tikiuosi ne tik ant tilto naują dangą paklos, bet pakeis ir žiedo dangą, nes dabar, važiuojant žiedu, galima vairą iš rankų pamesti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė aMariux Rodyti pranešimątikiuosi ne tik ant tilto naują dangą paklos, bet pakeis ir žiedo dangą,
Comment
-
Projektuotojai tampa savininkų įkaitais ir Kaune
Planai (ne visi man buvo žinomi, gal ir jums taip pat nebus):
Prie Karmėlavos jau verkiant reikia aplenkiančio miestelį kelio, taip pat naujo plento, kuris jungtų Kauno oro uostą, Laisvąją ekonominę zoną (LEZ) su greitkeliu Vilnius - Kaunas. Kauno apskrities bendrajame plane numatyta tiesti ir magistralės Klaipėda - Kaunas atšaką, kuri prasidėtų nuo Babtų ir eitų šiauriau Kauno miesto iki Karmėlavos. Projektuojamas ir plentas, kuris turėtų sujungti magistralę su Vilkija.
<...>
Bendrajame plane numatyta, kad iš LEZ ir oro uosto bus galima važiuoti nauju Karmėlavos pietuose esančiu keliu. “Jis įsilies į dabartinį plentą jau už miestelio, - sakė R.Morkevičius. - Kitame etape numatyta šį lankstą sujungti dar ir su nauju keliu, kurį reikės tiesti nuo LEZ iki greitkelio Vilnius - Kaunas. Taip pat juo būtų galima patekti į Ateities plentą, aplenkiant Ramučių gyvenvietę.”
Projektuotojai siūlo prie LEZ įrengti žiedą, pastatyti viaduką, kad mašinos saugiai įvažiuotų į LEZ ir Karmėlavos lankstą.
<...>
Taip pat numatyta galimybė tiesti naują greitkelį per Kruonį, Taurakiemį iki Rokų.Paskutinis taisė Aš; 2007.06.22, 13:51.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimą/\ turbūt
Aš viską įsivaizduoju maždaug taip:
Masteliai gana nemaži.
Comment
-
/\
Projektuojamas ir plentas, kuris turėtų sujungti magistralę su Vilkija.
<...>
Apskritis į bendrąjį planą įtraukė ir naują kelią nuo Sitkūnų iki Vilkijos.Paskutinis taisė Aš; 2007.06.28, 10:02.
Comment
-
Pakelės lūšnų savininkai tapo milijonieriais
Logistikos centrų plėtra išaugino žemės sklypų kainas prie magistralių
Kaunas lenkia Vilnių
Verslininkai skuba pasipelnyti iš pro Kauną kasdien einančio krovinių srauto. Marijampolės, Jonavos, Klaipėdos, Vilniaus kryptimis, šalia svarbių magistralių, vienas po kito statomi logistikos centrai.
Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) dygsta didžiulis „Kaunas terminal“ logistikos centras, o septyni kilometrai už Kauno, šalia „Via Baltica“ magistralės – „Baltic Logistic City“.
Įgyvendinus visus plėtros etapus, pirmojo centro plotas sieks apie 50 tūkst., o antrojo – apie 56 tūkst. kvadratinių metrų.
Rengiami ir mažesnių 10-20 tūkst. kv. metrų ploto logistikos centrų projektai. Nenorinčios nuomotis sandėlių įmonės svarsto galimybes pačios pasistatyti apie 5 tūkst. kv. metrų ploto logistikos centrus.
Bendrovės „YIT Kausta“ nekilnojamojo turto verslo direktorius Artūras Vilimas yra sakęs, kad šiais metais Kauno apylinkėse bus pasiūlyta 100 tūkstančių kvadratinių metrų ploto sandėlių, Vilniaus prieigose – perpus mažiau.
Už arą – iki 12 tūkst. litų
Norintieji įsigyti sklypą šalia Kauno, turi pakloti iki 10 ir daugiau tūkstančių litų už arą.
Netoli Mastaičių gyvenvietės esantis 3,99 hektarų sklypas įvertintas 4,8 mln. Lt. Tačiau prekybos agentas neslėpė, kad dėl kainos galima derėtis.
Toje pačioje vietovėje plytintis 3,13 ha sklypas įvertintas 2 mln. Lt. Pirmojo aro kaina – 12 tūkst. Lt., antrojo – 6,5 tūkst. Lt. Abiejų sklypų detalieji planai sutvarkyti. Pigiau kainuotų įsigyti taip pat netoli Mastaičių esantį vieno hektaro sklypą su sodyba. Tiesa, sodyba tinkama tik nugriauti, o sklypas suskirstytas į dvi valdas – namų ir žemės ūkio.
