Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradedamas rengti Kauno autobusų stoties bei Bažnyčios gatvės tvarkymo techninis projektas.
    Ties Bažnyčios ir Trakų g. sankirta preliminariai numatomas žiedukas.
    Taip pat numatomas išvažiavimas i stoties parkingo į Vytauto pr.

    Comment


      Gal žinote kas daroma Žemaičių pl.? gal rekonstruos? dar važinėjo su raudonu ratuku.
      Paskutinis taisė Vaidosius; 2015.02.17, 10:06.
      Kaunas yra Kaunas

      Comment


        Tikriausiai atsakymas į klausimą:

        Avaringiausia Šilainių sankryža pagaliau sulauks permainų. Pradėti Baltų pr. – Žiemgalių g.– 9-ojo Forto g. žiedinės sankryžos projektavimo darbai.

        Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3S0AkU6ld

        Comment


          Parašė noname Rodyti pranešimą
          Tikriausiai atsakymas į klausimą:
          Vargu, nes matuojamas ir Žemaičių plentas iki pat milikonių stotelės, tad kažin ar tokiu atstumu nuo žiedo vyksta projektavimas.

          Comment


            Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
            Vargu, nes matuojamas ir Žemaičių plentas iki pat milikonių stotelės, tad kažin ar tokiu atstumu nuo žiedo vyksta projektavimas.
            Buvo kalba apie planuojamą Žemaičių pl. platinimą. Gal su tuo susiję.

            Comment


              Baltu prospekta galima drasiai vadinti mirties prospektu. Baltijos, beje, irgi..

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Baltu prospekta galima drasiai vadinti mirties prospektu. Baltijos, beje, irgi..
                Tarybiniai gatvių planavimo ypatumai.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Tarybiniai gatvių planavimo ypatumai.
                  Nesamonė. Jeigu jau į politiką lendam, tai kalta čia Lietuva, kad per anksti atgavo nepriklausomybę ir nebuvo baigti visi mikrorajono statybos darbai.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Nesamonė. Jeigu jau į politiką lendam, tai kalta čia Lietuva, kad per anksti atgavo nepriklausomybę ir nebuvo baigti visi mikrorajono statybos darbai.
                    Nelendam į politiką, čia kalba apie inžinierinius tam tikrų laikų standartus. Jei mikrorajonas ir būtų baigtas, kokios papildomos saugumo priemonės būtų tose gatvėse? Sutinku, apšvietimas, galbūt šviesoforas vienas kitas. O daugiau? Žiedai, kalneliai, specialūs išvingiavimai, verčiantys mesti greitį, perėjų apšvietimas? Ne madoje tada jos buvo, kaip ir ne madoje kažkada buvo segtis saugos diržą.

                    Comment


                      Šalia „Akropolio“ – naujas šaligatvis
                      2015-02-24

                      Gruodžio mėnesį pradėti naujo šaligatvio ties Karaliaus Mindaugo pr. ir A. Mickevičiaus sankryža įrengimo darbai priartėjo prie pabaigos. Sušilus orams greta naujo šaligatvio bus atsodinta veja.

                      Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, dėl palankių oro sąlygų šaligatvio klojimo darbus buvo galima pradėti ankščiau nelaukiant pavasario.

                      „Darbus planuojama pabaigti dar šį trečiadienį, o veja bus atsodinta pavasarį“, - sakė A. Pakalniškis.

                      Vadinamojo „Respublikos“ viešbučio savininkai praėjusių metų gruodį buvo įpareigoti atitraukti neteisėtai pastatytą tvorą, juosiančią apleistą pastatą.

                      „Iš A. Mickevičiaus gatvės pusės išvis nebuvo šaligatvio, todėl pėstieji būdavo priversti pereiti į kitą gatvės pusę arba eiti važiuojamąja gatvės dalimi Tuo pačiu nusprendėme išplatinti ir prie Karaliaus Mindaugo prospekto esantį šaligatvį, nes ten nuolat kildavo problemų vaikščioti pėstiesiems dėl gatvėje parkuojamų automobilių. Šios žiemos oro sąlygos leido dirbti šaligatvio trinkelių ir plytelių klojėjams, kurie tik kelioms dienoms buvo sustabdę darbus dėl šalčio.“-, kalbėjo Kauno meras Andrius Kupčinskas.

