Kai iškirto Birštono g. tuos peraugusius, į langus lendančius medžius, atsivėrė kitas vaizdelis, net neina atpažinti Manau tą patį padarius Kęstučio, Donelaičio ir aplinkinėse gatvėse pagaliau atsivertu vaizdas į miestą, nes dabar kaip miške, važiuojant viskas ką matai tai medžius ir kreivus šaligatvius po jais. Be abejo juos reiktų pakeisti gražiais, žemaūgiais medeliais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė SuperPants Rodyti pranešimąKai iškirto Birštono g. tuos peraugusius, į langus lendančius medžius, atsivėrė kitas vaizdelis, net neina atpažinti Manau tą patį padarius Kęstučio, Donelaičio ir aplinkinėse gatvėse pagaliau atsivertu vaizdas į miestą, nes dabar kaip miške, važiuojant viskas ką matai tai medžius ir kreivus šaligatvius po jais. Be abejo juos reiktų pakeisti gražiais, žemaūgiais medeliais.Paskutinis taisė PoDV; 2016.10.02, 00:13.
Comment
-
Specialistų atlikti tyrimai parodė, jog vienintelis galimas sprendimas šioms gatvėms, esminė rekonstrukcija važiuojamoje kelio dalyje įrengiant šalčiui atsparius smėlio ir skaldos pagrindus, paklojant storą naujo asfalto sluoksnį ir įrengiant naujus šaligatvius. Pasak savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, analogišku būdu šiemet suremontuota Birštono gatvė.„Lietaus nuotekų sistemos įrengimas, šaligatvių pritaikymas neįgaliesiems ir dviratininkams, apšvietimo sistemų modernizavimas, požeminių komunikacijų sutvarkymas“, – techniniame projekte numatytus darbus vardijo A. Pakalniškis.Rekonstrukcijos metu, Prancūzų ir Verkių bei Breslaujos ir Prancūzų gatvių sankirtose planuojama įrengti žiedines sankryžas.
Comment
-
Nerealiai, aišku kol tvarkys, visas srautas paralyžuos Juozapavičiaus pr., ten kažką reikia daryti su neapsaugotais šviesoforiniais posūkiais į kairę važiuojant nuo centro, bent rekonstrukcijos metu, nes sukančių bus tiek, kad nespės per vieną fazę, o tada kamščiai garantuoti ir visiems kitiems.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąNerealiai, aišku kol tvarkys, visas srautas paralyžuos Juozapavičiaus pr., ten kažką reikia daryti su neapsaugotais šviesoforiniais posūkiais į kairę važiuojant nuo centro, bent rekonstrukcijos metu, nes sukančių bus tiek, kad nespės per vieną fazę, o tada kamščiai garantuoti ir visiems kitiems.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija tokia prasta. Niekur nepadaryta atskiros juostos į kairę - o vietos juk yra.
Comment
-
Vytauto pr. rekonstrukcijoje medžiai jau išpjauti.
Bet vienas gan pavojingas eismui buvo paliktas (nors pats esu už medžius mieste, bet jei trukto tai jau yra blogai). Jis užstoja eismą iš kairės pusės, o norint matyti, turi iškišti mašinos priekį į gatvę. O per toli nuo gatvės negali stovėti, nes iš dešinės pusės tada nematai eismo.
Kur galima kreiptis kol dar vyksta rekonstrukcija, kad apsvarstytų ir jo nupjovimą (parašiau Kauno Savivaldybei FB, bet manau to nepakanka)?
Pvz: https://goo.gl/photos/YavzgFw8iUbno7DV8
Vieta: https://www.google.com/maps/@54.8896...7i13312!8i6656
Comment
-
Paleisiu gandą: Viena iš pagrindinių Romainių gatvelė, geri 2 mėnesiai išfrezuota ir nieko nedaroma.Stovi tik firminis plakatas Pasidomėjus kodėl taip yra, paaiškėjo, kad dėl didelių duobių savivaldybė gavo išieškojimą iš KASKO draudimo, tad imituojamas darbas, o gatvelė bus baigta metų gale, kada liks lėšų
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPaleisiu gandą: Viena iš pagrindinių Romainių gatvelė, geri 2 mėnesiai išfrezuota ir nieko nedaroma.Stovi tik firminis plakatas Pasidomėjus kodėl taip yra, paaiškėjo, kad dėl didelių duobių savivaldybė gavo išieškojimą iš KASKO draudimo, tad imituojamas darbas, o gatvelė bus baigta metų gale, kada liks lėšų
Comment
-
Parašė SuperPants Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad išfrezuoti gatvę yra pigiau, negu sumokėti už prakirsta padangą?
Pigiau yra išfrezuoti anksti ir nemokėti už padangas nei išfrezuoti vėlai plius dar sumokėti už padangas.
Comment
-
Šiandienis "Kauno tiltų" darbų organizavimo perliukas: vakar vėlai vakare arba šiandien labai anksti iškabinti laiptinėse skelbimai, kad asfaltuos įvažiavimą šiandien ir rytoj nuo 7,00 iki 18,00, todėl gyventojai turi patraukti mašinas. Įvažiavimu ir aikštele naudojasi kokių 4 daugiabučių namų gyventojai, mašinų pilna aikštelė
Papildymas: Prasidėjo darbymetis, aplink mašinas, kurios stovi pačiose didžiausiose duobėse
Paskutinis taisė plepys; 2016.10.06, 13:03.
Comment
-
Kauno eismo saugumo komisijoje pristatyti pirmieji sprendiniai, kaip galėtų keistis itin pavojingo eismo schema Tunelio gatvių ir Radvilėnų plento sankirtoje. Kol kas galutinių sprendimų nėra, tačiau jau aišku, kokie variantai gali būti įgyvendinami.
Comment
-
Parašė fru Rodyti pranešimąGal žinote kodėl K. Donelaičio beveik visoje gatvėje žymėjimas uždažytas juodai?
Tik (bent jau man) neaišku, kokią naudą atneša toks VT juostos praplatinimas?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGatvė jau perbraižyta. A juosta tapo platesnė. Ji užima pusę važiuojamosios dalies. Likusios dvi juostos susiaurintos.
Tik (bent jau man) neaišku, kokią naudą atneša toks VT juostos praplatinimas?
Comment
-
Manau būtu vienas protingiausių sprendimų, nes trys plačios juostos ten visiškai nereikalingos, o pliusas toks, kad atsirastų krūva vietų parkavimui ir reikia panaikinti tuos kvailus skersus parkavimus ant šaligatvių, kurie nervuoja tiek pėsčiuosius, tiek kitus eismo dalyvius, nes mašinos galas prisiparkavus užima pusę eismo juostos, o grįžus vairuotojas negali atsidaryti durų dėl per siaurų parkavimo vietu, o išvažiuodamas atgal nieko nemato ir kelia avarines situacijas.
Comment
-
Parašė fru Rodyti pranešimąMačiau ir aš. Įdomiai atrodo. Net Ožeškienės g. perbraižė. Gal netyčia leis stovėjimą A juostoje?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment