darys

                                          Comment

                                          Working...
                                          X