Vaidošiau - tarp Statybos fakulteto ir stadiono yra asfaltuotas kelias, užimantis visą laisvą plotą. O gremžti žemes ir artinti aikštelę prie stadiono (iš tikrųjų tai norint pastatyti naują aikštelę automobiliams, reikėtų ją tiesiog atremti vienu galu į stadioną) nemanau, kad realu. Be to, žinant mūsų studentų ir daugumos kitų vairuoklių būdą, man visiškai aišku, kad tokiu atveju mašinos būtų statomos tiesiog stadione. Ne, geriau jau pėsčiomis pavaikščioti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Čia visi svaigsta dėl tramvajaus (metro?), gal ir Kaune reikia kelti tokią idėją? Pavyzdžiui, nuo Karmėlavos oro uosto per visą Savanorių prospektą iki Laisvės alėjos. Po to per visą Karaliaus Mindaugo pr., per žemutinius Šančius iki Panemunės tilto, arba visas Šiaurės prospektas, per Pramonės pr. iki stoties. Būtų greitas miegamųjų rajonų susisiekimas su centru, su oro uostu, sumažėtų automobilių kamščių, oras pasidarytų grynesnis.
Būtų ne žiedinė sistema, bet linijinė.
Talinas turi apie 400,000 gyventojų, panašiai kaip Kaunas ir turi tramvajų.
Comment
-
Taline to tramvajaus nedaug yra. Tik keli maršrutai. Nedaug ir troleibusų.
Kaunas turi labai gerai išplėtotą troleibusų maršrutų tinklą!
Kol kas nemanau, kad Kaune būtų reikalingas tramvajus. Geriau plėtoti troleibusų maršrutus, atnaujinti parką, kas ir daroma- nauji troleibusai, kontaktinis tinklas link Šilainių.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTaline to tramvajaus nedaug yra. Tik keli maršrutai. Nedaug ir troleibusų.
Kaunas turi labai gerai išplėtotą troleibusų maršrutų tinklą!
Kol kas nemanau, kad Kaune būtų reikalingas tramvajus. Geriau plėtoti troleibusų maršrutus, atnaujinti parką, kas ir daroma- nauji troleibusai, kontaktinis tinklas link Šilainių.
Comment
-
Kažkur buvo rašyta, kad pvz. planuojamame Panemunės tilte bus numatyta ir galimybė tiesti trasą bėginiam transportui. Čiurlionio, Varnių tiltai taip pat manau pakankamai platūs ... Žodžiu kai kas galvoja apie perspektyvąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažkur buvo rašyta, kad pvz. planuojamame Panemunės tilte bus numatyta ir galimybė tiesti trasą bėginiam transportui. Čiurlionio, Varnių tiltai taip pat manau pakankamai platūs ... Žodžiu kai kas galvoja apie perspektyvą
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąČia visi svaigsta dėl tramvajaus (metro?), gal ir Kaune reikia kelti tokią idėją? Pavyzdžiui, nuo Karmėlavos oro uosto per visą Savanorių prospektą iki Laisvės alėjos. Po to per visą Karaliaus Mindaugo pr., per žemutinius Šančius iki Panemunės tilto, arba visas Šiaurės prospektas, per Pramonės pr. iki stoties. Būtų greitas miegamųjų rajonų susisiekimas su centru, su oro uostu, sumažėtų automobilių kamščių, oras pasidarytų grynesnis.
Būtų ne žiedinė sistema, bet linijinė.
Talinas turi apie 400,000 gyventojų, panašiai kaip Kaunas ir turi tramvajų.
Na bet siaip ar taip, visos sitos kalbos su realiais projektais turbut bendro turi nedaug, cia daugiau rinkiminiai triukai tai gal ir gerai, kad bent jau Kaune niekas del to is tuscio i kiaura nepilsto.
Beje, Ryga tikrai yra lygumoje, del Talino tiksliai nepamenu, bet ten turbut tramvajus irgi tik toje dalyje kur lyguma.
Comment
-
Šiaip Kaune viešojo transporto sistema išvystyta gerai, bent man pakanka. Į bet kurią miesto vietą galima patekt jei ne tiesiogiai, tai su vienu persėdimu - tereikia gerai žinot visus autobusų ir troleibusų maršrutus o mikriukai tai išvis gerai - nuveža tiesiogiai beveik į kurią tik nori vietą. Sutinku su music, kad Kaune troleibusų maršrutų tinklas išlėtotas labai gerai - iš Raudondvario pl. į centrą, Savanorių pr. Iš Petrašiūnų į Urmą, centrą, Sananorių pr., Klinikas. Iš Eigulių į centrą, Savanorių pr., Urmą. Iš Panemunės į centrą, Klinikas. Ko gi dar reikia? O dėl tramvajaus - Kaunas konservatyvesnis miestas, turintis tam tikrą kultūros paveldo dvasią, Kaunas labai skiriasi nuo Kauno, manau tramvajus šiek tiek sugadintų tą vaizdą (juk jei darytų tramvajų, tai tą modernųjį, o jis nelabai tiktų prie Kauno). Man patinka kaip yra tik gal mikriukų galėtų sumažėt.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO dėl tramvajaus - Kaunas konservatyvesnis miestas, turintis tam tikrą kultūros paveldo dvasią, Kaunas labai skiriasi nuo Kauno, manau tramvajus šiek tiek sugadintų tą vaizdą (juk jei darytų tramvajų, tai tą modernųjį, o jis nelabai tiktų prie Kauno). Man patinka kaip yra
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimą", Kaunas labai skiriasi nuo Kauno, " !?!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Greitojo tramvajaus Vilnius-Kaunas modelis lyg ir eina į realybę... Lietuvos geležinkeliai įsigys 2 dviaukščius elektrinius greituosius traukinius, kurie nuo 2008 m. (nepamenu kurio mėn.) važinės maršrutu Kaunas-N.Vilnia vietoj dabartinių šiame maršrute esančių elektrinių senukų Traukinys nuvažiuos per 50 min. Plačiau delfyje buvo prieš savaitę ar dvi...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kalbant apie viešojo susisiekimo gerinimą mieste, tai kam tas tramvajus, vis tiek nesurinktų žmonių... Nebent reiktų nuimt autikų ir trulikų maršrutus tose vietose... Bent kol Kaunas nesiplės taip sparčiai kaip Vilnius, tai Kaunui nereiks jokio tramvajaus, pakaks troleibusų, autobusų ir mikriukų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment