Parašė myhorsegallery
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Nemanau , kad viskas išsispręs, jei greitkelyje atsiras krūva įvažiavimų su dideliais srautais. O kaina turbūt panaši - greitkelio platinimas ar nauja gatvė šalia. O miesto tiltas tai tikrai būtų pigesnis, nei greitkelio.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąBet juk reikia keisti beveik visas miesto gatves su šaligatviais, puse šimto metų Kaune tik duobės darėsi, o dabar jau užkilo visiems ambicijos merui prikaišioti. Nes yra iš ko reikalauti. Anksčiau tai iš viso- kaip į sieną.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Čia ne ambicijos, parašiau repliką. Ar prieš uždarant Prancūzų g. nebuvo galima "palopinti" apvažiuojamas gatves (tokia dabar yra Vievio). Po stipraus lietaus geriau nevažiuoti nes nežinai į kokią duobę "įkrisi".
Comment
-
Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
pritariu, nes aš pats gyvenu netoli ir situaciją matau O ir šiaip rekonstrukcija įdomiai atrodo, iškasinėjo visas pagrindines gatves, o tempai itin lėti. Atrodo, kad vietomis imituojama kiek čia daug yra daroma.
Comment
-
Užtat bent pagrindinėmis gatvėmis važiuot jau galima. Ateis laikas ir periferijai, kantrybės, jei tik tempų nelėtins... Ne tik tos Vievio, bet ir daug kitų (tos pačios Verkių) nieks nejudino bent 30-40 metų, tai ko norėt, visko vienu metu išasfaltuot neįmanoma. Bet mažos gatvelės irgi gauna dėmesio, Žaliakalny nemažai perasfaltavo, ten buvo tokių, su kuriomis palyginus ta Vievio dar visai neblogai atrodo...As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąUžtat bent pagrindinėmis gatvėmis važiuot jau galima. Ateis laikas ir periferijai, kantrybės, jei tik tempų nelėtins... Ne tik tos Vievio, bet ir daug kitų (tos pačios Verkių) nieks nejudino bent 30-40 metų, tai ko norėt, visko vienu metu išasfaltuot neįmanoma. Bet mažos gatvelės irgi gauna dėmesio, Žaliakalny nemažai perasfaltavo, ten buvo tokių, su kuriomis palyginus ta Vievio dar visai neblogai atrodo...
Comment
-
Kaune planuojama statyti du Nemuno krantus sujungsiantį tiltą
Kauno savivaldybės atstovai iš stalčių traukia daugybę metų juose išgulėjusią Kėdainių tilto idėją – netrukus bus skelbiamas šio tilto projekto konkursas, penktadienį rašo „Kauno diena“.
<...>
Kol kas neaišku, kokia gali būti apytikslė tilto statybos sąmata. Nenuspręsta ir tai, ar pati savivaldybė tiltui statyti skolintųsi iš banko ir paskola būtų finansuojama iš miesto biudžeto, ar bus skelbiama koncesija. Daugiau konkretumo, anot G.Petrausko, bus tik tuomet, kai visi norintieji konkurse dalyvauti projektuotojai sugrįš su parengtais tilto projektais.
Comment
-
-
Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
Periferija? Pats auto srautą matęs/bandęs A.Šančiuose? Lygini truputį nesulyginamus dalykus... Apskritai A. Šančiai labiausiai užmirštas rajonas Kaune, nors netoli centro, šalia ąžuolynas ir daug kitų privalumų.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Prisidedu prieTomkio. Taip bandęs važiavęs manau daugiu negu pats. Laukiu eilės kada bamperi už 3 savaičių sutvarkys (kainuos apie 250 eur.). Matosi Mero gerbėjas. Pasidomėk gal viska ir taip gerai žinai, kaip pasisekė mero šeimai privatizuoti Lampėdžių krantus, Šventosios Kauno Vandenų poilsio namus ir t.t..Laukiu atsakymo.Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.08.04, 23:18.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTiltas ten bus, nes jis butinas
Tiltas žiauriai subjaurotų Santaką, kuri dabar yra gražiausiai Kauno vieta
Nemunas toje vietoje yra bene plačiausias, taiga kaina bus arti max.
Jungtis su Marvele (Užnemunio g.) bus komplikuota, jei šviesoforas arba labai brangi, jei viadukų sistema.
Kiek srautas juda iš Vilijampolės būtent į Aleksotą irgi didelis klausimas. Tokie pasinaudoja A5 tiltu ir nuvažiuoja kuo puikiausiai ir be jokių kamščių.
Visi kiti kemša Lituanikos žiedą sukdami į Jonavos g. arba prie Karaliaus Mindaugo šviesoforo suka į kairę ir jiems tas naujas tiltas duos mažai naudos.
Jei dėl tiltų tai daug labiau reiktų kažko per Nerį (Šilainiai - Jonavos g.), buvo labai puiki idėja čia rašyta.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąTaip bandęs važiavęs manau daugiu negu pats. Laukiu eilės kada bamperi už 3 savaičių sutvarkys (kainuos apie 250 eur.). Matosi Mero gerbėjas. Pasidomėk, kaip pasisekė mero šeimai privatizuoti Lampėdžių krantus, Šventosios Kauno Vandenų poilsio namus ir t.t..Laukiu atsakymo.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment