Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nevisai į temą gal bet nežinau kur daugiau apie tai būtų galima parašyti.
    Ką tik grįžau su mašina iš miesto, per dieną gausiai pasnigus kelininkai neskuba tvarkyti gatvių tad jų būklė tragiška, bet labiausiai tai sunervavo žmonės iš savo nuosavų namų kiemų kasantys sniegą ant važiuojamosios kelio dalies. Ir taip sunku tomis mažomis nevalomis gatvelėmis pravažiuoti tai dar žmonės sniegą iš savo kiemų sutemus kasa. Norint pravažiuoti pro tokį kiemą čiut ne įsibėgėti reikia kad "peršoktum" tą sniegą. Kažkodėl manau kad žmonės ne visai teisėtai tai daro, gal kam yra daugiau tekę apie tai girdėti?

    Comment


      Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
      Nevisai į temą gal bet nežinau kur daugiau apie tai būtų galima parašyti.
      Ką tik grįžau su mašina iš miesto, per dieną gausiai pasnigus kelininkai neskuba tvarkyti gatvių tad jų būklė tragiška, bet labiausiai tai sunervavo žmonės iš savo nuosavų namų kiemų kasantys sniegą ant važiuojamosios kelio dalies. Ir taip sunku tomis mažomis nevalomis gatvelėmis pravažiuoti tai dar žmonės sniegą iš savo kiemų sutemus kasa. Norint pravažiuoti pro tokį kiemą čiut ne įsibėgėti reikia kad "peršoktum" tą sniegą. Kažkodėl manau kad žmonės ne visai teisėtai tai daro, gal kam yra daugiau tekę apie tai girdėti?
      Ir vėl Kaune kelininkus žiema užklupo netikėtai...
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        juokingiausiai atrode, kai ta kose vaziavo ir barste druska, nors tas sunkvezimis ir turejo priekyj kausa... Negi buvo sunku prastumt su tuo kausu, kad bent uz jo butu imanoma pravaziuot? As su savo zema masina klimpau tiesiog jonavos gatve vaziuodamas, savanoriuose viduryj gatves uzklimpau... Nors irgi prasilenkiau su kelininku, kuris tiesiog "barste druskyte" ant koses...

        Comment


          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
          Nevisai į temą gal bet nežinau kur daugiau apie tai būtų galima parašyti.
          Ką tik grįžau su mašina iš miesto, per dieną gausiai pasnigus kelininkai neskuba tvarkyti gatvių tad jų būklė tragiška, bet labiausiai tai sunervavo žmonės iš savo nuosavų namų kiemų kasantys sniegą ant važiuojamosios kelio dalies. Ir taip sunku tomis mažomis nevalomis gatvelėmis pravažiuoti tai dar žmonės sniegą iš savo kiemų sutemus kasa. Norint pravažiuoti pro tokį kiemą čiut ne įsibėgėti reikia kad "peršoktum" tą sniegą. Kažkodėl manau kad žmonės ne visai teisėtai tai daro, gal kam yra daugiau tekę apie tai girdėti?
          Reikėjo kviesti policiją. Kliūčių sudarymas eismui. Būtų patraukę truputuką policija, apsiramintų kasėjai....

          Comment


            Sprendžiama automobilių parkavimo prie daugiabučių namų problema

            kaunas.lt
            Kauno miesto savivaldybės tarybai patvirtinus specialaus plano, skirto automobilių saugykloms išdėstyti miesto teritorijoje, koncepciją, bus plečiamos galimybės gyventojams daugiabučių kiemuose tvarkingai bei nekenkiant aplinkai statyti savo automobilius.
            Automobilių statymo problemas tankiai apgyvendintuose mikrorajonuose planuojama spręsti daugiabučių namų kiemuose bei šalia esančiose gatvėse, šalia jau esamų statymo vietų, įrengiant papildomas automobiliams stovėti skirtas vietas. Tokiai SĮ „Kauno planas" architektų parengto specialiojo plano koncepcijai sausio mėnesį pritarė miesto taryba.

