Iš tiesų negerai, kad Kauno autobusų stotį yra "uzurpavusi" viena bendrovė - "Kautra". Todėl pvz. konkuruojančios bendrovės "Ecolines" bene pagrindinė "mazginė" stotis Lietuvoje yra Marijampolėje, o galėtų būti Kaune.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
ar pastebėjot, kauniečiai, kad mieste smarkiai gausėja linijuotų gatvių? man kažkaip akys dar nepripranta vis, atrodo, kad kažko per daug ant kelio nors šiaip seniai jau turėjo šitą darbą pradėt daryt, gerai, kad bent daro kokybiškai (iš pirmo žvilgsnio neprofesionalo akimi pažvelgus)
Antradienį Kauną pasiekė paskutinis iš 42 naujų troleibusų, o netrukus planuojama teikti paraišką „CIVITAS 3" projektui dėl 5 milijonų eurų paramos troleibusų parko atnaujinimui. Tačiau kol kas tik rengiama paraiška paramai gauti, o kada ji bus gauta – kol kas neaišku. Taip pat lieka neaišku kada bus tęsiami užstrigę troleibusų linijos tiesimo į Šilainius darbai.
Praėjusių metų birželio pabaigoje Kauno miesto taryba iš Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko nusprendė imti 15 milijonų eurų paskolą naujiems troleibusams pirkti. Kauno miesto savivaldybė paskolą turės grąžinti per 10 metų.
Žemagrindžius, visus keleiviniam transportui keliamus reikalavimus atitinkančius, neįgaliesiems pritaikytus troleibusus pagamino AB "Solaris" kartu su Čekijos firma "Cezelec". Troleibusams suteikiama 10 metų garantija.
Antradienį Kauną pasiekė paskutinis naujas troleibusas, o ateityje planuojama tęsti troleibusų parko atnaujinimą.
„Šiuo metu rengiama paraiška „CIVITAS 3" iniciatyvai ir prašysime bei tikimės gauti finansavimą naujų troleibusų įsigijimui. Iš ES tikimės gauti 5 milijonų eurų paramą troleibusų įsigijimui su 50 proc. kofinansavimu iš miesto pusės. Tai būtų apie 10 milijonų eurų ir būtų galima įsigyti 30 naujų troleibusų. Tačiau šiuo metu tik rengiama paraiška ir artimiausiu metu ji bus teikiama tarybai svarstyti ir šiandien pasakyti ar parama bus gauta yra ganėtinai anksti.
Bet kuriuo atveju, tai yra nepaskutiniai nauji troleibusai, kaip ir nepaskutiniai nauji autobusai, nes parkus miestui reikės atnaujinti. Tačiau kada tai įvyks - pasakyti dar anksti", - sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Kada troleibusai važiuos į Šilainius – neaišku
Kauno vadovai sutinka, kad būtina nutiesti troleibusų linijas į Šilainius, tačiau šie darbai stringa. AB "Autrolis" generalinis direktorius Algirdas Krivickas apgailestavo, kad miestas pasirinko kitus prioritetus.
„Praėjusiais metais buvo parengtas projektas (troleibusų linijai į Šilainius – DELFI) ir teiktas gauti paramai. Jis atitiko visus reikalavimus tik miesto buvo pasirinkti kiti prioritetai ir finansavimas buvo pasirinktas kitam objektui, o ne Šilainių linijos plėtimui. Manau šis projektas šiemet bus teikiamas pakartotinai. Jeigu bus palankūs sprendimai miesto vadovybės, tai bus tikimybė tęsti, nes pirmas žingsnis jau žengtas (troleibusai važiuoja Varnių gatve – DELFI), tai tikėtina kad žengus vieną žingsnį reikia žengti ir antrą, ir trečią", - sakė A.Krivickas
Antruoju etapu planuojama nutiesti troleibusų linijas į I ir II Šilainių mikrorajonus, taip sujungiant vienus didžiausių Kauno „miegamųjų" mikrorajonų su miesto centru.
Tačiau P.Kero teigimu, miestas savo lėšomis nepajėgus nutiesti troleibusų linijos į Šilainius.
„Projektas yra parengtas prieš keletą metų, jis yra teiktas tiek ES finansavimui, tiek valstybės investicinei programai, tačiau kol kas finansavimas jam nebuvo gautas. Jeigu miestui pavyktų gauti finansavimą šiam projektui, neabejoju, jis būtų įgyvendinamas, nes miestui savo lėšomis projektą įgyvendinti yra ganėtinai sudėtinga", - sakė P.Keras, kuriuo teigimu projekto įgyvendinimui reiktų apie 30 milijonų litų.
