Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš mėnesį ir dabar
    Paskutinis taisė Mjso; 2012.04.12, 10:29.

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Kadangi apačioje (A6 plente) vistiek bus šviesoforai, tai gal jau geriau pertvarkyti tą sankryžą į paprastą deimantą, be reversinio judėjimo (persirikiavimas į kairę kelio pusę ir vėliau grįžimas į dešinę)? Paprasčiau tariant, atvažiavusiems nuo Kauno centro pusės reikės pravažiavus po viadukais pasukti į kairę užvažiuojant į A1 link Klaipėdos, o atvažiavusiems nuo Jonavos pusės - pasukti į kairę užvažiuojant link Vilniaus. Na o A1 maksimaliai pailginti greitėjimo/lėtėjimo juostas.
      Toks mazgas yra labiau įprastas lietuviui nei reversinis deimantas, tad ir avarijų turėtų būti mažiau. O ir paprasčiau viskas vyksta.
      Kad Kaunas jau turi deimantine sankryža:



      Taip,tai Baltų pr./Žemaičių pl. sankryža.Kita (tik su reversiniu judėjimu)bus įrengta A1/Savanorių(?)pr. sankryžoje.Dabar ten dobilas.

      Comment


        O kam išvis ten lėtinti eismą ir kišti šviesoforus?
        Dabartinė situacija daugmaž gera, nebent padidinti dobilo „žiedlapius“ reikėtų.

        Comment


          susikerta letejantys ir greitejantys srautai, gausiai nesaugu.
          *censored*

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            O kam išvis ten lėtinti eismą ir kišti šviesoforus?
            Dabartinė situacija daugmaž gera, nebent padidinti dobilo „žiedlapius“ reikėtų.
            Ta atkarpa bus platinama iki šešių eismo juostų (3+3). Ant viadukų šiuo metu yra po 3 eismo juostas, iš kurių po vieną yra persirikiavimo juostos. Norint išplatinti kelio atkarpą panaudojant esančius viadukus, reikia panaikinti persirikiavimo juostas. Taigi reikia pakeisti sankryžos tipą į tokį, kokiam nereiktu persirikiavimo juostų toje vietoje (ant viadukų).
            Kitas dalykas, kad tam tikrose "dobilo lapo" sankryžos dalyse nebus užtikrinamas reikiamas srauto pralaidumas. Taigi tai stabdytu ir eismą pagrindiniame kelyje.

            Comment


              goolfietis, ten dar nieko... Partizanu gatve pravaziuok... As sugebejau su darbiniu kabluku ikrist i ta isfrezuota duobe taip, kad teko kviest policija, kad uzfiksuotu eismo ivyki del sugadino buferio ir prakalto karterio Kazi is ko kasko pareikalaus kompenscijos, savivaldybes ar tu debilu kelininku, kurie frezuodami palieka metro gylio duobe

              Comment


                Nejaugi Kauno kelininkai, ar kiti atsakingi asmenys, nepasimokė po berods pernykščio Taikos pr. skandalo?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  goolfietis, ten dar nieko... Partizanu gatve pravaziuok... As sugebejau su darbiniu kabluku ikrist i ta isfrezuota duobe taip, kad teko kviest policija, kad uzfiksuotu eismo ivyki del sugadino buferio ir prakalto karterio Kazi is ko kasko pareikalaus kompenscijos, savivaldybes ar tu debilu kelininku, kurie frezuodami palieka metro gylio duobe
                  Manau ką tik į tą duobę prie perėjos ir aš įlėkiau DD Nuostolių nebuvo, bet keiksmų nemažai pasipylė mašinoj

                  Comment


                    Ten taip nesimato tos duobės, kad į ją lekiat?
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Puikiai zinau tas duobes... Matosi jos, bet buna visko...
                      PVZ: akina saule, sneki telefonu(nederetu..), arba tiesiog uzsiziopsai ir pamirsti...

                      Mazdaug pries gera menesi teko 'ikristi' i duobe tunelio gatveje.
                      Is pradziu atrode lyg ir be nuostoliu, pasiekiau keliones tiksla.
                      Apie 3-4 nakties, priejus prie automobilio lauke siurprizas abudu desines puses radai issileide...
                      I love INNUENDO!

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Ten taip nesimato tos duobės, kad į ją lekiat?
                        Apie duobę turi būti įspėta iš anksto kelio ženklais.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Apie duobę turi būti įspėta iš anksto kelio ženklais.
                          Tada būtų daugybė avarijų bandant tuo ženklus ir duobių atitvarus apvažiuoti. Per 20 metų važinėju, bet to, kas darosi Kauno gatvėse šiais metais, neprisimenu. Kažkoks siaubas.
                          Birth, school, METALLICA, death

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Ten taip nesimato tos duobės, kad į ją lekiat?
                            konkreciai i ta duobe tai gal ant 20 iciuoziau, nevazineju ta gatve tai.nezinojau ir apie duobe, o ta kabluka antra kart.gyvenime vairavau, tai mintys visai ne i kelio skanavima buvo bet man kas nesuprantama, tai kokiu proto sviesuoliu turi but, kad netik apie ta isfrezuota duobe neispet, bet dar ir isfrezuot tokio gylio, kad kablukas karteri galetu prakalt... O kablukas tai aukstenis uz lengvaja kaip nauji metai, taip ta sitacija tik blogeja, duobes dar kaip duobes, bet izulus ir aplaidus kelininkai tai tikrai ne maziau problemu sukuria.

