Prieš mėnesį ir dabar
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKadangi apačioje (A6 plente) vistiek bus šviesoforai, tai gal jau geriau pertvarkyti tą sankryžą į paprastą deimantą, be reversinio judėjimo (persirikiavimas į kairę kelio pusę ir vėliau grįžimas į dešinę)? Paprasčiau tariant, atvažiavusiems nuo Kauno centro pusės reikės pravažiavus po viadukais pasukti į kairę užvažiuojant į A1 link Klaipėdos, o atvažiavusiems nuo Jonavos pusės - pasukti į kairę užvažiuojant link Vilniaus. Na o A1 maksimaliai pailginti greitėjimo/lėtėjimo juostas.
Toks mazgas yra labiau įprastas lietuviui nei reversinis deimantas, tad ir avarijų turėtų būti mažiau. O ir paprasčiau viskas vyksta.
Taip,tai Baltų pr./Žemaičių pl. sankryža.Kita (tik su reversiniu judėjimu)bus įrengta A1/Savanorių(?)pr. sankryžoje.Dabar ten dobilas.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kam išvis ten lėtinti eismą ir kišti šviesoforus?
Dabartinė situacija daugmaž gera, nebent padidinti dobilo „žiedlapius“ reikėtų.
Kitas dalykas, kad tam tikrose "dobilo lapo" sankryžos dalyse nebus užtikrinamas reikiamas srauto pralaidumas. Taigi tai stabdytu ir eismą pagrindiniame kelyje.
Comment
-
goolfietis, ten dar nieko... Partizanu gatve pravaziuok... As sugebejau su darbiniu kabluku ikrist i ta isfrezuota duobe taip, kad teko kviest policija, kad uzfiksuotu eismo ivyki del sugadino buferio ir prakalto karterio Kazi is ko kasko pareikalaus kompenscijos, savivaldybes ar tu debilu kelininku, kurie frezuodami palieka metro gylio duobe
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimągoolfietis, ten dar nieko... Partizanu gatve pravaziuok... As sugebejau su darbiniu kabluku ikrist i ta isfrezuota duobe taip, kad teko kviest policija, kad uzfiksuotu eismo ivyki del sugadino buferio ir prakalto karterio Kazi is ko kasko pareikalaus kompenscijos, savivaldybes ar tu debilu kelininku, kurie frezuodami palieka metro gylio duobe
Comment
-
Puikiai zinau tas duobes... Matosi jos, bet buna visko...
PVZ: akina saule, sneki telefonu(nederetu..), arba tiesiog uzsiziopsai ir pamirsti...
Mazdaug pries gera menesi teko 'ikristi' i duobe tunelio gatveje.
Is pradziu atrode lyg ir be nuostoliu, pasiekiau keliones tiksla.
Apie 3-4 nakties, priejus prie automobilio lauke siurprizas abudu desines puses radai issileide...I love INNUENDO!
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTen taip nesimato tos duobės, kad į ją lekiat?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąApie duobę turi būti įspėta iš anksto kelio ženklais.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTen taip nesimato tos duobės, kad į ją lekiat?
Comment
-
Studentų gatvėje kažkokie sąmojingi studentai daugumą duobių prieš kokias tris savaites apipiešė spalvotomis linijomis. Ta štai... linijos jau baigia nusitrinti ir...nieko. Ir tokių gatvių ne viena. Ir oras jau, berods, atšilo, ir temperatūra viršija 5 laipsnius... Net ir šildymą namuose išjungė.... Matyt ir vėl visos asfaltbetonio gamyklos užsilenkė, ne kitaip...Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąStudentų gatvėje kažkokie sąmojingi studentai daugumą duobių prieš kokias tris savaites apipiešė spalvotomis linijomis. Ta štai... linijos jau baigia nusitrinti ir...nieko. Ir tokių gatvių ne viena. Ir oras jau, berods, atšilo, ir temperatūra viršija 5 laipsnius... Net ir šildymą namuose išjungė.... Matyt ir vėl visos asfaltbetonio gamyklos užsilenkė, ne kitaip...
Comment
-
Gatves taiso nemokšos?
Ingrida ŽIRLIENĖ
LS korespondentė
2012-04-21
Kodėl Kaunui taip sudėtinga prižiūrėti gatves? Gal jų tinklas – per didelis ir vienam šeimininkui sunku susigaudyti? Kelininkai tvirtina, kad valdininkai tiesiog neturi kompetencijos šioje srityje.
Apie duobėtas Kauno gatves vairuotojai ne vienerius metus jau net kuria anekdotus, tačiau padėtis beveik nesikeičia.
Daugelis gatvių, ypač senuosiuose miesto rajonuose, nutiestos sovietiniais metais, jų galiojimo laikas pasibaigęs. Kloti naujoms dangoms biudžete pinigų vis nerandama.
– Duobėtos miesto gatvės, pinigų joms remontuoti ir tiesti trūkumas – amžina Kauno problema. Kodėl taip yra? Ar tik pinigų reikia, kad padėtis pasikeistų iš esmės? – paklausėme Transporto ir kelių tyrimo instituto Susisiekimo komunikacijų plėtros projektų skyriaus viršininko Aivaro Vilkelio.
– Tenka apgailestauti, kad savivaldybė nelabai ir žino gatvių būklę. Asfalto ir pagrindų tyrimai neatliekami jau kokį dešimtmetį. Kai nežinai turimo turto būklės, kaip jį gali valdyti?
Neseniai Tvirtovės alėjos būklę ištyrė savivaldybės įmonė Laboratorinių bandymų centras. Ir viskas. Savivaldybės valdininkai neturi kompetencijos, kad galėtų planuoti gatvių remontą. Reikia surinkti duomenis, kasmet tikrinti gatvių būklę, o ne darbus dėlioti tik gavus gyventojų skundų.