Dabar „Autrolis" eksplotuoja 171 troleibusą iš kurių 42 – nauji. Vidutinis troleibusų amžius siekia 14 metų, o ES šalyse važinėjantys troleibusai vidutiniškai pagaminti prieš 5-7 metus.
Kaune yra 16 troleibusų maršrutų, kurių bendras ilgis - 368,3 kilometrai.
ar pastebėjot, kauniečiai, kad mieste smarkiai gausėja linijuotų gatvių? man kažkaip akys dar nepripranta vis, atrodo, kad kažko per daug ant kelio nors šiaip seniai jau turėjo šitą darbą pradėt daryt, gerai, kad bent daro kokybiškai (iš pirmo žvilgsnio neprofesionalo akimi pažvelgus)
rimtai??? mano važinėjamais keliais matyt dar nespėjo subraižyt arba tiek pripratęs dėmesio nebekreipt, kad nepastebiu jau naujovių na, bet tikrai butų smagu, jei bent didesnėse gatvėse atsirastų linijos...
Kauno prieigose mezgamas naujas kelių tinklas
Susisiekimo ministerija paragino valdininkus kuo skubiau pateikti projektus
Arūnas Dambrauskas
LS korespondentas
2007-06-06
Pažadėjo užversti popieriais
Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius mano, kad Kaunas turi puikias galimybes pradėti tiesti svarbių kelių tinklą.
„Tačiau reikia mažiau kalbėti, o daugiau dirbti. Kol nebus pateikta reikalinga dokumentacija ir techniniai projektai, svajoti apie didžiules investicijas iš Europos Sąjungos neverta“, – vakar per susitikimą su Kauno miesto ir apskrities vadovais pabrėžė ministras. „Mes netrukus užversime jus visais reikalingais popieriais“, – pažadėjo ministrui Savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjas Saulius Lukošius.
Jei Kauno miesto ir apskrities valdininkų pažadai bus įvykdyti, Susisiekimo ministerija pasiryžusi paremti keletą didelių projektų, pagal kuriuos turėtų būti tiesiamas Karmėlavos aplinkkelis, su Islandijos plentu lygiagreti nauja greitkelio juosta, įrengtos įvažos iš Jonavos gatvės į greitkelį Vilnius – Klaipėda ir įvaža į „Via Baltika“ magistralę ties Č.Radzinausko tiltu.
Laukia projekto
„Padaryti šiuolaikinę ir patogią įvažą iš Jonavos gatvės į magistralę Vilnius – Kaunas būtų galima labai greitai.
Duokite įvažos techninį projektą, ir procesas labai sparčiai pajudės“, – patikino Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas.
Pasak sekretoriaus, jau aišku, kad Kaunui būtina turėti su Islandijos plentu lygiagrečią greitkelio juostą.
R.Gradauskas pasakojo, kad, pakilus virš Kauno sraigtasparniu, aiškiai matyti, jog miestas jau peržengė į kitą Islandijos plento pusę, todėl šioje magistralės atkarpoje jau keletą metų galiojantis greičio apribojimas niekada nebus panaikintas.
Susitikime su ministerijos atstovais dalyvavę Kauno meras Andrius Kupčinskas ir vicemeras Rimantas Mikaitis susitarė, kad naujų kelių Kauno prieigose tiesimo reikalai, šio mėnesio pabaigoje bus aptarti pačioje Susisiekimo ministerijoje.
Karmėlavoje – aplinkkelis
Didžiausios investicijos planuojamos į Karmėlavos aplinkkelį.
Net kelis aplinkkelio variantus pristatęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Audrius Tamolis teigė, kad pradėti aplinkkelio tiesimą skatina ir Karmėlavos oro uosto plėtra, dėl kurios nuolat didėja pro miestelį plūstančių automobilių srautas.
Įrengus apylanką, per parą ja pravažiuotų apie 23 tūkst. automobilių.
Aplinkkelis, kuris turėtų būti lygiagretus su dabartine pagrindine Karmėlavos gatve, nuo jos būtų nutolęs maždaug kilometrą į vakarų pusę.
Projekto vertė – apie 200 mln. litų.
A.Tamolis prognozavo, kad didžiausia kliūtis tiesiant aplinkkelį – gyventojų interesai.
