Tikrai nedarys, kad į pramonės pr tik iš vienos juostos, nesąmonė Kamštis jau dabar iki taikos pr. ten, jei tokį fintą padarytų tai... Manau platina vien dėl to, kad patogiau troleibusą ant žiedo aplenkt..
Tas žiedo platinimas samatai padidint greičiausiai, nes jis visiškai bereikalingas. Apsisukime prasidės lenkimai ir užkišinėjimai trulikams ir autikams sukant į Krėvės pr. link Pasimatymo, kas padidins avarinių situacijų skaičių.
Idomu, gal yra kur nors viešojoje erdvėje rekonstrukcijos projektai, būtų idomu pastudijuot.
Pramonės pr. yra B kategorijos gatvė, su daugybe nereguliuojamų perėjų, kurių neturėtų likti 2018 m. Tvarka, kad išvažiuoti būtų leidžiama į Pramonės pr. tik viena juosta gera tuo, kad pėstieji, netoli žiedo esančioje naikinamoje pėsčiųjų perėjos vietoje, turės praleisti tik viena eismo juosta važiuojančius automobilius, kai tuo tarpu įvažiuojančius į žiedą kontroliuotų šviesoforas (nebūtinai esantis vietoj, gali būti šviesoforas ir kur nors toliau, kad ir esamas Partizanų sankryžoj), todėl bus akimirkų, kada įvažiavimas bus laisvas nuo automobilių arba (piko metu) bus užkištas stovinčiųjų eilėje prie žiedo.
O visus išvažiavimus iš žiedo padaryti taip, kad antra juosta būtų fiziškai apribota.
Kadangi Pramonės pr. nereguliuojamų perėjų negalės būti, laukčiau šviesoforų ties esama perėja ties Pramonės pr. sustojimu, ties Kauno kolegija (bent viena reguliuojama perėja) ir aišku geriausia, kad visos šios gatvės perėjos būtų pakeistos šviesoforinėm, bet čia klausimas, ar (labai) apsimoka
O spūstims mažinti gal apsimokėtų Pramonės pr. atkarpos platinimas nuo Krėvės pr. iki Savanorių pr.? Nedidelės Savanorių pr. atkarpos praplatinimas sumažino spūstis dvigubai, gal padėtų ir čia? Nes išvažiavimas į Šiaurės pr. turi tik vieną juostą, o važiuojančių tiesiai yra nemažai.
Vis tiek keistai skamba variantas į Pramonės pr įvažiuot tik viena juosta.. Pagyvensim pamatysim.
Beje, Verkių g. jau ir taip yra pasityčiojimas iš žmonių, o dabar dar papildomai duobių išpjaustė ir paliko, dabar nesveiko dydžio duobės, tvorom uždėjo ir gerai ))) Ne pirma savaitė jau.
Važiuodamas nuo VI forto link Petrašiūnų žiedo, Kalantos g. gal 4 vietose pastebėjau uždengtus naujus ženklus. Turbūt ruošiasi ir šitos g. remontui: Atvaizdas
Ši gatvė man rodos yra per siaura, jei pirmoje juostoje koks troleibusas ar sunkvežimis tai antra juosta dažnai tenka ištisinę liesti ar kirsti.
Pastačius šviesoforus ties dabar esančiomis nereguliuojamomis perėjomis Pramonės pr., viskas galutinai užsikiš per piką, nes atstumai tarp šviesoforų ir žiedų bus pakankamai maži. Taip pat uzsikiš ir aplinkinės gatvės, nes visi važinės ratais , kvadratais Pirmą reikia išsprest Pramonės pr/ Partizanų g. ir Muravos sankryžos kamščius. Trūksta išvažiavimų ir įvažiavimų į miestą, tada turėtų sumažėt kamščių.
Pastačius šviesoforus ties dabar esančiomis nereguliuojamomis perėjomis Pramonės pr., viskas galutinai užsikiš per piką, nes atstumai tarp šviesoforų ir žiedų bus pakankamai maži. Taip pat uzsikiš ir aplinkinės gatvės, nes visi važinės ratais , kvadratais Pirmą reikia išsprest Pramonės pr/ Partizanų g. ir Muravos sankryžos kamščius. Trūksta išvažiavimų ir įvažiavimų į miestą, tada turėtų sumažėt kamščių.
Teikčiau prioritetą šviesoforams esantiems toliau nuo žiedų, ties žiedais esančios perėjos geriausia, kad būtų tiesiog panaikintos. Geriausia, manau, čia tinka brangūs sprendiniai: Pramonės-Taikos pr. sankryžos rekonstrukcija, Pramonės pr. platinimas artėjant link Muravos sankryžos. Be pietrytinio aplinkkelio, daugiau nesugalvoju, kokių dar išvažiavimų iš miesto trūksta, kad išvengti Pramonės pr. šioje miesto dalyje
Prie žiedų perėjas paliks, nes jos reikalingos. Puse metų vaikščiojo per Pramonės pr. Krėvės žiedą po perėjos panaikinimo viduryje per dirvonus. Pramonės pr. platinimo irgi nebus, nes pakraščiuose inžineriniai tinklai sukloti, kuriuos reiktų iškelt. Teks kęsti kamščius ir nieko čia daugiau nepadarysi
Pritariu dėl darbų tempų, vyksta asfaltavimas vienos gatvelės Romainiuose. paruošiamieji darbai trunka jau geras 3 savaites, sakė kitą savaitę jau asfalta lies. Vykdo "Kauno tiltai" kaip ir rimta firma atrodo..
Facebook'e buvo publikuotas darbų grafikas, tai jei neklystu asfalto klojimas numatytas antroj rugpjūčio pusėj.
Ši gatvė man rodos yra per siaura, jei pirmoje juostoje koks troleibusas ar sunkvežimis tai antra juosta dažnai tenka ištisinę liesti ar kirsti.
Aš atsimenu kai ši Kalantos gatvė buvo sužymėta 2x2 skiriamosiomis juostomis. Gal kokiais 199x m, tai tokios siauros juostos gavosi . Kai nusitrynė, daugiau taip ir nežymėjo.
Skaičiau, kad planuose ir šaligatvių atnaujinimas, tai gal kurioj pusėj paslinks per pusmetrį, kad gatvės pločio normaliai 2x2 užtektų?
Prie žiedų perėjas paliks, nes jos reikalingos. Puse metų vaikščiojo per Pramonės pr. Krėvės žiedą po perėjos panaikinimo viduryje per dirvonus. Pramonės pr. platinimo irgi nebus, nes pakraščiuose inžineriniai tinklai sukloti, kuriuos reiktų iškelt. Teks kęsti kamščius ir nieko čia daugiau nepadarysi
Bet žmonės taip ir vaikščios, jei panaikins perėjas Kaip tarsi kirstų kokią magistralę užmiesty ir tiek.
O dėl platinimo: jeigu tinklai trukdo ties pačia Muravos sankryža, tai ten toj vietoj ir iškelti. Galima žiūrėti ir taip: platinti galima ne tik rytinę pusę, bet ir vakarinę, kur nėra inžinierinių tinklų. Juostas perbraižant taip, kad būtų užtikrinta trečia juosta link Muravos.
Aš atsimenu kai ši Kalantos gatvė buvo sužymėta 2x2 skiriamosiomis juostomis. Gal kokiais 199x m, tai tokios siauros juostos gavosi . Kai nusitrynė, daugiau taip ir nežymėjo.
Skaičiau, kad planuose ir šaligatvių atnaujinimas, tai gal kurioj pusėj paslinks per pusmetrį, kad gatvės pločio normaliai 2x2 užtektų?
Tokių judrių ir panašiaus pločio gatvių Kaune yra ne viena, galima paminėti V. Krėvės pr. atkarpa nuo Rėdos iki Saulėtekio žiedo, P. Lukšio atkarpa nuo S. Žukausko g. iki Savanorių pr. sankryžos išplatėjimo, Kovo 11 - oios g. nuo Rėdos žiedo iki Taikos pr. , du lengvieji automobiliai prasilenkia viena kryptimi, bet su autobusu, troleibusu, sunkvežimiu jau neįmanoma prasilenkti tame pačiame gatvės plotyje, skirtame važiuoti viena kryptimi, neužvažiuojant ant ištisinės skiriamosios juostos. Tokias gatves vadinu "pusantrinėmis".
Vienoje svarbiausių Petrašiūnų transporto arterijoje bus tvarkomos gatvėje esančios požeminės komunikacijos. Vėliau darbai persikels į greta esančią T. Masiulio gatvę.
T. Masiulio g. pernai buvo sutvarkyta "Remix" būdu, šiemet tvarkys požemines komunikacijas .
Tai kokia buvo projektuotojų mintis gaminant tas pusantrines gatves? Vienai juostai smarkiai per plačios, dviems - per siauros.
Galbūt dar ir Draugystės g. dalį prie tokių galima priskirti, ten juostų irgi lyg niekada nežymi.
Kad nebuvo remixo Masiulio gatvėje. Paprastas lopymas.
Atrodė, kad ten rimčiau tvarkė, ties šviesoforu buvo išardyti ventiliacijos šachtų liukai, toje vietoje praplatinta važiuojamoji dalis. Bet žemėlapyje matosi numatyti darbai.
Kitos didelės investicijos numatytos į Marijampolės plentą, T. Masiulio ir R. Kalantos gatves. Pastarosiose dviejose gatvėse kartu su nauju asfaltu bus klojami ir nauji šaligatviai. "R. Kalantos, T. Masiulio ir Marijampolės plento tvarkymas kaip ir Kauno hidroelektrinės tilto kapitalinis remontas bei viaduko per Jiesią sutvarkymas – dalis pietrytinio miesto aplinkkelio trasos, kurią baigsime šiemet“,
Suplanuoti darbai vyksta:
Praėjusiais metais įvažų, vedančių į švietimo įstaigas ir daugiabučius kiemus, pernai buvo sutvarkyta 6 kartus daugiau nei 2014-aisiais. Šiemet prioritetas bus skirtas įvažų, vedančių į darželius ir kitas švietimo įstaigas tvarkymui. Tikslas – sutvarkyti visus prastos būklės įvažiavimus.
„Praėjusiais metais pagaliau pajudėta iš mirties taško tvarkant įvažas į daugiabučių namų kiemus. Jei 2014 metais buvo sutvarkyta 16 įvažų, tai 2015-aisiais – jau 94. Išlaikydami tokius tempus ir toliau, po kelerių metų galėsime šią problemą apskritai pamiršti“, – teigė vicemeras P. Mačiulis.
Šiaip, šių daiktų, jau kuris laikas nebėra. Bent metus, tai tikrai.
O geras, aš aišku retai pro ten važiuoju atidarius Panemunės tiltą, bet ir važiuojant matai ką nori matyti, nes jie ten kokį 40 metelių riogsojo... O sulygino sulyg gatvės lygiu, nes jie gerokai išlindę į važiuojamąją dalį buvo?
As much power as necessary, as much freedom as possible
O geras, aš aišku retai pro ten važiuoju atidarius Panemunės tiltą, bet ir važiuojant matai ką nori matyti, nes jie ten kokį 40 metelių riogsojo... O sulygino sulyg gatvės lygiu, nes jie gerokai išlindę į važiuojamąją dalį buvo?
Comment