Man rodos pradėjo jonavos gatvę tvarkyti (nuo greitklio pusės, prie šviesoforo šį rytą dirbo kelininkai).
Taip pat tvarkomos baisios duobės J. Lukšos-Daumanto gatvėje.
Man rodos pradėjo jonavos gatvę tvarkyti (nuo greitklio pusės, prie šviesoforo šį rytą dirbo kelininkai).
Taip pat tvarkomos baisios duobės J. Lukšos-Daumanto gatvėje.
Jonavos g. tai jau šuliniai apskutinėti-paruošti, matyt kad ruošiasi asfaltavimui.
Tiesa, kai kurie lietaus kolektorių dangčiai jau sutvarkytoj atkarpoj atrodo kraupiai įdubę. Galima ratus pamesti, tad reik tikėtis, kad sutvarkys ir juos.
Elektrėnų gatvėje lietaus kolektorių dangčius sutvarkė po asfaltavimo.
Elektrėnų gatvėje lietaus kolektorių dangčius sutvarkė po asfaltavimo.
Taip. Vakar važiavau, tai mačiau, kad ir Šiaurės prospekte išpjaustinėtas aplink dangčius asfaltas. Žinoma, galėjo tą padaryti ir asfaltuojant, nereiktų gadinti naujo asfalto.
Taip. Vakar važiavau, tai mačiau, kad ir Šiaurės prospekte išpjaustinėtas aplink dangčius asfaltas. Žinoma, galėjo tą padaryti ir asfaltuojant, nereiktų gadinti naujo asfalto.
Va būtent. Apie ką aš nuo pat pradžių rašiau.. Kažkoks visiškas neūkiškumas mieste.
cia gal truputi ne i tema, bet shita naujiena apie Jonavos gatves remonta buvo ideta ir i Kas vyksta Kaune FB profili.
zemiau yra kai kurie savo tupumu svaiginantys komentarai. nejaugi mes gyvename tarp tokiu debilu?
"as nesuprantu sunku nujimt sena asfalta ir uzdet nauja? Ne kam gi , geriau asfalta ant asfalto. Jugi lietuva"
"Pagal nuotraukas tai tik lopu dengimas, jeigu cia kapitalinis tai patyliu"
"galima dziaugtis, bet kad Jonavos gatvej taip sutaise, kad kas 50 metru kaip per gulincius policininkus reik vaziuot, keistai labai asfaltuoja, kam taip aukstai iskelia ?"
"Bent jau tie lopai butu neiskile virs visko,dabar kaip per gelezinkelio begius vaziuot reikia"
"Jooo, lopais dengia ir tyčiojasi patys iš savęs.."
"Važiavau jonavos g ir ten naujai užlietas sluoksnis ant senojo , tiesiog toks vaizdas ,kad niekas nebuvo padaryta tiesiog atvažiavo ir užliejo sluoksni ir jis žymiai aukščiau pakiles plėmas kažkoks, čia pokštas?"
"Kaip visuomet,atliks vizualine apgaule, o saibas pasdalins tarp saves keli asmenys, o jus liaudis toliau mokesit uz kelius ir juose lauzysit savo masinas, nes turim ,,super seima,, kuriam viskas pochui"
"Nieko sau..... ot gražu bus uzlopyta gatve"
"tai kad vien tik lopa ant lopo daro daugiau nieko, per tuos lopus kaip per linksmuosius kalnelius važinėji, ypač nusileidus nuo jonavos g kalno ir važiuojant į kleboniškį."
"ot tai remontas - lopus delioja ir tiek"
"nu tai kad nelabai čia asfaltuojamas jis, uždėjo asfaltą ant asfalto, vėl išdaužė ir neaišku ką toliau darys. o kad 5mln lt.... tai sekat pasakas, čia mašinos labiau skraido nei per duobes."
"Siandien keikiausi keturauksciais per ta "remontuojama" gatve vaziuodama.. pinigu plovykla totali. Lopais dengtu tai pasaka butu, o cia ant virsaus pila, suliniai krateriais pavirto. Cia panasiai kaip kazkada kelia i kacergine "remontavo". Poto viska nuskust turejo ir perdaryt.."
"Tai kad moliai esa jie iškabina metra ant metro ir deda nauja sutvarkykit pilnai kelius o ne lopais tiktai taip tas ir kelias hujovas pas mus"
"visa jonavos gatve naujai klos?"
"Žiauriai smagu kratytis, kalnais prilopytoj Jonavos gatvėj pagarba"
Šį savaitgalį bus pradėti vienos judriausių miesto gatvių – Jonavos g. kapitalinio kelio dangos remonto darbai. Planuojama, jog naudojant karšto regeneravimo technologiją „Remix plus“ nuo Kleboniškio g. iki P. Vileišio tilto žiedo einančią 4,3 kilometrų ilgio Jonavos gatvės atkarpą pavyks sutvarkyti iki spalio pradžios.
5,1 mln. Lt kainuosiančios itin svarbios miesto susisiekimo arterijos remonto metu bus išasfaltuotas daugiau nei 100 tūkst. kv. m. gatvės plotas.
Pastarąsias savaites Jonavos g. buvo lyginamas gatvės profilis, žemesnės kelio vietos padengtos asfaltbetonio danga, siekiant užtikrinti tinkamus nuolydžius bei pasiruošti kapitaliniam gatvės remontui.
„Vairuotojai tikrai neturėtų išsigąsti šiuo metu Jonavos gatvėje atsiradusių asfaltbetonio dangos lopų, tai išlyginamieji gatvės sluoksniai skirti sulyginti išsibangavusią dangą ir ją paruošti „Remix“ technologiją naudojančiai mašinai, kuri darbus pradės šeštadienį, kuomet mieste sumažėja transporto srautai“, - sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
<...>
Pradėti Šiaurės pr. ir Sukilėlių pr. sankryžos tvarkybos darbai taip pat įsibėgėja. Jų metu bus įrengti nauji šviesoforai, įvažos į planuojamą statyti prekybos centrą, taip pat atsiras papildoma trečia eismo juosta Šiaurės pr. įkalnėje atliekantiems dešinįjį posūkį į Sukilėlių pr.
Šiuo metu klojami kabeliai šviesoforams, įrengti eismo kryptis skiriančios saugumo salelės bortai. Visi šie darbai atliekami minėtą prekybos centrą statysiančios UAB „Rivona” lėšomis.
Nera tas Jonavos g. remontas tobulas, juolab, kad nera net pagrindo po asfaltu. Bet negali nesutikt, geriau nei nieko, o kaip uz 5mln, tai dar labai neblogas rezultatas. Kadanors ir normaliai sutvarkys, reik tiketis, kad daugiau Kauno gatviu taip aptvarkys
Tik tiek, kad tas gatvės remontas neturėtų baigtis vien asfaltu. Turėtų ir bordiūrus tvarkyt, įrengti saugumo saleles arba apskritai atskirti eismo kryptis. Prie to pačio ir kairį posūkį iš Kalpoko g. galėtų padaryt stacionarų, o ne laikiną. Nes tos 6 juostos nėra racionaliai išnaudotos.
Viska ten gerai daro, kad zmones neprotaujantis ir nesupranta kas vyksta. Islies ta gatve visa naujai o tuos lopus gi dejo kad tas daubas panaikint kur vaziuojant dideliu greiciu atrodo pasoksi i ora.... dabar svarbiausia kad sulinius suleistu lygiai nes kaune suliniai tai blogiau nei duobe
tas remixas dar ir sena sluoksni atkaitina, is esmes gaunas gan neblogas monolitas. toks remontas laikys 8-10 metu, kaip uz tokius pinigus ir esama situacija - labai gerai.
