Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.kaunas.lt/index.php?4214440975
    Occupation: igra na balalaikach v traktirach

    Comment


      Kauno miesto gatvėse – pats darbymetis

      Gaila, nėra minima, kada pasidės tunelio g., Mindaugo pr. kapitaliniai remontai. Reik tikėtis, nereiks kitų metų laukti.

      Comment


        Vakar apsukau Zaliakalnio turgu per Kapsu gatve, nes Zanavyku perkasta, tikras minu laukas ten iki Zarasu gatves, kaip iki tiek galima leisti gatvei nusideveti???? Sunku patiketi, kad tokia galima rasti Kauno centre, ala prestiziniame rajone
        Ir tokiu manau ne viena ten.
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Siulau nuvažiuoti į Švenčionių g , va ten tai gatvė kuri miestui kelia gėda...

          Comment


            Daug tų prastų gatvelių Žaliakalnyje yra, bet reik suprast, kad visų sutvarkyt iki blizgesnio finansiškai neįmanoma, todėl prioritetai skiriami intesyvesniu eismu pasižyminčiom gatvėm, o kokia nupiepus gatvelė net ir prestižiniaim rajone (nors Zanavykų turgaus rajoną sunku pavadint prestižiniu ) kuria važinėja tik aplinkinių namų (net nedaugiabučių) gyventojai tikrai nesulaukia dėmesio, kas iš pricipo yra teisinga.
            Kai neliks duobių gatvėse kur važiuoja tūkstančiai miestiečių kasdien, tada galės tvarkyt tas kur važiuoja tik šimtai ar dešimtys. Kapsų gatvė tikrai nėra intensyviai važinėjama ir yra labiau nusipelnusių remonto gatvių (kad ir ta Švenčionių).

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą
              Daug tų prastų gatvelių Žaliakalnyje yra, bet reik suprast, kad visų sutvarkyt iki blizgesnio finansiškai neįmanoma, todėl prioritetai skiriami intesyvesniu eismu pasižyminčiom gatvėm, o kokia nupiepus gatvelė net ir prestižiniaim rajone (nors Zanavykų turgaus rajoną sunku pavadint prestižiniu ) kuria važinėja tik aplinkinių namų (net nedaugiabučių) gyventojai tikrai nesulaukia dėmesio, kas iš pricipo yra teisinga.
              Kai neliks duobių gatvėse kur važiuoja tūkstančiai miestiečių kasdien, tada galės tvarkyt tas kur važiuoja tik šimtai ar dešimtys. Kapsų gatvė tikrai nėra intensyviai važinėjama ir yra labiau nusipelnusių remonto gatvių (kad ir ta Švenčionių).
              Nelabai sutinku. Gal kapitaliniam remontui ir nesukrapšto pinigų, bet bent jau avarines duobes privalo užtaisyti.

              Comment


                Na šiaip biudžetas yra ribotas dalykas ir jei jo užtenka tik pagrindinių gatvių tvarkymui, tai apie kraterių lopyma kažkur kitur galit pamiršt.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Lopai problemų neišspręs Šiaip visalaik buvau už tai, kad mažiau gatvių suremontuot užtat suremontuoti ne lopant (visvien po normalios ziemos atsiras keturios naujos aplink lopą), o normaliai atkarpom remontuojant. Gal nebūtinai rekonstruojant kapitališkai, tačiau dangą klojant vientisai kaip Ašigalio g.

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    Lopai problemų neišspręs Šiaip visalaik buvau už tai, kad mažiau gatvių suremontuot užtat suremontuoti ne lopant (visvien po normalios ziemos atsiras keturios naujos aplink lopą), o normaliai atkarpom remontuojant. Gal nebūtinai rekonstruojant kapitališkai, tačiau dangą klojant vientisai kaip Ašigalio g.
                    Kad geriau, tai faktas, bet situacija tokia, kad biudžetas ribotas, tai bent kraterius užlopytų laikinai.

                    Comment




                      Taip atrodod Zarsu gatvė šiandien. Baisi.

                      Comment


                        O tai kodėl nesiunti nuotraukos i miesto savivaldybę? Jug jie nežino šalutinių gatvių kurios yra duobėtos nes jomis tiesiog nevažiuoja.