„Atrodo, kad tiesiant apylanką teks nugriauti kelis gyvenamuosius namus. Be to, naujasis kelias drieksis netoli nuo kai kurių gyvenamųjų kvartalų.
Tie žmonės bus nepatenkinti, tačiau neabejoju, kad rasime būdų susitarti“, – vylėsi LAKD atstovas.
„Kuo greičiau raskite, delsti – nuostolinga, statybos brangsta dienomis“, – pastebėjo ministras.
Pasak Susisiekimo ministerijos sekretoriaus R.Gradausko, kelininkai skundžiasi, kad šiais laikais kelią nutiesti keliskart lengviau, nei susitarti su gyventojais, per kurių teritorijas tas kelias turi eiti.
Parengė atskirą planą
Karmėlavos aplinkkelis labai svarbus pastaruoju metus sparčiai besiplečiančiai Laisvajai ekonominei zonai (LEZ).
Kauno LEZ valdymo bendrovė vakar ministrui A.Butkevičiui pateikė viaduko statybos galimybių studiją ir ekonominį projekto pagrindimą.
Pagrindime teigiama, kad naujasis viadukas sumažintų avaringumą kelio atkarpoje ties Kauno LEZ.
„Nepastačius viaduko, prognozuojami transporto darbo laiko nuostoliai per metus sudarys dešimtis tūkstančių valandų, o per 20 metų transporto nuostolių dėl prastovų suma gali pasiekti 42 mln. litų dabartine verte“, – tvirtina studijos rengėjai.
Kauno prieigose mezgamas naujas kelių tinklas
Susisiekimo ministerija paragino valdininkus kuo skubiau pateikti projektus
Arūnas Dambrauskas
LS korespondentas
2007-06-06
Pažadėjo užversti popieriais
Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius mano, kad Kaunas turi puikias galimybes pradėti tiesti svarbių kelių tinklą.
„Tačiau reikia mažiau kalbėti, o daugiau dirbti. Kol nebus pateikta reikalinga dokumentacija ir techniniai projektai, svajoti apie didžiules investicijas iš Europos Sąjungos neverta“, – vakar per susitikimą su Kauno miesto ir apskrities vadovais pabrėžė ministras. „Mes netrukus užversime jus visais reikalingais popieriais“, – pažadėjo ministrui Savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjas Saulius Lukošius.
Jei Kauno miesto ir apskrities valdininkų pažadai bus įvykdyti, Susisiekimo ministerija pasiryžusi paremti keletą didelių projektų, pagal kuriuos turėtų būti tiesiamas Karmėlavos aplinkkelis, su Islandijos plentu lygiagreti nauja greitkelio juosta, įrengtos įvažos iš Jonavos gatvės į greitkelį Vilnius – Klaipėda ir įvaža į „Via Baltika“ magistralę ties Č.Radzinausko tiltu.
Laukia projekto
„Padaryti šiuolaikinę ir patogią įvažą iš Jonavos gatvės į magistralę Vilnius – Kaunas būtų galima labai greitai.
Duokite įvažos techninį projektą, ir procesas labai sparčiai pajudės“, – patikino Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas.
Pasak sekretoriaus, jau aišku, kad Kaunui būtina turėti su Islandijos plentu lygiagrečią greitkelio juostą.
R.Gradauskas pasakojo, kad, pakilus virš Kauno sraigtasparniu, aiškiai matyti, jog miestas jau peržengė į kitą Islandijos plento pusę, todėl šioje magistralės atkarpoje jau keletą metų galiojantis greičio apribojimas niekada nebus panaikintas.
Susitikime su ministerijos atstovais dalyvavę Kauno meras Andrius Kupčinskas ir vicemeras Rimantas Mikaitis susitarė, kad naujų kelių Kauno prieigose tiesimo reikalai, šio mėnesio pabaigoje bus aptarti pačioje Susisiekimo ministerijoje.
Karmėlavoje – aplinkkelis
Didžiausios investicijos planuojamos į Karmėlavos aplinkkelį.
Net kelis aplinkkelio variantus pristatęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Audrius Tamolis teigė, kad pradėti aplinkkelio tiesimą skatina ir Karmėlavos oro uosto plėtra, dėl kurios nuolat didėja pro miestelį plūstančių automobilių srautas.
Įrengus apylanką, per parą ja pravažiuotų apie 23 tūkst. automobilių.
Aplinkkelis, kuris turėtų būti lygiagretus su dabartine pagrindine Karmėlavos gatve, nuo jos būtų nutolęs maždaug kilometrą į vakarų pusę.