Prekybos agentas tvirtino, kad už 600 tūkst. Lt įsigijus visą žemę, nekiltų jokių problemų pakeisti jos paskirtį. Agento teigimu, aplinkui įsikūrusios tik degalinės, angarai ir transporto įmonės, todėl jokių keblumų nekiltų. Perkant tik vieną iš sklypo valdų, žemės kaina gerokai išaugtų.
„Sklypų kainos labai skiriasi atsižvelgiant į įvairias subtilybes – ar yra vandens rezervuaras, reikalingas priešgaisrinei sistemai, kokios kategorijos elektros įvadas.
Aukščiausia kategorija tinkama ir šaldymo įrangai, todėl svarbi, jei įmonės veiklai reikalingi šaldytuvai“, – aiškino Nekilnojamojo turto bendrovės „OberHaus“ Kauno biuro Komercinio skyriaus vadovas Saulius Umbrasas.
Aplips logistikos centrais
„Daugiausia ieškoma 10-20 tūkst. kvadratinių metrų sandėliuoti tinkamo ploto. Yra paklausa ir mažesnių sklypų, apie 5 tūkst. kv. metrų ploto sandėliams.
Ateityje tikrai dar bus statomi ir tokio dydžio logistikos centrai kaip „Kaunas Terminal“ ar „Baltic Logistic City“. Jau rengiami projektai logistikos centrams Marijampolės, Vilniaus kryptimis“, – sakė S.Umbrasas. Jo teigimu, per ateinančius trejus metus Kaunas turėtų aplipti logistikos centrais aplink magistralinius kelius.
Nekilnojamojo turto ekspertas pastebėjo, kad, nepaisant paklausos, komercinės paskirties sklypų užmiestyje kainos auga nežymiai, nes aplink Kauną formuojama nemažai naujų komercinės paskirties sklypų.
Kaunas išnaudoja savo padėtį
„Logistikos centrai dygsta ir šalia kitų miestų, bet iš Kauno patogu aptarnauti visą šalį.
Čia sueina visi keliai, greitas išvažiavimas. Juk Kaunas yra šalies geografinis centras“, – svarstė Savivaldybės Plėtros programų valdymo skyriaus vedėjas Vygintas Grinis.
Antrąjį šalies miestą kerta „Via Baltica“ magistralė, jungianti Helsinkį, Taliną, Rygą, Panevėžį, Kauną, Varšuvą, Vroclavą ir Prahą, auga Karmėlavos oro uosto reikšmė, ateityje per Kauną turėtų nusidriekti „Rail Baltic“ europinė vėžė. Visa tai sudaro puikias sąlygas logistikos centrų plėtrai.
V.Griniaus teigimu, tai naudinga ne tik verslininkams, bet ir eiliniams kauniečiams. Kuriamos naujos darbo vietos.
Jei įmonė registruota Kauno savivaldybėje, ji moka mokesčius miestui.
Augant transporto srautui, neišvengiamos ir neigiamos pasekmės – didėjanti aplinkos tarša, kelių amortizacija.
Comment
-
<...> šalia „Via Baltica“ magistralės – „Baltic Logistic City“.
Štai kaip atrodys galutinis rezultatas:
Baigtas tai bus didžiausias logistikos centras Baltijos šalyse. Į šį logistikos miestelį įeis: maždaug penki modernūs A klasės lygio sandėliai, ofisų pastatas, motelis, degalinė, poilsio aikštelės, logistikos paslaugų centras, konferencijų salės, ekspozicijom skirtos patalpos, sunkiasvorių automobilių stovėjimo aikštynai, patogūs privažiavimai. Investicijos - 24 milijonai eurų. Bus sukurta apie 400 darbo vietų. Daugiau informacijos čia.Paskutinis taisė Aš; 2007.06.28, 17:14.
Comment
-
Metropolis
Kairįjį Nemuno krantą išraizgys naujos trasos
Po žeme rausiami tuneliai bus skirti ir pėstiesiems, ir traukiniams
Įpusėjo svarbus etapas
Palei Nemuną tiesiamame greitojo eismo ruože jau pastatytos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, o prie M.K.Čiurlionio tilto prasidėjo traukiniams skirtos požeminės trasos statyba.