                            Comment


                              Studentų gatvėje kažkokie sąmojingi studentai daugumą duobių prieš kokias tris savaites apipiešė spalvotomis linijomis. Ta štai... linijos jau baigia nusitrinti ir...nieko. Ir tokių gatvių ne viena. Ir oras jau, berods, atšilo, ir temperatūra viršija 5 laipsnius... Net ir šildymą namuose išjungė.... Matyt ir vėl visos asfaltbetonio gamyklos užsilenkė, ne kitaip...
                              Birth, school, METALLICA, death

                              Comment


                                Parašė Simex Rodyti pranešimą
                                Studentų gatvėje kažkokie sąmojingi studentai daugumą duobių prieš kokias tris savaites apipiešė spalvotomis linijomis. Ta štai... linijos jau baigia nusitrinti ir...nieko. Ir tokių gatvių ne viena. Ir oras jau, berods, atšilo, ir temperatūra viršija 5 laipsnius... Net ir šildymą namuose išjungė.... Matyt ir vėl visos asfaltbetonio gamyklos užsilenkė, ne kitaip...
                                Mano gatvę eilinį kartą sulopijo, palikdami puse duobių ir susidariusias tarkas, nuo daugiamečių lopų. Ir asfaltu klijavo, reiškia jau dirba.

                                Comment


                                  Gatves taiso nemokšos?
                                  Ingrida ŽIRLIENĖ
                                  LS korespondentė
                                  2012-04-21
                                  Kodėl Kaunui taip sudėtinga prižiūrėti gatves? Gal jų tinklas – per didelis ir vienam šeimininkui sunku susigaudyti? Kelininkai tvirtina, kad valdininkai tiesiog neturi kompetencijos šioje srityje.

                                  Apie duobėtas Kauno gatves vairuotojai ne vienerius metus jau net kuria anekdotus, tačiau padėtis beveik nesikeičia.

                                  Daugelis gatvių, ypač senuosiuose miesto rajonuose, nutiestos sovietiniais metais, jų galiojimo laikas pasibaigęs. Kloti naujoms dangoms biudžete pinigų vis nerandama.

                                  – Duobėtos miesto gatvės, pinigų joms remontuoti ir tiesti trūkumas – amžina Kauno problema. Kodėl taip yra? Ar tik pinigų reikia, kad padėtis pasikeistų iš esmės? – paklausėme Transporto ir kelių tyrimo instituto Susisiekimo komunikacijų plėtros projektų skyriaus viršininko Aivaro Vilkelio.

                                  – Tenka apgailestauti, kad savivaldybė nelabai ir žino gatvių būklę. Asfalto ir pagrindų tyrimai neatliekami jau kokį dešimtmetį. Kai nežinai turimo turto būklės, kaip jį gali valdyti?

                                  Neseniai Tvirtovės alėjos būklę ištyrė savivaldybės įmonė Laboratorinių bandymų centras. Ir viskas. Savivaldybės valdininkai neturi kompetencijos, kad galėtų planuoti gatvių remontą. Reikia surinkti duomenis, kasmet tikrinti gatvių būklę, o ne darbus dėlioti tik gavus gyventojų skundų.

                                  900 kilometrų besidriekiantis Kauno gatvių tinklas – didelis objektas, o Miesto tvarkymo skyriuje nedirba nė vienas specialistas kelininkas. Kas tuomet gali gatves prižiūrėti, planuoti jų remontą? Štai kodėl konkursai skelbiami kone vasarą, o darbai pradedami rudenį, kai pliaupia lietus ir dirbti trukdo oro sąlygos.

                                  – Valdžios neūkiškumas turbūt tik viena bėdos dedamoji dalis? Gal jau baigėsi gatvių statytojų duotas terminas, iki kurio gatvė gali tarnauti?

                                  – Daugelio miesto gatvių garantinis laikotarpis jau yra pasibaigęs kelis kartus. Pavyzdžiui, Jonavos gatvės, Savanorių, V.Krėvės, Karaliaus Mindaugo prospektų.

                                  Statytojų, nutiesusių gatvę, suteikta penkerių metų garantija baigiasi, o savivaldybė nevykdo stebėsenos, neturi normalios duomenų bazės, kad galėtų sekti terminus.

                                  Kurios gatvės Kaune yra naujos? Pastaraisiais metais tik Marvelės gatvę pasiekė rimtos investicijos, dabar rekonstruojamas A.Juozapavičiaus prospektas. Ir viskas. Visos kitos gatvės taisomos tik kosmetiškai.

