Parašė Mjso
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąLazda turi du galus. Kas geriau:
a)kelios kapitaliskai suremontuotos gatves (girdejau, jog 1 km naujos dangos (su gruntu ir pan) ~ 1 mln litu, bet gal ir klystu) ir visas kita miestas duobetas
b) gatves lopomos dalinai, taciau vienu metu aprepiama ju daugiau
As uz varinata b su salyga kad kasmet kelios gatves kapitaliskai tvarkomos, taciau jokiu budu ne viska mesti ant kapitalinio tvarkymo. Kas siuo metu taip yra ir daroma pvz. Nuokalnes g, Taikos ziedas kapitaliskai tvarkomi, seniau - VI forto ziedas, Savanoriu pr, (nuo Kalnieciu iki Tvirtoves al.), Partizanu g. Likusios gatveles (aisku tikrai ne 100% visos) tik lopomos.
Na o "mazos gatveles niekam nerupi" tai gal nereikia taip siaurai mastyti, kiekviena gatve turi savo apkrautuma ir pirmenybe eina gatvem su didesniu apkrautumu. Bet, beabejo, visi nori, kad pirmiausia remontuotu kur tik jie vazineja ir aplink ju kiemus.
Kelio danga susideda iš kelių sluoksnių, kurių viršutinis yra dėvimasis. Jis per n metų susidėvi ir turi būti pakeistas. Šiuo atveju niekas nekalba apie kapitalinius remontus ar rekonstrukcijas, kai prieinama iki inžinerinių tinklų keitimo. Tiesiog reikia pakloti išlyginamąjį sluoksnį ir naują viršutinį sluoksnį. Šie dabar nekainuotu baisiai didelių pinigų (gal kokie ~60-80 lt/kv.m). Arba bent jau lopyti ne 1m x 1m gabalais, o iškart perkloti didelius gabalus (pvz. 5 x 10 metrų), kuriuose asfaltas visiškai susidėvėjęs.
Tas lopymas, kai reikia lopyti šaltais mišiniais, o vėliau karštu asfaltu, irgi neatsieina labai pigiai. Ypač jei toje vietoje tai daroma kasmet.
Comment
-
Griūvantiems miesto laiptams – nė lito
Tvarkyti laiptus turėtų Miesto tvarkymo skyrius, kuris tvirtina neturintis pinigų.
...
Miesto tvarkymo skyrius neturi lėšų ne tik laiptų sutvarkymui, bet ir rangovo, kuris galėtų atlikti remonto darbus.
Comment
-
Paskutiniu metu pastebėjau stiprėjančias verkšlenančio pobūdžio straipsnių tendencijas kaunodienoje.
Parašė Mjso Rodyti pranešimąToliau nėr ką skaityt.
„Rangovo tokiems darbams neturime, nes biudžetas buvo patvirtintas tik vasario pabaigoje. Parinkti rangovą užtruks apie du mėnesius. Konkursą vis tiek organizuosime, nes tikimės, kad mums skirs lėšų“, – padėties nedramatizavo A.Pakalniškis.
Vandalų nuniokotas laiptų vietas Miesto tvarkymo skyrius bando remontuoti prasimanant pinigų iš kitos biudžeto eilutės.
Comment
-
Parašė Aiwa Rodyti pranešimąJo, šitaip (plytom) "užtaisytų" duobių pilnas miestas. Bet drįstu pareikšt, kad geriau jau taip nei per duobes važiuot Tiesą sakant nelabai ir pajaučiu kelio nelygumus ties tokiais užtaisymais. Tik bėda, kad jau ne vienoje vietoje mačiau išjudintus plytgalius ir besivoliojančius gatvėje
Comment
-
Parašė Aiwa Rodyti pranešimąJo, šitaip (plytom) "užtaisytų" duobių pilnas miestas. Bet drįstu pareikšt, kad geriau jau taip nei per duobes važiuot Tiesą sakant nelabai ir pajaučiu kelio nelygumus ties tokiais užtaisymais. Tik bėda, kad jau ne vienoje vietoje mačiau išjudintus plytgalius ir besivoliojančius gatvėje
Na neįkris ratas į ta duobę. Bet transportui važiuojant ta duobė didės, plėsis ir galų gale remontuoti reikės kur kas daugiau m2, nei būtų reikėję iš pradžių.
Vat nesuprantu aš tos jų ekonomikos. Negi nebūtų pigiau savo laiku atšildyti tą plotą gatvės aplink duobę su dujomis, užasfaltuoti normaliai ir pamiršti. Bet matyt tiems, kurie turėtų apie tai pamastyti, gamta pagailėjo pilkosios masės....
Kitas juokingas dalykas - pamenu kai mokiausi KTU, pas mus katedroje buvo stende nuotrauka pakabinta - Kelių instituto VW Caravelle su ant priekio užkabinta tokia sija. Po nuotrauka užrašas: "Kelių instituto specialistai naudoja lazerinį kelio profilio matuoklį, bla bla..." Dabar manau kelio profiliui matuoti jau užtektų ir google maps reljefo režimo.....
Pvz. Partizanų g. ties Butrimonių g. yra tokių vietų, kur važiuojant leistinu 50 km per valandą greičiu, gali pakilti į orą....
Dasigyvenom...
Comment
-
ES lėšas, kurios buvo numatytos Parodos gatvės rekonstrukcijai, Kauno valdžia nusprendė skirti A.Juozapavičiaus prospektui.
„Norime, kad visi darbai greičiau judėtų, todėl nusprendėme Parodos gatvės kalnui ES skirtus 4 mln. litų atiduoti A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijai. Be to, viešasis pirkimas
dėl Parodos gatvės sutvarkymo dar nėra įvykęs, todėl šiuos darbus galėsime finansuoti savivaldybės paskolinėmis lėšomis“, – sakė miesto meras Andrius Kupčinskas
Iš viso per šiuos metus A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijai savivaldybė ketina panaudoti 30 mln. litų: 18,5 mln. Lt – iš ES, likę pinigai
– savivaldybės skolintos lėšos.
„Verslo paramos agentūra neprieštarauja, kad 4 mln. litų, kuriuos ketinome panaudoti Parodos gatvės kalno rekonstrukcijai, būtų skirti A.Juozapavičiaus prospektui. Jiems svarbiausia, kad lėšos būtų naudojamos infrastruktūros objektams“, – tvirtino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Savivaldybė dar nepradėjo Parodos kalno rekonstrukcijos dar ir todėl, kad, A.Pakalniškio teigimu, nėra parengti šio žemės sklypo dokumentai.
„Tai yra paveldo zona, todėl derinimai stringa. Yra tam tikra rizika, kad laiku nespėsim parengti dokumentų, todėl lėšas galima panaudoti prospekto rekonstrukcijai“, – sakė A.Pakalniškis.
A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcijos darbai prasidėjo 2011 metų vasarą ir tęsis pusantrų metų. Per tą laiką bus suremontuota 2,6 kilometro ilgio atkarpa nuo Karaliaus Mindaugo prospekto iki Panemunės tilto, ji bus praplatinta iki 14 metrų. Taip pat bus atnaujinta šaligatvių danga, šviesoforų, apšvietimo ir lietaus nuotekų sistema. Darbai kainuos per 40 mln. litų.
Comment
-
Skiria ir sankryžoms, bet nesuprantu, kas ten per moderni sankryža, jei kainuos 400 000 Lt:
Nesaugiausia sankryža Kaune dar šiemet sulauks šviesoforo.
„Kauno autobusų" vairuotojai ne kartą prašė šalia šios sankryžos apriboti greitį arba autobusų sustojimo vietą perkelti į kitą vietą, tačiau valdininkai nusprendė pasirinkti saugiausią variantą. Įrengus šviesoforą, sumažėtų eismo įvykių.
Nors patvirtintas 2012 metų saugaus eismo priemonių planas labai skurdus, tačiau šio šviesoforo įrengimui numatyta 400 tūkst. litų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSkiria ir sankryžoms, bet nesuprantu, kas ten per moderni sankryža, jei kainuos 400 000 Lt
Autobusams – žalia šviesa
Vygandas TRAINYS
LR korespondentas
2012-03-15
Vienoje ypač judrioje Kauno sankryžoje bus pastatyti šiuolaikiški šviesoforai, kuriuos galės reguliuoti patys visuomeninio transporto vairuotojai.
