taip, bus Maciuno aikste
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimąParodos gatvės apačioje, ties sankirta su Vytauto pr./Donelaičio g. keli vyrai su apsauginėmis liemenėmis atsitūpę piešė kažkokius žiedus. Kas ten bus? Gal gėlynus sodins ar, kaip kažkur kažkada viena ausim girdėjau, lyg J.Mačiūno aikštę darys?
http://akcentai.kaunas.lt/Save
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąjie per platūs, turint galvoj, kad vienpusiai
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kuo remiantis tokie teiginiai?
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Kosminiai čia tie reikalavimai, vienkryptis 2,00 metrų pločio. Automobilis telpa važiuoti. Čia dviračiams. Aš už dviračių takus visur, bet čia tokie reikalavimai tai truputį neramina ir galbūt dėl to pas mus vis dar mažai dviračių takų.
Comment
-
Dviračių juostos minimalūs reikalavimai (vienpusio eismo) - 1,50 m. Išskirtiniais atvejais (vietos trūkumas ir pan) gali būti 1,20m pločio. Prie automobilių parkavimo vietų turi būti paliktos saugos juostos - 0,5-0,7m, kad atidarant dureles nekliudytų dviratininkų.
Šaltinis - "PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12"
Comment
-
Kaunas paskelbė pradedantis dviračių revoliuciją. Jos metu Kaunas sieks tapti pirmuoju miestu Baltijos šalyse, visiškai pritaikytu dviratininkams. Pristatyta dviračių revoliucija iš pradžių apims centrinę Kauno miesto dalį – visos jos gatvės bus pritaikytos dviračiams. Vėliau bus einama ir į kitus miesto rajonus.
„Šiuo metu dviračiais kaip transporto priemone reguliariai naudojasi apie 3 tūkst. kauniečių. Kaunas turi konkretų tikslą – per artimiausius trejus metus šį skaičių padidinti 5 kartus. Revoliucija prasideda nuo miesto centro, kuris bus visiškai pritaikytas dviračiams. Vėliau žengsime ir į kitus miesto rajonus“, – teigė Kauno miesto vicemeras Povilas Mačiulis.
http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/06/3...viratininkams/
Paskutinis taisė liux; 2017.07.04, 22:10.Русский военный корабль, иди нахуй!
- 1 patinka
Comment
-
Atrodo visai neblogai. Panašios politikos laikomasi UK (bent Londone), kur tokios dviračių juostos būna daug kur papaišytos ant paprastų gatvių abiejomis kryptimis. Prie sankryžų priekyje paliktos "salelės" dviračiams ir šiaip, kiek leidžia infrastruktūra, viskas pritaikyta dviračių eismui. Čia toks kompromisinis variantas tarp atskirtų NL stiliaus dviračių takų (ką nelabai sėkmingai jau 20+ metų daro Vilnius) ir išvis nieko nedarymo, bet teisingai įgyvendintas jis gali veikti netgi labai neblogai ir daugeliu atvaju būti netgi patogesnis tiems, kas nori dviračiu važiuoti greitai ir nesimaišyti su pėsčiaisiais. Nelabai tinka pramoginiam pasivažinėjimui, bet labai tinka commuteriams ir tiems, kam reikia tiesiog nusigauti iš A į B.
- 2 patinka
Comment
-
Gal kas galėtų man paaiškinti, kodėl pradedama remontuoti Miško gatvė centre. Jau daug metų gyvenu centre, geresnės kokybės gatvės čia nemačiau. Visai subyrėjusi šalia esanti Gedimino, bet pradeda lupti dar gerus bordiūrus, juos keičia naujais, bet tolygiais seniesiems. Ką, pinigų miestas turi per daug? Vakar važiavau Naujakurių gatve žemyn. Siaubas! Brazilkos lygmens gatvė menanti XIX a. vidurį.Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Kiek teko matyti šių ir kitų metų Kaune tvarkomų gatvių programąhttp://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk...as?p_id=933243), daugeliui centrinių gatvių šiuo metu yra ruošiami normalūs techniniai projektai ir jos bus "rekonstruojamos", o Miško gatvė, kaip viena iš nuošalesnių, sulauks tik "paprastojo" remonto, ką dabar ir daro.
Comment
Comment