O kada Šauklių žiedą tvarkys? Kažkuriuose planuose buvo sušmėžavęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kada Šauklių žiedą tvarkys? Kažkuriuose planuose buvo sušmėžavęs.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąO bendrajam plane mačiau, kad Pramonės-Savanorių sankryža yra planuojama kaip skirtingų lygių, tačiau netikiu, kad ją spės įrengt kartu su šviesoforų rekonstrukcija.
Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu.
Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą, nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja įdiegti dar 28 sankryžose.
Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai, tačiau deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat buvo siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3FO6e11Yn
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMuravos sankryžoje – deimanto formos sistema
Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu.
Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą, nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja įdiegti dar 28 sankryžose.
Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai, tačiau deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat buvo siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3FO6e11Yn
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSiūlau diskusiją pratęsti temoje apie Kauno infrastruktūrą, nes kalba eina apie deimanto formos sankryžą kelyje Vilnius - Klaipėda. Iš brėžinių nematau, kad rekonstrukcija apimtų šviesoforinę Savanorių pr. - Šiaurės pr. - Pramonės pr. sankryžą?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTada mano klaida, nes aš ir visi mano pažįstami Muravos sankryža laikydavau būtent tą šviesoforinę Savnorių-Šiaurės-Pramonės sankryžą
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąŠiandien jau skutamas Karaliaus Mindaugo prospektas. Jonavos gatvėje beliko pabaigt asfaltuoti vieną juostą. Bent jau tiek užmačiau pravažiuodamas. Darbų per metus padaryta daugiau nei per pastaruosius 10.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kada Šauklių žiedą tvarkys? Kažkuriuose planuose buvo sušmėžavęs.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiek tiek keista su Jonavos ir Mindaugo gatvėmis. Labai jau didelė ir neracionali asfalto kvadratūra
Yra pilna gatvių, kur mažiau ploto, o eismo daugiau.
Tad Jonavos gatvėje galėjo palikti po 2 juostas, ir pridaryti paplatėjimų išsukimams.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiek tiek keista su Jonavos ir Mindaugo gatvėmis. Labai jau didelė ir neracionali asfalto kvadratūra
Yra pilna gatvių, kur mažiau ploto, o eismo daugiau.
Tad Jonavos gatvėje galėjo palikti po 2 juostas, ir pridaryti paplatėjimų išsukimams.
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVisgi yra kokiu ziniu su autostrados rekonstrukcija? Ar ir toliau tempsis guma?Paskutinis taisė Komandoras; 2014.10.08, 07:21.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąIki kitų metų vasario turi paruošti tech. projektą. Jei bus finansavimas, tai per metus ir konkursą darbams paskelbs, tad kantrybės, vyre.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTik ar užteks pajėgumų? 2015-2017 m. planuojama rekonstruoti visą Via Baltiką nuo Kauno iki automagistralės lygio.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiek tiek keista su Jonavos ir Mindaugo gatvėmis. Labai jau didelė ir neracionali asfalto kvadratūra
Tad Jonavos gatvėje galėjo palikti po 2 juostas, ir pridaryti paplatėjimų išsukimams.
Comment
-
Po tokių pasiūlymų iškyla klausimas ar tikrai kaunietis čia rašo, nors iš kitos pusės ir pačiam Kaune pilna trojos arklių. O šiaip ar kažką išgelbėtų sutaupyta 1,5mln ir išasfaltuota papildomas 1 ar 2km. Smagu, kad šiais metais ėmėsi tokių didelių darbų, nes asfaltas tiek Jonavos gatvėje, tiek Karaliaus Mindaugo tragiškas, gelbėjo tik lopai. Jeigu vėl "gera" žiema pasitaikytų, kaip prieš pora metų, tai tokių atkarpų kaip prie Prismos buvo atsivėrę, turbūt ne viena atsirastų.
Comment
-
Naktimis dirbantys kelininkai kauniečių prašo Jonavos gatvėje nepalikti automobilių
Siekiant kuo mažiau trukdyti intensyviam eismui, baigiamieji vienos pagrindinių miesto gatvių remonto darbai šią savaitę vykdomi naktimis. Kelininkai prašo vairuotojų nepalikti automobilių Jonavos gatvės pusėje, esančioje toliau nuo Neries.
„Šią savaitę darbus Jonavos gatvėje pradedame vakarais - nuo 21 val. - ir darbuojamės iki 7 val. ryto prieš prasidedant rytiniam pikui. Gatvės asfaltavimą baigsime šios savaitės pabaigoje“, - pasakojo atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ ekonomikos direktoriaus pavaduotojas Pranas Benetis.
Remonto darbus atliekančios bendrovės atstovas neslėpė, kad nakčiai Jonavos gatvėje paliekami kauniečių automobiliai kelininkams sudaro nemažai nepatogumų.
„Norime vairuotojų paprašyti artimiausias kelias dienas nestatyti automobilių Jonavos gatvėje, lyginių namų numerių pusėje“, - į kauniečius kreipėsi P. Benetis.
Šią savaitę pradėti paruošiamieji remonto darbai Karaliaus Mindaugo prospekte. Kelininkai lygina šios gatvės profilį, žemesnes vietas padengia asfalto danga.Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.08, 14:05.
Comment
Comment