Projekto vertė – apie 200 mln. litų.
A.Tamolis prognozavo, kad didžiausia kliūtis tiesiant aplinkkelį – gyventojų interesai.
„Atrodo, kad tiesiant apylanką teks nugriauti kelis gyvenamuosius namus. Be to, naujasis kelias drieksis netoli nuo kai kurių gyvenamųjų kvartalų.
Tie žmonės bus nepatenkinti, tačiau neabejoju, kad rasime būdų susitarti“, – vylėsi LAKD atstovas.
„Kuo greičiau raskite, delsti – nuostolinga, statybos brangsta dienomis“, – pastebėjo ministras.
Pasak Susisiekimo ministerijos sekretoriaus R.Gradausko, kelininkai skundžiasi, kad šiais laikais kelią nutiesti keliskart lengviau, nei susitarti su gyventojais, per kurių teritorijas tas kelias turi eiti.
Parengė atskirą planą
Karmėlavos aplinkkelis labai svarbus pastaruoju metus sparčiai besiplečiančiai Laisvajai ekonominei zonai (LEZ).
Kauno LEZ valdymo bendrovė vakar ministrui A.Butkevičiui pateikė viaduko statybos galimybių studiją ir ekonominį projekto pagrindimą.
Pagrindime teigiama, kad naujasis viadukas sumažintų avaringumą kelio atkarpoje ties Kauno LEZ.
„Nepastačius viaduko, prognozuojami transporto darbo laiko nuostoliai per metus sudarys dešimtis tūkstančių valandų, o per 20 metų transporto nuostolių dėl prastovų suma gali pasiekti 42 mln. litų dabartine verte“, – tvirtina studijos rengėjai.
Idomu per kur tiksliai ta apvaziavima planuoja daryti. Kiek isivaizduoju, tai tik palei pakilimo taka imanoma.
Aplinkkelis, kuris turėtų būti lygiagretus su dabartine pagrindine Karmėlavos gatve, nuo jos būtų nutolęs maždaug kilometrą į vakarų pusę.
Kazkaip keistai cia. Tai ka per Kleboniski eis aplinkelis? Ir dar be to "lygiagretus"... Realiai mastant aplinkelis oro uostui, gautusi is rytu puses, ir turetu but nelygiagretus, o sudaryt V forma kartu su A6 magistrale. Priesingu atveju nematau aplinkelio prasmes.
Kazkaip keistai cia. Tai ka per Kleboniski eis aplinkelis? Ir dar be to "lygiagretus"... Realiai mastant aplinkelis oro uostui, gautusi is rytu puses, ir turetu but nelygiagretus, o sudaryt V forma kartu su A6 magistrale. Priesingu atveju nematau aplinkelio prasmes.
Cia radau kitame saltinyje http://krs.lt/index.php?-50009310 :"Jau dabar aišku, kad visiems gyventojams neįtiksime – aplinkkelis drieksis netoli kai kurių gyvenamųjų kvartalų“, – sakė A. Tamolis. Planuojamas aplinkkelis Karmėlavą turėtų aplenkti iš rytų. Ministro teigimu, šio aplinkkelio tiesimas įtrauktas į krašto kelių programą 2007−2013 m. "
Tai gal bus du aplinkeliai: vienas is rytu, kitas is vakaru.
Pritarta Vilijampolės tilto kapitalinio remonto projekto įgyvendinimui
2007-06-21
Siekiant gauti lėšas iš Valstybės biudžeto, Kauno miesto Taryba birželio 21 d. (ketvirtadienį) vykusio posėdžio metu pritarė Kauno miesto savivaldybės investicijų projekto „Vilijampolės tilto Kaune kapitalinis remontas" įgyvendinimui.
Gavus lėšas iš Valstybės biudžeto, bus atliktas dar 1960 metais pastatyto Vilijampolės tilto kapitalinis remontas.
Parengtame Vilijampolės tilto Kaune kapitalinio remonto projekte numatoma: nuardyti esamą tilto paklotą, nuardyti atramas; išmontuoti turėklus, troleibusų ir apšvietimo stulpus; suremontuoti perdangą ir atramas; įrengti naują paklotą, šalitilčius, sumontuoti atnaujintus turėklus; sutvarkyti važiuojamąją dalį, deformacinius pjūvius; sutvarkyti prietiltinę dalį; suremontuoti ir įrengti naujus tarnybinius laiptus.
Comment