tai vadinasi remixuotojai vis tiek ant mišinio taupo...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Įdomu bus miesto patirtis šiuo klausimu. Vilniuje keliose vietose taip darė, tai verkė, bet užmiršo greitai, po to vėl verkė dėl kitų vietų ir t.t. Ilgainiui taip reikėtų atnaujinti bene visas gatves.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąGal galit pasidalint, kuriuos žinot? Aš manau, kad "Uošvės liežuvį" dabar geriausiai atitinka vingiuota Švenčionių g. atkarpa, bet, jei gerai atsimenu, tikrasis "Uošvės liežuvis" galėjo būti dabar jau neegzistuojanti gatvė nuo Žaliakalnio link Neries, kažkur netoli dabartinės Nuokalnės g.
A.A. Tėvukas kokiais 1980 m. vežė mane, dar vaiką, su mašina ir sakė - šita gatvė vadinama "Uošvės liežuviu", bet nepamenu kur tai buvo . O, kad Radvilėnų pl. neturi nieko bendro su "Uošvės liežuviu" esu įsitikinęs.Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Partizanų gatvės laukia atgimimas: darbai prasidės jau netrukus
- Darbų laikotarpis: balandžio pabaiga/gegužės pradžia - liepos mėn. pabaiga
- Remonto metu gatvėje bus ribojamas eismas, tačiau visiškai jos uždaryti neketinama.
- Kaina: 1,5 mln EUR.
- Nauja asfalto danga ir borteliai (pirmas etapas)
- Nauji šaligatviai ir apšvietimas (antras etapas)
- Atnaujinami visi ties Partizanų g. esantys šviesoforai.
- Platinama Pramonės pr. ir Partizanų g. sankryža, įrengiant papildomas eismo juostas ir taip padidinant pralaidumą. Kas konkrečiai bus platinama, neatskleidžiama.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/04/0...#ixzz4dqQWH5gL
Comment
-
Partizanų g.
Straipsny buvo minėta, kad darbai prasidės tik už kelių savaičių, t.y. tai išeitų kažkur balandžio pabaiga/gegužės pradžia, bet panašu, kad darbai vyksta jau dabar. Atkarpoj tarp Pramonės ir Krėvės pr. vienoje pusėje sudėtos vad. nukreipiamosios gairės, ant asfalto vietomis sužymėti skaičiukai, jau net vykdomi kažkokie asfalto darbai.
Comment
-
Sveiki,
Gal kas turi informacijos, ar kas nors ateityje planuojama daryti su paveikslėlyje pavaizduotu keliu? Jis eina už "Seno bebro" nugaros palei miškelį, ir juo galima nuvažiuoti iki oro uosto pabaigos. Kadangi ten planuojame netoliese tiesti "Rail baltica", o plius ir oro uosto infrastruktūra plečiasi, gal šis baisus žvyrkelis irgi bus "pagerintas" (teko viena ausimi kažkur girdėti, boba bobai sakė, bet info nerandu).
Comment
-
Vytauto prospekte darbai tęsis ir vasarą
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...-vasara-809134
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąKai išnyks ta perėja ties ja įstatyt inkilą ir drąsiai 60 paleist.
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąNuokalnės gatvėj, ties buvusia perėja, stato inkilą, mano prognozė pildosi Beliko greitį iki 60 kilsteltAs much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąInkilo reikėjo, kai buvo perėja. Dabar tai tik eilinis biznis vairuotojų sąskaita. Dabar ten saugiai ir 80 gali važiuot....
Comment
-
Senamiestyje pakvipo šviežia asfalto porcija. Paklojo naują asfaltą Jonavos gatvės dalyje patenkančioje į senamiestį. Per kelis metus vos ne visą senamiestį perasfaltavo. Tik įdomu pagal ką jie renkasi kur keisti bortelius kur ne, nes dabar vienoje pusėje keitė, o prie Lituanikos pastato nejudino. Per paskutinius porą metų tikrai labai didelis dėmesys pilies prieigoms. Tikiuosi, kad gal jau atėjo laikas ir akmeninę dangą perkloti.
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąNuokalnės gatvėj, ties buvusia perėja, stato inkilą, mano prognozė pildosi Beliko greitį iki 60 kilstelt
Tą, kurį mačiau montuojant, tai jis atrodė toks labiau futūristinis.
Comment
-
Keletas nuotraukų iš Vytauto prospekto. Kadangi nuo Parodos iki Miško gatvės troleibusų stulpai jau buvo pastatyti, tai šaligatvio klojimo darbai eina į pabaigą. Bet nesuprantu, kur bus sodinami medžiai? Ar jų visai nesodins ar vėliau vėl pjaustys plyteles, kas duobes, dės bordiūrus. Na, nė vieno "lizdo" medžiams nepadarė - nuo Parodos iki Miško plynas šaligatvis...
Man labai įdomu kaip statomos troleibusų atramos. Iškasė duobes, sudėjo šulinio rentinius, į juos įgrūdo armatūros, sukišo plastikinius vamzdžius kabeliams, po to įbetonavo konstrukciją su storais varžtais. Bet kaip patį stulpą prie tų varžtų primontuos, na, niekaip nesuprantu...
Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimąMan labai įdomu kaip statomos troleibusų atramos. Iškasė duobes, sudėjo šulinio rentinius, į juos įgrūdo armatūros, sukišo plastikinius vamzdžius kabeliams, po to įbetonavo konstrukciją su storais varžtais. Bet kaip patį stulpą prie tų varžtų primontuos, na, niekaip nesuprantu...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąUžsuks veržles, uždės stulpą ir vėl užsuks veržles. Tada viskas pasislėps po gruntu. Man tik įdomu, nejaugi pakanka šito vieno rentinio stulpui atlaikyti. Bet gal ten giliau išgręžta.Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimądėl medžių gyrėsi savivaldybė facebook'e, kad bus rudenį čia medžių dar daugiau nei nupjauta atsodinta, ir kad vietos užteks. Kur jie tai darys, velnias žino, nes nu jeigu pjaustys naują šaligatvį, tai neturiu žodžių...
Comment
Comment