                      Darbus pagal rangos sutartį atlieka konkursą laimėjusi įmonė „Bermanta“.



                      Nuotraukos ir informacija iš:
                      http://www.kaunas.lt/index.php?3195586941
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Panašu, kad pradėti Savanorų pr./Birželio 23-osios g. sankryžos naujų šviesoforų įrengimo darbai: iškastos duobės ir vedamos komunikacijos.

                        Turbūt dalis projekto, kur bus pakeisti visi Savanorių pr. šviesoforai.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2015.02.26, 16:46.

                        Comment


                          Iš tiesų pagal išlindusių vamzdžių vietas panašu, kad bus rekonstruojama sankryža.

                          Comment


                            Šiokie tokie pastebėjimai iš Kauno infrastruktūros pirkimų.
                            Balandį planuojamas skelbti "Kauno miesto savivaldybės gatvių remonto darbų pirkimas", kurio vertė yra net 99.173.554 EUR. Konkurso trukmė 48 mėnesiai, taigi galima suprast, kad tai ilgai laukta Raudondvario pl. rekonstrukcija, tačiau labai įdomu, iš kur tokios darbų vertės. Spaudoje daug rašyta:
                            „Tai yra didžiulis projektas, kurio vertė, preliminariais skaičiavimais, gali siekti apie 80 mln. Lt (~23 mln. EUR). Tikslesni skaičiai paaiškės užbaigus rangovo parinkimo konkursą“, - pabrėžė R. Skilandis.
                            Išties suintrigavo, ar tiesiog VP specialistai kainą litais parašė, ar yra planuojami dar kažkokie labai stambūs projektai. Už 100 mln eurų, tikriausiai visas miesto gatves perasfaltuoti įmanoma.

                            Papildymas: Šios darbų apimčių sumos nurodytos be PVM.
                            Paskutinis taisė Komandoras; 2015.02.27, 14:38.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Panašu, kad pradėti Savanorų pr./Birželio 23-osios g. sankryžos naujų šviesoforų įrengimo darbai: iškastos duobės ir vedamos komunikacijos.

                              Turbūt dalis projekto, kur bus pakeisti visi Savanorių pr. šviesoforai.
                              sankryžoje atsiras didelės gembės su šviesoforais virš gatvės, kaip ir visur kitur? Tikiuosi kitaip daryti net įstatymai nebeleidžia?

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                sankryžoje atsiras didelės gembės su šviesoforais virš gatvės, kaip ir visur kitur? Tikiuosi kitaip daryti net įstatymai nebeleidžia?
                                Taip, iš visų keturių pusių. Ne įstatymai, o Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės Dviem atvejais leidžiama neįrengti šviesoforų virš gatvės - kai yra tik viena arba dvi eismo juostos viena kryptimi, visos kryptys reguliuojamos bendrais šviesoforais ir yra salelė.

                                Comment


                                  /\ nu tada suuuper suuuper, kaip sako stasiulis

                                  Comment


                                    Pagaliau nebeliks vairuotojų pinigų ir laiko mėtymo į orą ties Amalių pervaža:

                                    Prie Amalių geležinkelio pervažos traukiniai mašinų nestabdys

                                    Miestas rengiasi dar vienam eismo pertvarkos projektui – Amalių geležinkelio pervažos perkėlimui. Suktis tenka spėriai, mat esama geležinkelio linijos ir gatvės sankirta trukdo „Rail Baltica" tiesėjams.

                                    Prie Amalių geležinkelio pervažos dar prieš kelerius metus susidarydavo bene didžiausios Kaune automobilių spūstys, kurios nusidriekdavo net porą kilometrų.

                                    Nespėjus automobiliams išsiskirstyti, užtvarai kartais vėl nusileisdavo, nes atidundėdavo kitas traukinys.

                                    Nukreipus sunkiasvores transporto priemones vakariniu Kauno aplinkkeliu, padėtis pagerėjo, tačiau, įrengus naująją pervažą, per geležinkelį riedantys automobiliai ties Amalių rajonu išvis nebus stabdomi.

                                    Pastūmės pusę kilometro

                                    Naujoji požeminė pravaža projektuojama maždaug už pusės kilometro nuo esamos pervažos, Kauno marių kryptimi. Savivaldybės įmonės „Kauno planas“ specialistai šiuo metu rengia detalųjį planą, o miesto valdžia projektui jau skyrė 30 tūkst. eurų.

