Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai, matyt, ne "prasisukimas" su šuliniais, o tokia technologija. Geltoni stulpai man Kaune labai nepatinka, jau nekalbant apie geltonus surūdijusius.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      /\ senamiestis patinka visiems, ir joks jis ne avarinis, nereikia pūsti burbulo. reikia tvarkyti, bet ten jokių avarijų nėra o stulpai kliūna daug kam...

      Comment


        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
        tvarkoma likusioji sukilėlių prospekto dalis. čia bandyta taip prasisukti - maždaug aplyginant apie šulinius



        nepavyko, todėl teko matomai viską perlieti - ir gerai











        Darbininkai tai geri. Nueina iki sankryzos uz kampo, iki Banginuko, nusiperka Forto bonka, susikrato uz duru ir toliau prie darbo.

        Comment


          Veiklą pradeda didžiausias Baltijos šalių logistikos miestas

          2007 lapkričio mėn. 22 d. 14:53

          Kauno rajone prie magistralės „Via Baltica“ veiklą pradeda didžiausiu Baltijos šalyse tapsiantis logistikos miestas „Baltic Logistic City“. Užbaigus pirmosios dalies statybas, visos jos patalpos jau yra išnuomotos, o pusė antrojo centro taip pat rezervuota klientų. Trečiasis logistikos miesto modulis bus pabaigtas kitais metais, praneša „Via Baltika Logistika“.

          Atsidaręs pirmasis logistikos miesto centras „Via Baltica Logistic“ užima 25 tūkst. kv. m. plotą, jame dirba 42 darbuotojai. Bendrovė „Via Baltika Logistika“ į pirmąją logistikos miesto dalį investavo 50 mln. Lt.

          Iš viso į 56 tūkst. kv. m. plotą aprėpsiantį unikalų logistikos miestą „Baltic Logistic City“ bus investuota 120 mln. Lt, jame planuojama sukurti per 400 darbo vietų.

          Logistikos miesto plėtotoja yra UAB „Via Baltika logistika“ – Lietuvos kapitalo įmonė, įkurta 2006 m. ir priklausanti „Ogmios“ įmonių grupei.

          www.delfi.lt

          Comment


            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
            tvarkoma likusioji sukilėlių prospekto dalis. čia bandyta taip prasisukti - maždaug aplyginant apie šulinius
            Praktiškai šiuo metu yra PATS TAS laikas KELIU REMONTUI... Ech...

            Aišku tai vistik geriau negu nieko....
            Mano blogas

            Comment


              http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=53020

              Pažįstamas sakė, kad dėl šio greičio apribojimo dažnai jis pradės rinktis nebe Jonavos+Nuokalnės gatves, bet važiuos į miestą tiesiai pro Savanorius. Įdomu, ar tokiu atveju nebus stipriau užsikimšę Savanoriai ir sankryža Savanorių-Gertrūdos gatvių sankirtoje

              Comment


                /\

                Jonavos gatvėje leistinas transporto priemonių greitis sumažintas nuo dabar leidžiamo 80 kilometrų per valandą (atkarpoje nuo ,,Liūdesio” laidojimo namų iki P.Kalpoko gatvės) iki 50 kilometrų per valandą dienos metu nuo 7.00 iki 20.00 val.
                O kodėl negalima buvo palikti 60 km/h?

                Šioje gatvėje taip pat ketinama mažinti apsisukimų vietų. Jų dabar yra apie 50“
                Labai sveikintinas žingsnis, nes vienas iš labiausių eismo kliuvinių ir yra apsisukinėjantys bei "gudručiai" nenorintys laukti laisvo posūkio laiko į kairę iš šalutinės gatvės. Aplamai, Jonavos gatvėje jau reikia šviesoforų ir "žaliosios bangos" vidutiniu 60 km/h greičiu.

                Nuokalnės gatvė.

                „Šioje gatvėje įvyksta daug techninių avarijų, dažnai nukenčia pėstieji, kai įsibėgėję vairuotojai nespėja sustoti prie pėsčiųjų perėjų“, – aiškino P.Keras.
                Perėjos prie viešojo transporto stotelės Varnių tilto viršuje neturėtų būti, nes manau galima rasti sprendimą padaryti perėjimą po Varnių tiltu. Kita pėsčiųjų perėja, esanti viduryje Nuokalnės gatvės yra sunkiai suvokiama. Žmonės turi leistis šlaitu, pereiti 6 juostų gatvę ir vėl pakilti į tą patį aukštį kitu šlaitu. Toje vietoje prašyte prašosi pėsčiųjų viadukas.
                Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                Comment


                  SkyMan:
                  Kadangi pats kažkada ėjau ta perėja Varnių tilto viršuje, tai sakau, kad jei ten jos nebūtų - pėstieji vistiek eitų per gatvę. Taigi avarijų tik padaugėtų. Dėl vidurinės perėjos pritariu, tačiau kaži, ar būtų rasti pinigai tokiam viadukui.
                  Dėl Jonavos gatvės:
                  Man irgi įdomu, kodėl būtent 50. Ypač, kai ten nėra pėsčiųjų. Sumažinus didžiausią leistiną greitį gatvėse tik daugiau automobilių bus vienu metu.

