Tai, matyt, ne "prasisukimas" su šuliniais, o tokia technologija. Geltoni stulpai man Kaune labai nepatinka, jau nekalbant apie geltonus surūdijusius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimątvarkoma likusioji sukilėlių prospekto dalis. čia bandyta taip prasisukti - maždaug aplyginant apie šulinius
nepavyko, todėl teko matomai viską perlieti - ir gerai
Comment
-
Veiklą pradeda didžiausias Baltijos šalių logistikos miestas
2007 lapkričio mėn. 22 d. 14:53
Kauno rajone prie magistralės „Via Baltica“ veiklą pradeda didžiausiu Baltijos šalyse tapsiantis logistikos miestas „Baltic Logistic City“. Užbaigus pirmosios dalies statybas, visos jos patalpos jau yra išnuomotos, o pusė antrojo centro taip pat rezervuota klientų. Trečiasis logistikos miesto modulis bus pabaigtas kitais metais, praneša „Via Baltika Logistika“.
Atsidaręs pirmasis logistikos miesto centras „Via Baltica Logistic“ užima 25 tūkst. kv. m. plotą, jame dirba 42 darbuotojai. Bendrovė „Via Baltika Logistika“ į pirmąją logistikos miesto dalį investavo 50 mln. Lt.
Iš viso į 56 tūkst. kv. m. plotą aprėpsiantį unikalų logistikos miestą „Baltic Logistic City“ bus investuota 120 mln. Lt, jame planuojama sukurti per 400 darbo vietų.
Logistikos miesto plėtotoja yra UAB „Via Baltika logistika“ – Lietuvos kapitalo įmonė, įkurta 2006 m. ir priklausanti „Ogmios“ įmonių grupei.
www.delfi.lt
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimątvarkoma likusioji sukilėlių prospekto dalis. čia bandyta taip prasisukti - maždaug aplyginant apie šulinius
Aišku tai vistik geriau negu nieko....
Comment
-
http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=53020
Pažįstamas sakė, kad dėl šio greičio apribojimo dažnai jis pradės rinktis nebe Jonavos+Nuokalnės gatves, bet važiuos į miestą tiesiai pro Savanorius. Įdomu, ar tokiu atveju nebus stipriau užsikimšę Savanoriai ir sankryža Savanorių-Gertrūdos gatvių sankirtoje
Comment
-
/\
Jonavos gatvėje leistinas transporto priemonių greitis sumažintas nuo dabar leidžiamo 80 kilometrų per valandą (atkarpoje nuo ,,Liūdesio” laidojimo namų iki P.Kalpoko gatvės) iki 50 kilometrų per valandą dienos metu nuo 7.00 iki 20.00 val.
Šioje gatvėje taip pat ketinama mažinti apsisukimų vietų. Jų dabar yra apie 50“
Nuokalnės gatvė.
„Šioje gatvėje įvyksta daug techninių avarijų, dažnai nukenčia pėstieji, kai įsibėgėję vairuotojai nespėja sustoti prie pėsčiųjų perėjų“, – aiškino P.Keras.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
SkyMan:
Kadangi pats kažkada ėjau ta perėja Varnių tilto viršuje, tai sakau, kad jei ten jos nebūtų - pėstieji vistiek eitų per gatvę. Taigi avarijų tik padaugėtų. Dėl vidurinės perėjos pritariu, tačiau kaži, ar būtų rasti pinigai tokiam viadukui.
Dėl Jonavos gatvės:
Man irgi įdomu, kodėl būtent 50. Ypač, kai ten nėra pėsčiųjų. Sumažinus didžiausią leistiną greitį gatvėse tik daugiau automobilių bus vienu metu.
Comment
-
Grėsmingą chaosą nutarta valdyti šviesoforais
Vienoje pavojingiausių Kauno sankryžų rengiamasi gerokai apriboti eismą
http://www.lrytas.lt/?data=20071204&...8071204&view=2
na nusprendė taip padaryti, visi rėks dėl spūsčių, bet geriau jau pakentėti biški kamštyje, negu patekti į skaudžią avariją... tikėkimės, iki rudens tą po tiltu užvažiavimą padarys, tuomet viskas bus visai gerai
Comment
-
Na, man atrodo įmanoma - nuvažiavus nuo tilto, ir kertant vieną eismo juostą, kurioje nevažiuoja tiek daug automobilių kiek ViaBalticoj. Tik reikėtų rasti geriausią vietą, kad kirtus juostą įvažiuotų į antrą juostą, ir galėtų įsilieti į pirmą juostą. bet tikrai įmanoma sukurti ne tokį pavojingą modelį, kaip yra dabar įvažiavimas kertant 3 eismo juostas, ir įvažiuojant į ViaBalticą praktiškai be greitėimo juostos
Comment
-
Dar, tiesa, susirinkęs jaunimą antradienį Kupčinskas pasakė, kad 99proc. kad Šilainiai neturės troleibusų kontaktinio tinklo. Nes tipo troleibusų kontaktinis tinklas pats yra brangus, o dar ir troleibusas yra dukart brangesnis už autobusą.
Tik va man pačiam kilo klausimas - kaip su atlyginimais. Nes kiek pats suprantu, tai troleibuso vairuotojo atlyginimas gali būti mažesnis negu autobuso vairuotojo. gal
Comment
-
Seniai laikas buvo, bet geriau vėliau negu niekad
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15376202
Comment
-
Parašė sirrolaz Rodyti pranešimąSeniai laikas buvo, bet geriau vėliau negu niekad
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15376202
Idomu butu suzinot kokiose vietose bus tos naujos sviesaforines sankryzos, net 30. Nebus irengta ten kur nelabai reikia?
Comment
-
Labai šlykšti vieta - rytas, kai skaisčiai tvieskia saulė į akis, kai važiuojama Raudondvario plentu, ten yra keli šviesoforai taip pasenę, jog tikrai sudėtinga įžiūrėti kas šviečia, sunku įmatyti net skiriant spalvas Sunku tiek važiuojant nuo pilies link Kaniūkų, tiek atgal. Tokių totaliai "apdulkėjusių" šviesoforų nelabai daugiau kur matau Kaune. Kiti net seni, yra dar pusėtinai padorūs, nes nesukelia tokių rūpesčių kaip pastarieji Raudondvario pl.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment