Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Duobių taisymo ypatumai. Prie minus temperatūros, su šaltu asfaltu praleidžiant puse duobių. šiemet spėju pirmas ir paskutinis taisymas šitoj gatvėj.
    Kurioje foto sutaisyta?

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Kurioje foto sutaisyta?
      Pirma foto.

      Comment


        Parašė taspac Rodyti pranešimą
        Lazda turi du galus. Kas geriau:
        a)kelios kapitaliskai suremontuotos gatves (girdejau, jog 1 km naujos dangos (su gruntu ir pan) ~ 1 mln litu, bet gal ir klystu) ir visas kita miestas duobetas
        b) gatves lopomos dalinai, taciau vienu metu aprepiama ju daugiau

        As uz varinata b su salyga kad kasmet kelios gatves kapitaliskai tvarkomos, taciau jokiu budu ne viska mesti ant kapitalinio tvarkymo. Kas siuo metu taip yra ir daroma pvz. Nuokalnes g, Taikos ziedas kapitaliskai tvarkomi, seniau - VI forto ziedas, Savanoriu pr, (nuo Kalnieciu iki Tvirtoves al.), Partizanu g. Likusios gatveles (aisku tikrai ne 100% visos) tik lopomos.
        Na o "mazos gatveles niekam nerupi" tai gal nereikia taip siaurai mastyti, kiekviena gatve turi savo apkrautuma ir pirmenybe eina gatvem su didesniu apkrautumu. Bet, beabejo, visi nori, kad pirmiausia remontuotu kur tik jie vazineja ir aplink ju kiemus.
        Ta orientacinė kainą 1 km ~ 1 mln., tai čia maždaug žvyrkelio asfaltavimui.
        Kelio danga susideda iš kelių sluoksnių, kurių viršutinis yra dėvimasis. Jis per n metų susidėvi ir turi būti pakeistas. Šiuo atveju niekas nekalba apie kapitalinius remontus ar rekonstrukcijas, kai prieinama iki inžinerinių tinklų keitimo. Tiesiog reikia pakloti išlyginamąjį sluoksnį ir naują viršutinį sluoksnį. Šie dabar nekainuotu baisiai didelių pinigų (gal kokie ~60-80 lt/kv.m). Arba bent jau lopyti ne 1m x 1m gabalais, o iškart perkloti didelius gabalus (pvz. 5 x 10 metrų), kuriuose asfaltas visiškai susidėvėjęs.
        Tas lopymas, kai reikia lopyti šaltais mišiniais, o vėliau karštu asfaltu, irgi neatsieina labai pigiai. Ypač jei toje vietoje tai daroma kasmet.

        Comment


          O Kaune bitumu siūles ir plyšius užtaiso? Klaipėdoje eilę metų to nemačiau, ir rezultatas akivaizdus, tiek daug duobių seniai nebuvo.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Griūvantiems miesto laiptams – nė lito



            Tvarkyti laiptus turėtų Miesto tvarkymo skyrius, kuris tvirtina neturintis pinigų.
            ...
            Miesto tvarkymo skyrius neturi lėšų ne tik laiptų sutvarkymui, bet ir rangovo, kuris galėtų atlikti remonto darbus.
            Toliau nėr ką skaityt. Klausimas: o kam pinigų YRA apskritai??

            Comment


              O kam tų laiptų? Yra natūraliai susiformavę takeliai, tai jais ir reikia vaikščioti
              You've got one life! Live it!

              Comment


                Paskutiniu metu pastebėjau stiprėjančias verkšlenančio pobūdžio straipsnių tendencijas kaunodienoje.
                Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                Toliau nėr ką skaityt.
                Šitą vertėjo perskaityt.
                „Rangovo tokiems darbams neturime, nes biudžetas buvo patvirtintas tik vasario pabaigoje. Parinkti rangovą užtruks apie du mėnesius. Konkursą vis tiek organizuosime, nes tikimės, kad mums skirs lėšų“, – padėties nedramatizavo A.Pakalniškis.

                Vandalų nuniokotas laiptų vietas Miesto tvarkymo skyrius bando remontuoti prasimanant pinigų iš kitos biudžeto eilutės.

                Comment


                  Jokie vandalai tų laiptų neniokojo - natūralus griaunantis šalčio ir drėgmės poveikis.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Desperatiški (juokingi) bandymai remontuoti Kauno gatves....

                    Mano blogas

                    Comment


                      Jo, šitaip (plytom) "užtaisytų" duobių pilnas miestas. Bet drįstu pareikšt, kad geriau jau taip nei per duobes važiuot Tiesą sakant nelabai ir pajaučiu kelio nelygumus ties tokiais užtaisymais. Tik bėda, kad jau ne vienoje vietoje mačiau išjudintus plytgalius ir besivoliojančius gatvėje

                      Comment


                        Parašė Aiwa Rodyti pranešimą
                        Jo, šitaip (plytom) "užtaisytų" duobių pilnas miestas. Bet drįstu pareikšt, kad geriau jau taip nei per duobes važiuot Tiesą sakant nelabai ir pajaučiu kelio nelygumus ties tokiais užtaisymais. Tik bėda, kad jau ne vienoje vietoje mačiau išjudintus plytgalius ir besivoliojančius gatvėje
                        Vilniuje yra tokių gatvių, kur visą laiką važiuoji tik per duobes arba kalnelius. Taip, kad duobių užtaisymo kokybė tokioje gatvėje nebesvarbu tampa, svarbu, jog tik nebūtų tokių, kur ratas giliai įkristų
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Aiwa Rodyti pranešimą
                          Jo, šitaip (plytom) "užtaisytų" duobių pilnas miestas. Bet drįstu pareikšt, kad geriau jau taip nei per duobes važiuot Tiesą sakant nelabai ir pajaučiu kelio nelygumus ties tokiais užtaisymais. Tik bėda, kad jau ne vienoje vietoje mačiau išjudintus plytgalius ir besivoliojančius gatvėje
                          Tai ir sakau, kad tai yra desperatiški bandymai bet kaip ir bet kokiomis priemonėmis užtaisyti duobes.

                          Na neįkris ratas į ta duobę. Bet transportui važiuojant ta duobė didės, plėsis ir galų gale remontuoti reikės kur kas daugiau m2, nei būtų reikėję iš pradžių.

                          Vat nesuprantu aš tos jų ekonomikos. Negi nebūtų pigiau savo laiku atšildyti tą plotą gatvės aplink duobę su dujomis, užasfaltuoti normaliai ir pamiršti. Bet matyt tiems, kurie turėtų apie tai pamastyti, gamta pagailėjo pilkosios masės....

                          Kitas juokingas dalykas - pamenu kai mokiausi KTU, pas mus katedroje buvo stende nuotrauka pakabinta - Kelių instituto VW Caravelle su ant priekio užkabinta tokia sija. Po nuotrauka užrašas: "Kelių instituto specialistai naudoja lazerinį kelio profilio matuoklį, bla bla..." Dabar manau kelio profiliui matuoti jau užtektų ir google maps reljefo režimo.....

                          Pvz. Partizanų g. ties Butrimonių g. yra tokių vietų, kur važiuojant leistinu 50 km per valandą greičiu, gali pakilti į orą....

                          Dasigyvenom...
                          Mano blogas

                          Comment


                            ES lėšas, kurios buvo numatytos Parodos gatvės rekonstrukcijai, Kauno valdžia nusprendė skirti A.Juozapavičiaus prospektui.

                            „Norime, kad visi darbai greičiau judėtų, todėl nusprendėme Parodos gatvės kalnui ES skirtus 4 mln. litų atiduoti A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijai. Be to, viešasis pirkimas
                            dėl Parodos gatvės sutvarkymo dar nėra įvykęs, todėl šiuos darbus galėsime finansuoti savivaldybės paskolinėmis lėšomis“, – sakė miesto meras Andrius Kupčinskas

                            Iš viso per šiuos metus A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijai savivaldybė ketina panaudoti 30 mln. litų: 18,5 mln. Lt – iš ES, likę pinigai
                            – savivaldybės skolintos lėšos.