                                  – Norite pasakyti, kad šykštus moka du kartus.

                                  – Aišku, kad taip. Dabar valdžia bando uždangstyti duobes šaltu asfaltu arba išfrezuoja lopus ir asfaltuoja karštuoju būdu. Tokia technologija turėtų būti taikoma tik retais atvejais, kai gatvėje tėra viena duobė ir iš naujo visos gatvės išasfaltuoti nereikia.

                                  Bet kai gatvėje duobė ant duobės, toks remontas naudos neduos. Taisymas šaltu asfaltu – pinigų mėtymas, nes problema dingsta tik trumpam. Tas pats ir dėl karšto asfaltavimo. Pernai stebėjau, kaip tvarkomas Šiaurės prospektas. Kelininkams dirbant sugedo technika, į išgremžtas duobes lietus priplukdė lapų, akmenų. Ant tų šiukšlių užpylė asfaltą ir raportavo, kad gatvė jau sutaisyta. Praėjus vieniems metams šioje vietoje vėl atsiveria duobės.

                                  Darbų kokybė – atskiras klausimas, tačiau kai išfrezuoja dviejų kvadratinių metrų stačiakampį ir jį užpila asfaltu, naudos jokios. Asfaltas nėra vientisas, ir duobės vėl atsiras.

                                  – Gal gatvės buvo prastai nutiestos taupant lėšas? Gal blogai paruošti pagrindai? Taip, kaip yra atsitikę Tvirtovės alėjoje, kurioje ekspertai nustatė statytojų broką.

                                  – Jeigu kasmet gatvėje atsiranda vis daugiau duobių, nors ir lopomos, jos vis didėja, galima įtarti, kad blogai paruoštas gatvės pagrindas, kurį sudaro šalčiui atsparus smėlio ar žvyro mišinio sluoksnis. Ant jo pilama dolomitinė skalda, galiausiai klojamas asfaltas.

                                  Gaila, bet reikia pripažinti, kad tiesiant gatves buvo pataupyta medžiagų, taip pat neatsižvelgta į klimato sąlygas ir vis didėjantį transporto intensyvumą.

                                  Gyvename nuolatinėje klimato kaitoje. Žiemą asfaltas vieną dieną užšąla, kitą – jau atšyla. Vasarą – didelis karštis deformuoja asfalto dangą. Gatvių konstrukcijai tokie pokyčiai labai kenkia. O jeigu apatiniai asfalto sluoksniai sukloti nesilaikant reikalavimų, gatvė ilgai netarnaus.

                                  Gatvė visiškai susidėvi per 20 metų. Matėte, kaip atrodo V.Krėvės ar Kovo 11-osios gatvės?

                                  – Problemų kelia ir aplink kanalizacijos šulinius susidariusios įgriuvos.

                                  – Neseniai tvarkė I.Kanto gatvę, nutiesė naują dangą. Viskas lyg ir būtų gerai, bet staiga atsirado būtinybė išardyti dalį dangos, nes reikėjo patiesti inžinerinius tinklus. Taip ir liko neaišku, kodėl tų tinklų nebuvo įmanoma sutvarkyti prieš tiesiant gatvę? Toks pavyzdys ir vėl rodo valdininkų nesugebėjimą planuoti.

                                  Po kasinėjimų gatvių nesugebama užlyginti, šulinio dangtį ant viršaus užmeta, ir viskas. Netrukus aplink jį pradeda formuotis įgriuvos.

                                  – Gal reikėtų laikytis pažangesnių gatvių remonto technologijų? Apskritai kiek kainuoja gatvės tiesimas?

                                  – Neseniai mūsų institutas supažindino savivaldybių vadovus su perpus pigesnėmis naujomis gatvių tiesimo technologijomis, tačiau valdžios atsakymas buvo vienas – nėra pinigų. Pigesni metodai tinka tik gatvėms, kurios neapkrautos dideliu transporto srautu.

                                  Jeigu klojamas 6 cm storio asfaltas, jo kilometrą nutiesti kainuoja apie 1 mln. litų.

                                  Pagal siūlomas naujas technologijas ši kaina sumažėtų perpus. Aišku, nauji metodai tinka ne visais atvejais, o taupumas ne visur pasiteisina.

                                  Comment


                                    Kaune prie duobių – stendai su sumomis, išleistomis gatvių remontui




                                    Comment


                                      ir keliu kokybe, kaip pas vokiecius ar prancuzus... )

                                      Comment


                                        Gal ne čia, bet:

                                        Kaune Tunelio gatvėje mažinamas maksimalus leistinas važiavimo greitis

                                        Lauksim ekipažo ten kolkas liaudis nepripratus kiek pastebėjau

                                        Comment


                                          užvakar mačiau kelininkus geodezininkus basanavičiaus alėjos atkarpą tarp radvilėnų ir taikos pr matuojančius, galbūt neužilgo prasidės darbai ten, nes ten nebe gatvė, o vienas didelis ugnikalnio krateris

                                          Comment

                                          Working...
                                          X