                  Comment


                    /\
                    Jonavos gatvė.

                    Pigiau kainavo Prie ženklų "80" prilipdė lenteles su naktiniu galiojimo laiku -"20.00-7.00". Plius puiki proga policijai pasipinigauti - gaudys žioplius, kurie ne taip supras ženklo galiojimo laiką.
                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                    Comment


                      Grėsmingą chaosą nutarta valdyti šviesoforais

                      Vienoje pavojingiausių Kauno sankryžų rengiamasi gerokai apriboti eismą

                      http://www.lrytas.lt/?data=20071204&...8071204&view=2

                      na nusprendė taip padaryti, visi rėks dėl spūsčių, bet geriau jau pakentėti biški kamštyje, negu patekti į skaudžią avariją... tikėkimės, iki rudens tą po tiltu užvažiavimą padarys, tuomet viskas bus visai gerai

                      Comment


                        pagaliau kazko imamasi. o situacija bus panasi i jonavos kelia ir sviesaforu ties ramuciais. ten pagrindinu keliu vaziuojantiems labai ilgai dega zalia sviesa ir niekas nepatiria didesniu nepatogumu. o avaringumas sumazeja iki minimumo.
                        www.tomflagman.com

                        Comment


                          Aš tai jų nesuprantu. Negalėtų jie vietoje šviesoforų padaryti apsisukimą ties Raudondvario plentu? Tuomet kitais metais sutvarkius apvažiavimą, žmonės kurį laiką turėtų pasiieškoti kitų kelių, arba važiuoti per aplinkui papildomus kelis km

                          Comment


                            /\ Pabandyk šitoje schemoje, nesujaukdamas eismo, padaryti apsisukimą atgal į Vakarinį lankstą, kaip minėjai prie Raudondvario pl. Ne viskas atrodo taip lengva

                            Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                            Comment


                              Na, man atrodo įmanoma - nuvažiavus nuo tilto, ir kertant vieną eismo juostą, kurioje nevažiuoja tiek daug automobilių kiek ViaBalticoj. Tik reikėtų rasti geriausią vietą, kad kirtus juostą įvažiuotų į antrą juostą, ir galėtų įsilieti į pirmą juostą. bet tikrai įmanoma sukurti ne tokį pavojingą modelį, kaip yra dabar įvažiavimas kertant 3 eismo juostas, ir įvažiuojant į ViaBalticą praktiškai be greitėimo juostos

                              Comment


                                Dar, tiesa, susirinkęs jaunimą antradienį Kupčinskas pasakė, kad 99proc. kad Šilainiai neturės troleibusų kontaktinio tinklo. Nes tipo troleibusų kontaktinis tinklas pats yra brangus, o dar ir troleibusas yra dukart brangesnis už autobusą.
                                Tik va man pačiam kilo klausimas - kaip su atlyginimais. Nes kiek pats suprantu, tai troleibuso vairuotojo atlyginimas gali būti mažesnis negu autobuso vairuotojo. gal

                                Comment


                                  Seniai laikas buvo, bet geriau vėliau negu niekad
                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15376202

                                  Comment


                                    Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                                    Seniai laikas buvo, bet geriau vėliau negu niekad
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15376202
                                    Bet tai nepigiai 100 sankryzu 71mln litu. Vienai sankryzai po daugiau nei puse milijono.

                                    Idomu butu suzinot kokiose vietose bus tos naujos sviesaforines sankryzos, net 30. Nebus irengta ten kur nelabai reikia?

                                    Comment


                                      Pritarta Kauno šviesoforų atnaujinimui

                                      Comment


                                        Na pagaliau, bent nebeliks tų baisių ir senų šviesoforų, kartais kai važiuoji visai nesimato ar ten žalia ar raudona dega, patikėkit yra tokių vietelių, tik va savivaldybei didelė našta, per 10 metų atiduot skolą, galėtų Kauno verslininkai finansuot, jiems patiems naudingiau būtų

                                        Comment


                                          Labai šlykšti vieta - rytas, kai skaisčiai tvieskia saulė į akis, kai važiuojama Raudondvario plentu, ten yra keli šviesoforai taip pasenę, jog tikrai sudėtinga įžiūrėti kas šviečia, sunku įmatyti net skiriant spalvas Sunku tiek važiuojant nuo pilies link Kaniūkų, tiek atgal. Tokių totaliai "apdulkėjusių" šviesoforų nelabai daugiau kur matau Kaune. Kiti net seni, yra dar pusėtinai padorūs, nes nesukelia tokių rūpesčių kaip pastarieji Raudondvario pl.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X