                            „Verslo paramos agentūra neprieštarauja, kad 4 mln. litų, kuriuos ketinome panaudoti Parodos gatvės kalno rekonstrukcijai, būtų skirti A.Juozapavičiaus prospektui. Jiems svarbiausia, kad lėšos būtų naudojamos infrastruktūros objektams“, – tvirtino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                            Savivaldybė dar nepradėjo Parodos kalno rekonstrukcijos dar ir todėl, kad, A.Pakalniškio teigimu, nėra parengti šio žemės sklypo dokumentai.

                            „Tai yra paveldo zona, todėl derinimai stringa. Yra tam tikra rizika, kad laiku nespėsim parengti dokumentų, todėl lėšas galima panaudoti prospekto rekonstrukcijai“, – sakė A.Pakalniškis.

                            A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijos darbai prasidėjo 2011 metų vasarą ir tęsis pusantrų metų. Per tą laiką bus suremontuota 2,6 kilometro ilgio atkarpa nuo Karaliaus Mindaugo prospekto iki Panemunės tilto, ji bus praplatinta iki 14 metrų. Taip pat bus atnaujinta šaligatvių danga, šviesoforų, apšvietimo ir lietaus nuotekų sistema. Darbai kainuos per 40 mln. litų.
                            gerai, kad tie pinigai nepakibs kažkur ore, jeigu nespės sutvarkyt dokumentų, o bus padėti į tokią pat sritį. bet kokiu atveju būtų tikrai apmaudu, jeigu šitie vėžliai nepradėtų šiais metais tvarkyti parodos kalno...

                            Comment


                              Man pikta, kai jie skiria pinigus visokios idiotiškoms kino studijoms, o laiptams ir gatvėms pinigų nėra..
                              Kairiarankių klubas - Left.lt

                              Comment


                                Skiria ir sankryžoms, bet nesuprantu, kas ten per moderni sankryža, jei kainuos 400 000 Lt:

                                Nesaugiausia sankryža Kaune dar šiemet sulauks šviesoforo.

                                „Kauno autobusų" vairuotojai ne kartą prašė šalia šios sankryžos apriboti greitį arba autobusų sustojimo vietą perkelti į kitą vietą, tačiau valdininkai nusprendė pasirinkti saugiausią variantą. Įrengus šviesoforą, sumažėtų eismo įvykių.

                                Nors patvirtintas 2012 metų saugaus eismo priemonių planas labai skurdus, tačiau šio šviesoforo įrengimui numatyta 400 tūkst. litų.
                                Kad įdės relinį modulį ar modemą, tai šitaip išauga kaina?

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Skiria ir sankryžoms, bet nesuprantu, kas ten per moderni sankryža, jei kainuos 400 000 Lt
                                  Štai kas:

                                  Autobusams – žalia šviesa
                                  Vygandas TRAINYS
                                  LR korespondentas
                                  2012-03-15
                                  Vienoje ypač judrioje Kauno sankryžoje bus pastatyti šiuolaikiški šviesoforai, kuriuos galės reguliuoti patys visuomeninio transporto vairuotojai.

                                  Bendrovės „Kauno autobusai” vežėjai M.K.Čiurlionio ir Girstupio gatvių sankryžą Kaune keiksnoja jau ne vieną dešimtmetį.

                                  Pradėdami reisą iš aikštelės M.K.Čiurlionio gatvėje jie turi apsisukti ir atsidurti kairėje pusėje esančiame tos pačios gatvės ruože.

                                  Kartais reikia praleisti į abi puses važiuojančias mašinas ir laukti net po kelias minutes. Dėl to autobusai vėluoja, į stoteles neatvažiuoja laiku.

