Siandien lope Elektrenu g.: vaziuoja Zil'as su asfaltu, paskui ji pora dieduku su siufeliais ir toks mini plentvoliukas paskiausiai Mano nuomone blogiausia Kauno gatve, tokie kompresai numireliui, lesu svaistymas.. Yra girdet kazka apie kap. remonta? nes gatve kaip ir gana intensyvaus eismo..
Kad ir kaip bandžiau, bet tunelio neišžiūrėjau niekaip
Iš esmės plane vaizdas pasikeis minimaliai. Kai kur nusikirps esami šaligatviai, kai kur praplatės apie metrą. Salelės tose pačiose vietose.
Kas man įdomu ir ko nežinau tai kaip bus su ženklinimu ir salelių dizainu
Kaunas pagal eismo saugumą tapo lyderiu www.DELFI.lt
Kaunas per pastaruosius kelerius metus tarp šešių didžiųjų Lietuvos miestų iš avaringiausio miesto tapo saugiausiu. Per šį laikotarpį itin didelis dėmesys buvo skirtas pėsčiųjų saugumui.
Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir statistikos departamento duomenimis, gyventojų, autoįvykių ir juose sužeistų žmonių skaičius nuo 2009 m. iki 2011 m. sparčiausiai mažėjo Kaune. Pagal šį rodiklį Kaunas tarp šešių didžiausių šalies miestų iš paskutinės vietos iškopė į pirmąją (mažiausias įvykių skaičius).
„Įskaitinių įvykių skaičius, tenkantis tūkstančiui gyventojų, Kaune nuo 2009 m. iki 2011 m. sumažėjo pustrečio karto. Remiantis šių metų pirmų devynių mėnesių duomenimis, 2012 m. prognozuojamas dar 40 proc. geresnis rezultatas“, - teigė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
2009 m. Kaune tūkstančiui gyventojų tekdavo kiek daugiau nei 1,8 įskaitinio autoįvykio. Per dvejus metus šis skaičius sumažėjo tris kartus ir 2011 m. siekė vos 0,7. Šis rodiklis yra geriausias lyginant jį su kitais didžiaisiais Lietuvos miestais. Vilniuje jis siekia beveik 1,2, Klaipėdoje – kiek daugiau nei 1,4, Šiauliuose – 1,3, Panevėžyje – kiek daugiau nei 1,4, Alytuje – beveik 0,8.
Kauno miesto savivaldybė pastaraisiais metais skyrė itin didelį dėmesį pėsčiųjų saugumui mieste. Įgyvendinant tarptautinį projektą SMOOTH, mieste buvo įrengta 280 padidinto atspindžio pėsčiųjų perėjų kelio ženklų, įrengtos dvi naujos reguliuojamos pėsčiųjų perėjos prie mokymo įstaigų, renovuotos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, o iki metų pabaigos planuojama renovuoti dar dvi.
2011 m. į avaringiausių Kauno miesto gatvių sąrašą pateko Savanorių pr., Taikos pr., Vytauto pr. ir R. Kalantos g.
Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija pritarė transporto specialistų siūlymui Baltų prospekte nuo 60 iki 50 km/val. sumažinti leistiną greitį.
„Pagal naująsias pėsčiųjų perėjų įrengimo taisykles, jos negali būti įrengtos tose gatvėse, kuriose leidžiamas greitis yra didesnis nei 50 km/val. Kadangi Baltų prospekte yra nemažai pėsčiųjų perėjų, sumažinti leistiną greitį buvo būtina", - aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Taigi, įvyko taip vadinamas Verkių ir Prancūzų g. techninių projektų pristatymas visuomenei.
Viskas atrodė maždaug taip:
Į klausimus atsakinėję žmonės neprisistatė, bet kiek supratau tai Kelprojekto atstovai.
Pirmu smuiku susirinkime griežė p. Čigrijienė (kandindatė A. Šančiuose), šalia pats Galvanauskas ir kiti...
Šiaip į pristatymą sugūžėjo pagyvenę žmonės. Žinoma jiems rūpėjo kaip gi atrodys toji naujoji gatvė ties jų daržu, visa kita nors ir tvanas.
O dabar apie patį projektą.
Taigi, yra parengti 2 atskiri techniniai projektai Verkių ir Prancūzų gatvėms.
Verkių projekto pradžia ties susikirtimu su Prancūzų g. o pabaiga ties Ašmenos 1-oji ir ašmenos 2-oji sankryžą.
Pranūzų g. rekonstrukcija numatoma nuo Biržiškų g. (pabaiga maždaug ties tuo naujuoju kvartalu) iki Ivinskio g. kalno.
Šiaip projektas labai paprastas. Pagrindiniai sprendiniai tai naujas asfaltas, šaligatviai ir dviračių takas, viešojo transporto stotelės, parkavimo vietos ties darželiu ir kt.
Tiesa projekte yra numatyti ir 2 naujovės, tai yra 2 žiedinės sankryžos. Viena Breslaujos - Prancūzų g. sankirtoje, kita ties Prancūzų - Verkių:
Dar dėl dviračių tako. Jis eis nuo panemunės tilto, iki Ašmenos 2-sios g; tačiau vienoje vietoje Verkių g. jis nutrūks dėl gatvės pločio trūkumo.
tai matomai galimas ir toks variantas, kad iki kol prasidės remontas tos atkarpos, bus taip, kad žmonės iki ligoninės ir NEBEDAVAŽIUOS... juokas pro ašaras, aišku kaži ar atlaikys ta gatvė dar 2-3 žiemas...
tai matomai galimas ir toks variantas, kad iki kol prasidės remontas tos atkarpos, bus taip, kad žmonės iki ligoninės ir NEBEDAVAŽIUOS... juokas pro ašaras, aišku kaži ar atlaikys ta gatvė dar 2-3 žiemas...
Juokas ant juoko... jei žiemą jos nevalytų, duobės pasidengtų suvažinėtu sniegu ir pravažiuoti pavyktų... Na o jei dar ir ledas susidarytų, net ir aš su savu žemu kibiriuku pravažiuočiau.
Comment