Dvi požeminės pėsčiųjų perėjos skirtos Marvelės gyventojams, kad jie saugiai galėtų kirsti šiuo metu baigiamą tiesti magistralę ir patekti prie Nemuno pakrantės.
„Nors perėjomis vaikščioti dar negalima, tačiau gyventojai jau dabar mums dėkoja“,- sakė greitojo eismo gatvės statybos darbus koordinuojantis savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas.
Pradunda apie 1 500 vagonų
Traukiniams skirtą požeminę trasą rausia M.K.Čiurlionio tilto transporto mazgo koncesijos konkursą laimėjusi bendrovė „Gargždų hidrostatyba“. Maždaug 800 metrų ilgio geležinkelio atkarpa pamažu leisis žemyn.
Nusileidusi maždaug 4 metrus, ji palįs po automobilių eismui skirta kelio juosta.
Transporto žiedo statytojai paliks tik vieną iš trijų dabar esančių geležinkelio bėgio linijų.
Paskaičiuota, kad vienos linijos užteks, nes po M.K.Čiurlionio tiltu esanti geležinkelio atkarpa labai menkai apkrauta. Per metus ja pravažiuoja tik apie 1 tūkst. 500 vagonų. Dažniausiai šiuo keliu gabenama bendrovės „Kauno grūdai“ produkcija.
Laikinai užtvers gatvę
Požeminę geležinkelio trasą pradėjusi statyti bendrovė kitą savaitę planuoja užtverti susisiekimą tarp J.Bakanausko ir H. ir O. Minkovskių gatvės, todėl keletą dienų iš Aleksoto pasiekti centrinę Kauno dalį bus gerokai sunkiau.
„Gargždų hidrostatyba“ šiuo metu stato estakadai skirtus pastolius.
Viso transporto mazgo įrengimo darbus ketinama baigti iki kitų metų lapkričio mėnesio.
Šių darbų vertė – 80,2 mln. litų.
Atlikus visus numatytus darbus, M.K.Čiurlionio tiltas plačia magistrale bus sujungtas su Europos prospektu. Dar viena magistralės juosta nuo tilto leisis į H. ir O. Minkovskių gatvę.
Iš perėjos – į pramogų zoną
Dvi perėjos ties Marvele pastatytos naudojant skirtingas statybines medžiagas.
„Arčiau Aleksoto tilto esanti perėja pastatyta iš betono. Ji jau beveik baigta, liko tik paskutiniai apdailos darbai.
Statydami kitą perėją naudojome itališką skardą. Visa tunelio anga yra išklota šia skarda“, – sakė bendrovės „Kamesta“ statybos darbų vadovas Petras Stasys Sirvydis.
Perėjų ilgis – apie 40 metrų, plotis – 3 metrai, aukštis – 2,5 metro.
Sujungs tris tiltus
Viena požeminė perėja ribojasi su pramogoms numatyta Nemuno krantine: krantinėje bus įrengta laužavietė, sėdėjimo vietos, nedidelė koncertų scena.
Iš šios vietos atsiveria puikus Santakos bei Senamiesčio vaizdas.
Kitų metų pabaigoje, kai turėtų būti įrengtas M.K.Čiurlionio tilto transporto žiedas, Nemuno kairiajame krante pradės veikti greito eismo gatvė, sujungsianti tris tiltus – M.K.Čiurlionio, Aleksoto ir Č.Radzinausko.
Aleksoto tilto transporto mazgą planuojama atidaryti ateinantį lapkritį.
info: laikinoji sostinė
2007-07-10
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąlabai smagios naujienos, bet tikiuosi, kad neuždels ir su panemunės tiltu, nes ir ten švelniai tariant ne kokia situacija...
Comment
-
ten verkiant reikia tvarkyti ta atkarpa nuo europos pr iki maximos. po viena juosta palikta eismui. nu kur tai matyta. ir danga pasibaisetina su tais susiktais suliniais kas 30 cm vienas nuo kito.
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąVeiverių pl. rimti darbai vyksta. Lyg asfaltą kai kur naują kloja, Lyg ir tvora prie DG aerodromo pastatyta.
Comment
-
Stoja Marvelės gatvės projektas, taip pat Vilijampolės tilto rekonstrukcija. Ištrauka iš "5 kanalo" žinių:
Tuo pačiu papildau ištrauka iš vakarykščių žinių:
Eilinį kartą biurokratizmas... kažkokia nesamonė...
Kada tai baigsis?Paskutinis taisė mmm; 2007.09.25, 22:07.Kaunas - lėtai bet užtikrintai...
Comment
Comment