Jau atidarė Baltų pr. turbo žiedą. Kol kas jis apstatytas kelio ženklais ir technika, tad eismas vyko kaip paprastu žiedu, t.y. viena eismo juosta. Dėl šios priežasties automobiliai judėjo ilgai ir nuo Oazės eilutė susidarė. Visgi viskas geriau nei buvo naudojantis apylanka, nes dabar jau galima sukti į Žiemgalių g. Nepastebėjau ar leidžimas ir eismas 9 forto gatvės link, bet logiškai galvojant kodėl ne. Gal kas įsivaizduoja kada planuojamas pilnas veiksmas su visais turbo privalumais?
Nors pagal pirminį planą, tiltas turėjo būti atidarytas gruodžio 15 dieną, tačiau atidarymas nusitęsė kelioms savaitėms, nes atsirado papildomų darbų.
Penktadienį paaiškėjo, kodėl: rekonstrukcijos metu kilo problemų dėl gruntinio vandens, reikėjo atlikti papildomų tyrimų, tai užtruko ilgiau, nei planuota.
Baltų prospekto žiedas jau veikia. Kiek ankštoka jo vidurinė juosta (t.y. gan staigu lanka reikia sukti, diametro trūksta), bet dabar nepalyginsi kaip patogu kairinius posukius daryti.
Atnaujinti dalis šaligatvių Pramonės pr. atkarpoje tarp Partizanų g. ir Taikos pr., taip pat Taikos pr. atkarpoje tarp Pramonės pr. ir Draugystės žiedo, ir nuo jo toliau Kovo 11-osios g. atkarpa iki Girstučio sankryžos. Sutvarkytos tik atkarpos, esančios visų tų gatvių neporinių namų pusėse. Galbūt norima pagerinti Dainavos mikrorajono susisiekimą dviračiais su Kauno mariomis ir Panemune, nes kol kas panašu, kad bandomas sukurti koridorius, o ne apsiimama tvarkyti paskirų gatvių pėsčiųjų infrastruktūrą. Porinėse namų pusėse atkarpų šaligatvių būklė irgi reikalauja panašaus remonto.
Šaligatvių remontas kolkas tik pradeda krutėt, tikiuosi su laiku jo mastai tik didės. Kai vyko savanorių prospekto vandentiekio remontas ten vis kalbama buvo apie prospekto rekonstrukciją, labai tikiuosi kad ji bus vykdoma kitais metais ir pagaliau sutvarkys šaligatvius, nes vietomis jie baisiau nei tragiški.
Man asmeniškai labiausiai patiktų, kad tai būtų Savanoriai, Gertrūdos gatvė, Kestučio gatvė bei Donelaičio gatvė. Ir būtinai kartu su šaligatvių rekonstrukcija. Vaizdas centre pasikeistų kardinaliai.
Šiandien pravažiavau nuo heso iki šio Jiesios tilto tai visa atkarpa šauniai sutvarkyta, kelias praplatintas, perasfaltuotas, nauji atitvarai ir t.t. bet kaip ir tikėjausi už suremontuoto tilto per Jiesia praktiškai prie pat esantis kitas tiltas per geležinkelį paliktas toks koks buvo su savo surūdijusiais turėklais, duobėm ir kalnais. Tai taip išeina dabar vėl šaus 30 ženklą, o neužilgo uždarys tą patį kelią dar metam, nes reiks remontuot kitą tiltą...
Ta atkarpa Kauno rajone, todėl. O Kaune sudėtas visur apšvietimas nuo Jiesios iki HE?
Ta atkrapa su tiltu per geležinkelį yra Kauno miesto ribose, ženklas žymintis Kauno pabaigą yra iš kart už jo. Dėl apšvietimo, tai nei stulpų, nei paruoštų kabelių visoje atkarpoje šiuo metu nesimato, išskyrus patį tiltą.
Man asmeniškai labiausiai patiktų, kad tai būtų Savanoriai, Gertrūdos gatvė, Kestučio gatvė bei Donelaičio gatvė. Ir būtinai kartu su šaligatvių rekonstrukcija. Vaizdas centre pasikeistų kardinaliai.
Aš irgi palaikyčiau Savanorių pr. rekonstrukciją. Bet ne paviršiaus perasfaltavimą, o būtent - rekonstrukciją. Daug kur arčiau centro šaligatvių iš vis nėra, jų vietoje purvynai, asfalto gabalai ir kitoks šiukšlynas.
Tik sunku suprasti ką ten padarė po šiluminės trasos pakeitimo. Nepanašu į laikiną aptvarkymą, bet tuo labiau nepanašu ir į rekonstrukciją
Man atrodo jiems kitaip ten nebūtų išėję padaryt. Visas šaligatvis buvo nukastas o senos plytelės daugumoj buvo tragiškos būklės, tai kad "atkurtų gerbūvį" jiems teko ten viską naujai padaryt.
Norėtųsi tikėtis, kad tik dėl šios vienos žiemos sudėjo tas trinkeles Bet matant kai kuriuos kitus gatvių remontus panašu, kad čia jau bus laikoma kaip sutvarkyta atkarpa.
Comment