                                  Per dieną iš aikštelės M.K.Čiurlionio gatvėje autobusai išvyksta daugiau nei 200 kartų.

                                  Miesto valdžia pavojingoje sankryžoje galų gale nusprendė įrengti mažiausiai du šviesoforus ir pagaminti autobusų vairuotojams specialias elektronines korteles.

                                  Autobusui sustojus prie šviesoforų, juose sumontuotas kompiuteris reaguos į kortelių siunčiamus signalus ir įžiebs jiems žalią šviesą.

                                  „Jokios sumaišties nekils, nes naujų šviesoforų darbo režimas bus suderintas su gretimai veikiančiais šviesoforais, esančiais Vytauto prospekto ir M.K.Čiurlionio gatvių sankryžoje bei Vytauto prospekto pradžioje prie buvusio „Planetos” kino teatro”, – „Lietuvos rytui” sakė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus viršininkas Paulius Keras. Tokia šiuolaikiška sankryža bus pirmoji Kauno mieste.

                                  Sujungs dvi aikšteles

                                  Įrengiant naująją sankryžą tuo pat metu bus atliekami ir kiti darbai. Statybininkai sujungs autobusų ir maršrutinių taksi aikšteles, įrengs naujas stoteles su stoginėmis, pakabins maršrutų laiką skelbiančias elektronines lenteles.

                                  Dabar vienoje aikštelėje telpa apie 15 autobusų, o sujungus jas vienu metu stovės per 20 autobusų. Didesniame plote žmonėms bus patogiau įlipti į transporto priemones ir iš jų išlipti.

                                  Jei sumanymas bus vykdomas sklandžiai, darbų projektas bus suderintas vasarą, o iki žiemos viskas bus atlikta.

                                  Comment


                                    Šiandiena važiuodamas į darbą mašina mačiau, kaip Studentų gatvės 1 (vieną) duobę užtaisinėjo šaltu asfaltu - tuo, kuris parduodamas maišuose. Ar aš durnas, ar čia tokia nauja technologija, užtaisinėti pasirinktinas duobes, atsivežus vieną maišą asfalto (daugiau maišų nemačiau)? O jei dar įvertinti tai, kad Studentų gatvėje, toje jos dalyje, kur yra visi KTU fakultetai, duobių yra gerokai daugiau, negu asfalto, tai toks darbo pobūdis iš viso kvepia mistika.
                                    Birth, school, METALLICA, death

                                    Comment


                                      Parašė Simex Rodyti pranešimą
                                      Šiandiena važiuodamas į darbą mašina mačiau, kaip Studentų gatvės 1 (vieną) duobę užtaisinėjo šaltu asfaltu - tuo, kuris parduodamas maišuose. Ar aš durnas, ar čia tokia nauja technologija, užtaisinėti pasirinktinas duobes, atsivežus vieną maišą asfalto (daugiau maišų nemačiau)? O jei dar įvertinti tai, kad Studentų gatvėje, toje jos dalyje, kur yra visi KTU fakultetai, duobių yra gerokai daugiau, negu asfalto, tai toks darbo pobūdis iš viso kvepia mistika.
                                      Gal ten vietiniai taisė ?
                                      Kairiarankių klubas - Left.lt

                                      Comment


                                        Akuratik, sutvarkė lygiai vieną duobę. Žiauriai ekonomiškas darbo būdas - du gavrikai dirba (vienas maišo turinį į duobę pila, kiltas lygina ir tankina, o trečias, vairuotojas, tuo metu papirosą kabinoje traukia. Trys žmogvalandės darbo ir 1 m2 duobės kaip nebūta. Valio, tovariščiai, ir toliau taip laikyt. Tokiais tempais iki komunizmo netoli.
                                        Birth, school, METALLICA, death

                                        Comment


                                          Partizanų gatvėje (tarp Kovo 11-osios ir Basanavičiaus al.) visas didesnes duobes apibrėžė oranžiniais dažais - matyt ruošiasi lopus lopyt...
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X