Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    taip, bus Maciuno aikste

    Comment


      Parašė Missoni Rodyti pranešimą
      Parodos gatvės apačioje, ties sankirta su Vytauto pr./Donelaičio g. keli vyrai su apsauginėmis liemenėmis atsitūpę piešė kažkokius žiedus. Kas ten bus? Gal gėlynus sodins ar, kaip kažkur kažkada viena ausim girdėjau, lyg J.Mačiūno aikštę darys?

      http://akcentai.kaunas.lt/
      Save

      Comment




        kokia Kanto gatvė graži, dviratininkams, tik pėstieji tai stogais tuoj vaikščios, šaligatvio tai nėra. Geriau šaligatvius remontuotų, kur kartu su dviratininkais būtų galima vaikščioti, daug automobilių vietos atėmė
        Русский военный корабль, иди нахуй!

        Comment


          Kažkas panašaus yra ir Palangoje, Vytauto gatvėje.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            /\ Tik ten nėra dažytas takas.

            FB daug kas bijo, kad dažai bus slidūs, ypač palijus. Bet šiaip tai atrodo puikiai. Galima dar būtų ginčytis dėl pločio, panašu būtų tilpę ir platesni.

            Comment


              jie per platūs, turint galvoj, kad vienpusiai
              Русский военный корабль, иди нахуй!

              Comment


                Parašė liux Rodyti pranešimą
                jie per platūs, turint galvoj, kad vienpusiai
                Kuo remiantis tokie teiginiai?

                Click image for larger version

Name:	18921968_1973523609549033_1801644882871926839_n.jpg
Views:	119
Size:	19,9 kB
ID:	1571155

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Kuo remiantis tokie teiginiai?

                  Click image for larger version

Name:	18921968_1973523609549033_1801644882871926839_n.jpg
Views:	119
Size:	19,9 kB
ID:	1571155
                  Kosminiai čia tie reikalavimai, vienkryptis 2,00 metrų pločio. Automobilis telpa važiuoti. Čia dviračiams. Aš už dviračių takus visur, bet čia tokie reikalavimai tai truputį neramina ir galbūt dėl to pas mus vis dar mažai dviračių takų.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Kosminiai čia tie reikalavimai, vienkryptis 2,00 metrų pločio. Automobilis telpa važiuoti. Čia dviračiams. Aš už dviračių takus visur, bet čia tokie reikalavimai tai truputį neramina ir galbūt dėl to pas mus vis dar mažai dviračių takų.
                    Čia pagal olandiškas rekomendacijas.

                    Comment


                      2 metrai 2 dviraciams isitekti pats tas, maziau jau sunkiai, ypac lenkiant.

                      Comment


                        Dviračių juostos minimalūs reikalavimai (vienpusio eismo) - 1,50 m. Išskirtiniais atvejais (vietos trūkumas ir pan) gali būti 1,20m pločio. Prie automobilių parkavimo vietų turi būti paliktos saugos juostos - 0,5-0,7m, kad atidarant dureles nekliudytų dviratininkų.

                        Šaltinis - "PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12"

                        Comment


                          Nemuno gatvėje galima ir dviračiais važiuoti, bet galima ir automobilius statyti. Tiesa, ne visur, o kur pažymėta...

                          Click image for larger version

Name:	DSCF0790.JPG
Views:	123
Size:	116,6 kB
ID:	1571510
                          Keliauju per Lietuvą

                          Comment


                            Silainiu kiemuose stato naujas LED apsvietimo lempas. Net ten, kur niekada nebuvo net elektros stulpu.

                            Comment


                              Kaunas paskelbė pradedantis dviračių revoliuciją. Jos metu Kaunas sieks tapti pirmuoju miestu Baltijos šalyse, visiškai pritaikytu dviratininkams. Pristatyta dviračių revoliucija iš pradžių apims centrinę Kauno miesto dalį – visos jos gatvės bus pritaikytos dviračiams. Vėliau bus einama ir į kitus miesto rajonus.

                              „Šiuo metu dviračiais kaip transporto priemone reguliariai naudojasi apie 3 tūkst. kauniečių. Kaunas turi konkretų tikslą – per artimiausius trejus metus šį skaičių padidinti 5 kartus. Revoliucija prasideda nuo miesto centro, kuris bus visiškai pritaikytas dviračiams. Vėliau žengsime ir į kitus miesto rajonus“, – teigė Kauno miesto vicemeras Povilas Mačiulis.

                              http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/06/3...viratininkams/
                              Paskutinis taisė liux; 2017.07.04, 22:10.
                              Русский военный корабль, иди нахуй!

                              Comment


                                Atrodo visai neblogai. Panašios politikos laikomasi UK (bent Londone), kur tokios dviračių juostos būna daug kur papaišytos ant paprastų gatvių abiejomis kryptimis. Prie sankryžų priekyje paliktos "salelės" dviračiams ir šiaip, kiek leidžia infrastruktūra, viskas pritaikyta dviračių eismui. Čia toks kompromisinis variantas tarp atskirtų NL stiliaus dviračių takų (ką nelabai sėkmingai jau 20+ metų daro Vilnius) ir išvis nieko nedarymo, bet teisingai įgyvendintas jis gali veikti netgi labai neblogai ir daugeliu atvaju būti netgi patogesnis tiems, kas nori dviračiu važiuoti greitai ir nesimaišyti su pėsčiaisiais. Nelabai tinka pramoginiam pasivažinėjimui, bet labai tinka commuteriams ir tiems, kam reikia tiesiog nusigauti iš A į B.

                                Comment


                                  Kaune Turbinų gatvė tapo Volfo ir Engelmano gatve. Bet juokas - gatvės pavadinimas yra, gatve galima važiuoti - aplink transformatorinę, o visa kita gatvės dalis - alaus bendrovės teritorijoje.Nei šis nei tas...

                                  Attached Files
                                  Keliauju per Lietuvą

                                  Comment


                                    Važiuojant Gedimino gatve nuo Soboro prieš Kęstučio gatvę atsirado ženklai. Dideli ženklai...
                                    Attached Files
                                    Keliauju per Lietuvą

                                    Comment


                                      Gal kas galėtų man paaiškinti, kodėl pradedama remontuoti Miško gatvė centre. Jau daug metų gyvenu centre, geresnės kokybės gatvės čia nemačiau. Visai subyrėjusi šalia esanti Gedimino, bet pradeda lupti dar gerus bordiūrus, juos keičia naujais, bet tolygiais seniesiems. Ką, pinigų miestas turi per daug? Vakar važiavau Naujakurių gatve žemyn. Siaubas! Brazilkos lygmens gatvė menanti XIX a. vidurį.
                                      Keliauju per Lietuvą

                                      Comment


                                        Nu peržiūrėjau aš tą miško gatvę street-view ir nežinau kokią tu ten kokybę matai? Nu gerai neištrupėjus, bet vistiek 30+ metų senumo viskas ten, tikrai neatrodo gerai. Jeigu visas tas gatves po truputį ketina sutvarkyt tai tegu tvarko kokia tvarka jie jas tvarkyt nori.

                                        Comment


                                          Kiek teko matyti šių ir kitų metų Kaune tvarkomų gatvių programąhttp://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk...as?p_id=933243), daugeliui centrinių gatvių šiuo metu yra ruošiami normalūs techniniai projektai ir jos bus "rekonstruojamos", o Miško gatvė, kaip viena iš nuošalesnių, sulauks tik "paprastojo" remonto, ką dabar ir daro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X