            „Buvo pasiūlytos trys alternatyvos, Taryba patvirtino subalansuotos plėtos variantą. Jame siūloma centrinėje miesto dalyje statyti daugiaaukštes ir požemines stovėjimo aikšteles, mikrorajonuose - praplėsti jau esamas statymui skirtas vietas. Jokių papildomų statinių mikrorajonuose neketinama statyti. Tvarkingai kiemuose sužymėjus statymo vietas ir išplatinus kai kurias teritorijas, situacija pagerėtų", - teigė specialiojo plano projekto vadovas Laurynas Byla.

            Pasak Kauno miesto savivaldybės direktoriaus pavaduotojo Remigijaus Skilandžio, dėl automobilių statymui skirtų vietų stygiaus šiuo metu labai kenčia vejos, yra niokojami želdiniai, dažnai užstatomi kaimynų automobiliai. Sprendžiant šią problemą bei ieškant galimybių padidinti statymo vietų skaičių šalia daugiabučių, yra ieškoma būdų kaip tai būtų galima padaryti, išsaugojant šiuo metu kiemuose esančius žaliuosius plotus.

            Šiuo metu SĮ „Kauno planas" rengia specialiojo plano sprendinius, juos taip pat turės patvirtinti Kauno miesto taryba. Pasak Urbanistikos skyriaus vedėjo Nerijaus Valatkevičiaus, jeigu daugiabučių kiemuose nebus įmanoma padidinti automobiliams skirtų stovėjimų vietų skaičiaus, bus ieškoma galimybių papildomų vietų ieškoti šalia daugiabučių esančiose gatvėse, prekybų centrų aikštelėse. Šiose papildomose vietose automobilius būtų galima statyti tik vakarais ir naktį.

            Pagal SĮ „Kauno planas" atliktą analizę šiuo metu 1000 kauniečiui tenka 524 automobiliai. Siekiant patenkinti lengvųjų automobilių statymo poreikį daugiaaukštės gyvenamosios statybos mikrorajonuose reikėtų papildomai įrengti beveik 42 tūkst. stovėjimo vietų.

            Comment


              Prasideda naujas gatvių tvarkymo sezonas

              kaunas.lt
              Baigiantis šaltajam metų periodui, Kauno miesto savivaldybės specialistai rengiasi netrukus prasidėsiantiems miesto gatvių atnaujinimo darbams. Didžiausias dėmesys bus skiriamas ne pavienių duobių lopymui, o vientisų atkarpų sutvarkymui.
              Remontuoti gatves, tiesti naują asfalto dangą galima tuomet, kai vidutinė paros oro temperatūra siekia bent 5 laipsnius šilumos. Tuomet savo veiklą atnaujins asfaltbetonio gamyklos.

              „Gatvių rekonstrukcijos darbai bus pradėti iškart, kai tik leis oro sąlygos. Namų darbus atlikome ir gatvių atnaujinimo pradžiai esame pasiruošę", - teigė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

              „Mūsų tikslas yra sutvarkyti kuo daugiau vientisų atkarpų. Tokiu principu ir organizuosime darbus, prioritetu iškeldami ne pavienių duobių lopymą, o vientisų atkarpų sutvarkymą", - tvirtino Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

              Didžiausi darbai bus vykdomi praėjusių metų rudenį rekonstruoti pradėtame A. Juozapavičiaus prospekte. Viso projekto vertė siekia beveik 43 mln. Lt. Šįmet planuojama atlikti darbų už maždaug 30 mln. Lt. A. Juozapavičiaus prospekto rekonstrukcija vykdoma ES struktūrinių fondų, Kauno miesto savivaldybės ir valstybės biudžeto lėšomis.

              Šįmet taip pat planuojama tęsti jau pradėtus Technikumo, Jurbarko gatvių ir viaduko per geležinkelį Rokuose rekonstrukcijos darbus. Šiais metais bus tęsiamas pernai pradėtas Nuokalnės gatvės atnaujinimas.