/\ manau, kad dabartinėje situacijoje, kai gatves reikia remontuoti kuo skubiau, nes laukti tiesiog nebėra kada, tokių gatvių kaip jonavos, tunelio apkrovimai nežmoniški, o danga atsiprašant šūdina, pinigų pilniems kapitaliniams remontams nėra, tokia taktika manau labai teisinga, nes prailgins gatvių tarnavimą bent kokiais 5 metais, o tuo laikotarpiu bus galima sutvarkyti visai tragiškas gatves (verkių, raudondvario etc), kurioms remix metodo jau niekaip nepavyktų pritaikyti, o tuomet generalinei rekonstrukcijai būtų galima siūlyti šias gatves. Pažiūrinėjau youtube klipukus apie tą remix metodą, tai vyrauja danija, vokietija tarp dažnai šį metodą naudojančių, todėl manau, kad ir pas mus suveiks neblogai. Kas liūdniausia šiais metais, kad sudegė ta senoji ir buvo gaištamas laikas remontui, nors kaip sakoma nėra to blogo kas neišeitų į gerą - užtat nupirko naujesnę ir geresnę
Nu dėl naujesnės ir geresnės tai... Kiek žinau jai yra 18 metų. Iš jų 10 stovėjo nenaudojama ir surudijus. Visą mėnesį kauno tiltų darbuotojai gramdė suakmenėjusias rūdis ir seną asfaltą prikepusį
1/6
Apynaujis, vienintelis toks Lietuvoje asfalto klojimo kombainas jau penktadienį turėtų išriedėti į duobėtas Kauno gatves. N.Povilaičio nuotr. Beveik naujas asfaltavimo agregatas Kauną pasiekė prieš kelias savaites. Iki šiol darbininkai derino jo mazgus, dvi didžiules dujų talpyklas turintį, liepsna ir pragarišku karščiu alsuojantį monstrą ruošė rimtam darbui.
Naująjį pirminį „Kauno tiltų“ darbuotojai ketvirtadienį išbandė savame kieme – asfaltavo nemažą jo dalį. Pakoregavus kai kuriuos vienintelio ne tik Kaune, bet ir Lietuvoje asfaltavimo kombaino parametrus, jau penktadienį tikimasi su juo išvažiuoti į beviltiškai duobėtas Kauno gatves.
Remontuoti gatves naudojant karšto regeneravimo technologiją – kur kas pigiau. Sąnaudos sumažėja, nes senasis asfalto sluoksnis yra įkaitinamas infraraudonaisiais spinduliais, nuskutamas ir naudojamas klojant naująją dangą. Ant jos papildomai klojamas apie 2,5 – 3 centimetrų asfaltbetonio sluoksnis.
Savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ turėjo suremontuoti nemažai Kauno gatvių, tačiau planams pakišo koją apmaudi klaida.
Birželio mėnesį dirbant Amalių rajone, asfaltavimo įrenginys kliudė dujų šulinį ir jį pažeidė. Nuo pragarišką karštį spinduliuojančių asfalto šildytuvų netrukus įsiplieskė ugnis.
Nors darbininkai bandė išgelbėti itin brangų asfaltavimo įrenginį, netrukus jį apgobė liepsnos, sprogo talpyklose laikytos dujos. Kaune nuo 1995 metų tarnavęs modernią karšto regeneravimo technologiją naudojantis „Remix Plus“ įrenginys visiškai sudegė.
Lrytas.lt žinioms, paskaičiavus kiek kainuotų sudegusios įrangos remontas, nuspręsta pinigus investuoti nusiperkant naują įrenginį.
Visiškai nauju jo vadinti negalima, šis monstras kelias savaites buvo naudotas Vokietijoje.
Bendrovės atstovai neatskleidžia, kiek kainavo Vokietijos įmonės „Wirtgen“ pagamintas įrenginys.
ir žiūrint į nutraukas nu kažkaip nepanaši man ta mašina į 10 metų nenaudotą ir surūdijusią...
Comment