                        Comment


                          Logiška, kad pirmumas didelėms tranzitinėms gatvėms, bet krateriai turi būti užlopyti visose. Tos iš pažiūros šalutinės gatvelės tampa svarbiomis kai kažkas įvyksta pagrindinėse, pvz. dabar K.Petrausko remontą reikia apvažiuoti būtent mažomis. Iš kitos pusės, remontuojamos tokios kaip Gerulaičio (visiškas užribis). Veiverių g. (atkarpa tarp prekybos centro „Maxima” ir miesto ribos) planuojama kapitaliai sutvarkyti, nors ten danga dar pakankamai gera (kaip tik šiandien važiavau). Palyginimui, pagrindinė Vilijampolės gatvė (Raudondvario plentas) - kažkoks nerealus lopų lopynas - važiuojant krato kaip žvyrkeliu... Gerai, kad ji planuose, bet reikėjo tvarkyti jau pries 10 metų. Ar pagrindinė Petrašiūnų gatvė (R.Kalantos) - danga ten nebloga, bet kiekvienas šulinys kaip duobė (tiesa, mačiau, ten baisiausius šulinius jau tvarko).
                          O didžiausias 'machas' padarytas su Juozapavičiaus pr., bloga ten buvo gatvė, bet dabar kapitaliai puikiai sutvarkyta, ir tada išgriautas tiltas, taigi tuo gėriu gali naudotis tik nedaug Šančių gyventojų. Argi nelogiška buvo tuo pačiu metu uždaryt gatvę ir tiltą remontui???
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            va straipsnis apie tą naująją asfaltavimo mašiną, kuri asfaltuoja remix plus metodu. Suneramino sakinys, kad sudegusi mašina turėjo išasfaltuoti nemažai Kauno gatvių, bet sudegė... tai įdomu, ar čia filadelfijai nepasidomėję parašė nepaklausę valdininkų, ar tikrai planai atsideda ateičiai? iš kitos pusės - dar bent 3 mėnesiai tinkamų orų kelio darbams, galima laabai daug nuveikti kasdien dirbant, o ne š malant

                            http://auto.lrytas.lt/radaras/i-kaun...m#.U9T0AOOJfrd

                            Comment


                              Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                              va straipsnis apie tą naująją asfaltavimo mašiną, kuri asfaltuoja remix plus metodu. Suneramino sakinys, kad sudegusi mašina turėjo išasfaltuoti nemažai Kauno gatvių, bet sudegė... tai įdomu, ar čia filadelfijai nepasidomėję parašė nepaklausę valdininkų, ar tikrai planai atsideda ateičiai? iš kitos pusės - dar bent 3 mėnesiai tinkamų orų kelio darbams, galima laabai daug nuveikti kasdien dirbant, o ne š malant

                              http://auto.lrytas.lt/radaras/i-kaun...m#.U9T0AOOJfrd
                              Keistai interpretuoji Aišku, kad asfaltuos. Ana turėjo išasfaltuoti, bet sudegė. Paprastas sakinys be jokios užuominos, kad nebeasfaltuos nauja.
                              Ps: makulatūra negali be perdėtų įkandimo Kaunui, šįkart su "beviltiškai duobėtomis gatvėmis". Šlykštu kaip propagandą pila ir įvaizdį formuoja metai iš metų šitas bulvarinis skaitalas.

                              Comment


                                /\ aš turėjau omeny kad gali nesuspėti visko, ką planavo. Nors gerai pasistengus turbūt įmanoma pasivyti grafiką

                                Comment


                                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                  /\ aš turėjau omeny kad gali nesuspėti visko, ką planavo. Nors gerai pasistengus turbūt įmanoma pasivyti grafiką
                                  Supratau, bet a6 nematau kurioje vietoje taip interpretuoti galima. Mano akimis ten tiesiog paprastai paminėjo, kad tą turėjo padaryti ana ma6ina, bet sudegė. Taigi dabar tą padarys nauja.
                                  Aišku, kad gali nesuspėti, mes patys galime svarstyti, visgi atsilikimas yra. Bet tikrai ne tą turėjo mintyje filadelfijus.

                                  Comment


                                    Šiandien vėl remontuojama Chemijos g. nuo Ateities pl. iki Technikos g., kur viskas buvo sustoję nuo anos avarijos.

                                    P.S. Pragarišku debilumu alsuojanti rašTliava išriedėjo į beviltiškai dalbajobiškus lTrydos puslapius. Durnaliūga susprogdino tešlagalviškumo bombą.

                                    Comment


                                      Bendrovės „Kauno tiltai“ vadovų teigimu, siekiant pasivyti gatvių tvarkymo grafikus, naujasis „Remix Plus“ technologiją naudojantis įrenginys dirbs keliomis pamainomis.


                                      Naujasis aparatas yra modernesnis už senąjį, tad ir darbai paspartės

                                      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/07/2...#ixzz38lW4aLcs

                                      Comment


                                        2014-07-27 Stovėjimo aikštelė Partizanų g. 160







                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Na va dabar kitas reikalas po tokių naujienų :-) aišku va čia Kauno liberalai apsilankę tam laboratorijų centre kur tiria gatvių kokybę, po to eilinį kartą varė ant valdžios, kad toks asfaltavimas problemą tik nukels keliems metams į priekį, nes daugumai gatvių reikia remonto iš pagrindų. Tačiau esu linkęs manyti kad dabartinėmis sąlygomis bet koks kokybiškas asfaltavimas yra sveikintinas ir svarbus mums visiems, daug važinėjantiems bet kokiu transportu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X