              Taip pat planuojama pradėti itin prastos būklės Tilto, Kareivinių, K. Veverskio ir Z. Gerulaičio gatvių rekonstrukcijos darbus. Aušros g. (nuo Žemaičių g. iki Giedraičių g.), Radvilėnų pl. (nuo K. Petrausko g. iki A. Baranausko g.), Zanavykų g. (nuo Savanorių pr. iki Zarasų g.), Biruliškių g. (nuo Ateities pl. iki buvusios naftos bazės) ir Panerių g. (nuo 101 namo iki Demokratų g.) planuojama nutiesti naują asfaltbetonio dangą.

              Šįmet ketinama išasfaltuoti šiuo metu žvyruotas M. ir P. Šalčių ir E. Voltero gatves, taip pat atlikti Varnių tilto deformacinių siūlių remontą. Kauno miesto savivaldybė šiais metais planuoja atlikti duobių remonto darbų už 2 mln. Lt bei žvyruotų gatvių priežiūros darbų už 1 mln. Lt.


              „Jei viskas vyks pagal planą, šįmet Kaune planuojame atlikti gatvių tiesimo, remonto ir rekonstrukcijos darbų už daugiau nei 58 mln. Lt, kuriuos sudarys Kauno miesto savivaldybės ir valstybės biudžeto, Kelių priežiūros ir plėtros programos bei ES struktūrinių fondų lėšos, - teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas A. Pakalniškis. - Taip pat labai laukiame Lietuvos automobilių kelių direkcijos tikslinio finansavimo lėšų, iš kurių bus vykdomi Panemunės tilto statybos darbai".

              Pasak skyriaus vedėjo, gatvių remontą šįmet vykdys keturios su savivaldybe sutartis pasirašiusios bendrovės. Didžiulis dėmesys bus skiriamas atliekamų darbų kokybei.

              „Pastaraisiais metais darbų priežiūros kontrolei esame pasitelkę profesionalus. Ją atlieka bendrovė „Laboratorinių bandymų centras". Specialistai stebi ir nuolat tikrina, ar vykdomi darbai atliekami kokybiškai ir ar naudojamos tinkamos medžiagos. Ši griežta kontrolė užtikrins, kad suremontuotos gatvės tarnaus ilgai", - tvirtino A. Pakalniškis.

              Mokslininkų atlikti tyrimai parodė, jog prieš 20-30 metų nutiestų miesto gatvių būklė nebeatitinka techninių reikalavimų: apatinis asfaltbetonio dangos sluoksnis vietomis visai sutrupėjęs, po asfaltbetonio danga esančios skaldos pagrindo sluoksnis magistralinėse gatvėse vietomis nesiekia 8 cm (vietoj reikalaujamų 20 cm), o šalčiui atsparaus sluoksnio vietomis nėra visai. Tokios būklės gatvių dangos, veikiamos druskų ir padidėjusių transporto srautų, neišlaiko temperatūrinių pokyčių ir todėl gatvėse atsiveria duobės.

              Kol oro sąlygos neleidžia naudoti karšto asfalto, pačios pavojingiausios duobės yra užpilamos stambia skalda, kuri specialia technika dar yra suspaudžiama. Be to, „Kauno tiltų" specialistai pavojingiausias duobes pažymi įspėjamaisiais ženklais. Kai vidutinė paros oro temperatūra pasieks 5 laipsnius šilumos, bendrovė „Kauno tiltai" pavojingiausias duobes užtaisys karštu asfaltu.


              2011 metais atlikti darbai:

              Pėsčiųjų tiltas į Nemuno salą (ties S. Daukanto g.)
              Pėsčiųjų tiltas į Nemuno salą (ties Maironio g.)
              Molėtų g.
              Ąžuolyno takas
              S. Moniuškos g.
              Ukmergės g.
              Tymo g.
              Lukštinės g.
              Ramunių g.
              Parodos g. ir K. Petrausko g. (parengtas techninis projektas)
              Technikumo g. (pradėti darbai)
              Viadukas per geležinkelį Rokuose (pradėti ir beveik baigti darbai)
              Aido g.
              Veiverių g. (nuo namo Nr. 55 iki Nr. 117)
              Taikos pr. žiedas (tarp Kovo 11-osios g. ir Taikos pr.)
              VI-o forto žiedas (tarp K. Baršausko ir Kovo 11-osios g.)
              Nuokalnės g. (pradėta rekonstrukcija)
              Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.03.02, 19:40.