                                    Pravažą po geležinkeliu savo lėšomis įrengs „Rail Baltica“ projekto vykdytojai, o savivaldybei teks pasirūpinti privažiuojamaisiais keliais. Šie darbai gali kainuoti kelis šimtus tūkstančių eurų.

                                    Transporto priemonėms tuomet neliks jokių kliūčių, mat „Rail Baltica“ geležinkelio linijoje išvis negali būti vieno lygio sankirtų su automobilių keliais.

                                    Senoji Amalių pervaža taip pat taps požeminė – ji bus pritaikyta pėstiesiems ir dviratininkams.

                                    Vis dėlto esant būtinybei ja galės pravažiuoti policijos pareigūnų, medikų, ugniagesių automobiliai.

                                    Delsti nėra jokių galimybių

                                    Miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius įsitikinęs, kad naujosios pravažos Amaliuose įrengimo darbai prasidės ne vėliau kaip 2016-aisiais ir tais pačiais metais turi būti baigtas.

                                    Dabar šioje vietoje nėra jokios gatvės, taip pat reikės išpirkti ir nugriauti vieną gyvenamąjį namą su keliais mažesniais pastatais.

                                    „Visus planus ir terminus turime derinti su „Rail Baltica" tiesėjais, pasirinkimo neturime“, – kalbėjo savivaldybės atstovas. Pernelyg ilgas delsimas reikštų, kad automobilių eismas per geležinkelį ties Amaliais būtų nutrauktas.

                                    Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius neseniai paskelbė, kad pirmasis krovininis sąstatas „Rail Baltica" trasa iš Kauno link Varšuvos turėtų pajudėti šiemet rugsėjį. Šiek tiek vėliau pradės riedėti ir keleiviniai traukiniai.

                                    Pasak V.Abramavičiaus, naujoji pravaža ateityje turėtų tapti pietrytinio Kauno aplinkkelio dalimi, mat šio projekto miesto valdžia taip pat neatsisako.

                                    Pokyčiai pradžiugins žmones

                                    Petrašiūnų seniūno pavaduotojas Romualdas Girčys neabejojo, kad nauja požeminė pravaža – puikus sumanymas, nes tuomet traukiniai visiškai nestabdys transporto priemonių eismo.

                                    „Gyventojai jau įprato, kad ryte ir vakare kartais tenka pastovėti spūstyse“, – kalbėjo R.Girčys.

                                    Pasak jo, reikalai smarkiai pagerėjo prieš porą metų, kai nuo Garliavos (Kauno r.) judantis sunkiasvoris transportas buvo nukreiptas vakariniu Kauno aplinkkeliu.

                                    Pati Amalių pervaža taip pat buvo rekonstruota – praplatintos eismo juostos, įrengti takai pėstiesiems.

                                    Jie po rekonstrukcijos geležinkelį galės saugiai kirsti eidami požemine perėja, tačiau netoliese gausu sodų bendrijų, ir žmonės dažniausiai eina tiesiausiu keliu per bėgius. Amalių apylinkėse geležinkelyje anksčiau yra įvykusios kelios skaudžios nelaimės.
                                    Įdomu pamatyt brėžinius per kur tiksliai eis viskas.

                                    Comment


                                      Tik nesupratau kodėl dabartinėje vietoje eismo nepaliks... Dabar vis tiek kažkam lankus reikės daryt. Jei palikta vieta tranyboms, kodėl paprastiems uždraust važiuot?

                                      Comment


                                        Baikit, cia ne balandzio 1? Tiek metu planuota/galvota/svarstyta, o dabar staigiai per metus ir bus baigta.... Toks ispudis, kad Rail Baltica planuoja tik kilomwetro atstumu i prieki kai prieina iki kokios sankirtos su keliu
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                          Baikit, cia ne balandzio 1? Tiek metu planuota/galvota/svarstyta, o dabar staigiai per metus ir bus baigta.... Toks ispudis, kad Rail Baltica planuoja tik kilomwetro atstumu i prieki kai prieina iki kokios sankirtos su keliu
                                          Viskas čia bus, gali padėt nepagrįstą skepcį į šalį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X