900 kilometrų besidriekiantis Kauno gatvių tinklas – didelis objektas, o Miesto tvarkymo skyriuje nedirba nė vienas specialistas kelininkas. Kas tuomet gali gatves prižiūrėti, planuoti jų remontą? Štai kodėl konkursai skelbiami kone vasarą, o darbai pradedami rudenį, kai pliaupia lietus ir dirbti trukdo oro sąlygos.
– Valdžios neūkiškumas turbūt tik viena bėdos dedamoji dalis? Gal jau baigėsi gatvių statytojų duotas terminas, iki kurio gatvė gali tarnauti?
– Daugelio miesto gatvių garantinis laikotarpis jau yra pasibaigęs kelis kartus. Pavyzdžiui, Jonavos gatvės, Savanorių, V.Krėvės, Karaliaus Mindaugo prospektų.
Statytojų, nutiesusių gatvę, suteikta penkerių metų garantija baigiasi, o savivaldybė nevykdo stebėsenos, neturi normalios duomenų bazės, kad galėtų sekti terminus.
Kurios gatvės Kaune yra naujos? Pastaraisiais metais tik Marvelės gatvę pasiekė rimtos investicijos, dabar rekonstruojamas A.Juozapavičiaus prospektas. Ir viskas. Visos kitos gatvės taisomos tik kosmetiškai.
– Norite pasakyti, kad šykštus moka du kartus.
– Aišku, kad taip. Dabar valdžia bando uždangstyti duobes šaltu asfaltu arba išfrezuoja lopus ir asfaltuoja karštuoju būdu. Tokia technologija turėtų būti taikoma tik retais atvejais, kai gatvėje tėra viena duobė ir iš naujo visos gatvės išasfaltuoti nereikia.
Bet kai gatvėje duobė ant duobės, toks remontas naudos neduos. Taisymas šaltu asfaltu – pinigų mėtymas, nes problema dingsta tik trumpam. Tas pats ir dėl karšto asfaltavimo. Pernai stebėjau, kaip tvarkomas Šiaurės prospektas. Kelininkams dirbant sugedo technika, į išgremžtas duobes lietus priplukdė lapų, akmenų. Ant tų šiukšlių užpylė asfaltą ir raportavo, kad gatvė jau sutaisyta. Praėjus vieniems metams šioje vietoje vėl atsiveria duobės.
Darbų kokybė – atskiras klausimas, tačiau kai išfrezuoja dviejų kvadratinių metrų stačiakampį ir jį užpila asfaltu, naudos jokios. Asfaltas nėra vientisas, ir duobės vėl atsiras.
– Gal gatvės buvo prastai nutiestos taupant lėšas? Gal blogai paruošti pagrindai? Taip, kaip yra atsitikę Tvirtovės alėjoje, kurioje ekspertai nustatė statytojų broką.
– Jeigu kasmet gatvėje atsiranda vis daugiau duobių, nors ir lopomos, jos vis didėja, galima įtarti, kad blogai paruoštas gatvės pagrindas, kurį sudaro šalčiui atsparus smėlio ar žvyro mišinio sluoksnis. Ant jo pilama dolomitinė skalda, galiausiai klojamas asfaltas.
Gaila, bet reikia pripažinti, kad tiesiant gatves buvo pataupyta medžiagų, taip pat neatsižvelgta į klimato sąlygas ir vis didėjantį transporto intensyvumą.
Gyvename nuolatinėje klimato kaitoje. Žiemą asfaltas vieną dieną užšąla, kitą – jau atšyla. Vasarą – didelis karštis deformuoja asfalto dangą. Gatvių konstrukcijai tokie pokyčiai labai kenkia. O jeigu apatiniai asfalto sluoksniai sukloti nesilaikant reikalavimų, gatvė ilgai netarnaus.
Gatvė visiškai susidėvi per 20 metų. Matėte, kaip atrodo V.Krėvės ar Kovo 11-osios gatvės?
– Problemų kelia ir aplink kanalizacijos šulinius susidariusios įgriuvos.
– Neseniai tvarkė I.Kanto gatvę, nutiesė naują dangą. Viskas lyg ir būtų gerai, bet staiga atsirado būtinybė išardyti dalį dangos, nes reikėjo patiesti inžinerinius tinklus. Taip ir liko neaišku, kodėl tų tinklų nebuvo įmanoma sutvarkyti prieš tiesiant gatvę? Toks pavyzdys ir vėl rodo valdininkų nesugebėjimą planuoti.
Po kasinėjimų gatvių nesugebama užlyginti, šulinio dangtį ant viršaus užmeta, ir viskas. Netrukus aplink jį pradeda formuotis įgriuvos.
– Gal reikėtų laikytis pažangesnių gatvių remonto technologijų? Apskritai kiek kainuoja gatvės tiesimas?
– Neseniai mūsų institutas supažindino savivaldybių vadovus su perpus pigesnėmis naujomis gatvių tiesimo technologijomis, tačiau valdžios atsakymas buvo vienas – nėra pinigų. Pigesni metodai tinka tik gatvėms, kurios neapkrautos dideliu transporto srautu.
Jeigu klojamas 6 cm storio asfaltas, jo kilometrą nutiesti kainuoja apie 1 mln. litų.
Pagal siūlomas naujas technologijas ši kaina sumažėtų perpus. Aišku, nauji metodai tinka ne visais atvejais, o taupumas ne visur pasiteisina.
Comment
-
Gal ne čia, bet:
Kaune Tunelio gatvėje mažinamas maksimalus leistinas važiavimo greitis
Lauksim ekipažo ten kolkas liaudis nepripratus kiek pastebėjau
Comment
Comment