              Comment




                Duobių taisymo ypatumai. Prie minus temperatūros, su šaltu asfaltu praleidžiant puse duobių. šiemet spėju pirmas ir paskutinis taisymas šitoj gatvėj.

                Comment


                  Dieve, Dieve...

                  Comment


                    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                    Atvaizdas


                    Duobių taisymo ypatumai. Prie minus temperatūros, su šaltu asfaltu praleidžiant puse duobių. šiemet spėju pirmas ir paskutinis taisymas šitoj gatvėj.
                    O tai nera tik laikina danga?

                    Kol oro sąlygos neleidžia naudoti karšto asfalto, pačios pavojingiausios duobės yra užpilamos stambia skalda, kuri specialia technika dar yra suspaudžiama. Be to, „Kauno tiltų" specialistai pavojingiausias duobes pažymi įspėjamaisiais ženklais. Kai vidutinė paros oro temperatūra pasieks 5 laipsnius šilumos, bendrovė „Kauno tiltai" pavojingiausias duobes užtaisys karštu asfaltu.

                    Comment


                      /\ Šiaip tai jo. Nelabai naudos būtų iš "tikro" lopymo, kai lauke tokia temperatūra. Tik tiek, kad brangiau.

                      Comment


                        Parašė taspac Rodyti pranešimą
                        O tai nera tik laikina danga?
                        Skalda lyg ir nėra tokia tamsi. Greičiau asfalto drožlės kokios. Rugsėjį tas pačias duobes, kur matosi fotkėj, taisė karštu asfaltu.. Super kokybė.

                        Comment


                          Mjso - kuri čia vieta būtų, kur nuotraukose? Labai jau matyta, bet niekaip neatgaminu, kur.
                          Birth, school, METALLICA, death

                          Comment


                            plechavičiaus gatvė.

                            Comment


                              Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                              Skalda lyg ir nėra tokia tamsi. Greičiau asfalto drožlės kokios. Rugsėjį tas pačias duobes, kur matosi fotkėj, taisė karštu asfaltu.. Super kokybė.
                              Šaltas asfaltas yra laikinai, kol orai atšils, kad rato nepamestum. Reiktų tokias gatves vasarą visiškai perkloti, nes net ir karštas asfaltas nebepadeda, kai praktiškai visa gatvė sutrūkinėjusi ir duobių daugiau nei lygios dangos... Tik aišku pinigų trūksta.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Šaltas asfaltas yra laikinai, kol orai atšils, kad rato nepamestum. Reiktų tokias gatves vasarą visiškai perkloti, nes net ir karštas asfaltas nebepadeda, kai praktiškai visa gatvė sutrūkinėjusi ir duobių daugiau nei lygios dangos... Tik aišku pinigų trūksta.
                                Kolkas vilties mažai, kad tai laikina. Gal 10 metų ta pati situacija. mažesnės gatvės didesnio dėmesio nesulaukia, kad ir koks bulvių laukas bebūtų.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Šaltas asfaltas yra laikinai, kol orai atšils, kad rato nepamestum. Reiktų tokias gatves vasarą visiškai perkloti, nes net ir karštas asfaltas nebepadeda, kai praktiškai visa gatvė sutrūkinėjusi ir duobių daugiau nei lygios dangos... Tik aišku pinigų trūksta.
                                  Pinigų trūksta ir trūks visada. Tačiau niekas neskaičiuoja kiek per eilę metų išleidžiama du kart per metus lopant tas pačias duobes (šaltu asfaltu ir vėliau jau normaliai), dar jei prisideda suma iš draudimų už sugadintus automobilius ir pan. Viską susumavus tai greičiausiai gautume jog išleidžiama daugiau, nei reikėtu naujos dangos paklojimui. Jau nebekalbant apie netiesiogines išlaidas: automobilio pakabų remontas, galimai aptaškyti žmonės per lietų ar apgailėtinos būklės dangos įtaka eismo saugumui.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Pinigų trūksta ir trūks visada. Tačiau niekas neskaičiuoja kiek per eilę metų išleidžiama du kart per metus lopant tas pačias duobes (šaltu asfaltu ir vėliau jau normaliai), dar jei prisideda suma iš draudimų už sugadintus automobilius ir pan. Viską susumavus tai greičiausiai gautume jog išleidžiama daugiau, nei reikėtu naujos dangos paklojimui. Jau nebekalbant apie netiesiogines išlaidas: automobilio pakabų remontas, galimai aptaškyti žmonės per lietų ar apgailėtinos būklės dangos įtaka eismo saugumui.
                                    Lazda turi du galus. Kas geriau:
                                    a)kelios kapitaliskai suremontuotos gatves (girdejau, jog 1 km naujos dangos (su gruntu ir pan) ~ 1 mln litu, bet gal ir klystu) ir visas kita miestas duobetas
                                    b) gatves lopomos dalinai, taciau vienu metu aprepiama ju daugiau