Bendrovės „Kauno autobusai” vežėjai M.K.Čiurlionio ir Girstupio gatvių sankryžą Kaune keiksnoja jau ne vieną dešimtmetį.
Pradėdami reisą iš aikštelės M.K.Čiurlionio gatvėje jie turi apsisukti ir atsidurti kairėje pusėje esančiame tos pačios gatvės ruože.
Kartais reikia praleisti į abi puses važiuojančias mašinas ir laukti net po kelias minutes. Dėl to autobusai vėluoja, į stoteles neatvažiuoja laiku.
Per dieną iš aikštelės M.K.Čiurlionio gatvėje autobusai išvyksta daugiau nei 200 kartų.
Miesto valdžia pavojingoje sankryžoje galų gale nusprendė įrengti mažiausiai du šviesoforus ir pagaminti autobusų vairuotojams specialias elektronines korteles.
Autobusui sustojus prie šviesoforų, juose sumontuotas kompiuteris reaguos į kortelių siunčiamus signalus ir įžiebs jiems žalią šviesą.
„Jokios sumaišties nekils, nes naujų šviesoforų darbo režimas bus suderintas su gretimai veikiančiais šviesoforais, esančiais Vytauto prospekto ir M.K.Čiurlionio gatvių sankryžoje bei Vytauto prospekto pradžioje prie buvusio „Planetos” kino teatro”, – „Lietuvos rytui” sakė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus viršininkas Paulius Keras. Tokia šiuolaikiška sankryža bus pirmoji Kauno mieste.
Sujungs dvi aikšteles
Įrengiant naująją sankryžą tuo pat metu bus atliekami ir kiti darbai. Statybininkai sujungs autobusų ir maršrutinių taksi aikšteles, įrengs naujas stoteles su stoginėmis, pakabins maršrutų laiką skelbiančias elektronines lenteles.
Dabar vienoje aikštelėje telpa apie 15 autobusų, o sujungus jas vienu metu stovės per 20 autobusų. Didesniame plote žmonėms bus patogiau įlipti į transporto priemones ir iš jų išlipti.
Jei sumanymas bus vykdomas sklandžiai, darbų projektas bus suderintas vasarą, o iki žiemos viskas bus atlikta.
Comment
-
Šiandiena važiuodamas į darbą mašina mačiau, kaip Studentų gatvės 1 (vieną) duobę užtaisinėjo šaltu asfaltu - tuo, kuris parduodamas maišuose. Ar aš durnas, ar čia tokia nauja technologija, užtaisinėti pasirinktinas duobes, atsivežus vieną maišą asfalto (daugiau maišų nemačiau)? O jei dar įvertinti tai, kad Studentų gatvėje, toje jos dalyje, kur yra visi KTU fakultetai, duobių yra gerokai daugiau, negu asfalto, tai toks darbo pobūdis iš viso kvepia mistika.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąŠiandiena važiuodamas į darbą mašina mačiau, kaip Studentų gatvės 1 (vieną) duobę užtaisinėjo šaltu asfaltu - tuo, kuris parduodamas maišuose. Ar aš durnas, ar čia tokia nauja technologija, užtaisinėti pasirinktinas duobes, atsivežus vieną maišą asfalto (daugiau maišų nemačiau)? O jei dar įvertinti tai, kad Studentų gatvėje, toje jos dalyje, kur yra visi KTU fakultetai, duobių yra gerokai daugiau, negu asfalto, tai toks darbo pobūdis iš viso kvepia mistika.
Comment
-
Akuratik, sutvarkė lygiai vieną duobę. Žiauriai ekonomiškas darbo būdas - du gavrikai dirba (vienas maišo turinį į duobę pila, kiltas lygina ir tankina, o trečias, vairuotojas, tuo metu papirosą kabinoje traukia. Trys žmogvalandės darbo ir 1 m2 duobės kaip nebūta. Valio, tovariščiai, ir toliau taip laikyt. Tokiais tempais iki komunizmo netoli.Birth, school, METALLICA, death
Comment
Comment