Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kauno miesto gatvėse – pats darbymetis
Gaila, nėra minima, kada pasidės tunelio g., Mindaugo pr. kapitaliniai remontai. Reik tikėtis, nereiks kitų metų laukti.
Comment
-
Vakar apsukau Zaliakalnio turgu per Kapsu gatve, nes Zanavyku perkasta, tikras minu laukas ten iki Zarasu gatves, kaip iki tiek galima leisti gatvei nusideveti???? Sunku patiketi, kad tokia galima rasti Kauno centre, ala prestiziniame rajone
Ir tokiu manau ne viena ten.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Daug tų prastų gatvelių Žaliakalnyje yra, bet reik suprast, kad visų sutvarkyt iki blizgesnio finansiškai neįmanoma, todėl prioritetai skiriami intesyvesniu eismu pasižyminčiom gatvėm, o kokia nupiepus gatvelė net ir prestižiniaim rajone (nors Zanavykų turgaus rajoną sunku pavadint prestižiniu ) kuria važinėja tik aplinkinių namų (net nedaugiabučių) gyventojai tikrai nesulaukia dėmesio, kas iš pricipo yra teisinga.
Kai neliks duobių gatvėse kur važiuoja tūkstančiai miestiečių kasdien, tada galės tvarkyt tas kur važiuoja tik šimtai ar dešimtys. Kapsų gatvė tikrai nėra intensyviai važinėjama ir yra labiau nusipelnusių remonto gatvių (kad ir ta Švenčionių).
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąDaug tų prastų gatvelių Žaliakalnyje yra, bet reik suprast, kad visų sutvarkyt iki blizgesnio finansiškai neįmanoma, todėl prioritetai skiriami intesyvesniu eismu pasižyminčiom gatvėm, o kokia nupiepus gatvelė net ir prestižiniaim rajone (nors Zanavykų turgaus rajoną sunku pavadint prestižiniu ) kuria važinėja tik aplinkinių namų (net nedaugiabučių) gyventojai tikrai nesulaukia dėmesio, kas iš pricipo yra teisinga.
Kai neliks duobių gatvėse kur važiuoja tūkstančiai miestiečių kasdien, tada galės tvarkyt tas kur važiuoja tik šimtai ar dešimtys. Kapsų gatvė tikrai nėra intensyviai važinėjama ir yra labiau nusipelnusių remonto gatvių (kad ir ta Švenčionių).
Comment
-
Lopai problemų neišspręs Šiaip visalaik buvau už tai, kad mažiau gatvių suremontuot užtat suremontuoti ne lopant (visvien po normalios ziemos atsiras keturios naujos aplink lopą), o normaliai atkarpom remontuojant. Gal nebūtinai rekonstruojant kapitališkai, tačiau dangą klojant vientisai kaip Ašigalio g.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąLopai problemų neišspręs Šiaip visalaik buvau už tai, kad mažiau gatvių suremontuot užtat suremontuoti ne lopant (visvien po normalios ziemos atsiras keturios naujos aplink lopą), o normaliai atkarpom remontuojant. Gal nebūtinai rekonstruojant kapitališkai, tačiau dangą klojant vientisai kaip Ašigalio g.
Comment
-
Logiška, kad pirmumas didelėms tranzitinėms gatvėms, bet krateriai turi būti užlopyti visose. Tos iš pažiūros šalutinės gatvelės tampa svarbiomis kai kažkas įvyksta pagrindinėse, pvz. dabar K.Petrausko remontą reikia apvažiuoti būtent mažomis. Iš kitos pusės, remontuojamos tokios kaip Gerulaičio (visiškas užribis). Veiverių g. (atkarpa tarp prekybos centro „Maxima” ir miesto ribos) planuojama kapitaliai sutvarkyti, nors ten danga dar pakankamai gera (kaip tik šiandien važiavau). Palyginimui, pagrindinė Vilijampolės gatvė (Raudondvario plentas) - kažkoks nerealus lopų lopynas - važiuojant krato kaip žvyrkeliu... Gerai, kad ji planuose, bet reikėjo tvarkyti jau pries 10 metų. Ar pagrindinė Petrašiūnų gatvė (R.Kalantos) - danga ten nebloga, bet kiekvienas šulinys kaip duobė (tiesa, mačiau, ten baisiausius šulinius jau tvarko).
O didžiausias 'machas' padarytas su Juozapavičiaus pr., bloga ten buvo gatvė, bet dabar kapitaliai puikiai sutvarkyta, ir tada išgriautas tiltas, taigi tuo gėriu gali naudotis tik nedaug Šančių gyventojų. Argi nelogiška buvo tuo pačiu metu uždaryt gatvę ir tiltą remontui???As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
va straipsnis apie tą naująją asfaltavimo mašiną, kuri asfaltuoja remix plus metodu. Suneramino sakinys, kad sudegusi mašina turėjo išasfaltuoti nemažai Kauno gatvių, bet sudegė... tai įdomu, ar čia filadelfijai nepasidomėję parašė nepaklausę valdininkų, ar tikrai planai atsideda ateičiai? iš kitos pusės - dar bent 3 mėnesiai tinkamų orų kelio darbams, galima laabai daug nuveikti kasdien dirbant, o ne š malant
http://auto.lrytas.lt/radaras/i-kaun...m#.U9T0AOOJfrd
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąva straipsnis apie tą naująją asfaltavimo mašiną, kuri asfaltuoja remix plus metodu. Suneramino sakinys, kad sudegusi mašina turėjo išasfaltuoti nemažai Kauno gatvių, bet sudegė... tai įdomu, ar čia filadelfijai nepasidomėję parašė nepaklausę valdininkų, ar tikrai planai atsideda ateičiai? iš kitos pusės - dar bent 3 mėnesiai tinkamų orų kelio darbams, galima laabai daug nuveikti kasdien dirbant, o ne š malant
http://auto.lrytas.lt/radaras/i-kaun...m#.U9T0AOOJfrd
Ps: makulatūra negali be perdėtų įkandimo Kaunui, šįkart su "beviltiškai duobėtomis gatvėmis". Šlykštu kaip propagandą pila ir įvaizdį formuoja metai iš metų šitas bulvarinis skaitalas.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ aš turėjau omeny kad gali nesuspėti visko, ką planavo. Nors gerai pasistengus turbūt įmanoma pasivyti grafiką
Aišku, kad gali nesuspėti, mes patys galime svarstyti, visgi atsilikimas yra. Bet tikrai ne tą turėjo mintyje filadelfijus.
Comment
-
Bendrovės „Kauno tiltai“ vadovų teigimu, siekiant pasivyti gatvių tvarkymo grafikus, naujasis „Remix Plus“ technologiją naudojantis įrenginys dirbs keliomis pamainomis.
Naujasis aparatas yra modernesnis už senąjį, tad ir darbai paspartės
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/07/2...#ixzz38lW4aLcs
Comment
-
Na va dabar kitas reikalas po tokių naujienų :-) aišku va čia Kauno liberalai apsilankę tam laboratorijų centre kur tiria gatvių kokybę, po to eilinį kartą varė ant valdžios, kad toks asfaltavimas problemą tik nukels keliems metams į priekį, nes daugumai gatvių reikia remonto iš pagrindų. Tačiau esu linkęs manyti kad dabartinėmis sąlygomis bet koks kokybiškas asfaltavimas yra sveikintinas ir svarbus mums visiems, daug važinėjantiems bet kokiu transportu
Comment
Comment