                                    As uz varinata b su salyga kad kasmet kelios gatves kapitaliskai tvarkomos, taciau jokiu budu ne viska mesti ant kapitalinio tvarkymo. Kas siuo metu taip yra ir daroma pvz. Nuokalnes g, Taikos ziedas kapitaliskai tvarkomi, seniau - VI forto ziedas, Savanoriu pr, (nuo Kalnieciu iki Tvirtoves al.), Partizanu g. Likusios gatveles (aisku tikrai ne 100% visos) tik lopomos.
                                    Na o "mazos gatveles niekam nerupi" tai gal nereikia taip siaurai mastyti, kiekviena gatve turi savo apkrautuma ir pirmenybe eina gatvem su didesniu apkrautumu. Bet, beabejo, visi nori, kad pirmiausia remontuotu kur tik jie vazineja ir aplink ju kiemus.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Šaltas asfaltas yra laikinai, kol orai atšils, kad rato nepamestum. Reiktų tokias gatves vasarą visiškai perkloti, nes net ir karštas asfaltas nebepadeda, kai praktiškai visa gatvė sutrūkinėjusi ir duobių daugiau nei lygios dangos... Tik aišku pinigų trūksta.
                                      Rudenį pakeitė visą dangą Veiverių g. atkarpoje nuo Europos pr. iki beveik Maxima bazės. Praeitą savaitę jau žiojėjo didžiulis krateris ties Seniavos pl. Šią savaitę jau užlopyta, bet tik pati duobė, tuo tarpu dar liko didžiulė įduba aplink duobę...

                                      O ir remontavo tą atkarpą Fedga sakyčiau rimtai....

                                      Comment


                                        sekasi mums su gatvėmis...

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                          Rudenį pakeitė visą dangą Veiverių g. atkarpoje nuo Europos pr. iki beveik Maxima bazės. Praeitą savaitę jau žiojėjo didžiulis krateris ties Seniavos pl. Šią savaitę jau užlopyta, bet tik pati duobė, tuo tarpu dar liko didžiulė įduba aplink duobę...

                                          O ir remontavo tą atkarpą Fedga sakyčiau rimtai....
                                          Jei krateris reiskias paplautas buvo gruntas kokio trukusio vamzdzio. Kelio danga cia ne prie ko... Smegduobes siais metais Kaune ne vienoj vietoj atsivere.
                                          Siaip man asmeniskai Fegdos darbas patraukliau atrodo nei pries tai buvusiu KRG ar Kauno Tiltai. Nors sunku kazka vertinti, ziuresim kaip laikys... Bent Vln Fegdos projektai tikrai gerai stovi, pvz naujas kelias link oro uosto nuo Gelezinio vilko estakados lygus dar dabar po keliu metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X